Dat houd in?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
fixed
@ david, ik doe: international business
Het is een twee-talige studie. Voor de opleiding 'vestigingsmanager groothandel' krijg ik een diploma en een Engels Engels diploma zodat ik makkelijker in het buitenland aan de slag kanquote:
Nicequote:Op dinsdag 3 september 2013 22:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het is een twee-talige studie. Voor de opleiding 'vestigingsmanager groothandel' krijg ik een diploma en een Engels Engels diploma zodat ik makkelijker in het buitenland aan de slag kan
Kom je in NL ook makkelijker mee aan de slag. Handel is toch internationaal. Ook in NL is het dus handigquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het is een twee-talige studie. Voor de opleiding 'vestigingsmanager groothandel' krijg ik een diploma en een Engels Engels diploma zodat ik makkelijker in het buitenland aan de slag kan
Ik ken haar nog geen dagquote:
Treinorgiquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ken haar nog geen dagMorgen weer met haar in de trein
Dat zeker. En mocht ik mij vervelen (wat eigenlijk niet eens mogelijk is) heb ik bij deze opleiding zelfs de kans om er andere basis diploma's bij te halenquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kom je in NL ook makkelijker mee aan de slag. Handel is toch internationaal. Ook in NL is het dus handig
Ik stem op niemand. Niet omdat ik iedereen haat hoor, meer omdat ik het grote onzin vind.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:25 schreef xcachet het volgende:
Wie hebben er eigenlijk op mij gestemd?
We zoeken de wc daar wel opquote:
Jij hebt een oogje op treinmeisje?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ken haar nog geen dagMorgen weer met haar in de trein
Of niet. Ik lees het toch nietquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
TOTO POST IETS OP FB OVER LISSABON
Ja ehm het klikt behoorlijkquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij hebt een oogje op treinmeisje?
hij is in ieder geval niet doodquote:
Serieusquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik stem op niemand. Niet omdat ik iedereen haat hoor, meer omdat ik het grote onzin vind.
Degene die bovenaan staat is al jaren niet meer actief op het forum, gaat dus nergens over
He. je leeft nogquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:26 schreef Toto69 het volgende:
Ola!!! Ik ga nu naar een terras dus tot vannacht
TOTOBAASquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:26 schreef Toto69 het volgende:
Ola!!! Ik ga nu naar een terras dus tot vannacht
Daarom en FB en Fok! hou ik gescheidenquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hij is in ieder geval niet dood
Pak d'r morgen op de bek!quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja ehm het klikt behoorlijk
Ikquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:25 schreef xcachet het volgende:
Wie hebben er eigenlijk op mij gestemd?
WiFi connecties?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja ehm het klikt behoorlijk
100 mensen in een zal die luisteren naar wat een leraar zegt is een collegequote:
WiFi is draadloos, mutsquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Neem aan dat je bij d'r mocht inpluggen?
Ik heb ook college danquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
100 mensen in een zal die luisteren naar wat een leraar zegt is een college
NOT ALWAYS toch? ja toch ?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
WiFi is draadloos, muts
"Een hoorcollege is een vorm van college in het hoger onderwijs waarbij mondelinge overdracht van leerstof plaatsvindt en door één of meerdere docenten kan worden gegeven. Een hoorcollege kan plaatsvinden in een collegezaal, of bij kleinere groepen in een leslokaal."quote:
oh dan heb ik hoorcollegequote:Op dinsdag 3 september 2013 22:30 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
"Een hoorcollege is een vorm van college in het hoger onderwijs waarbij mondelinge overdracht van leerstof plaatsvindt en door één of meerdere docenten kan worden gegeven. Een hoorcollege kan plaatsvinden in een collegezaal, of bij kleinere groepen in een leslokaal."
Ik zal d'r ff fixenquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:31 schreef xcachet het volgende:
Ik heb gefixt dat een vriendin in de trein een plekje voor mij vrij houdt in de spits
quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
ze is al bezet, loop maar weer door
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik niet, maar er is geen officiele uitspraakquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:31 schreef LittleBrownie het volgende:
Wie spreekt WiFi uit als [WaiFai]? Fokit zei dat ik de eerste ben die dat zo zei
quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:34 schreef xcachet het volgende:
Dat is wel een mooi wagentjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik stap gewoon in aan het begin van het trajectquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:31 schreef xcachet het volgende:
Ik heb gefixt dat een vriendin in de trein een plekje voor mij vrij houdt in de spits
Ben gewoon benieuwdquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik niet, maar er is geen officiele uitspraak
Ik niet. Mijn trein begint al bij Utrecht, langs Amersfoort en dan langs Harderwijk. De drukste puntenquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik stap gewoon in aan het begin van het traject
Zutphen heeft pauper station manquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik stap gewoon in aan het begin van het traject
quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:34 schreef xcachet het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Hoe moet je het anders uitsprekenquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:31 schreef LittleBrownie het volgende:
Wie spreekt WiFi uit als [WaiFai]? Fokit zei dat ik de eerste ben die dat zo zei
quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:37 schreef xcachet het volgende:
Ik zag deze:
[ afbeelding ]
En ik dacht "Heeeeey Fok-it!"
Kurt Cobain. Hij was dan wel iemand die de maatschappij haatte, maar dat kunnen we wel gebruiken.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:37 schreef xcachet het volgende:
Ik zag deze:
[ afbeelding ]
En ik dacht "Heeeeey Fok-it!"
[WieFie]quote:
quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]______!!!!!!!!!!!!!!!!!
Cobain
Ik ken die hele man niet dus weet niet beter dan Fok-itquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kurt Cobain. Hij was dan wel iemand die de maatschappij haatte, maar dat kunnen we wel gebruiken.
Ohjaaa, want...quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
Ik ken die hele man niet dus weet niet beter dan Fok-it
Sherlock hier sherlock daarquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
ik lees dit nu pas... David... Je kwetst me...
Wie is Kurt?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:40 schreef Crack_ het volgende:
Soms vergeet je gewoon dat sommige mensen niet weten wie Kurt Cobain is he.
Wie?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:40 schreef Crack_ het volgende:
Nirvana is ook al best een tijdje geleden voor de meeste hierquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:40 schreef Crack_ het volgende:
Nirvana? Huh?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nirvana is ook al best een tijdje geleden voor de meeste hier
En aan Courtney Love: WHY'D YOU HAVE TO GO AND LET IT DIEquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:39 schreef LittleBrownie het volgende:
Als 'ie maar niet weer zelfmoord pleegt.
Ja, dat wel.. maar het blijft zo'n groot icoonquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nirvana is ook al best een tijdje geleden voor de meeste hier
Die is ook wel bekender denk ikquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat wel.. maar het blijft zo'n groot icoon. Ook iedereen weet wie Elvis Presley is en dat is nog langer geleden
Die is denk ik niet voor haar bedoeld.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En aan Courtney Love: WHY'D YOU HAVE TO GO AND LET IT DIE
quote:
De geruchten zijn wel heeeeeeeel sterk, maarja. Blijft mooi liedjequote:Op dinsdag 3 september 2013 22:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Die is denk ik niet voor haar bedoeld.
Meh, denk het niet.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De geruchten zijn wel heeeeeeeel sterk, maarja. Blijft mooi liedje
Nopequote:
Het maakt mij ook niet echt uit eigenlijkquote:
Ja wat.quote:
Het is watquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:49 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja wat.
Loopt zo een vreemde kat de keuken in.. Ik even wachten of onze kat hier iets aan gaat doen.. nee
Ik dus zo "KSSST" tegen die vreemde kat.. Schiet opeens onze eigen kat voorbij en gaat bang in een hoekje zitten, en rent daarna snel naar boven![]()
Dan kun je die daarna verbrandenquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:51 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Zou jij een bladzij in mijn dagboek willen schrijven?
Dat gebruikenquote:
Ik gebruik het ook nagenoeg nietquote:Op dinsdag 3 september 2013 23:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat gebruiken
Niet dat er iemand over me praat, maar ach
Haters haten en praters pratenquote:
laat maarquote:Op dinsdag 3 september 2013 23:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Haters haten en praters praten
gozertquote:
waddup bro?quote:
wat moet je doen zo vroeg?quote:Op woensdag 4 september 2013 02:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
over 4 uur wekker maar tis weer drama met slapen
Zit sinds afgelopen zondag in mijn eigen 'huisje'. En ik begin volgens mij depressief te worden.quote:
Relatie van 6,5 jaarquote:Op woensdag 4 september 2013 10:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Zit sinds afgelopen zondag in mijn eigen 'huisje'. En ik begin volgens mij depressief te worden.
Ik zal hier niet alles neerzetten. Dat heb ik hier al gedaan: R&P / Depressie & Angst #60
Dus mocht je t willen lezen kan t daar.
Ja kan het eens proberen. Het leven is gewoon kut soms.quote:Op woensdag 4 september 2013 10:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Relatie van 6,5 jaarSnap wel dat je dan een beetje in een gat kan vallen
Probeer dat ''nieuwe contacten opdoen topic'' anders, lijk wel een goeie tip zoals Comp_Lex daar zei
Tell me about itquote:Op woensdag 4 september 2013 10:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja kan het eens proberen. Het leven is gewoon kut soms.
Ik heb duidelijk iets gemist hier?quote:Op woensdag 4 september 2013 10:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb gewoon alle colleges samen met treinmeisje
Niet echtquote:Op woensdag 4 september 2013 10:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb duidelijk iets gemist hier?
Altijd goed!quote:Op woensdag 4 september 2013 10:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet echtGister op de opleiding meisje ontmoet dat in de zelfde stad woont als ik. Klikt aardig
Ja zekerquote:Op woensdag 4 september 2013 10:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Altijd goed!
Ga nu maar even douchen en naar mn werk. Eindelijk warm water dankzij de super aardige Eneco monteur.
School gaat voor werk hequote:Op woensdag 4 september 2013 11:18 schreef d4v1d het volgende:
Pfff.
Twee schooldagen (na 9 maanden geen school) gevolgd door 5 en 3 uur werken was toch niet zo'n strak plan
Ben thuis gebleven omdat ik anders straks op school in slaap val
Klopt. Ik ga nu ook niet werken hoorquote:Op woensdag 4 september 2013 11:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
School gaat voor werk he
Hoe is t verder daar? Fijn huisje?quote:Op woensdag 4 september 2013 11:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nah man, ben nog aan het settlenwel fijne meiden hier hoor
Heb hetzelfde heir in enschedequote:Op woensdag 4 september 2013 11:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nah man, ben nog aan het settlenwel fijne meiden hier hoor
Jazeker. 2 huisgenoten. Een duitser van 40+ die niks doet en een nederlander van 25 met wie ik optrek.quote:Op woensdag 4 september 2013 11:35 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hoe is t verder daar? Fijn huisje?
nicequote:Op woensdag 4 september 2013 11:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb hetzelfde heir in enschede
Tnx.quote:Op woensdag 4 september 2013 11:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja zeker
Succes er mee
Ging net boodschappen doen en dafuq man, ik ben helemaal nat van t zweetquote:
wow gaaf! Beetje goed geregeld daar?quote:
Tjackaquote:
Ik ben ziek naar huis gegaan.. Hield het niet volquote:Op woensdag 4 september 2013 12:50 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik zit thuis met een glas fanta en galetten
Ohquote:Op woensdag 4 september 2013 14:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben ziek naar huis gegaan.. Hield het niet vol
Nja 1 huisgenoot is Nederlands dus das ideaal. maar ik werd al gewaarschuwd dat uitbetaling niet zo soepel verlooptquote:Op woensdag 4 september 2013 14:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
wow gaaf! Beetje goed geregeld daar?
[..]
Tjacka
[..]
Ik ben ziek naar huis gegaan.. Hield het niet vol
thank jouquote:
Dus het klonk allemaal mooier dan dat het was zo te horenquote:Op woensdag 4 september 2013 14:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nja 1 huisgenoot is Nederlands dus das ideaal. maar ik werd al gewaarschuwd dat uitbetaling niet zo soepel verloopthet werk zelf blijkt niet op 5 maar 35 minuten lopen te zitten maar moest er redelijk chill zijn, je mag ook best af en toe op FOK bijv.
En verder... Alles is ver lopen, OV is hier prima maar nog niet gebruikt verder. oh en het is HEET, nu dik 35 graden en geloof me dat is echt pijnlijk warm
Nja het is idd niet zoals gezegd werd. Maar het appartement is echt degelijk en je moet alleen zelf eten/drinken/shampoo en zo regelen, dat scheelt echt wel veel. Ik denk dat ik straks het metrostation ga opzoeken dat hier vrij in de buurt zit...quote:Op woensdag 4 september 2013 14:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
thank jou
[..]
Dus het klonk allemaal mooier dan dat het was zo te horen
Maar als het hier 35 graden is is het nog erger. Maar dat is het niet. Vandaag 27.. in een lokaal met 33 leerlingen en nergens een raam open kan of een airco aan...
Maar je bent nog niet op je werk geweest?
Dat je het appartement al niet zelf hoef te betalen scheelt echt een hoop lijkt mij.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nja het is idd niet zoals gezegd werd. Maar het appartement is echt degelijk en je moet alleen zelf eten/drinken/shampoo en zo regelen, dat scheelt echt wel veel. Ik denk dat ik straks het metrostation ga opzoeken dat hier vrij in de buurt zit...
Blame VAquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
ik lees dit nu pas... David... Je kwetst me...
kloptquote:Op woensdag 4 september 2013 14:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat je het appartement al niet zelf hoef te betalen scheelt echt een hoop lijkt mij.
Wanneer is je eerste werk dag?
Wen je wel aan.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:13 schreef Toto69 het volgende:
Slapen is hier wel fcking kut trouwens. Zelfs om 3 uur snachts word je wakker van bussen, vliegtuigen, schreeuwendr gassies
Hey Totoquote:
Hier iets van 28 geloof ik, morgen 30 maar daarna gelukkig minderquote:Op woensdag 4 september 2013 14:49 schreef Toto69 het volgende:
[..], bij jou ook zo warm? Tis hier 35
Het blijft hier warm zatquote:Op woensdag 4 september 2013 14:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hier iets van 28 geloof ik, morgen 30 maar daarna gelukkig minder
Heb je airco op je kamer en hoe is je kamer? En je huisgenoten?quote:Op woensdag 4 september 2013 14:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Het blijft hier warm zatvannacht op het terras zelfs nog
geen airco, prima grote kamer, 1 duitser van 45 die nu ligt te pitten en de hele dag binnenzit en wss deze week weg is, en een nederlandse jongen van 25quote:Op woensdag 4 september 2013 14:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heb je airco op je kamer en hoe is je kamer? En je huisgenoten?
quote:Op woensdag 4 september 2013 14:57 schreef d4v1d het volgende:
Waar haal ik leuke wallpapers vandaan.
www.google.nlquote:Op woensdag 4 september 2013 14:57 schreef d4v1d het volgende:
Iets leuks om tegen aan te kijken. Ik weet t niet precies.quote:
Internetquote:Op woensdag 4 september 2013 14:57 schreef d4v1d het volgende:
Lekker rustig dus als die ouwe gek straks weg is. Wel leuk dat er een Nederlander is, toch?quote:Op woensdag 4 september 2013 14:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
geen airco, prima grote kamer, 1 duitser van 45 die nu ligt te pitten en de hele dag binnenzit en wss deze week weg is, en een nederlandse jongen van 25
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die duitser is idd een geval apart. Kookt letterlijk 5x per dagquote:Op woensdag 4 september 2013 15:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lekker rustig dus als die ouwe gek straks weg is. Wel leuk dat er een Nederlander is, toch?En idd leuk
![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 september 2013 15:05 schreef xcachet het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik jat die laatsteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wil zeker een zwaargewicht worden?quote:Op woensdag 4 september 2013 15:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Die duitser is idd een geval apart. Kookt letterlijk 5x per dagEn idd leuk
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”![]()
'lieverd' Dat hoor ik steeds op m'n werk van de 40 jarige huismoeder die ook vakkenvuller isquote:Op woensdag 4 september 2013 15:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
haha, m'n Engels docent zegt altijd honey. Dat is nog erger![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 september 2013 15:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wil zeker een zwaargewicht worden?
wat is water toch vies![]()
AHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 4 september 2013 15:09 schreef d4v1d het volgende:
[..]
'lieverd' Dat hoor ik steeds op m'n werk van de 40 jarige huismoeder die ook vakkenvuller is
En als je dat terug zegt krijg je pas een vreemde blik![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die's ook leuk![]()
Ga ik dus echt niet doenquote:Op woensdag 4 september 2013 15:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
AHAHAHAHAHA
En als je dat terug zegt krijg je pas een vreemde blik![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-09-2013 15:10:23 ]![]()
In Portugal? Dat zal best. In Spanje drink ik het ook nooit uit de kraanquote:
Nee joh, hier uit de kraan drinken is oliedom. Heb flesjes gehaald van 33 cl voor 59 cent 6 stuks) maar water is en blijftquote:Op woensdag 4 september 2013 15:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
In Portugal? Dat zal best. In Spanje drink ik het ook nooit uit de kraan![]()
![]()
Nee.quote:Op woensdag 4 september 2013 15:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee joh, hier uit de kraan drinken is oliedom. Heb flesjes gehaald van 33 cl voor 59 cent 6 stuks) maar water is en blijft
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-09-2013 15:12:14 ]![]()
Ik ga kinders. Lobi voor m'n vriendjes stuart en david xoxo
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-09-2013 15:13:15 ]![]()
Ik drink echt nooit waterquote:![]()
had mezelf voorgenomen hier wel wat water te drinken omdat t zo warm is en water t gezondst en goedkoopst is
![]()
ga je lekkerquote:Op woensdag 4 september 2013 14:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
wow gaaf! Beetje goed geregeld daar?
[..]
Tjacka
[..]
Ik ben ziek naar huis gegaan.. Hield het niet volGroot fan van User Wotte![]()
Succes met hetgeen wat je gaat doenquote:Op woensdag 4 september 2013 15:13 schreef xcachet het volgende:
Ik ga kinders. Lobi voor m'n vriendjes stuart en david xoxo![]()
![]()
ja lekkerquote:
zou even office op nichtjes laptop zetten, maar ik kom niet eens in haar computer
Groot fan van User Wotte![]()
Het water uit de flesjes is niet te drinkenquote:Op woensdag 4 september 2013 15:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee joh, hier uit de kraan drinken is oliedom. Heb flesjes gehaald van 33 cl voor 59 cent 6 stuks) maar water is en blijft
Bye Cachetquote:Op woensdag 4 september 2013 15:13 schreef xcachet het volgende:
Ik ga kinders. Lobi voor m'n vriendjes stuart en david xoxo![]()
#spatiepostquote:Op woensdag 4 september 2013 15:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja lekker
zou even office op nichtjes laptop zetten, maar ik kom niet eens in haar computer![]()
en moet ook nog cracked versie zoeken
maar ze heeft denk ik verkeerde ww vergeten domboGroot fan van User Wotte![]()
Ik dronk thuis al nooit water dusquote:Op woensdag 4 september 2013 15:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het water uit de flesjes is niet te drinken![]()
![]()
Aha. Ik vind water meestal best lekker als het maar koud isquote:Op woensdag 4 september 2013 15:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik dronk thuis al nooit water dus
wij hebben op het werk zo'n water koeler staan
ik wil die ook
ik wil die ook
MAAR IK WEET NIET HOE DUUR DAT ISGroot fan van User Wotte![]()
http://www.watercoolergigant.nl/quote:Op woensdag 4 september 2013 15:17 schreef Tjacka het volgende:
ik wil die ook
ik wil die ook
MAAR IK WEET NIET HOE DUUR DAT ISOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Zal best duur zijn denk ikquote:Op woensdag 4 september 2013 15:17 schreef Tjacka het volgende:
ik wil die ook
ik wil die ook
MAAR IK WEET NIET HOE DUUR DAT IS
Over 20 minuten ga ik weer aan het werk
waarvan aktequote:Op woensdag 4 september 2013 15:30 schreef Stuart het volgende:
Over 20 minuten ga ik weer aan het werkGroot fan van User Wotte![]()
Ik blijf nog lekker bankhangen, nederlandse huisgenoot komt pas over 2.5 uur thuis of zo en de duitser slaapt al een uurquote:Op woensdag 4 september 2013 15:30 schreef Stuart het volgende:
Over 20 minuten ga ik weer aan het werk![]()
Heb je daar wifi of zit je mobielquote:Op woensdag 4 september 2013 15:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik blijf nog lekker bankhangen, nederlandse huisgenoot komt pas over 2.5 uur thuis of zo en de duitser slaapt al een uur
Vers brood
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Hey Stuquote:
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Lissabon69quote:
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: