Ik stap gewoon in aan het begin van het trajectquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:31 schreef xcachet het volgende:
Ik heb gefixt dat een vriendin in de trein een plekje voor mij vrij houdt in de spits
Ben gewoon benieuwdquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik niet, maar er is geen officiele uitspraak
Ik niet. Mijn trein begint al bij Utrecht, langs Amersfoort en dan langs Harderwijk. De drukste puntenquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik stap gewoon in aan het begin van het traject
Zutphen heeft pauper station manquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik stap gewoon in aan het begin van het traject
quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:34 schreef xcachet het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Hoe moet je het anders uitsprekenquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:31 schreef LittleBrownie het volgende:
Wie spreekt WiFi uit als [WaiFai]? Fokit zei dat ik de eerste ben die dat zo zei
quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:37 schreef xcachet het volgende:
Ik zag deze:
[ afbeelding ]
En ik dacht "Heeeeey Fok-it!"
Kurt Cobain. Hij was dan wel iemand die de maatschappij haatte, maar dat kunnen we wel gebruiken.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:37 schreef xcachet het volgende:
Ik zag deze:
[ afbeelding ]
En ik dacht "Heeeeey Fok-it!"
[WieFie]quote:
quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]______!!!!!!!!!!!!!!!!!
Cobain
Ik ken die hele man niet dus weet niet beter dan Fok-itquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kurt Cobain. Hij was dan wel iemand die de maatschappij haatte, maar dat kunnen we wel gebruiken.
Ohjaaa, want...quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
Ik ken die hele man niet dus weet niet beter dan Fok-it
Sherlock hier sherlock daarquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
ik lees dit nu pas... David... Je kwetst me...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |