Ja, zie ik net ook. Maar is dat wel betrouwbaar?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:55 schreef Elan het volgende:
Je kan ook thuistestje bestellen via internet in principe.
Hebbie een soa?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, zie ik net ook. Maar is dat wel betrouwbaar?
Vast niet voor iedereen maar het is toch leuker met een zusje of broertje, ook op vakantie enzoquote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:55 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Waarom denk je dat enigkind zijn eenzaam is en zielig
Daar heb je vrienden voorquote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vast niet voor iedereen maar het is toch leuker met een zusje of broertje, ook op vakantie enzo
Denk het wel geen idee eigenlijk.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, zie ik net ook. Maar is dat wel betrouwbaar?
Het gaat over vruchtbaarheid.quote:
vrienden > familiequote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:57 schreef Insomnia_ het volgende:
bloed is bloed
vrienden zijn snitches
Bloed zit je aan vast vrienden kies je zelfquote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:57 schreef Insomnia_ het volgende:
bloed is bloed
vrienden zijn snitches
Niet voor iedereen even makkelijkquote:
Ik ben soms best wel bang dat ik geen kinderen kan krijgen..quote:
Wil geen kinderen beter voor mij beter voor hunniequote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:58 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik las net even terug ja.
Arme Elan
Waarom zou je ze willenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben soms best wel bang dat ik geen kinderen kan krijgen..
Misschien Poolse waarden. Persoonlijk heb ik meer aan mijn vrienden dan mijn familie. Behalve mijn moeder.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:57 schreef Insomnia_ het volgende:
bloed is bloed
vrienden zijn snitches
RTquote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Wil geen kinderen beter voor mij beter voor hunnie
In het begin wel tegenwoordig wel leuke verhalen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vind haar meer een vrouwelijke rip off van logan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |