Dit. Misschien komt het omdat ik een vrouw ben lol maar ik heb vaak leuke gesprekken met hem gehad (laatste tijd wel minder gesproken) in SC's. Over zijn hondjes enz ookquote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:33 schreef DrNick het volgende:
[..]
Als je snel genoeg F5't krijg je er ook een IP-ban bij
wij hadden in zeeland een tuin egelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het duurde even
Ik heb geen problemen met Ama.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij hebt met iedereen problemen.
Waarschijnlijk omdat je onuitstaanbaar bent.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
wij hadden in zeeland een tuin egel
snoophodge
helemaal voeren en hij ging ook chillen in het bakje water
zijn beste mattie was de huis krab
pics van de krab in een spoilerHuiskrab en een huisegel. Waarom heb ik dit niet in mijn Zeeuwse achtertuin?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het duurde even
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
wij hadden in zeeland een tuin egel
snoophodge
helemaal voeren en hij ging ook chillen in het bakje water
zijn beste mattie was de huis krab
pics van de krab in een spoilerrookt die krab nou clickjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het duurde evenAlles dankzij God en alles op eigen kracht
Uitzonderingen bevestigen de regel alleen maarquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met Ama.
Dus wat lul je? Wederom zit je te stoken.
Nog 1x en ik ga TR maken.
lekker hoorquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja die pakte hij gewoon in zijn scharen beet
Wil je uit m'n ogen verdwijnen?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Uitzonderingen bevestigen de regel alleen maar.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:33 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik zou zelf liever euthenasie laten plegen als ik dement wordt, dan dat ik eventuele familie/vrienden nog 10 jaar als vreemden moet zijn.
Ik heb ooit een docu gezien van Louis Theroux over demente ouderen die echt wel ver heen waren. Er was een dochter die gewoon nooit meer langs wou komen op den duur omdat ze helemaal kapot ging omdat haar moeder echt geen flauw idee had dat zij haar dochter was. Ze kon dat niet meer aan en heeft toen afscheid genomen van haar en haar nooit weer opgezocht.quote:
zijn wel gevaarlijk man, hij is uiteindelijk aan de zeemeeuwen gevoerdquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:35 schreef DrNick het volgende:
[..]
Huiskrab en een huisegel. Waarom heb ik dit niet in mijn Zeeuwse achtertuin?
Je doet je moeder er ook geen pijn mee als je zoiets doet dus wel logisch Opzich.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Ik heb ooit een docu gezien van Louis Theroux over demente ouderen die echt wel ver heen waren. Er was een dochter die gewoon nooit meer langs wou komen op den duur omdat ze helemaal kapot ging omdat haar moeder echt geen flauw idee had dat zij haar dochter was. Ze kon dat niet meer aan en heeft toen afscheid genomen van haar en haar nooit weer opgezocht.
Klinkt hard maar ik begrijp dat ergens wel.. Die dochter zat elke keer overstuur en huilend in de auto terug naar huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |