Hey Appelquote:Op zondag 5 januari 2014 17:54 schreef Omdatappel het volgende:
Muto en sof, nog bedankt voor de felicitaties! Nog geen tijd gehad om te reageren.
Sorry dat ik jouw naam zojuist heb genoemd. Toto heeft mij verlinkt. Ik wilde niet de enige zijn die Rezania's aantijgingen moest aanhoren. Zoals ik al zei: samen staan we sterk.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik houd liever jou handje vast. Samen komen we er wel doorheen.
Ik moet zo vaak door je beledigingen, beschuldigingen, opmerkingen, bedreigingen, etc., doorkijken, maar er zijn genoeg momenten dat ik me realiseer dat ik van jou houd.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja, daar kan ik me wel wat bij voorstellen.
Geeft nietquote:Op zondag 5 januari 2014 17:54 schreef Omdatappel het volgende:
Muto en sof, nog bedankt voor de felicitaties! Nog geen tijd gehad om te reageren.
Oké broeder. Een voor allen allen voor een. Wellicht moeten wij als eerst in de aanval gaan en hem weer wegdrijven naar zijn demonische hellehol op ONZquote:Op zondag 5 januari 2014 17:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Sorry dat ik jouw naam zojuist heb genoemd. Toto heeft mij verlinkt. Ik wilde niet de enige zijn die Rezania's aantijgingen moest aanhoren. Zoals ik al zei: samen staan we sterk.
quote:Op zondag 5 januari 2014 17:53 schreef supersof het volgende:
[..]
ohja
ach dat is hun eigen fout dan
kan je even controleren of het werkt?
quote:Op zondag 5 januari 2014 17:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zeker. Al valt dit nog te overzien, een Rezania in je topic kunnen zelfs wij niet compenseren.
Rezania
yesquote:
Geen dank. Leuke dag gehad?quote:Op zondag 5 januari 2014 17:54 schreef Omdatappel het volgende:
Ik vrees dat het te laat is. Rezania heeft zeker weten onze posts gelezen.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oké broeder. Een voor allen allen voor een. Wellicht moeten wij als eerst in de aanval gaan en hem weer wegdrijven naar zijn demonische hellehol op ONZ
lolquote:Op zondag 5 januari 2014 17:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Lijkt? Ik kan hierbij bevestigen dat hij continu pogingen onderneemt om mijn hart (en wellicht het jouwe) te veroveren, maar telkens als ik hem afwijs en toelicht waarom, maakt hij me uit voor leugenaar. Hij kan niet helemaal verkroppen dat we voor elkaar bestemd zijn en dat Rezania ergens anders zijn heil moet zoeken.
Ik ben er ook blij mee.quote:
Thank you my dear! Happy New Year to you too!quote:
Je weet dat ik iemand anders heb.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:58 schreef Toto69 het volgende:
Rezania en Etsu zijn echt een leuk homostelletje.
Kan zo een film over ze gemaakt worden.
How to fistfuck, part 1.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:58 schreef Toto69 het volgende:
Rezania en Etsu zijn echt een leuk homostelletje.
Kan zo een film over ze gemaakt worden.
Onzin. Ik zit nog veilig in de kast.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:58 schreef Rezania het volgende:
Beetje raar dat jullie wel steeds over mij roddelen, wie wil hier nou wie hebben hè.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |