Wie is Kurt?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:40 schreef Crack_ het volgende:
Soms vergeet je gewoon dat sommige mensen niet weten wie Kurt Cobain is he.
Wie?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:40 schreef Crack_ het volgende:
Nirvana is ook al best een tijdje geleden voor de meeste hierquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:40 schreef Crack_ het volgende:
Nirvana? Huh?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nirvana is ook al best een tijdje geleden voor de meeste hier
En aan Courtney Love: WHY'D YOU HAVE TO GO AND LET IT DIEquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:39 schreef LittleBrownie het volgende:
Als 'ie maar niet weer zelfmoord pleegt.
Ja, dat wel.. maar het blijft zo'n groot icoonquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nirvana is ook al best een tijdje geleden voor de meeste hier
Die is ook wel bekender denk ikquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat wel.. maar het blijft zo'n groot icoon. Ook iedereen weet wie Elvis Presley is en dat is nog langer geleden
Die is denk ik niet voor haar bedoeld.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En aan Courtney Love: WHY'D YOU HAVE TO GO AND LET IT DIE
quote:
De geruchten zijn wel heeeeeeeel sterk, maarja. Blijft mooi liedjequote:Op dinsdag 3 september 2013 22:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Die is denk ik niet voor haar bedoeld.
Meh, denk het niet.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De geruchten zijn wel heeeeeeeel sterk, maarja. Blijft mooi liedje
Nopequote:
Het maakt mij ook niet echt uit eigenlijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |