Hier iets van 28 geloof ik, morgen 30 maar daarna gelukkig minderquote:Op woensdag 4 september 2013 14:49 schreef Toto69 het volgende:
[..], bij jou ook zo warm? Tis hier 35
Het blijft hier warm zatquote:Op woensdag 4 september 2013 14:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hier iets van 28 geloof ik, morgen 30 maar daarna gelukkig minder
Heb je airco op je kamer en hoe is je kamer? En je huisgenoten?quote:Op woensdag 4 september 2013 14:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Het blijft hier warm zatvannacht op het terras zelfs nog
geen airco, prima grote kamer, 1 duitser van 45 die nu ligt te pitten en de hele dag binnenzit en wss deze week weg is, en een nederlandse jongen van 25quote:Op woensdag 4 september 2013 14:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heb je airco op je kamer en hoe is je kamer? En je huisgenoten?
quote:Op woensdag 4 september 2013 14:57 schreef d4v1d het volgende:
Waar haal ik leuke wallpapers vandaan.
www.google.nlquote:Op woensdag 4 september 2013 14:57 schreef d4v1d het volgende:
Iets leuks om tegen aan te kijken. Ik weet t niet precies.quote:
Internetquote:Op woensdag 4 september 2013 14:57 schreef d4v1d het volgende:
Lekker rustig dus als die ouwe gek straks weg is. Wel leuk dat er een Nederlander is, toch?quote:Op woensdag 4 september 2013 14:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
geen airco, prima grote kamer, 1 duitser van 45 die nu ligt te pitten en de hele dag binnenzit en wss deze week weg is, en een nederlandse jongen van 25
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die duitser is idd een geval apart. Kookt letterlijk 5x per dagquote:Op woensdag 4 september 2013 15:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lekker rustig dus als die ouwe gek straks weg is. Wel leuk dat er een Nederlander is, toch?En idd leuk
![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 september 2013 15:05 schreef xcachet het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik jat die laatsteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wil zeker een zwaargewicht worden?quote:Op woensdag 4 september 2013 15:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Die duitser is idd een geval apart. Kookt letterlijk 5x per dagEn idd leuk
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Forum Opties Forumhop: Hop naar: