ik nietquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is het gewoon,
Zowat iedereen hier heeft kutband met familie
Goed zo, Ik ken een paar gasten met kinderen die gewoon stoned zijn als ze voor de kids moeten zorgen een beetje schandalig is dat.quote:
Mijn brada is kk egoist ben blij dat ik hem nooit meer zie man.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
tegenwoordig weer wel na 4,5 jaar maar zelfs als je ruzie hebt blijft het je familie waar je om geeft
als je 4,5 jaar niet met je vrienden spreket zijn het geen vrienden meer
snap dat nietquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Mijn brada is kk egoist ben blij dat ik hem nooit meer zie man.
Sommige vrienden meer broergevoel dat met zogenaamd eigen bloed.
Je bent heus niet stoer met zo'n praat.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Mijn brada is kk egoist ben blij dat ik hem nooit meer zie man.
Sommige vrienden meer broergevoel dat met zogenaamd eigen bloed.
als je abo hebquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:03 schreef Typisch het volgende:
kun je fokkers eigenlijk op een negeerlijst zetten oid?
Waarschijnlijk omdat de invloeden van de pil niet zomaar weg zijn na één keer vergeten. Je zou anders (tegen die tijd dan hè) als je van de prikpil af gaat eens kijken naar je cyclus en hoe deze verloopt. Maar om zeker te weten is een test natuurlijk wel handig. Maar meestal gebruikt men die pas als ze merken dat het niet lukt.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou ja ik weet niet. Of ik heb als tiener vaak geluk gehad als ik de pil weer eens was vergeten (om die reden ook overgestapt op prikpil)
Jarenlang achter zijn ass aangelopen hij zei gewoon dat het hem geen moer interesseerde nou dan ben je niet alleen waardeloze broer maar ook in vriendschap zou het niet werken toch.quote:
Waarom speelt elke jongen ditquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:03 schreef Typisch het volgende:
ik klikte mijn fm game door zonder team pep talk te geven
nu verlies ik
kutleven
Niet bij mij. Ik zou best gesellie weer met mijn vader kunnen praten, maar daar heb ik absoluut geen zin in.quote:
Pls no.quote:
Wat is er stoer aan danquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je bent heus niet stoer met zo'n praat.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:04 schreef DrNick het volgende:
[..]
Niet bij mij. Ik zou best gesellie weer met mijn vader kunnen praten, maar daar heb ik absoluut geen zin in.
[..]
Pls no.
maar ik heb ook met sommige vrienden meer feeling dan sommige familiequote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Jarenlang achter zijn ass aangelopen hij zei gewoon dat het hem geen moer interesseerde nou dan ben je niet alleen waardeloze broer maar ook in vriendschap zou het niet werken toch.
Erg hoe hoog Fm14 leunt op moraal etc he maakt het wel een simpel spel trouwens.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:03 schreef Typisch het volgende:
ik klikte mijn fm game door zonder team pep talk te geven
nu verlies ik
kutleven
Je kan met CSS wel mensen weghalen, maar dat werkt niet altijd, en vaak niet bij Auto-update.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:03 schreef Typisch het volgende:
kun je fokkers eigenlijk op een negeerlijst zetten oid?
Hmm.. ik moet wel eens huilen als ik er heel diep over na denkquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat de invloeden van de pil niet zomaar weg zijn na één keer vergeten. Je zou anders (tegen die tijd dan hè) als je van de prikpil af gaat eens kijken naar je cyclus en hoe deze verloopt. Maar om zeker te weten is een test natuurlijk wel handig. Maar meestal gebruikt men die pas als ze merken dat het niet lukt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |