quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:34 schreef xcachet het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Hoe moet je het anders uitsprekenquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:31 schreef LittleBrownie het volgende:
Wie spreekt WiFi uit als [WaiFai]? Fokit zei dat ik de eerste ben die dat zo zei
quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:37 schreef xcachet het volgende:
Ik zag deze:
[ afbeelding ]
En ik dacht "Heeeeey Fok-it!"
Kurt Cobain. Hij was dan wel iemand die de maatschappij haatte, maar dat kunnen we wel gebruiken.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:37 schreef xcachet het volgende:
Ik zag deze:
[ afbeelding ]
En ik dacht "Heeeeey Fok-it!"
[WieFie]quote:
quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]______!!!!!!!!!!!!!!!!!
Cobain
Ik ken die hele man niet dus weet niet beter dan Fok-itquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kurt Cobain. Hij was dan wel iemand die de maatschappij haatte, maar dat kunnen we wel gebruiken.
Ohjaaa, want...quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
Ik ken die hele man niet dus weet niet beter dan Fok-it
Sherlock hier sherlock daarquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
ik lees dit nu pas... David... Je kwetst me...
Wie is Kurt?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:40 schreef Crack_ het volgende:
Soms vergeet je gewoon dat sommige mensen niet weten wie Kurt Cobain is he.
Wie?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:40 schreef Crack_ het volgende:
Nirvana is ook al best een tijdje geleden voor de meeste hierquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:40 schreef Crack_ het volgende:
Nirvana? Huh?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nirvana is ook al best een tijdje geleden voor de meeste hier
En aan Courtney Love: WHY'D YOU HAVE TO GO AND LET IT DIEquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:39 schreef LittleBrownie het volgende:
Als 'ie maar niet weer zelfmoord pleegt.
Ja, dat wel.. maar het blijft zo'n groot icoonquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nirvana is ook al best een tijdje geleden voor de meeste hier
Die is ook wel bekender denk ikquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat wel.. maar het blijft zo'n groot icoon. Ook iedereen weet wie Elvis Presley is en dat is nog langer geleden
Die is denk ik niet voor haar bedoeld.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En aan Courtney Love: WHY'D YOU HAVE TO GO AND LET IT DIE
quote:
De geruchten zijn wel heeeeeeeel sterk, maarja. Blijft mooi liedjequote:Op dinsdag 3 september 2013 22:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Die is denk ik niet voor haar bedoeld.
Meh, denk het niet.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De geruchten zijn wel heeeeeeeel sterk, maarja. Blijft mooi liedje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |