Zegt de zwakzinnigequote:Op zondag 1 december 2013 16:14 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ga naar de supermarkt. Neem voor LB een potje verstand mee.
Niks tegen LB, LB heeft meer boeken geschreven dan jij in je hele leven ooit gaat doen!quote:Op zondag 1 december 2013 16:14 schreef Ro-ald het volgende:
Als het nou knappe mensen waren was ik het met je eensquote:Op zondag 1 december 2013 16:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik zou me ook beter voelen als ik weet dat mensen op mij fappen ofzo, dan voel ik me knapper en heb ik meer zelfvertrouwen, niks mis mee om je daar beter om te voelen.
Boeken zijn om een vuurtje mee te maken.quote:Op zondag 1 december 2013 16:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Niks tegen LB, LB heeft meer boeken geschreven dan jij in je hele leven ooit gaat doen!
Nah, die nare jongen moet even naar zijn niveau praten.quote:
Ohja, theeequote:Op zondag 1 december 2013 16:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Vragen we Sof ook mee? Dan gaan we thee leuten.
quote:Op zondag 1 december 2013 16:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah, dat kankerkneusje moet even naar zijn niveau praten.
Alvast bedanktquote:Op zondag 1 december 2013 16:14 schreef Ro-ald het volgende:
Sowieso thee > koffie.quote:Op zondag 1 december 2013 16:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja, theee. Denk dat we daar heel goed mee zijn
Ah dat is mooiquote:Op zondag 1 december 2013 16:15 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dat is hij ook, maar dat hebben wij hier inmiddels al geaccepteerd.
Heb je dat dan ook met complimenten, als iemand die knap is je een compliment geeft je dan helemaal blij wordt en zelfvertrouwen krijgt en bij iemand die lelijk is en je een compliment geeft je het helemaal niet boeit?quote:Op zondag 1 december 2013 16:15 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Als het nou knappe mensen waren was ik het met je eens
Mijn god hé.quote:Op zondag 1 december 2013 16:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah, die nare jongen moet even naar zijn niveau praten.
quote:
quote:
Nog met kanker schelden ook.quote:Op zondag 1 december 2013 16:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah, dat idiootje moet even naar zijn niveau praten.
quote:Op zondag 1 december 2013 16:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik was niet de enige, gelukkig.
Jaaaaaaaa theequote:Op zondag 1 december 2013 16:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Vragen we Sof ook mee? Dan gaan we thee leuten.
Mijn eerste gedachte was letterlijk: Hmm, die anus ziet er niet gezond uit.quote:
Ik hou al op, ik hou al op.quote:
Haha, jij dacht gewoon eerst anus voordat je wist dat het een mond was?!quote:Op zondag 1 december 2013 16:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn eerste gedachte was letterlijk: Hmm, die anus ziet er niet gezond uit.![]()
![]()
Mijn goede mood heb je wel al verpest.quote:Op zondag 1 december 2013 16:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik hou al op, ik hou al op.
Ga mijn goeie mood niet verpesten
quote:
Ik denk dat iedereen dat wel heeftquote:Op zondag 1 december 2013 16:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Heb je dat dan ook met complimenten, als iemand die knap is je een compliment geeft je dan helemaal blij wordt en zelfvertrouwen krijgt en bij iemand die lelijk is en je een compliment geeft je het helemaal niet boeit?
omg jaquote:Op zondag 1 december 2013 16:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
En we gaan LB ook niet vergeten.
Vier dames die thee leuten, omg.
Sorry tjakquote:Op zondag 1 december 2013 16:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mijn goede mood heb je wel al verpest.
Moet je vooral niet in de spiegel kijken. Ik ga weer naar Stoners SCquote:Op zondag 1 december 2013 16:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er is één iemand die daar verandering in kan brengen.quote:Op zondag 1 december 2013 16:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mijn goede mood heb je wel al verpest.
Ja volgens mij heb ik het ook wel ja. Wat zijn mensen toch stom dat uiterlijk zo belangrijk isquote:Op zondag 1 december 2013 16:18 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen dat wel heeft
Theedrinken meetquote:Op zondag 1 december 2013 16:18 schreef supersof het volgende:
[..]
omg jaword gezellig
cachie mag ook wel mee
quote:Op zondag 1 december 2013 16:18 schreef supersof het volgende:
[..]
omg jaword gezellig
cachie mag ook wel mee
Helaas. Het kwartje viel pas toen ik de hartjes zag.quote:Op zondag 1 december 2013 16:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, jij dacht gewoon eerst anus voordat je wist dat het een mond was?!
Wat een goed idee zeg.quote:Op zondag 1 december 2013 16:19 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Moet je vooral niet in de spiegel kijken. Ik ga weer naar Stooners SC
Laat je je beïnvloeden door het internet ja?quote:Op zondag 1 december 2013 16:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zeg ik dat?quote:Op zondag 1 december 2013 16:19 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Laat je je beïnvloeden door het internet ja?
We gaan je missen.quote:Op zondag 1 december 2013 16:20 schreef Amarantha het volgende:
Nou kindertjes ik verlaat jullie even
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |