quote:Op zondag 5 januari 2014 16:26 schreef Toto69 het volgende:
Zo toepasselijk"Pas 1x ontmoet, en toen heb je mij misschien niet eens goed gezien"
quote:
goed gezien. Scherp ezell.quote:
Geen idee. Sowieso een wazig gebied na de komst en een half jaar later weer afschaffing van de eigen tarieven.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:30 schreef supersof het volgende:
waarom staat er nergens op de site van mijn tandarts hoeveel een controle kost
Ik zit meestal rond de 35 euro.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:30 schreef supersof het volgende:
Pfff lrquote:Op zondag 5 januari 2014 16:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee. Sowieso een wazig gebied na de komst en een half jaar later weer afschaffing van de eigen tarieven.
Aan dit antwoord had je helemaal niks. Geen dank.
Oh dat valt nog meequote:
Scherpquote:
90quote:Op zondag 5 januari 2014 16:30 schreef supersof het volgende:
Maar jij flost ook heel goedquote:
Ja.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Maar jij flost ook heel goed
(snap je hem ?![]()
)
volgens mij is het bij mij 12,50 per 5 minuten.quote:
Word je daar ook voor gezoend?quote:Op zondag 5 januari 2014 16:35 schreef Muto het volgende:
[..]
volgens mij is het bij mij 12,50 per 5 minuten.
De controle is 20,50, komt nog een gebitsreiniging bij welke rond de 15 zit. Ik vermoed dat de meeste tandartsen deze tarieven hanteren of er in ieder geval bij in de buurt zitten. Het hangt er dus vanaf hoe ranzig je gebit isquote:
leuke assistentes hoor.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Word je daar ook voor gezoend?
Ik zou dat wel minimaal eisen als ik genaaid wrd
Overigens ben je bij een controle wel snel weg.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Word je daar ook voor gezoend?
Ik zou dat wel minimaal eisen als ik genaaid wrd
wat neequote:
De uitloop is meestal langer dan de controle ja, tandartsen...quote:Op zondag 5 januari 2014 16:37 schreef Muto het volgende:
[..]
Overigens ben je bij een controle wel snel weg.
hmmm oke valt te overzienquote:Op zondag 5 januari 2014 16:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.hziv.be/tarieven-tandartsen-N.htm
Sorry en alsjeblieft. Omdat je zo aandringt
quote:Op zondag 5 januari 2014 16:36 schreef bondage het volgende:
[..]
De controle is 20,50, komt nog een gebitsreiniging bij welke rond de 15 zit. Ik vermoed dat de meeste tandartsen deze tarieven hanteren of er in ieder geval bij in de buurt zitten. Het hangt er dus vanaf hoe ranzig je gebit is
ik niet, blijf altijd nog even praten enzoquote:Op zondag 5 januari 2014 16:37 schreef Muto het volgende:
[..]
Overigens ben je bij een controle wel snel weg.
Poetsen doe ik dagelijks. Flossen doe ik niet aan, miept de tandarts ook altijd overquote:
Ik 2 keer daags, zoals het hoort.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:40 schreef bondage het volgende:
[..]
Poetsen doe ik dagelijks. Flossen doe ik niet aan, miept de tandarts ook altijd over
Walgelijk ja. HIV is toch niet meer dodelijk.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:40 schreef Jimbo het volgende:
met die vieze rubber handschoentjes je bek in enzo![]()
Alsof je pijpt met condoom
Ik weet niet hoe dat is. Ook niet zonder condoom trouwensquote:Op zondag 5 januari 2014 16:40 schreef Jimbo het volgende:
idd, een echte vent neemt hem zonder rubberquote:Op zondag 5 januari 2014 16:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Walgelijk ja. HIV is toch niet meer dodelijk.
zit die niet al in je zorgverzekering?quote:Op zondag 5 januari 2014 16:30 schreef supersof het volgende:
Dan toch maar aan de yogaquote:Op zondag 5 januari 2014 16:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat is. Ook niet zonder condoom trouwens
Ik vind 1x daags meer dan genoeg. Heb nog nooit gaatjes of iets dergelijks gehad dus volgens mij zit het wel goed. Enige wat ik heb gehad was een scheefgegroeide verstandskies die de kaakchirurg heeft moeten verwijderen.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik 2 keer daags, zoals het hoort.
Ik ken eigenlijk niemand die echt flost
quote:Op zondag 5 januari 2014 16:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat is. Ook niet zonder condoom trouwens
Niet alles is seksueel jong.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eens moet je eerste keer zijn. Accepteer zijn aanbod nou maar gewoon.
Nein danke.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eens moet je eerste keer zijn. Accepteer zijn aanbod nou maar gewoon.
Dat is saai hoorquote:Op zondag 5 januari 2014 16:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet alles is seksueel jong.
Er is ook liefde zonder seks.
Ik pijp geen mensenquote:Op zondag 5 januari 2014 16:40 schreef Jimbo het volgende:
dieren wel?quote:
Ja volgens mij wel ik snap er niet zo veel vanquote:Op zondag 5 januari 2014 16:42 schreef Adames het volgende:
[..]
zit die niet al in je zorgverzekering?
Basis is volgens mij 1 of 2 controles in het jaarquote:Op zondag 5 januari 2014 16:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel ik snap er niet zo veel van
Ik jou ook niet, daar heb ik anderen voorquote:
Alweer? Paar dagen terug was hij ook al recalcitrant aan het doen door zomaar topics op slot te pleurenquote:
Gelukkigquote:Op zondag 5 januari 2014 16:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik jou ook niet, daar heb ik anderen voor
dan is controle gratis, tenzij je een tandarts hebt die graag elke keer wat extra's doet. zo is tandsteen verwijderen volgens mij wel een paar euro extra, sommigen doen dat standaard erbijquote:Op zondag 5 januari 2014 16:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel ik snap er niet zo veel van
Geen idee. Klinkt op zich niet verkeerd trouwensquote:Op zondag 5 januari 2014 16:51 schreef Etsu het volgende:
Weten jullie of het lekker is om zalm in een salade te doen? Moet het dan gewoon gerookt of gebakken?
1 keer per half jaar, verder moet je 1 keer per jaar gaan anders worden achteraf zwaardere behandelingen niet meer zo goed gedekt.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Basis is volgens mij 1 of 2 controles in het jaar
Eerst bereiden lijkt mij wel verstandig ja en in ieder geval al lekkerder.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:51 schreef Etsu het volgende:
Weten jullie of het lekker is om zalm in een salade te doen? Moet het dan gewoon gerookt of gebakken?
Wat doet hij nou weer? Ik neem denk ik maar ontslag als zijn speechschrijver.quote:
gebakken zalm valt zo uit elkaar en eenmaal afgekoeld weer niet zo lekker. gerookt kan wel. pas wel op met verder zout.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:51 schreef Etsu het volgende:
Oh. Wellicht moet ik toch maar weer eens gaan dan.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:53 schreef Adames het volgende:
[..]
1 keer per half jaar, verder moet je 1 keer per jaar gaan anders worden achteraf zwaardere behandelingen niet meer zo goed gedekt.
Ik heb echt geen idee wat je hier zojuist hebt getypt.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:54 schreef Jimbo het volgende:
Iemand die hier een goede taobao agent weet?
Ik mag niets meer van mister taoZelfs zoeken naar een iphone oplader blokt ie
probeer chinese webwinkel topic eens, heb je binnen paar minuten antwoordquote:Op zondag 5 januari 2014 16:54 schreef Jimbo het volgende:
Iemand die hier een goede taobao agent weet?
Ik mag niets meer van mister taoZelfs zoeken naar een iphone oplader blokt ie
Net gedaan. Aantal taobao agens zijn ook flink afgenomen zie ikquote:Op zondag 5 januari 2014 16:55 schreef Adames het volgende:
[..]
probeer chinese webwinkel topic eens, heb je binnen paar minuten antwoord
Heb je inmiddels je melkhagelslag?quote:
Nee. Haha, maar gisteren heeft hij mijn lievelingseten voor mij (ons) gekookt dus ik heb het hem vergeven.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb je inmiddels je melkhagelslag?
Als zoiets al om vergiffenis vraagt ben je een tikkeltje raarquote:Op zondag 5 januari 2014 17:05 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Nee. Haha, maar gisteren heeft hij mijn lievelingseten voor mij (ons) gekookt dus ik heb het hem vergeven.
Wie?quote:
Nee nu is het op fbquote:Op zondag 5 januari 2014 16:50 schreef bondage het volgende:
[..]
Alweer? Paar dagen terug was hij ook al recalcitrant aan het doen door zomaar topics op slot te pleuren
ahh oke dankjequote:Op zondag 5 januari 2014 16:52 schreef Adames het volgende:
[..]
dan is controle gratis, tenzij je een tandarts hebt die graag elke keer wat extra's doet. zo is tandsteen verwijderen volgens mij wel een paar euro extra, sommigen doen dat standaard erbij
Die uit DTCquote:Op zondag 5 januari 2014 17:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als zoiets al om vergiffenis vraagt ben je een tikkeltje raar
[..]
Wie?
O. Nouja, ik was gewoon bozig en toen hij lief deed en ook nog eens lievelingseten ging koken niet meer.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als zoiets al om vergiffenis vraagt ben je een tikkeltje raar
[..]
Wie?
Ik weet niet eens over wie je het hebt johquote:Op zondag 5 januari 2014 17:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee echt, alleen maar foto's van d'r zelf voor aandacht
8 januari, 14 januari en 22 januari. En evt. herkansing nog.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:04 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ja! So happyyyyyyWanneer heb jij tentamens?
quote:Op zondag 5 januari 2014 17:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik weet niet eens over wie je het hebt joh
quote:Op zondag 5 januari 2014 17:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee nu is het op fb
Je hebt van die pagina's met de vrijgezellen van gelderland blabla
en dan plaatsen mensen daar foto's en dan kan je reageren met iemands naam in je comment. En dat doet tjacka dus. Bij mannen mijn naam reageren
Tonijnquote:Op zondag 5 januari 2014 17:09 schreef Etsu het volgende:
Ik heb nu gewoon zalm erin gesmeten trouwens, en smaakt best oke. Al heb ik liever kip.
quote:Op zondag 5 januari 2014 17:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee nu is het op fb
Je hebt van die pagina's met de vrijgezellen van gelderland blabla
en dan plaatsen mensen daar foto's en dan kan je reageren met iemands naam in je comment. En dat doet tjacka dus. Bij mannen mijn naam reageren
O okee, ik ook rond die periode. Nu wel begonnen?! Gaat het goed komen denk je?quote:Op zondag 5 januari 2014 17:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
8 januari, 14 januari en 22 januari. En evt. herkansing nog.
Had ik niet in huis.quote:
Heb ik nog wel, maar is bevroren en bevroren kip in je salade lijkt me niet lekker.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |