Ik heb niks gezegdquote:Op zondag 1 december 2013 16:10 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Shit is dat filmpje ook al weer uitgelekt
Ja ik was er wel bij maar ik weet niet meer waarom hij gesloten werdquote:Op zondag 1 december 2013 16:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb dat echt helemaal gemist. Mocht je nog weten waar die sluiting over gaat dan staat mn dm open.
4/10 moest meelijwekkend glimlachenquote:Op zondag 1 december 2013 16:09 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hoe is met je oog? Of heb je al een kunstoog?
Waarom wil je dan rellen?quote:Op zondag 1 december 2013 16:10 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik ben bang. Straks krijg ik een ban en dat vind ik erg
Nou hè, dat is ook weer niet nodig.quote:
Zaad tussen die melkbussen en snel een beetjequote:
quote:Op zondag 1 december 2013 16:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zaad tussen die melkbussen en snel een beetje
Ja jullie hebben inderdaad geen fb topics vol geluld eroverquote:Op zondag 1 december 2013 16:09 schreef supersof het volgende:
Alsof wij het zo erg vinden dat JNG is gesloten
Je moeder.quote:Op zondag 1 december 2013 16:11 schreef Spatieloos het volgende:
LB is klein.
Als je zegt, LB is 10 cm lang, overdrijf je dan of onderdrijf je dan?!
Past wel heel wat meer tussen. Gelukkig laat ze dat nooit graag zienquote:Op zondag 1 december 2013 16:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zaad tussen die melkbussen en snel een beetje
quote:Op zondag 1 december 2013 16:11 schreef Spatieloos het volgende:
LB is klein.
Als je zegt, LB is 10 cm lang, overdrijf je dan of onderdrijf je dan?!
- fappen dus-quote:Op zondag 1 december 2013 16:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
okay ik stop
even de AH een bezoekje brengen heuj
quote:Op zondag 1 december 2013 16:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
even de Jumbo een bezoekje brengen heuj
Sarcasme in een relquote:Op zondag 1 december 2013 16:11 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Was sarcastisch godverdomme LB had wel wat meer van je verwacht
Echt hequote:Op zondag 1 december 2013 16:13 schreef Crack_ het volgende:
Ik stop ook jongens, was leuk. Beetje triest. Zeggen dat wij de opvang zijn van fok maar dan wel hiernaar toe komen om te 'rellen'. Leuk geweest weer.
Sommige mensen nemen FOK! echt veel te serieus.quote:Op zondag 1 december 2013 16:13 schreef Crack_ het volgende:
Ik stop ook jongens, was leuk. Beetje triest. Zeggen dat wij de opvang zijn van fok maar dan wel hiernaar toe komen om te 'rellen'. Leuk geweest weer.
Gewoon niet op reageren crackie.quote:Op zondag 1 december 2013 16:13 schreef Crack_ het volgende:
Ik ook hoor, jullie zijn mijn beste vriendenquote:Op zondag 1 december 2013 16:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Sommige mensen nemen FOK! echt veel te serieus.
Ik hoef geen koekje van jou.quote:Op zondag 1 december 2013 16:13 schreef Amarantha het volgende:
Kindertjes hier hebben jullie een koekje. Niet huilen
Omg, daten?quote:Op zondag 1 december 2013 16:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook hoor, jullie zijn mijn beste vrienden
thanksquote:Op zondag 1 december 2013 16:13 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Ah, lekker. Bedanktquote:Op zondag 1 december 2013 16:13 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Bedanktquote:Op zondag 1 december 2013 16:13 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een leuke grap.quote:Op zondag 1 december 2013 16:13 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Picsquote:Op zondag 1 december 2013 16:13 schreef Crack_ het volgende:
Tevens heb ik echt nog steeds een nanny.
Ik zou me ook beter voelen als ik weet dat mensen op mij fappen ofzo, dan voel ik me knapper en heb ik meer zelfvertrouwen, niks mis mee om je daar beter om te voelen.quote:Op zondag 1 december 2013 16:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Er zijn dus echt FOK!sters die zich beter voelen dan anderen omdat een paar zolderkamerautisten op een forum durven te zeggen dat ze haar gezicht vol zouden kwakken.
Noem je jezelf nou een zolderkamerautistquote:Op zondag 1 december 2013 16:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Er zijn dus echt FOK!sters die zich beter voelen dan anderen omdat een paar zolderkamerautisten op een forum durven te zeggen dat ze haar gezicht vol zouden kwakken.
Linksbovenquote:Op zondag 1 december 2013 16:13 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is hij ook, maar dat hebben wij hier inmiddels al geaccepteerd.quote:Op zondag 1 december 2013 16:14 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Noem je jezelf nou een zolderkamerautist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |