Ik stem op niemand. Niet omdat ik iedereen haat hoor, meer omdat ik het grote onzin vind.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:25 schreef xcachet het volgende:
Wie hebben er eigenlijk op mij gestemd?
We zoeken de wc daar wel opquote:
Jij hebt een oogje op treinmeisje?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ken haar nog geen dagMorgen weer met haar in de trein
Of niet. Ik lees het toch nietquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
TOTO POST IETS OP FB OVER LISSABON
Ja ehm het klikt behoorlijkquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij hebt een oogje op treinmeisje?
hij is in ieder geval niet doodquote:
Serieusquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik stem op niemand. Niet omdat ik iedereen haat hoor, meer omdat ik het grote onzin vind.
Degene die bovenaan staat is al jaren niet meer actief op het forum, gaat dus nergens over
He. je leeft nogquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:26 schreef Toto69 het volgende:
Ola!!! Ik ga nu naar een terras dus tot vannacht
TOTOBAASquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:26 schreef Toto69 het volgende:
Ola!!! Ik ga nu naar een terras dus tot vannacht
Daarom en FB en Fok! hou ik gescheidenquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hij is in ieder geval niet dood
Pak d'r morgen op de bek!quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja ehm het klikt behoorlijk
Ikquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:25 schreef xcachet het volgende:
Wie hebben er eigenlijk op mij gestemd?
WiFi connecties?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja ehm het klikt behoorlijk
100 mensen in een zal die luisteren naar wat een leraar zegt is een collegequote:
WiFi is draadloos, mutsquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Neem aan dat je bij d'r mocht inpluggen?
Ik heb ook college danquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
100 mensen in een zal die luisteren naar wat een leraar zegt is een college
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |