Gelijk geprikt door je hond zekerquote:
Hij kan tof zijn, maar ook kut hoorquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Tegen mij issie altijd wel relaxed.
Ohja, hier in het bejaardentehuis waar ik werk zit ook wel van dat soort volk. Maar niet zo erg als daar; wij hebben ook geen codeslot enzo. Enkel ik ben er om ze tegen te houden/deur dicht te doen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Ik ga stage lopen bij zwaar demente ouderen.. Alle deuren om van de afdeling te komen hebben een codeslot enz. Sommige oudjes gaan echt bij die deur staan enz om mee te glippen naar buiten toe. Vandaag was er een vrouw die zich begon uit te kleden ineens toen we onze huiskamer te zien kregen. En ik heb de huiskamer waar 2 vrouwen zitten die elkaar niet uit kunnen staan hehe.
De ene vrouw huilt heel vaak en veel en een andere vrouw kan daar niet tegen en gaat dan echt roepen 'ik word gek van dat gejank! doe er iets aan, ik word gek' en gaat dan boos op de gang zitten. Maar ook je moet in principe de hele dag een toneelstukje spelen want als een vrouw zegt 'mijn moeder is net overleden' dan wens je haar wel sterkte.. ook al weetje dat die vrouw al 20 jaar dood is bijv.
nee man mensen nemen hem alleen soms te serieusquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij kan tof zijn, maar ook kut hoor
Dat ligt aan jezelf dan.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij kan tof zijn, maar ook kut hoor
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Ik ga stage lopen bij zwaar demente ouderen.. Alle deuren om van de afdeling te komen hebben een codeslot enz. Sommige oudjes gaan echt bij die deur staan enz om mee te glippen naar buiten toe. Vandaag was er een vrouw die zich begon uit te kleden ineens toen we onze huiskamer te zien kregen. En ik heb de huiskamer waar 2 vrouwen zitten die elkaar niet uit kunnen staan hehe.
De ene vrouw huilt heel vaak en veel en een andere vrouw kan daar niet tegen en gaat dan echt roepen 'ik word gek van dat gejank! doe er iets aan, ik word gek' en gaat dan boos op de gang zitten. Maar ook je moet in principe de hele dag een toneelstukje spelen want als een vrouw zegt 'mijn moeder is net overleden' dan wens je haar wel sterkte.. ook al weetje dat die vrouw al 20 jaar dood is bijv.
Oh ik heb ook geen problemen met hem hoorquote:
Terecht.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:32 schreef Insomnia_ het volgende:
LMI ik denk hij f5'd al dagenlang voor zn unban
Ik zou zelf liever euthenasie laten plegen als ik dement wordt, dan dat ik eventuele familie/vrienden nog 10 jaar als vreemden moet zijn.quote:
Als je snel genoeg F5't krijg je er ook een IP-ban bijquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:32 schreef Insomnia_ het volgende:
LMI ik denk hij f5'd al dagenlang voor zn unban
Tijdelijkquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:33 schreef DrNick het volgende:
[..]
Als je snel genoeg F5't krijg je er ook een IP-ban bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |