SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
zijn gewoon normale woordenquote:
Wie is typisch?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zijn gewoon normale woorden
doe niet als typisch alsof je hier ABN luxe nederlands moet spreken
zit nu al 2 seizoenen vast in de Sky Bet Championship met FC United of Manchester.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Erg hoe hoog Fm14 leunt op moraal etc he maakt het wel een simpel spel trouwens.
Etsu gaat weer mensen irriteren vandaag.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zijn gewoon normale woorden
doe niet als typisch alsof je hier ABN luxe nederlands moet spreken
Mooie ploeg heb je uitgekozenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
zit nu al 2 seizoenen vast in de Sky Bet Championship met FC United of Manchester.
Nee hoor.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Etsu gaat weer mensen irriteren vandaag.
Denk hij heb me gemist
nog nooit online gespeeld man vroeger moest dat met hamachi nu nog steeds?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
we moeten eens een fm-game maken met wat FOK!ers
of een challenge
Wat betekent dit?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoop wel dat een vaste GRTDer krijgt
had je die docu gezien van NPO over modern football?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |