Haha, daar heb ik een andere mening over, maarja, ik wil niet weer een banquote:Op zondag 1 december 2013 16:08 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
En ze de grootste hoer van FOK! is.
Er zijn ook niet veel prachtige dagen in het leven als zolderkamerauti.quote:Op zondag 1 december 2013 16:08 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dit doet mij denken aan de sluiting van JNG, prachtige dag
Daar is dan ook niks mis meequote:Op zondag 1 december 2013 16:09 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik zeg ook niets over jouw uiterlijk
Hoe is met je oog? Of heb je al een kunstoog?quote:Op zondag 1 december 2013 16:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit ja.
Met die rotkop kom je nooit uit die gehandicapten woning van je
heb traantje weggepinktquote:Op zondag 1 december 2013 16:09 schreef supersof het volgende:
Alsof wij het zo erg vinden dat JNG is gesloten
Oke dan ben jij de uitzondering.quote:
Matige comeback Roquote:Op zondag 1 december 2013 16:09 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik zeg ook niets over jouw uiterlijk
quote:Op zondag 1 december 2013 16:09 schreef Crack_ het volgende:
Gelukkis is Krul jonger dan de gemiddelde user in GRTD.
Mwah.quote:Op zondag 1 december 2013 16:09 schreef Crack_ het volgende:
Gelukkis is Krul jonger dan de gemiddelde user in GRTD.
Shit is dat filmpje ook al weer uitgelektquote:Op zondag 1 december 2013 16:08 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
En ze de grootste hoer van FOK! is.
Ik heb dat echt helemaal gemist. Mocht je nog weten waar die sluiting over gaat dan staat mn dm openquote:Op zondag 1 december 2013 16:09 schreef supersof het volgende:
Alsof wij het zo erg vinden dat JNG is gesloten
Mijn zolderkamerquote:Op zondag 1 december 2013 16:09 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Er zijn ook niet veel prachtige dagen in het leven als zolderkamerauti.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |