SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
zijn gewoon normale woordenquote:
Wie is typisch?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zijn gewoon normale woorden
doe niet als typisch alsof je hier ABN luxe nederlands moet spreken
zit nu al 2 seizoenen vast in de Sky Bet Championship met FC United of Manchester.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Erg hoe hoog Fm14 leunt op moraal etc he maakt het wel een simpel spel trouwens.
Etsu gaat weer mensen irriteren vandaag.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zijn gewoon normale woorden
doe niet als typisch alsof je hier ABN luxe nederlands moet spreken
Mooie ploeg heb je uitgekozenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
zit nu al 2 seizoenen vast in de Sky Bet Championship met FC United of Manchester.
Nee hoor.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Etsu gaat weer mensen irriteren vandaag.
Denk hij heb me gemist
nog nooit online gespeeld man vroeger moest dat met hamachi nu nog steeds?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
we moeten eens een fm-game maken met wat FOK!ers
of een challenge
Wat betekent dit?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoop wel dat een vaste GRTDer krijgt
had je die docu gezien van NPO over modern football?quote:
quote:
Dit is geen fatsoenlijke zin.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoop wel dat een vaste GRTDer krijgt
nee nu gewoon via steamquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nog nooit online gespeeld man vroeger moest dat met hamachi nu nog steeds?
ziet er kaal uit eerlijk gzegdquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:07 schreef Paxcon het volgende:
Johannes en ik eten weer heerlijk samen
[ afbeelding ]
Ziet er vies uitquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:07 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
lijkt me wel lachen dan manquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee nu gewoon via steam
heb in fm 13 game gehad van een seizoen of 8 met 4 vrienden
Eredivisie stond er goed op omdat wij steeds top 4 werden
oh lekkorrrrrquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:07 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
tegenlicht?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
had je die docu gezien van NPO over modern football?
ja man echt goede docuquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
tegenlicht?
moet ik nog eens kijken, niet gezien wel reclame van gezien
matigquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:07 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:09 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb tussen de 11 en 120 posts hier
Wel bij de Thuisserver-stats.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:10 schreef Amarantha het volgende:
Je kunt niet zien, zonder in je geschiedenis door te klikken, wanneer je bent begonnen met posten in een reeks. Of wel?
Wat romantisch weerquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:07 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom kan je niet normaal met je vader praten?quote:
Wanneer kom jij eens eten Elan.quote:
http://www.thuisserver.ne(...)ezcaba&tab=tab_tablequote:
Hij stal mijn doekoes begin dit jaar. Staat een topic over in WGR.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom kan je niet normaal met je vader praten?
Oh dat heb ik niet meegekregen. Dan snap ik ht wel jaquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:13 schreef DrNick het volgende:
[..]
Hij stal mijn doekoes begin dit jaar. Staat een topic over in WGR.
waarvan aktequote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:16 schreef Amarantha het volgende:
27 mei mijn eerste topic geopend hier dus sindsdien ongeveer ben ik hier. In een half jaar dus 11.000 a 12.000 posts hier geplaatst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle topics die ik heb geopend. Ziet er stom uit zoVeel
gebruikt in ieder geval
Your beauty never ever scared me.
Boh, da's wel veelquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:16 schreef Amarantha het volgende:
27 mei mijn eerste topic geopend hier dus sindsdien ongeveer ben ik hier. In een half jaar dus 11.000 a 12.000 posts hier geplaatst
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:17 schreef Amarantha het volgende:
En veel EtsuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle topics die ik heb geopend. Ziet er stom uit zoVeel
gebruikt in ieder geval
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Hoe doe je zo'n lijstje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle topics die ik heb geopend. Ziet er stom uit zoVeel
gebruikt in ieder geval
Niemand wilt je erbij hebben.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Bij Paxcon en Johannes?
Geen idee wacht nog steeds op een uitnodiging
Hij heeft mij nog niet ingehaald in grtdquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:17 schreef DrNick het volgende:
[..]
Boh, da's wel veel![]()
Al post Inso dat per maand
Alles kan kapot valt een beetje uit de toom vind je ook niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle topics die ik heb geopend. Ziet er stom uit zoVeel
gebruikt in ieder geval
blablablabla
http://piles.nl/fok/index.php?user_id=393783 Dit is iig die van mij. Op die manier vindt je je eigen ook welquote:
En familie verontwaardigd dat ik hem eerst compleet negeerdequote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dat heb ik niet meegekregen. Dan snap ik ht wel ja
Al zovaak gehoord, kan dat echt niet begrijpen
Hahaquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Alles kan kapot valt een beetje uit de toom vind je ook niet?
Jou ook niet daarom zit je nu op FOK! en ben je niet bij je kameraden Johannes en Paxcon.quote:
Tofquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
http://piles.nl/fok/index.php?user_id=393783 Dit is iig die van mij. Op die manier vindt je je eigen ook wel
Geen enorme spanning thuis dan? Of woon je op jezelf?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:18 schreef DrNick het volgende:
[..]
En familie verontwaardigd dat ik hem eerst compleet negeerde
"Huu het is je vader. Mensen maken fouten hoor dan hoef je hem nog niet te negeren, hij wilde het goedmaken dit dat"
_
Dat is ook wel ernstig ja. Ik weet die van mij niet uit mn hoofd..quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:19 schreef DrNick het volgende:
[..]
Tof
Ik weet mijn usernummer uit mijn hoofd, is dat erg?
Ik had andere afspraken.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Jou ook niet daarom zit je nu op FOK! en ben je niet bij je kameraden Johannes en Paxcon.
Bovendien smak je enorm heb ik gehoord.
Ouder deel van GRTDquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wow waar haal je dat ineens weg
Maar smak je enorm ja?quote:
Klopt dat ding eigenlijk? Hij zegt dat ik in deze reeks 50 posts heb.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is ook wel ernstig ja. Ik weet die van mij niet uit mn hoofd..
Leuk manquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mij nog niet.
Stuart wel gesproken via DM.
quote:
Alsof jij daar blij van zal wordenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Echt waar.Zit nu met huisgenote naakt op de bank.
Geen idee of het klopt hahaquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:21 schreef DrNick het volgende:
[..]
Klopt dat ding eigenlijk? Hij zegt dat ik in deze reeks 50 posts heb.
Oh, misschien dat 'ie die van vandaag er nog niet bij heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |