Ik heb niks gezegdquote:Op zondag 1 december 2013 16:10 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Shit is dat filmpje ook al weer uitgelekt
Ja ik was er wel bij maar ik weet niet meer waarom hij gesloten werdquote:Op zondag 1 december 2013 16:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb dat echt helemaal gemist. Mocht je nog weten waar die sluiting over gaat dan staat mn dm open.
4/10 moest meelijwekkend glimlachenquote:Op zondag 1 december 2013 16:09 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hoe is met je oog? Of heb je al een kunstoog?
Waarom wil je dan rellen?quote:Op zondag 1 december 2013 16:10 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik ben bang. Straks krijg ik een ban en dat vind ik erg
Nou hè, dat is ook weer niet nodig.quote:
Zaad tussen die melkbussen en snel een beetjequote:
quote:Op zondag 1 december 2013 16:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zaad tussen die melkbussen en snel een beetje
Ja jullie hebben inderdaad geen fb topics vol geluld eroverquote:Op zondag 1 december 2013 16:09 schreef supersof het volgende:
Alsof wij het zo erg vinden dat JNG is gesloten
Je moeder.quote:Op zondag 1 december 2013 16:11 schreef Spatieloos het volgende:
LB is klein.
Als je zegt, LB is 10 cm lang, overdrijf je dan of onderdrijf je dan?!
Past wel heel wat meer tussen. Gelukkig laat ze dat nooit graag zienquote:Op zondag 1 december 2013 16:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zaad tussen die melkbussen en snel een beetje
quote:Op zondag 1 december 2013 16:11 schreef Spatieloos het volgende:
LB is klein.
Als je zegt, LB is 10 cm lang, overdrijf je dan of onderdrijf je dan?!
- fappen dus-quote:Op zondag 1 december 2013 16:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
okay ik stop
even de AH een bezoekje brengen heuj
quote:Op zondag 1 december 2013 16:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
even de Jumbo een bezoekje brengen heuj
Sarcasme in een relquote:Op zondag 1 december 2013 16:11 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Was sarcastisch godverdomme LB had wel wat meer van je verwacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |