Volgens mij vielen ze wel in de smaak ja! Heb zelf cheesecake en appeltaart gemaakt en had voor de zekerheid nog slagroomtaart gekocht, maar daar heeft nog niemand van genomen.quote:
Jaquote:Op zondag 5 januari 2014 18:00 schreef Muto het volgende:
ik word een beetje moe van tot69, rezania en etsu in één topic. Hebben meer mensen hier last van?
ja ikquote:Op zondag 5 januari 2014 18:00 schreef Muto het volgende:
ik word een beetje moe van tot69, rezania en etsu in één topic. Hebben meer mensen hier last van?
Rezania komt hier het topic verzieken hoor. Niemand heeft om zijn kwetsende aantijgingen gevraagd. Blijkbaar mag ik niet gelukkig van hem zijn of zo.quote:
nicequote:Op zondag 5 januari 2014 18:00 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Volgens mij vielen ze wel in de smaak ja! Heb zelf cheesecake en appeltaart gemaakt en had voor de zekerheid nog slagroomtaart gekocht, maar daar heeft nog niemand van genomen.
cheesecake.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:00 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Volgens mij vielen ze wel in de smaak ja! Heb zelf cheesecake en appeltaart gemaakt en had voor de zekerheid nog slagroomtaart gekocht, maar daar heeft nog niemand van genomen.
Zie je, Rezania, ga maar weer weg. Dan hebben de anderen ook geen last meer van dat zogenaamde 'kliekje'.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:00 schreef Muto het volgende:
toto69 is de bestquote:Op zondag 5 januari 2014 18:00 schreef Muto het volgende:
quote:Op zondag 5 januari 2014 17:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Te laat... Kom maar op Rezania. Begin je laffe aanval maar. Ik kan het aan!
Volgens mij zijn jij en etsu degene die over hem aan het praten waren en komt hij hier om dat tegen te gaan en zichzelf te verdedigen. Hij heeft ten volste recht dat te doen.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rezania komt hier het topic verzieken hoor. Niemand heeft om zijn kwetsende aantijgingen gevraagd. Blijkbaar mag ik niet gelukkig van hem zijn of zo.
Bedankt voor het verzieken van mijn dag.
Dat is kut voor je, er is nog genoeg FOK! elders, dag.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:00 schreef Muto het volgende:
quote:
Goed te horen. Ik ben blij te merken dat er nog wel normale users hier rondlopen. Ik overweeg mijn username naar Suto te veranderen. Dan zijn we S3 saampjes.quote:
Gast, jij roddelt over mij in de poging me te lokken.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rezania komt hier het topic verzieken hoor. Niemand heeft om zijn kwetsende aantijgingen gevraagd. Blijkbaar mag ik niet gelukkig van hem zijn of zo.
Bedankt voor het verzieken van mijn dag.
quote:Op zondag 5 januari 2014 18:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Volgens mij zijn jij en etsu degene die over hem aan het praten waren en komt hij hier om dat tegen te gaan en zichzelf te verdedigen. Hij heeft ten volste recht dat te doen.
#yolo
Hahahahaquote:Op zondag 5 januari 2014 18:02 schreef Muto het volgende:
[..]
[..]
Goed te horen. Ik ben blij te merken dat er nog wel normale users hier rondlopen. Ik overweeg mijn username naar Suto te veranderen. Dan zijn we S3 saampjes.
Stuart
Sof
vindt gij dit een ruzie?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |