Die site trouwensquote:Op zondag 5 januari 2014 17:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee nu is het op fb
Je hebt van die pagina's met de vrijgezellen van gelderland blabla
en dan plaatsen mensen daar foto's en dan kan je reageren met iemands naam in je comment. En dat doet tjacka dus. Bij mannen mijn naam reageren
quote:Hallo Damens! Als je op zoek bent naar de ideale man, zoek dan niet verder! Mijn naam is Dennis, ik ben 25 jaar, kom uit echteld en zoek een lief paarden meisje. Stallen mesten vind ik geen probleem, mits er wat lekkers tegenover staat natuurlijk.... Xxx
Dat is wat lastig inderdaad. Zo hardquote:Op zondag 5 januari 2014 17:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Had ik niet in huis.
[..]
Heb ik nog wel, maar is bevroren en bevroren kip in je salade lijkt me niet lekker.
tering, die laatste zinquote:Op zondag 5 januari 2014 17:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die site trouwens![]()
Ook Cachet is binnen hoor.
[..]
quote:Op zondag 5 januari 2014 17:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee nu is het op fb
Je hebt van die pagina's met de vrijgezellen van gelderland blabla
en dan plaatsen mensen daar foto's en dan kan je reageren met iemands naam in je comment. En dat doet tjacka dus. Bij mannen mijn naam reageren
quote:Op zondag 5 januari 2014 17:12 schreef supersof het volgende:
hahahaa
je kunt dan zeggen dat je die reactie niet meer wilt zien en dan staat er: give tjacka feedback
en dan stuurt fb dus een berichtje naar tjacka dat ik die reactie niet leuk vond
Waar?quote:Op zondag 5 januari 2014 15:52 schreef Stuart het volgende:
Arcee, waarom staat bij jaar in jouw lijst eigenlijk nog de aantallen van 2012
Kan hij goed beffen?quote:Op zondag 5 januari 2014 17:13 schreef Laura.b het volgende:
Ik hou sowieso van mijn vriend, want hij neemt allemaal lekker eten mee omdat ik aan het studeren ben enzo. En hij is gewoon heel lief. En heel knap. Dus bij deze even m'n krengerige woorden terugnemen.
Mijn vriend is nog knapper dan de jouwe.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:13 schreef Laura.b het volgende:
Ik hou sowieso van mijn vriend, want hij neemt allemaal lekker eten mee omdat ik aan het studeren ben enzo. En hij is gewoon heel lief. En heel knap. Dus bij deze even m'n krengerige woorden terugnemen.
wie is er moderator op facebook?quote:Op zondag 5 januari 2014 17:12 schreef supersof het volgende:
hahahaa
je kunt dan zeggen dat je die reactie niet meer wilt zien en dan staat er: give tjacka feedback
en dan stuurt fb dus een berichtje naar tjacka dat ik die reactie niet leuk vond
Dank je, i kweet dat ik godvergeten geil ben.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:13 schreef Laura.b het volgende:
Kan ook bij foto's haha zo'n net bericht.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:12 schreef supersof het volgende:
hahahaa
quote:Op zondag 5 januari 2014 17:13 schreef Toto69 het volgende:
Vrijgezellen van Gelderland
Hallo ik ben renaldo 16 jaar en ben na een tijdje weer single zou een van jullie het leuk lijken ik zoek iemand tussen de15 en 17 jaar stuur me een pb
Tjacka
Of je tagt hem terugquote:Op zondag 5 januari 2014 17:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Of je unfriend hem zodat hij niet meer kan taggen. Dat zal hem pas raken.
ga je lopen stoken hier?quote:Op zondag 5 januari 2014 17:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Of je unfriend hem zodat hij niet meer kan taggen. Dat zal hem pas raken.
Kan niet, mijn vriend is de knapste Amsterdammer. Ik heb hem daarop geselecteerd.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mijn vriend is nog knapper dan de jouwe.
Wie zegt dat mijn vriend een Amsterdammer is?quote:Op zondag 5 januari 2014 17:15 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Kan niet, mijn vriend is de knapste Amsterdammer. Ik heb hem daarop geselecteerd.
Ik heb heel Tjacka niet op FB. Zijn liefde bewaar ik wel voor FOK!quote:
Ik niet. Mijn vriend is de knapste Amsterdammer en verder zijn er geen ECHTE hotties in andere steden.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wie zegt dat mijn vriend een Amsterdammer is?
Hij heeft wrs liever dat jij op hem zit xDquote:Op zondag 5 januari 2014 17:15 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Hij vindt het raar dat ik op een forum zit.
Echt wel, mijn vriend.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:16 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik niet. Mijn vriend is de knapste Amsterdammer en verder zijn er geen ECHTE hotties in andere steden.
quote:
Hihi. Ja, nou ja. Hmm. Niet altijd, maar er zitten een paar aparte figuren op. Ik kreeg ook ineens een kont van 'James' in mijn DM. Dat was raar.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij heeft wrs liever dat jij op hem zit xD
Maar op zich wel logisch FOK! is ook kut zitten alleen maar rare mensen
:dquote:Op zondag 5 januari 2014 17:18 schreef Etsu het volgende:
toto stoorde me gisteravond tijdens mijn gesprek met mn vriend.
das meer stuartquote:Op zondag 5 januari 2014 17:19 schreef supersof het volgende:
toto die laatste waarin ik je getagt heb
ja dat bedoel ikquote:
Ezell heeft toch meer aanleg voor het koppelen.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:19 schreef supersof het volgende:
toto die laatste waarin ik je getagt heb
ohquote:Op zondag 5 januari 2014 17:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
niet meer doen hoor, was een heel belangrijk gesprek namelijk
Gatverquote:Op zondag 5 januari 2014 17:18 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Hihi. Ja, nou ja. Hmm. Niet altijd, maar er zitten een paar aparte figuren op. Ik kreeg ook ineens een kont van 'James' in mijn DM. Dat was raar.
Ik zou ook heel graag willen dat je mij weer aandacht gaf ipv alleen aan Stijn. Maarja, een gelukkig mens kan niet alles hebben.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:21 schreef Elan het volgende:
Overigens zou ik dan wel weer héél graag een foto willen van de baret van LR
ze tagt mij bij ingefoliede dudes...quote:Op zondag 5 januari 2014 17:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Sof waarom tag je me bij al die chicks? :s
Ik weet het ook niet waarom. Ik denk dat het te maken heeft met aandacht willen en mensen shockeren.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Gatver
Tjacka stuurde mij laatst ook een foto van zijn peners snap niet dat mense zulke dingen doen
is lachequote:Op zondag 5 januari 2014 17:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Sof waarom tag je me bij al die chicks? :s
Jij hebt een speciaal plaatsje in Stijn zijn hart mijn autisme kan dat niet handelen.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zou ook heel graag willen dat je mij weer aandacht gaf ipv alleen aan Stijn. Maarja, een gelukkig mens kan niet alles hebben.
Wait.. Zeg je nu dat Stijn om me geeft?quote:Op zondag 5 januari 2014 17:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij hebt een speciaal plaatsje in Stijn zijn hart mijn autisme kan dat niet handelen.
In de comments bij die 15 jarige.quote:
Niet iedereen begrijpt die page even goedquote:daar is mn beste vriend doodgereden afgelopen week
huh waarom zegt hij datquote:Op zondag 5 januari 2014 17:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In de comments bij die 15 jarige.
[..]
Niet iedereen begrijpt die page even goed
Geen idee. Op zich wel verfrissend tussen alle neptags. Het is dat 15 jaar wel erg jong is.quote:
Ikzelf ook. Gister voor een biertje een half ontblote drummer na zijn optreden gevraagd of hij wilde neuken. Het gaat niet goed.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:27 schreef Etsu het volgende:
Ik begin te twijfelen over Littlerabbits geaardheid.
Niets mis met homoseksueel zijn. Ik weet niet of je het wist, maar ik ben het ook. En ik ben er trots op.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ikzelf ook. Gister voor een biertje een half ontblote drummer na zijn optreden gevraagd of hij wilde neuken. Het gaat niet goed.
ik zit telkens te refreshen hahaquote:
waar deed ie dat dan?quote:Op zondag 5 januari 2014 17:29 schreef Toto69 het volgende:
VA je had nooit op me moeten haten tjappie
Ik haat nietquote:Op zondag 5 januari 2014 17:29 schreef Toto69 het volgende:
VA je had nooit op me moeten haten tjappie
Hij wees mij af. Hij vond het te druk, en mijn scherpe comeback "En backstage dan?" mocht ook niet baten.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niets mis met homoseksueel zijn. Ik weet niet of je het wist, maar ik ben het ook. En ik ben er trots op.
Wat zei de drummer in deze kwestie toen?
Nee johquote:Op zondag 5 januari 2014 17:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Godverdomme ik sta daar niet zo op he?
Is dat een schande dan?quote:Op zondag 5 januari 2014 17:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij wees mij af. Hij vond het te druk, en mijn scherpe comeback "En backstage dan?" mocht ook niet baten.
En jij homo ja?
Ligt het aan mij of is dat niet grappig?quote:Op zondag 5 januari 2014 17:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze zijn elkaar aan het taggen op die vrijgezellen FB-page. Nu al zo'n 30x.
hij komt er godverdomme pas op als hij zelf bericht stuurtquote:Op zondag 5 januari 2014 17:31 schreef supersof het volgende:
toto ik geloof je niet
het duurt wel lang
quote:Op zondag 5 januari 2014 17:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
hij komt er godverdomme pas op als hij zelf bericht stuurt
Na de eerste keer niet meer in ieder geval.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of is dat niet grappig?
Het niveau is weer te ver gezonken. Gelukkig staan wij erboven.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Na de eerste keer niet meer in ieder geval.
quote:Op zondag 5 januari 2014 17:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
hij komt er godverdomme pas op als hij zelf bericht stuurt
en dat gaat dus niet gebeurenquote:
Dat zeker. Al valt dit nog te overzien, een Rezania in je topic kunnen zelfs wij niet compenseren.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het niveau is weer te ver gezonken. Gelukkig staan wij erboven.
jammerquote:Op zondag 5 januari 2014 17:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
en dat gaat dus niet gebeuren
Noem hem nou niet, straks gaat hij sherlocken en dan komt hij weer hier en dan gaat die weer op mij haten.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zeker. Al valt dit nog te overzien, een Rezania in je topic kunnen zelfs wij niet compenseren.
Rezania
Wellicht kan hij de FB-taggers tot rust manen. Hij is immers toch wel de koning van de kwalitatief teleurstellende users.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Noem hem nou niet, straks gaat hij sherlocken en dan komt hij weer hier en dan gaat die weer op mij haten.
raarquote:Op zondag 5 januari 2014 17:35 schreef Jimbo het volgende:
lr wat vind je van deze broek ?
[ afbeelding ]
Is dat nou een rits aan de zijkant?quote:Op zondag 5 januari 2014 17:35 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
ik wil een stempel waar 'afgekeurd' op staatquote:Op zondag 5 januari 2014 17:35 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft mij ook voor leugenaar uitgemaakt. We zitten in zijn spel. Hij speelt met ons. En met onze gevoelens.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht kan hij de FB-taggers tot rust manen. Hij is immers toch wel de koning van de kwalitatief teleurstellende users.
Mij een beetje voor leugenaar uitmaken, gekke ONZ relschopper dat hij is.
watquote:Op zondag 5 januari 2014 17:36 schreef Toto69 het volgende:
volgens mij ben ik van de pagina gegooid sof
quote:Op zondag 5 januari 2014 17:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik wil een stempel waar 'afgekeurd' op staat
quote:Op zondag 5 januari 2014 17:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dat nou een rits aan de zijkant?
Ik houd het op raar.
Mooi, ik ben niet de enige dusquote:
quote:
beetje rare plek voor een rode etiket.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:35 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
Lulquote:Op zondag 5 januari 2014 17:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik had va op die pagina geprobeerd te krijgen
Dat zeker. Zo'n hogeropgeleide knappe jonge als hij binnen fiets afstand. Hij lijkt soms ook wel toenadering te zoeken wat de afwijzing telkens weer nog zwaarder maakt.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hij heeft mij ook voor leugenaar uitgemaakt. We zitten in zijn spel. Hij speelt met ons. En onze gevoelens.
ja en?quote:Op zondag 5 januari 2014 17:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik had va op die pagina geprobeerd te krijgen
kleding kopenquote:
quote:
hihahoquote:Op zondag 5 januari 2014 17:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze zijn elkaar aan het taggen op die vrijgezellen FB-page. Nu al zo'n 30x.
haat jij hem?quote:Op zondag 5 januari 2014 17:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja en?
hoe hard ik va ook haat, ik vind het behoorlijk sneu en niet grappig.
Zeg meisje, ik ben niet de enige met een rood flapjequote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 17:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zeg meisje, ik ben niet de enige met een rood flapje
Leuk. Gelukkig ben jij de enige die zo beleefd is mij niet te negeren.quote:
hoiquote:Op zondag 5 januari 2014 17:40 schreef Muto het volgende:
[..]
Leuk. Gelukkig ben jij de enige die zo beleefd is mij niet te negeren.
Lijkt? Ik kan hierbij bevestigen dat hij continu pogingen onderneemt om mijn hart (en wellicht het jouwe) te veroveren, maar telkens als ik hem afwijs en toelicht waarom, maakt hij me uit voor leugenaar. Hij kan niet helemaal verkroppen dat we voor elkaar bestemd zijn en dat Rezania ergens anders zijn heil moet zoeken.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zeker. Zo'n hogeropgeleide knappe jonge als hij binnen fiets afstand. Hij lijkt soms ook wel toenadering te zoeken wat de afwijzing telkens weer nog zwaarder maakt.
Al ben ik nadat hij mij voor leugenaar uitmaakte wel echt klaar met hem.
Pertinent onwaar. Nu weer even naar KPDquote:Op zondag 5 januari 2014 17:40 schreef Muto het volgende:
[..]
Rotterdammers helpen elkaarquote:Op zondag 5 januari 2014 17:40 schreef Muto het volgende:
[..]
Hij zal deze post overigens wel weer afwimpelen als een leugen. Een goed stel hersenen mag hij wellicht hebben maar erg creatief is hij niet qua beledigingen.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Lijkt? Ik kan hierbij bevestigen dat hij continu pogingen onderneemt om mijn hart (en wellicht het jouwe) te veroveren, maar telkens als ik hem afwijs en toelicht waarom, maakt hij me uit voor leugenaar. Hij kan niet helemaal verkroppen dat we voor elkaar bestemd zijn en dat Rezania ergens anders zijn heil moet zoeken.
Ik zie het. Sorry. Je hebt gelijk.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pertinent onwaar. Nu weer even naar KPD
Ik zou je op sara taggen.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:41 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik zie het. Sorry. Je hebt gelijk.
Gelukkig zijn LR en Jimbo de enige twee die mij niet negeerden. Bovendien ben ik blij dat ik toto niet op FB heb en ik zodoende geen tag krijg.
Precies. Samen staan we sterk.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij zal deze post overigens wel weer afwimpelen als een leugen. Een goed stel hersenen mag hij wellicht hebben maar erg creatief is hij niet qua beledigingen.
Gelukkig post jij hier nogWe laten ons niet wegpesten.
Dan vind ik het jammer dat ik je niet op fb heb.quote:
Succesquote:Op zondag 5 januari 2014 17:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben erg goed in het geven van complimenten aan mannen
Dat gezegd hebbende. Ik ga koken.
Wacht even. Zie je nu wat Toto gedaan heeft? Hij heeft Rezania hierheen gelokt. Dit vind ik niet kunnen. Als jij nu weggaat, dan blijf ik alleen achter en beledigt Rezania mij wederom.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:42 schreef Littlerabbit het volgende:
gwn yoloquote:Op zondag 5 januari 2014 17:43 schreef supersof het volgende:
Zal ik gs en kunst nog wel bijhouden als ik die vakken toch laat vallen als ik deze toetsweek verpruts. Wat ik sowieso wel doe want ik heb nog niks gedaan.
maar misschien ga ik wel door en dan verpest ik het nu voor mezelf
Halp
quote:Op zondag 5 januari 2014 17:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wacht even. Zie je nu wat Toto gedaan heeft? Hij heeft Rezania hierheen gelokt. Dit vind ik niet kunnen. Als jij nu weggaat, dan blijf ik alleen achter en beledigt Rezania mij wederom.
weet ikquote:Op zondag 5 januari 2014 17:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Dan is in een keer je facebook vol!quote:Op zondag 5 januari 2014 17:43 schreef Muto het volgende:
[..]
Dan vind ik het jammer dat ik je niet op fb heb.
Oh... dan blijf ik nog even hangen. Wat een walgelijk figuur blijft die Toto toch ook. Hij weet hoe onzeker wij zijn rondom Rezania zijn uitschieters.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wacht even. Zie je nu wat Toto gedaan heeft? Hij heeft Rezania hierheen gelokt. Dit vind ik niet kunnen. Als jij nu weggaat, dan blijf ik alleen achter en beledigt Rezania mij wederom.
Gewoon doen. Of word vuilnisman, ik word vuilnisman.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:43 schreef supersof het volgende:
Zal ik gs en kunst nog wel bijhouden als ik die vakken toch laat vallen als ik deze toetsweek verpruts. Wat ik sowieso wel doe want ik heb nog niks gedaan.
Halp
Ik ben een lekker stuk Daley.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh... dan blijf ik nog even hangen. Wat een walgelijk figuur blijft die Toto toch ook. Hij weet hoe onzeker wij zijn rondom Rezania zijn uitschieters.
[..]
Gewoon doen. Of word vuilnisman, ik word vuilnisman.
ga door.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:43 schreef supersof het volgende:
Halp
Maar gs is kutquote:Op zondag 5 januari 2014 17:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh... dan blijf ik nog even hangen. Wat een walgelijk figuur blijft die Toto toch ook. Hij weet hoe onzeker wij zijn rondom Rezania zijn uitschieters.
[..]
Gewoon doen. Of word vuilnisman, ik word vuilnisman.
Dankjewel dat je mij bijstaat in deze moeilijke tijden.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GS is niet kut. Je opdracht is kut. Werken met bronnen is altijd kutquote:Op zondag 5 januari 2014 17:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar gs is kut
sorry dat ik je toekomstige beroep beledig
maar ik vind het gewoon echt niet leuk
en ik ben een vrouw
ik weet nu je fb.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:47 schreef Tjacka het volgende:
hahaha
een debiel heeft sofje getagd bij rare mannen
hahaha
ja jijquote:Op zondag 5 januari 2014 17:47 schreef Tjacka het volgende:
hahaha
een debiel heeft sofje getagd bij rare mannen
hahaha
je zei dat ik vuilnisman moest worden debielquote:Op zondag 5 januari 2014 17:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GS is niet kut. Je opdracht is kut. Werken met bronnen is altijd kut
Kut
En alsof vrouwen geen vuilnisvrouw kunnen worden
quote:Op zondag 5 januari 2014 17:47 schreef Jimbo het volgende:
ik ben zo blij dat jullie mn FB niet hebben
quote:Op zondag 5 januari 2014 17:47 schreef Jimbo het volgende:
ik ben zo blij dat jullie mn FB niet hebben
Nee tuurlijk nietquote:Op zondag 5 januari 2014 17:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb enkel Sof, en Sof zou dat nooit bij mij doen na allevandaag. Kom nou.
nu ga ik je vinden.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oké. GS is ook wel kut. Ik wil niet voor niks vuilnisman worden. Ik ga maar weer even Zweedse foto's doorkijken.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:48 schreef supersof het volgende:
[..]
je zei dat ik vuilnisman moest worden debiel
en gs is wel KUT
Nee hoor.quote:
Ik heb je foto wel mag ik die daar op zetten?quote:Op zondag 5 januari 2014 17:49 schreef Etsu het volgende:
Een paar users hier hebben mijn FB wel, maar als ik achterkom of merk dat van mijn goedwilligheid misbruik wordt gemaakt, schop ik diegene eraf.
ik ga een nep account maken in welke ik jullie allemaal zetquote:Op zondag 5 januari 2014 17:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik heb je foto wel mag ik die daar op zetten?
Das ook een fokster toch ?quote:Op zondag 5 januari 2014 17:49 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]
Die zou ik doen als ze minimaal 5 jaar ouder was.
geen idee. Lijkt me nietquote:
ze is 11?quote:Op zondag 5 januari 2014 17:49 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]
Die zou ik doen als ze minimaal 5 jaar ouder was.
Mag ik er ook af?quote:Op zondag 5 januari 2014 17:49 schreef Etsu het volgende:
Een paar users hier hebben mijn FB wel, maar als ik achterkom of merk dat van mijn goedwilligheid misbruik wordt gemaakt, schop ik diegene eraf.
15quote:
Ze moeten jouw berichten dan ook niet meer liken.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:51 schreef supersof het volgende:
Ik heb mijn vriendenlijst verborgen
Jullie zijn veilig, fb vrienden
ohjaquote:Op zondag 5 januari 2014 17:53 schreef Muto het volgende:
[..]
Ze moeten jouw berichten dan ook niet meer liken.
Houd je vast.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Oh god... Nu zijn de poppen aan het dansen. Rezania komt ons weer kwellen met zijn aantijgingen./
Ik werd gelokt.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Oh god... Nu zijn de poppen aan het dansen. Rezania komt ons weer kwellen met zijn aantijgingen./
Ik moest wel. Het ging over de AH en de overwinning ervan.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:53 schreef Muto het volgende:
[..]
Ze moeten jouw berichten dan ook niet meer liken.
Ja, daar kan ik me wel wat bij voorstellen.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, jou wil en kan ik niet kwijt. Daarvoor geef ik teveel om jou.
Hey Appelquote:Op zondag 5 januari 2014 17:54 schreef Omdatappel het volgende:
Muto en sof, nog bedankt voor de felicitaties! Nog geen tijd gehad om te reageren.
Sorry dat ik jouw naam zojuist heb genoemd. Toto heeft mij verlinkt. Ik wilde niet de enige zijn die Rezania's aantijgingen moest aanhoren. Zoals ik al zei: samen staan we sterk.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik houd liever jou handje vast. Samen komen we er wel doorheen.
Ik moet zo vaak door je beledigingen, beschuldigingen, opmerkingen, bedreigingen, etc., doorkijken, maar er zijn genoeg momenten dat ik me realiseer dat ik van jou houd.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja, daar kan ik me wel wat bij voorstellen.
Geeft nietquote:Op zondag 5 januari 2014 17:54 schreef Omdatappel het volgende:
Muto en sof, nog bedankt voor de felicitaties! Nog geen tijd gehad om te reageren.
Oké broeder. Een voor allen allen voor een. Wellicht moeten wij als eerst in de aanval gaan en hem weer wegdrijven naar zijn demonische hellehol op ONZquote:Op zondag 5 januari 2014 17:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Sorry dat ik jouw naam zojuist heb genoemd. Toto heeft mij verlinkt. Ik wilde niet de enige zijn die Rezania's aantijgingen moest aanhoren. Zoals ik al zei: samen staan we sterk.
quote:Op zondag 5 januari 2014 17:53 schreef supersof het volgende:
[..]
ohja
ach dat is hun eigen fout dan
kan je even controleren of het werkt?
quote:Op zondag 5 januari 2014 17:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zeker. Al valt dit nog te overzien, een Rezania in je topic kunnen zelfs wij niet compenseren.
Rezania
yesquote:
Geen dank. Leuke dag gehad?quote:Op zondag 5 januari 2014 17:54 schreef Omdatappel het volgende:
Ik vrees dat het te laat is. Rezania heeft zeker weten onze posts gelezen.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oké broeder. Een voor allen allen voor een. Wellicht moeten wij als eerst in de aanval gaan en hem weer wegdrijven naar zijn demonische hellehol op ONZ
lolquote:Op zondag 5 januari 2014 17:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Lijkt? Ik kan hierbij bevestigen dat hij continu pogingen onderneemt om mijn hart (en wellicht het jouwe) te veroveren, maar telkens als ik hem afwijs en toelicht waarom, maakt hij me uit voor leugenaar. Hij kan niet helemaal verkroppen dat we voor elkaar bestemd zijn en dat Rezania ergens anders zijn heil moet zoeken.
Ik ben er ook blij mee.quote:
Thank you my dear! Happy New Year to you too!quote:
Je weet dat ik iemand anders heb.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:58 schreef Toto69 het volgende:
Rezania en Etsu zijn echt een leuk homostelletje.
Kan zo een film over ze gemaakt worden.
How to fistfuck, part 1.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:58 schreef Toto69 het volgende:
Rezania en Etsu zijn echt een leuk homostelletje.
Kan zo een film over ze gemaakt worden.
Onzin. Ik zit nog veilig in de kast.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:58 schreef Rezania het volgende:
Beetje raar dat jullie wel steeds over mij roddelen, wie wil hier nou wie hebben hè.
Volgens mij vielen ze wel in de smaak ja! Heb zelf cheesecake en appeltaart gemaakt en had voor de zekerheid nog slagroomtaart gekocht, maar daar heeft nog niemand van genomen.quote:
Jaquote:Op zondag 5 januari 2014 18:00 schreef Muto het volgende:
ik word een beetje moe van tot69, rezania en etsu in één topic. Hebben meer mensen hier last van?
ja ikquote:Op zondag 5 januari 2014 18:00 schreef Muto het volgende:
ik word een beetje moe van tot69, rezania en etsu in één topic. Hebben meer mensen hier last van?
Rezania komt hier het topic verzieken hoor. Niemand heeft om zijn kwetsende aantijgingen gevraagd. Blijkbaar mag ik niet gelukkig van hem zijn of zo.quote:
nicequote:Op zondag 5 januari 2014 18:00 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Volgens mij vielen ze wel in de smaak ja! Heb zelf cheesecake en appeltaart gemaakt en had voor de zekerheid nog slagroomtaart gekocht, maar daar heeft nog niemand van genomen.
cheesecake.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:00 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Volgens mij vielen ze wel in de smaak ja! Heb zelf cheesecake en appeltaart gemaakt en had voor de zekerheid nog slagroomtaart gekocht, maar daar heeft nog niemand van genomen.
Zie je, Rezania, ga maar weer weg. Dan hebben de anderen ook geen last meer van dat zogenaamde 'kliekje'.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:00 schreef Muto het volgende:
toto69 is de bestquote:Op zondag 5 januari 2014 18:00 schreef Muto het volgende:
quote:Op zondag 5 januari 2014 17:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Te laat... Kom maar op Rezania. Begin je laffe aanval maar. Ik kan het aan!
Volgens mij zijn jij en etsu degene die over hem aan het praten waren en komt hij hier om dat tegen te gaan en zichzelf te verdedigen. Hij heeft ten volste recht dat te doen.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rezania komt hier het topic verzieken hoor. Niemand heeft om zijn kwetsende aantijgingen gevraagd. Blijkbaar mag ik niet gelukkig van hem zijn of zo.
Bedankt voor het verzieken van mijn dag.
Dat is kut voor je, er is nog genoeg FOK! elders, dag.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:00 schreef Muto het volgende:
quote:
Goed te horen. Ik ben blij te merken dat er nog wel normale users hier rondlopen. Ik overweeg mijn username naar Suto te veranderen. Dan zijn we S3 saampjes.quote:
Gast, jij roddelt over mij in de poging me te lokken.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rezania komt hier het topic verzieken hoor. Niemand heeft om zijn kwetsende aantijgingen gevraagd. Blijkbaar mag ik niet gelukkig van hem zijn of zo.
Bedankt voor het verzieken van mijn dag.
quote:Op zondag 5 januari 2014 18:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Volgens mij zijn jij en etsu degene die over hem aan het praten waren en komt hij hier om dat tegen te gaan en zichzelf te verdedigen. Hij heeft ten volste recht dat te doen.
#yolo
Hahahahaquote:Op zondag 5 januari 2014 18:02 schreef Muto het volgende:
[..]
[..]
Goed te horen. Ik ben blij te merken dat er nog wel normale users hier rondlopen. Ik overweeg mijn username naar Suto te veranderen. Dan zijn we S3 saampjes.
Stuart
Sof
vindt gij dit een ruzie?quote:
Paxcon vindt het een beetje lastig om de grens tussen fantasie en realiteit te trekken. Daarin moet je hem respecteren.quote:
Tot nu toe heel gezellig.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:57 schreef Muto het volgende:
[..]
Geen dank. Leuke dag gehad?
Wat waren de cadeaus?
Hmm oke, interessant. Ik blijf nog even.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja, Rezania staat op het punt om uit z'n slof te schieten. Ik ken hem.
#TeamRezinaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij valt dit wel mee.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Paxcon vindt het een beetje lastig om de grens tussen fantasie en realiteit te trekken. Daarin moet je hem respecteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |