Dat houd in?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
fixed
@ david, ik doe: international business
Het is een twee-talige studie. Voor de opleiding 'vestigingsmanager groothandel' krijg ik een diploma en een Engels Engels diploma zodat ik makkelijker in het buitenland aan de slag kanquote:
Nicequote:Op dinsdag 3 september 2013 22:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het is een twee-talige studie. Voor de opleiding 'vestigingsmanager groothandel' krijg ik een diploma en een Engels Engels diploma zodat ik makkelijker in het buitenland aan de slag kan
Kom je in NL ook makkelijker mee aan de slag. Handel is toch internationaal. Ook in NL is het dus handigquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het is een twee-talige studie. Voor de opleiding 'vestigingsmanager groothandel' krijg ik een diploma en een Engels Engels diploma zodat ik makkelijker in het buitenland aan de slag kan
Ik ken haar nog geen dagquote:
Treinorgiquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ken haar nog geen dagMorgen weer met haar in de trein
Dat zeker. En mocht ik mij vervelen (wat eigenlijk niet eens mogelijk is) heb ik bij deze opleiding zelfs de kans om er andere basis diploma's bij te halenquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kom je in NL ook makkelijker mee aan de slag. Handel is toch internationaal. Ook in NL is het dus handig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |