NOT ALWAYS toch? ja toch ?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
WiFi is draadloos, muts
"Een hoorcollege is een vorm van college in het hoger onderwijs waarbij mondelinge overdracht van leerstof plaatsvindt en door één of meerdere docenten kan worden gegeven. Een hoorcollege kan plaatsvinden in een collegezaal, of bij kleinere groepen in een leslokaal."quote:
oh dan heb ik hoorcollegequote:Op dinsdag 3 september 2013 22:30 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
"Een hoorcollege is een vorm van college in het hoger onderwijs waarbij mondelinge overdracht van leerstof plaatsvindt en door één of meerdere docenten kan worden gegeven. Een hoorcollege kan plaatsvinden in een collegezaal, of bij kleinere groepen in een leslokaal."
Ik zal d'r ff fixenquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:31 schreef xcachet het volgende:
Ik heb gefixt dat een vriendin in de trein een plekje voor mij vrij houdt in de spits
quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
ze is al bezet, loop maar weer door
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik niet, maar er is geen officiele uitspraakquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:31 schreef LittleBrownie het volgende:
Wie spreekt WiFi uit als [WaiFai]? Fokit zei dat ik de eerste ben die dat zo zei
quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:34 schreef xcachet het volgende:
Dat is wel een mooi wagentjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |