Dit verzin je en dat weet iedereen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet anders vrij zeker dat je de erecte pener van Paxcon ten alle tijden zou prefereren boven de naaktheid van je huisgenote .
?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:25 schreef Amarantha het volgende:
Mijn stage gaat echt wel 'heftig' worden, kwam ik vandaag wel weer achter
Wat stageer je?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:25 schreef Amarantha het volgende:
Mijn stage gaat echt wel 'heftig' worden, kwam ik vandaag wel weer achter
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:10 schreef Amarantha het volgende:
Je kunt niet zien, zonder in je geschiedenis door te klikken, wanneer je bent begonnen met posten in een reeks. Of wel?
quote:
quote:
Ik ga stage lopen bij zwaar demente ouderen.. Alle deuren om van de afdeling te komen hebben een codeslot enz. Sommige oudjes gaan echt bij die deur staan enz om mee te glippen naar buiten toe. Vandaag was er een vrouw die zich begon uit te kleden ineens toen we onze huiskamer te zien kregen. En ik heb de huiskamer waar 2 vrouwen zitten die elkaar niet uit kunnen staan hehe.quote:
Weet ik ja, in het mooie Veliko Tarnovoquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
die woont in bulgarije hé
niet iedereen weet dit maar het is zo
ja man heb m buitengezet nuquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Echt.
Moet je voor uitkijken man brengen vlooien mee die op je hond kunnen gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |