Ja volgens mij wel ik snap er niet zo veel vanquote:Op zondag 5 januari 2014 16:42 schreef Adames het volgende:
[..]
zit die niet al in je zorgverzekering?
Basis is volgens mij 1 of 2 controles in het jaarquote:Op zondag 5 januari 2014 16:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel ik snap er niet zo veel van
Ik jou ook niet, daar heb ik anderen voorquote:
Alweer? Paar dagen terug was hij ook al recalcitrant aan het doen door zomaar topics op slot te pleurenquote:
Gelukkigquote:Op zondag 5 januari 2014 16:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik jou ook niet, daar heb ik anderen voor
dan is controle gratis, tenzij je een tandarts hebt die graag elke keer wat extra's doet. zo is tandsteen verwijderen volgens mij wel een paar euro extra, sommigen doen dat standaard erbijquote:Op zondag 5 januari 2014 16:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel ik snap er niet zo veel van
Geen idee. Klinkt op zich niet verkeerd trouwensquote:Op zondag 5 januari 2014 16:51 schreef Etsu het volgende:
Weten jullie of het lekker is om zalm in een salade te doen? Moet het dan gewoon gerookt of gebakken?
1 keer per half jaar, verder moet je 1 keer per jaar gaan anders worden achteraf zwaardere behandelingen niet meer zo goed gedekt.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Basis is volgens mij 1 of 2 controles in het jaar
Eerst bereiden lijkt mij wel verstandig ja en in ieder geval al lekkerder.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:51 schreef Etsu het volgende:
Weten jullie of het lekker is om zalm in een salade te doen? Moet het dan gewoon gerookt of gebakken?
Wat doet hij nou weer? Ik neem denk ik maar ontslag als zijn speechschrijver.quote:
gebakken zalm valt zo uit elkaar en eenmaal afgekoeld weer niet zo lekker. gerookt kan wel. pas wel op met verder zout.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:51 schreef Etsu het volgende:
Oh. Wellicht moet ik toch maar weer eens gaan dan.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:53 schreef Adames het volgende:
[..]
1 keer per half jaar, verder moet je 1 keer per jaar gaan anders worden achteraf zwaardere behandelingen niet meer zo goed gedekt.
Ik heb echt geen idee wat je hier zojuist hebt getypt.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:54 schreef Jimbo het volgende:
Iemand die hier een goede taobao agent weet?
Ik mag niets meer van mister taoZelfs zoeken naar een iphone oplader blokt ie
probeer chinese webwinkel topic eens, heb je binnen paar minuten antwoordquote:Op zondag 5 januari 2014 16:54 schreef Jimbo het volgende:
Iemand die hier een goede taobao agent weet?
Ik mag niets meer van mister taoZelfs zoeken naar een iphone oplader blokt ie
Net gedaan. Aantal taobao agens zijn ook flink afgenomen zie ikquote:Op zondag 5 januari 2014 16:55 schreef Adames het volgende:
[..]
probeer chinese webwinkel topic eens, heb je binnen paar minuten antwoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |