wow gaaf! Beetje goed geregeld daar?quote:
Tjackaquote:
Ik ben ziek naar huis gegaan.. Hield het niet volquote:Op woensdag 4 september 2013 12:50 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik zit thuis met een glas fanta en galetten
Ohquote:Op woensdag 4 september 2013 14:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben ziek naar huis gegaan.. Hield het niet vol
Nja 1 huisgenoot is Nederlands dus das ideaal. maar ik werd al gewaarschuwd dat uitbetaling niet zo soepel verlooptquote:Op woensdag 4 september 2013 14:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
wow gaaf! Beetje goed geregeld daar?
[..]
Tjacka
[..]
Ik ben ziek naar huis gegaan.. Hield het niet vol
thank jouquote:
Dus het klonk allemaal mooier dan dat het was zo te horenquote:Op woensdag 4 september 2013 14:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nja 1 huisgenoot is Nederlands dus das ideaal. maar ik werd al gewaarschuwd dat uitbetaling niet zo soepel verloopthet werk zelf blijkt niet op 5 maar 35 minuten lopen te zitten maar moest er redelijk chill zijn, je mag ook best af en toe op FOK bijv.
En verder... Alles is ver lopen, OV is hier prima maar nog niet gebruikt verder. oh en het is HEET, nu dik 35 graden en geloof me dat is echt pijnlijk warm
Nja het is idd niet zoals gezegd werd. Maar het appartement is echt degelijk en je moet alleen zelf eten/drinken/shampoo en zo regelen, dat scheelt echt wel veel. Ik denk dat ik straks het metrostation ga opzoeken dat hier vrij in de buurt zit...quote:Op woensdag 4 september 2013 14:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
thank jou
[..]
Dus het klonk allemaal mooier dan dat het was zo te horen
Maar als het hier 35 graden is is het nog erger. Maar dat is het niet. Vandaag 27.. in een lokaal met 33 leerlingen en nergens een raam open kan of een airco aan...
Maar je bent nog niet op je werk geweest?
Dat je het appartement al niet zelf hoef te betalen scheelt echt een hoop lijkt mij.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nja het is idd niet zoals gezegd werd. Maar het appartement is echt degelijk en je moet alleen zelf eten/drinken/shampoo en zo regelen, dat scheelt echt wel veel. Ik denk dat ik straks het metrostation ga opzoeken dat hier vrij in de buurt zit...
Blame VAquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
ik lees dit nu pas... David... Je kwetst me...
kloptquote:Op woensdag 4 september 2013 14:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat je het appartement al niet zelf hoef te betalen scheelt echt een hoop lijkt mij.
Wanneer is je eerste werk dag?
Wen je wel aan.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:13 schreef Toto69 het volgende:
Slapen is hier wel fcking kut trouwens. Zelfs om 3 uur snachts word je wakker van bussen, vliegtuigen, schreeuwendr gassies
Hey Totoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |