quote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:58 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik las net even terug ja.
Arme Elan
Je kan toch ovulatietestje doen zo'n digitale van CB of zoquote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben soms best wel bang dat ik geen kinderen kan krijgen..
Omdat ik kinderen leuk vind en een hele sterke kinderwens heb voor over een paar jaarquote:
Familie niet wil je zeggen?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
en die kiezen net zo makkelijk om je te snitchen
Is dat een gegronde angst?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben soms best wel bang dat ik geen kinderen kan krijgen..
weet van naaste familie 100% zeker dat ze niet zouden snitchen bij popo oidquote:
Jaja. Succes enzo.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat ik kinderen leuk vind en een hele sterke kinderwens heb voor over een paar jaar
hoezoquote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dan heb je t niet begrepen hoor
Jij hebt toch geen contact meer met je ouders?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Voor je brada pak je bij wijze van spreke de blaffer maar voor vrienden zijn dat er maar zeer weinig en altijd twijfel of dat wel gebeurd wederzijds.
Nou ja ik weet niet. Of ik heb als tiener vaak geluk gehad als ik de pil weer eens was vergeten (om die reden ook overgestapt op prikpil)quote:
Dat is het gewoon,quote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
weet van naaste familie 100% zeker dat ze niet zouden snitchen bij popo oid
Braddie?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Voor je brada pak je bij wijze van spreke de blaffer maar voor vrienden zijn dat er maar zeer weinig en altijd twijfel of dat wel gebeurd wederzijds.
tegenwoordig weer wel na 4,5 jaar maar zelfs als je ruzie hebt blijft het je familie waar je om geeftquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij hebt toch geen contact meer met je ouders?
*meldtquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is het gewoon,
Zowat iedereen hier heeft kutband met familie
Ga je dan wel stoppen met blowen?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat ik kinderen leuk vind en een hele sterke kinderwens heb voor over een paar jaar
Uiteraardquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ga je dan wel stoppen met blowen?
ik ook maar omdat je er aan vast zit is familie beterquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is het gewoon,
Zowat iedereen hier heeft kutband met familie
laatst een groot artikel gelezen over een onderzoek naar vriendschappenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
en die kiezen net zo makkelijk om je te snitchen
Ligt vaak ook gewoon aan jezelf.quote:
Die leg je niet om met een paar kogels dan moet je met een marineschip aankomen.quote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Die leg je niet om met een paar kogels dan moet je met een marineschip aankomen.
50 inch shells.
ik kom niet in zulke situatiesquote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:59 schreef Insomnia_ het volgende:
doe niet zo gangster aubquote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
weet van naaste familie 100% zeker dat ze niet zouden snitchen bij popo oid
was ook figuurlijkquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik kom niet in zulke situaties
hooguit wat knokken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |