Wie is Kurt?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:40 schreef Crack_ het volgende:
Soms vergeet je gewoon dat sommige mensen niet weten wie Kurt Cobain is he.
Wie?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:40 schreef Crack_ het volgende:
Nirvana is ook al best een tijdje geleden voor de meeste hierquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:40 schreef Crack_ het volgende:
Nirvana? Huh?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nirvana is ook al best een tijdje geleden voor de meeste hier
En aan Courtney Love: WHY'D YOU HAVE TO GO AND LET IT DIEquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:39 schreef LittleBrownie het volgende:
Als 'ie maar niet weer zelfmoord pleegt.
Ja, dat wel.. maar het blijft zo'n groot icoonquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nirvana is ook al best een tijdje geleden voor de meeste hier
Die is ook wel bekender denk ikquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat wel.. maar het blijft zo'n groot icoon. Ook iedereen weet wie Elvis Presley is en dat is nog langer geleden
Die is denk ik niet voor haar bedoeld.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En aan Courtney Love: WHY'D YOU HAVE TO GO AND LET IT DIE
quote:
De geruchten zijn wel heeeeeeeel sterk, maarja. Blijft mooi liedjequote:Op dinsdag 3 september 2013 22:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Die is denk ik niet voor haar bedoeld.
Meh, denk het niet.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De geruchten zijn wel heeeeeeeel sterk, maarja. Blijft mooi liedje
Nopequote:
Het maakt mij ook niet echt uit eigenlijkquote:
Ja wat.quote:
Het is watquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:49 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja wat.
Loopt zo een vreemde kat de keuken in.. Ik even wachten of onze kat hier iets aan gaat doen.. nee
Ik dus zo "KSSST" tegen die vreemde kat.. Schiet opeens onze eigen kat voorbij en gaat bang in een hoekje zitten, en rent daarna snel naar boven![]()
Dan kun je die daarna verbrandenquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:51 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Zou jij een bladzij in mijn dagboek willen schrijven?
Dat gebruikenquote:
Ik gebruik het ook nagenoeg nietquote:Op dinsdag 3 september 2013 23:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat gebruiken
Niet dat er iemand over me praat, maar ach
Haters haten en praters pratenquote:
laat maarquote:Op dinsdag 3 september 2013 23:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Haters haten en praters praten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |