Bij dat reeksding stond bij sommige dagen 5000 posts per dag. Dat zijn gewoon 15 topics per dagquote:
Nice. Laatst kwam die docu ook vsn die Baptist Church op NPO 3. The most hated family in America. Die was ook leukquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij snel weer nieuwe docu's uitbrengt. Heb ze allemaal gezien
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:41 schreef DrNick het volgende:
[..]
Bij dat reeksding stond bij sommige dagen 5000 posts per dag. Dat zijn gewoon 15 topics per dag
Kloptquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:41 schreef DrNick het volgende:
[..]
Bij dat reeksding stond bij sommige dagen 5000 posts per dag. Dat zijn gewoon 15 topics per dag
Die is toch best wel 'oud?'. Althans heb wel al een keer één gezien over The Most Hated Family in Amerika. Met die borden van God Hates Fags enzquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nice. Laatst kwam die docu ook vsn die Baptist Church op NPO 3. The most hated family in America. Die was ook leuk
Ik ook. Denk niet dat het lang meer duurt voor hemquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:41 schreef Typisch het volgende:
fernando ricksen bij dwdd
naar gevoel krijg ik er altijd van
je gaat je gang maarquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:39 schreef Snowbells het volgende:
[..]
De enige die ik zo nu en dan wil klappen zijn typisch en wp maar dat spreekt voor zich
Komt omdat vas, uns en mur niet meer zo actief zijnquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Blijft zonde dat stoners zo dood is gegaan
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:42 schreef Etsu het volgende:
Sommige mensen posten niet meer omdat hier teveel trolls posten (Elan, LMI, Typisch).
Unsquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:42 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Komt omdat vas, uns en mur niet meer zo actief zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ja kloptquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die is toch best wel 'oud?'. Althans heb wel al een keer één gezien over The Most Hated Family in Amerika. Met die borden van God Hate Fags enz
Je wil niet weten hoe dat dan ging.quote:Op [quote]
[b]Op woensdag 29 oktober 2014 19:41 schreef DrNick het volgende:
[..]
Wie?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:42 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Komt omdat vas, uns en mur niet meer zo actief zijn
Volgens mij zijn de meest recente die LA Stories, waren 3 afleveringen.quote:
Totaal incompetent maar wel lachen inderdaadquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mooie tijden met tjacka als mod toen
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe dat dan ging.
Mensen postten
1
2
3
vol
nu dan
sdcfxzcda
2324342c sdf![]()
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Uns
Dacht dat je hem wel mocht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vaseline, wordt je ook niet heel vrolijk vanquote:
Een ban krijgen en blauw terugkomenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Totaal incompetent maar wel lachen inderdaad
Stuart is al even niet meer op het forum geweest.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Stuart, Tjacka enzo continu trolls echt 24/7
Stuart is echt een debielquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Stuart, Tjacka enzo continu trolls echt 24/7
Ah. Kwam er nooit eigenlijk.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vaseline, wordt je ook niet heel vrolijk van
[..]
Uns
heb hem even een whatsappje gestuurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
achterbaks gedrag
Jep. Totdat hij me alleen maar ging whatsappen elke keer om een paar euro te lenen.. nooit hoi of hoe gaat het. Nee elke keer 'heb je een paar euro voor me?' en als ik nee zei ging het echt van ja waarom niet enz.quote:
[..]
Uns
houd je bek johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gek
Ja eerst in CRE ging die advies geven over breien en bordurenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een ban krijgen en blauw terugkomen
en quasi geinteresseerdquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja eerst in CRE ging die advies geven over breien en borduren
Neeee serieus?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jep. Totdat hij me alleen maar ging whatsappen elke keer om een paar euro te lenen.. nooit hoi of hoe gaat het. Nee elke keer 'heb je een paar euro voor me?' en als ik nee zei ging het echt van ja waarom niet enz.![]()
Heb hem ook geblokt op whatsapp
Dit jaar?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
ARE YOU WATCHING OLD GRTD
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
ARE YOU WATCHING OLD GRTD
Ja echtquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:45 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Neeee serieus?heb goede herinneringen aan hem op de 1e fokmeet
sushi gegeten met snow en krulquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:45 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Neeee serieus?heb goede herinneringen aan hem op de 1e fokmeet
Wp die met uns naar de mac gaatquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
sushi gegeten met snow en krul
menig FOK!ers natte droom
ik heb het geleefd hoor, donders
Wie is uns?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:46 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wp die met uns naar de mac gaat_!_!_!_!_!_!_!_!!!!!!
GRTD best SCquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:46 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ah. Jij hebt meer posts in één reeks, dan ik in totaal
vbl sc is vaak alleen nog leuk als ik thuis kom na een avondje en er dan wat volk isquote:
ik zal het even doorgevenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:47 schreef Amarantha het volgende:
Kut infoavond. Laat het snel 25 uur later zijn vanaf nu
Dat verklaart het.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is ook al een jaar ofzo niet meer echt actief
overdag is wel leukquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
vbl sc is vaak alleen nog leuk als ik thuis kom na een avondje en er dan wat volk is
was eerst wel beter
#neverforget
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:47 schreef Amarantha het volgende:
Kut infoavond. Laat het snel 25 uur later zijn vanaf nu
laat altijd anderen jointjes draaienquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:48 schreef Fok-it het volgende:
Stoner-sc
Om de paar uur even posten hoe skaffa je bent en wat voor joint je hebt gedraaid
Ik moet hier echt altijd draaienquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
laat altijd anderen jointjes draaien
Ik kan ook niet draaienquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
laat altijd anderen jointjes draaien
in engeland smoken ze echt troepquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik moet hier echt altijd draaien
kutleef. ik moet wel grinden af en toe maar dat vind ik niet ergquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik moet hier echt altijd draaien
Ik moet altijd voor vriendin draaien terwijl het altijd haar idee is.quote:
Nee hoor. Je moet alleen wel je connecties hebben als je geen connecties hebt word je echt gerippedquote:
Awquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, is echt zo.
Heb paar keer geprobeerd te posten, toen werd ik compleet genegeerd.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:48 schreef Fok-it het volgende:
Stoner-sc
Om de paar uur even posten hoe skaffa je bent en wat voor joint je hebt gedraaid
Je bent zo'n tokkie die amper weet wat je rechten zijn, dus je mag blij zijn dat er juristen zijn.quote:
Vuile sletten waren datquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
in engeland smoken ze echt troep
vorig jaar camebridge chicks helemaal van de kaart van een of ander crappy blowtje van een jamaicaan
Nee die troep die ze bij de duitse grens verkopen danquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
in engeland smoken ze echt troep
vorig jaar camebridge chicks helemaal van de kaart van een of ander crappy blowtje van een jamaicaan
Goede zinsopbouwquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je bent zo'n tokkie amper weet wat je rechten zijn, dus je mag blij zijn dat er juristen zijn.
Niet huilen, met je 5,6 voor Nederlands op een vmbo-SE.quote:
Wanneer ga je stoppen met smoken danquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik moet altijd voor vriendin draaien terwijl het altijd haar idee is.
kutleef
ze had wel een bepaalde klassequote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:52 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik klasse en stijl
Havo, en het was geen SEquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet huilen, met je 5,6 voor Nederlands op een vmbo-SE.
Nooit denk ikquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Wanneer ga je stoppen met smoken dan
#burgerleef
Glaasje soja-melk voor het slapen gaanquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Wanneer ga je stoppen met smoken dan
#burgerleef
Straks ww roken.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:48 schreef Fok-it het volgende:
Stoner-sc
Ben zo blij hehe. 40 mensen waren uitgelootquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:52 schreef Amarantha het volgende:
Snow, top ja dat je naar Instanbul gaat
Geen last gehad meer van rare tories dan.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nooit denk ik
smoke toch maar zelden man misschien 1 keer per week?
Dat is toch niet zelden manquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nooit denk ik
smoke toch maar zelden man misschien 1 keer per week?
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:53 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ben zo blij hehe. 40 mensen waren uitgeloot
Echt jequote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Glaasje soja-melk voor het slapen gaan
Neequote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:52 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Havo, en het was geen SEsta 7.6 gemiddeld dus GA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |