Nicequote:
Misschien onzekerheid ?quote:Op zondag 5 januari 2014 17:35 schreef Dagoduck het volgende:
Nou, ik weeg 68,5KG bij 1,90MIk zie geen chickies om me heen, dus geen vet is niet dé reden tot succes
Gvd man, dat is niet gezond.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:35 schreef Dagoduck het volgende:
Nou, ik weeg 68,5KG bij 1,90MIk zie geen chickies om me heen, dus geen vet is niet dé reden tot succes
Denk het niet, ben ook best sociaalquote:Op zondag 5 januari 2014 17:36 schreef Braddie het volgende:
[..]
Misschien onzekerheid ?Dat je dat uitstraalt?
Werd ook over mij gezegd namelijk.
Hardloopfiguurquote:
Als je wilt aankomen met spieren moet je ook veel eten...quote:Op zondag 5 januari 2014 17:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
HardloopfiguurAl loop ik het afgelopen half jaar nog maar weinig 1 a 2 keer in de 2 weken. Ben nog niets aangekomen
Lekker veel eten dan.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
HardloopfiguurAl loop ik het afgelopen half jaar nog maar weinig 1 a 2 keer in de 2 weken. Ben nog niets aangekomen
Ik game niet zo vaak hoor ..quote:Op zondag 5 januari 2014 17:48 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Vrouwelijke stonende gamers
Daarnaast drink ik een liter of 3 a 4 Coca Cola per weekquote:
Gamen moet leuk zijn. Mensen die 24/7 gamenquote:
Ik ben afgekicked van cola.... Van ongeveer anderhalve fles per dag naar noppes. Alleen af en toe op een feest nog. Teringzooi dat is het. Net als energy maar helaas is het wel lekker.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daarnaast drink ik een liter of 3 a 4 Coca Cola per weekEn een paar liter bier.. Gezondheid ten top hier!
Bier > cola.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daarnaast drink ik een liter of 3 a 4 Coca Cola per weekEn een paar liter bier.. Gezondheid ten top hier!
Ik drink het al 8 jaar = 3L per week = 150L per jaar = 1200L Coca Colaquote:Op zondag 5 januari 2014 17:51 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Ik ben afgekicked van cola.... Van ongeveer anderhalve fles per dag naar noppes. Alleen af en toe op een feest nog. Teringzooi dat is het. Net als energy maar helaas is het wel lekker.
Ohquote:Op zondag 5 januari 2014 17:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik drink het al 8 jaar = 3L per week = 150L per jaar = 1200L Coca Cola
Haha. Ik woon nog thuis. Mag ook wel op mijn achttiende. Wanneer ben je uit huis gegaan?quote:Op zondag 5 januari 2014 17:53 schreef Amarantha het volgende:
Maar ik geniet van het leven als stoner buiten het ouderlijk huis. Doen en laten wat ik wil
Ik dronk altijd van die pauper cola. Op een gegeven moment had ik echt zoiets vanquote:Op zondag 5 januari 2014 17:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik drink het al 8 jaar = 3L per week = 150L per jaar = 1200L Coca Cola
Volgende week weer wat gaatjes laten vullenquote:Op zondag 5 januari 2014 17:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
OhIk wil het van mezelf niet eens weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |