Ja snap ik, steeds als vreemde gezien wordenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Ik heb ooit een docu gezien van Louis Theroux over demente ouderen die echt wel ver heen waren. Er was een dochter die gewoon nooit meer langs wou komen op den duur omdat ze helemaal kapot ging omdat haar moeder echt geen flauw idee had dat zij haar dochter was. Ze kon dat niet meer aan en heeft toen afscheid genomen van haar en haar nooit weer opgezocht.
Klinkt hard maar ik begrijp dat ergens wel.. Die dochter zat elke keer overstuur en huilend in de auto terug naar huis.
ik weet niet waar je het over hebtquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:38 schreef Etsu het volgende:
Ik heb alleen problemen met Typisch, Dven en Elan.
Stijn soms.
De rest niet.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:38 schreef Etsu het volgende:
Stijn soms.
De rest niet.
Ga jij maar weg ruziezoeker.quote:
echt hequote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:38 schreef Snowbells het volgende:
Een probleem hebben met iemand op een forum
kutkindquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:38 schreef Snowbells het volgende:
Ik kan het wel begrijpen hoor. Ik was vroeger echt een kutuser en iedereen had een hekel aan mijquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:38 schreef Snowbells het volgende:
Ik zou dat ook echt niet aan kunnen. De zoon zocht zijn moeder nog wel op maar die dochter kon het niet dus meer aanquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:38 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ja snap ik, steeds als vreemde gezien worden
Je neemt het allemaal wel erg serieus hequote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:38 schreef Etsu het volgende:
Stijn soms.
De rest niet.
in de goede oude tijd had jij anders best vaak hele monologen over users die je kut vondquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:38 schreef Snowbells het volgende:
talk dirty to mequote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:39 schreef Snowbells het volgende:
[..]
De enige die ik zo nu en dan wil klappen zijn typisch en wp maar dat spreekt voor zich
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga jij maar weg ruziezoeker.
Echt zo'n vals secreet die nog even komt haten als iemand al ban heeft zo rol jij.
Ik hoop dat hij snel weer nieuwe docu's uitbrengt. Heb ze allemaal gezienquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je doet je moeder er ook geen pijn mee als je zoiets doet dus wel logisch Opzich.
Louis Theroux is leuk he?
Hahahahaha toen was ik nog jong en onbezonnen en niet wijs genoegquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
in de goede oude tijd had jij anders best vaak hele monologen over users die je kut vond
Dat zeg ik ook altijdquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:40 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hahahahaha toen was ik nog jong en onbezonnen en niet wijs genoeg
was vroeger nog drukkerquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:40 schreef DrNick het volgende:
Wel stormloopreeks dit. Doet me denken aan ABO 1.0
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |