gozertquote:
waddup bro?quote:
wat moet je doen zo vroeg?quote:Op woensdag 4 september 2013 02:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
over 4 uur wekker maar tis weer drama met slapen
Zit sinds afgelopen zondag in mijn eigen 'huisje'. En ik begin volgens mij depressief te worden.quote:
Relatie van 6,5 jaarquote:Op woensdag 4 september 2013 10:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Zit sinds afgelopen zondag in mijn eigen 'huisje'. En ik begin volgens mij depressief te worden.
Ik zal hier niet alles neerzetten. Dat heb ik hier al gedaan: R&P / Depressie & Angst #60
Dus mocht je t willen lezen kan t daar.
Ja kan het eens proberen. Het leven is gewoon kut soms.quote:Op woensdag 4 september 2013 10:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Relatie van 6,5 jaarSnap wel dat je dan een beetje in een gat kan vallen
Probeer dat ''nieuwe contacten opdoen topic'' anders, lijk wel een goeie tip zoals Comp_Lex daar zei
Tell me about itquote:Op woensdag 4 september 2013 10:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja kan het eens proberen. Het leven is gewoon kut soms.
Ik heb duidelijk iets gemist hier?quote:Op woensdag 4 september 2013 10:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb gewoon alle colleges samen met treinmeisje
Niet echtquote:Op woensdag 4 september 2013 10:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb duidelijk iets gemist hier?
Altijd goed!quote:Op woensdag 4 september 2013 10:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet echtGister op de opleiding meisje ontmoet dat in de zelfde stad woont als ik. Klikt aardig
Ja zekerquote:Op woensdag 4 september 2013 10:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Altijd goed!
Ga nu maar even douchen en naar mn werk. Eindelijk warm water dankzij de super aardige Eneco monteur.
School gaat voor werk hequote:Op woensdag 4 september 2013 11:18 schreef d4v1d het volgende:
Pfff.
Twee schooldagen (na 9 maanden geen school) gevolgd door 5 en 3 uur werken was toch niet zo'n strak plan
Ben thuis gebleven omdat ik anders straks op school in slaap val
Klopt. Ik ga nu ook niet werken hoorquote:Op woensdag 4 september 2013 11:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
School gaat voor werk he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |