Zou me niks verbazen als dit prachtstuk uit Brabant komt.quote:
geen idee .. Flauwe Grappen op FBquote:Op vrijdag 26 september 2014 15:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als dit prachtstuk uit Brabant komt.
je komt zelf uit brabant....quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als dit prachtstuk uit Brabant komt.
Ja? ;squote:Op vrijdag 26 september 2014 15:37 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dit elke keer zeggen terwijl je er zelf het zwaarst aan tilt
Denk bij de utrecht meet.quote:
Havana.quote:
Nee niet meer kk homo'squote:Op vrijdag 26 september 2014 15:35 schreef remi1986 het volgende:
maar werkt die Soundcloud tag niet meer of ben ik nou gek
Dus jij reageert altijd op Mapima of Blondje_93 of bent een kloon ervan?quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:19 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nou dat zit zo, eigenlijk is het altijd zo dat als jij zelf iets bedenkt het kant nog wal slaat, en deze keer is daarin niets anders.
Idd, internethelden serieus nemen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Til er niet zo zwaar aan joh, gewoon wat mensen op internet die je uitlachen... boeiend
Ik ken de user 'bent een kloon ervan' niet. Een mapima of Blondje_93 topic zal ik wel eens in gereageerd hebben.quote:Op vrijdag 26 september 2014 17:38 schreef wickedmen het volgende:
Dus jij reageert altijd op Mapima of Blondje_93 of bent een kloon ervan?
Hoe ik me het gezicht van die vriendin voorstel.quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
My gf is a pathology program and after one particular night of passion I accidentally blasted in her mouth. Her reaction, rather than rage was that I had "unnaturally sweet semen." After taking a few more... samples, and handing them over to the hospital's pathology lab, a link between my type 1 diabetes and the composition of seminal fluid was discovered, a link neither her nor any of her colleagues knew about. She then decided to include this find in her peer reviewed dissertation. When I asked if this is really something other people should know about, her response was "It's your own fault, science comes before shame, but you cum before both."
Wow zo grappig.quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ken de user 'bent een kloon ervan' niet. Een mapima of Blondje_93 topic zal ik wel eens in gereageerd hebben.
Je snapt het best. Raar figuur.quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik snap gewoon geen reet van je brabbels.
Zijn er maar weinig hier volgens mij.quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik snap gewoon geen reet van je brabbels.
Ik doe m'n best maar leestekens en zinsbouw hebben een functie in de boodschap die je wilt overdragen, en daar gaat het vaak fout volgens mij. Ik kan me tenminste niet voorstellen dat je daadwerkelijk zo'n grote idioot bent als dat op te maken is uit de dingen die je hier neer zet.quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:49 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Je snapt het best. Raar figuur.
quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:50 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zijn er maar weinig hier volgens mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ene ameth of zo kan er wel goed mee omgaan dacht ik.quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:50 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zijn er maar weinig hier volgens mij.
Wat moet ik hier mee? Moet ik mij beledigd voelen ofzo? Woooow man iemand op het internet noemt mij een idioot. Gast je bent gewoon een rare tot het sneue figuur. Ik heb je nog nooit een inhoudelijk of goede post zien maken behalve het krampachtig neerhalen of flamen van users.quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik doe m'n best maar leestekens en zinsbouw hebben een functie in de boodschap die je wilt overdragen, en daar gaat het vaak fout volgens mij. Ik kan me tenminste niet voorstellen dat je daadwerkelijk zo'n grote idioot bent als dat op te maken is uit de dingen die je hier neer zet.
Hahahahahah ik kanj zo lsecht schreiven. kk onzeker nu.quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ene ameth of zo kan er wel goed mee omgaan dacht ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan het zijn dat je die posts gewoon niet goed begrijpt?quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:53 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik heb je nog nooit een inhoudelijk of goede post zien maken
Ja man dat is het zeker.quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kan het zijn dat je die posts gewoon niet goed begrijpt?
quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:53 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Hahahahahah ik kanj zo lsecht schreiven. kk onzeker nu.Haha kloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Haha kloptWow briljante flame/troll.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe doe je het toch steeds???
![]()
heb jij enig idee waar die andere 2 het over hebbenquote:Op vrijdag 26 september 2014 18:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
Komt er nog een vrijdagavondfittie of wat? [ afbeelding ]
Geen idee, maar het lijkt op standaard moddergooien hier. Hoop dat het nog een beetje escaleert.quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:57 schreef remi1986 het volgende:
[..]
heb jij enig idee waar die andere 2 het over hebben
Dat is het probleem juist. Kan hem nergens op pakken. Anonieme user die een erg nuchtere boerenkinkel blijkt te zijn als ik de verhalen mag geloven maar rete irritant met zijn wat ben jij slecht zeg vicieuze cirkel geblaat.quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Geen idee, maar het lijkt op standaard moddergooien hier. Hoop dat het nog een beetje escaleert.
gast!! Praat eens normaalquote:Op vrijdag 26 september 2014 19:06 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dat is het probleem juist. Kan hem nergens op pakken. Anonieme user die een erg nuchtere boerenkinkel blijkt te zijn als ik de verhalen mag geloven maar rete irritant met zijn wat ben jij slecht zeg vicieuze cirkel geblaat.
Beetje dit:
[ afbeelding ]
Maar dan 1000x per dag.
Moet je van me eh, ouwe zuignap :$quote:
wow gelijk zo doenquote:Op vrijdag 26 september 2014 20:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Moet je van me eh, ouwe zuignap :$
Kusjes voor Ally, mocht ze meelezen
Nee sorry, niet boos zijn :$quote:
Okeeeequote:
Ik begrijp dat. Aan mijn eten komt niemand, want ik snij ze open geakkkquote:Op vrijdag 26 september 2014 20:15 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
OkeeeeBen srs nooit boos eigenlijk
![]()
Behalve als mensen ongevraagd aan mijn eten komen dan flip ik kki door.
![]()
Inddquote:Op vrijdag 26 september 2014 20:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik begrijp dat. Aan mijn eten komt niemand, want ik snij ze open geakkk
Ik word hier een beetje woest vanquote:Op vrijdag 26 september 2014 20:20 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
InddOk dat geforceerde gedeel ook altijd
.. als je bijvoorbeeld een patatje hebt. ''Hier neem maar'', terwijl je ze liever neersteekt met een komkommer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2014 20:32 schreef Modus het volgende:
AAAAHHH WEEKEND WRAAAAAAHH EVEN ALLE SHIT VERGETEN JA TOOGGGGG LEKKER KNALLENnn1111!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe normaal mongool jeetje zeg. pffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.![]()
En dan ook niet meer reageren en wachten tot zijn vriendjes hem te hulp schieten.En altijd het laatste woord.![]()
Super inhoudelijk, met de nodigequote:Op vrijdag 26 september 2014 20:37 schreef BlauweTijger het volgende:
Modus, ik wil converseren. Lijkt me enig.![]()
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2014 20:32 schreef Modus het volgende:
AAAAHHH WEEKEND WRAAAAAAHH EVEN ALLE SHIT VERGETEN JA TOOGGGGG LEKKER KNALLENnn1111!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe rustig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
Ja, doe normaal joh ;squote:I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww![]()
Imma smack you upquote:
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Kusjequote:I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:14 schreef Modus het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
gvd buurman is ook lekker bezig .. iedere keer voor 5-10 sec keihard muziek aan en dan niks voor paar seconden en dan weer keihard
Eigen schuld nu krijgt die mijn pokkeherrie te horen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:22 schreef Modus het volgende:
[..]dshgasg;lsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Laat maar hier, heb thuis nogquote:
Twee voor de prijs van 1quote:
Gentlemanquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:28 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja maakt mij niet uit hoor .. klant is koningin in dit geval
Twee wat? Kadden?quote:I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Moet pissen, ff bek houden :$I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Kaddenquote:![]()
Liever geen plaag/verdubbeling daarvan
Neequote:
Pis maar in je broekBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Bonnieplaag ook niet?quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kadden![]()
Liever geen plaag/verdubbeling daarvan
Met je ogen die naar boven gaanBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Ja maar calico's.. GA PLASSEN MANquote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Ben al klaar joh ;squote:Op vrijdag 26 september 2014 22:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Met je ogen die naar boven gaanI was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
4e is standaard frusty. Ik ook, komt door onze leeftijdquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:31 schreef remi1986 het volgende:
de frustraties van 4e komen naar bovenI was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
TREK DOORquote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Komt door deekotquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:31 schreef remi1986 het volgende:
de frustraties van 4e komen naar boven
OOK ALLANG GEDAAN JOH! IK GA TOCH NIET NOG MEER WATER VERSPILLEN?!quote:I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Is dat de reden?quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
4e is standaard frusty. Ik ook, komt door onze leeftijd
Of andere mensen?![]()
WAAROM NIET JOHquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
OOK ALLANG GEDAAN JOH! IK GA TOCH NIET NOG MEER WATER VERSPILLEN?!
LAAT T BREED HANGEN
#highclass#livin'large#letthegoodtimesrollBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Ook. Allesquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat de reden?
Of andere mensen?
Gvdquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
WAAROM NIET JOH
LAAT T BREED HANGEN
#highclass#livin'large#letthegoodtimesroll
Stilte............
Nee :$quote:I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Zo ben ik. Ben ik mee geboren en ga ik mee dood. Deal with it, bitchquote:Op vrijdag 26 september 2014 23:12 schreef remi1986 het volgende:
[..]
dat recalcitrante gedrag ook altijd
als je je hele leven dwarsligt, ben je ook moeilijker te begravenquote:Op vrijdag 26 september 2014 23:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zo ben ik. Ben ik mee geboren en ga ik mee dood. Deal with it, bitch![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:19 schreef remi1986 het volgende:
[..]
als je je hele leven dwarsligt, ben je ook moeilijker te begraven
NeujI was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Laat ik het zo zeggen .. Eten maken kunnen die Italianen welquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:40 schreef remi1986 het volgende:
4e hoe was je vakantie trouwens? Nog beetje bruin geworden?![]()
Ben jij ook gegeten¿quote:Op zaterdag 27 september 2014 08:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen .. Eten maken kunnen die Italianen wel![]()
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
pasta met carbonada saus zeker?quote:Op zaterdag 27 september 2014 08:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen .. Eten maken kunnen die Italianen wel![]()
![]()
Sorry hoor ;squote:Carbonada sausquote:Op zaterdag 27 september 2014 09:27 schreef Salatrel het volgende:
[..]
pasta met carbonada saus zeker?
quote:que
quote:haha
Daar wil ik het recept wel van
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Dus
Duane Johnnson.
Doorgaands.
De slachtoffer.
Rubsbanden.
Stop nu op.
Lasangna.
Proffesioneel.
Sesamstreet.
Honnybooboo.
Eidele hoop.
Vrieser.
Launchbank.
Gebasserd..
Gulle middenweg.
Wordfreud.
Waterallerchie.
Hetro.
Etiket.
Carousel.
Carbonade.
Liefe.
Frisse lei.
Die gezegde.
Legg day.
Sea Shepheard.
Analbeats.
Zeikanten.
Ribfluwele broek.
Duelshock controllers.
Uit de mom van.
Dead 70's Show.
Wenkbrauwen i.p.v. wimpers.
Senseo pats.
Doller.
Ambercrombie.
Lijdend onderwerp.
Haaievinnensoep.
Carbonada.
![]()
Zeg, waar is de Tchaikovsky wodka joh, lamnek ;squote:Op zaterdag 27 september 2014 10:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
Duane Johnnson.
Doorgaands.
De slachtoffer.
Rubsbanden.
Stop nu op.
Lasangna.
Proffesioneel.
Sesamstreet.
Honnybooboo.
Eidele hoop.
Vrieser.
Launchbank.
Gebasserd..
Gulle middenweg.
Wordfreud.
Waterallerchie.
Hetro.
Etiket.
Carousel.
Carbonade.
Liefe.
Frisse lei.
Die gezegde.
Legg day.
Sea Shepheard.
Analbeats.
Zeikanten.
Ribfluwele broek.
Duelshock controllers.
Uit de mom van.
Dead 70's Show.
Wenkbrauwen i.p.v. wimpers.
Senseo pats.
Doller.
Ambercrombie.
Lijdend onderwerp.
Haaievinnensoep.
Carbonada.
Ohja, shit heyquote:Op zaterdag 27 september 2014 10:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zeg, waar is de Tchaikovsky wodka joh, lamnek ;s. Die zat/zit in de 2013-versie
.
![]()
K mis diequote:Op zaterdag 27 september 2014 10:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ohja, shit hey. Die zat/zit in de 2013-versie
.
Goeie ouwe tijd
#NostalgischI was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Met sis heb ik altijd kwaliteitsgesprekken. Nog steeds, tot op de dag van vandaag. Lobi 4 life enzulks jwz :$I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
volgens mij komt er geen zinnig woord uit als jullie samen zijnquote:Op zaterdag 27 september 2014 11:15 schreef Dqod het volgende:
Met sis heb ik altijd kwaliteitsgesprekken. Nog steeds, tot op de dag van vandaag. Lobi 4 life enzulks jwz :$![]()
![]()
Ok lol :$quote:Klopt, vandaar ook de kwaliteit. Die zit 'm in de kleine dingenquote:Op zaterdag 27 september 2014 12:12 schreef Salatrel het volgende:
[..]
volgens mij komt er geen zinnig woord uit als jullie samen zijn
klein? 4ebe?quote:Op zaterdag 27 september 2014 12:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok lol :$
[..]
Klopt, vandaar ook de kwaliteit. Die zit 'm in de kleine dingen![]()
open deuren zijn mijn specialiteitquote:Op zaterdag 27 september 2014 12:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ahahahahhhahaha, die zag niemand aankomen xD
[ afbeelding ]![]()
![]()
Diarreequote:Op zaterdag 27 september 2014 12:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
open deuren zijn mijn specialiteit
Dat krijg ik van jouquote:
hoooooooi
was even mijn huiswerk afmakenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:00 schreef Salatrel het volgende:
hoooooooi
was even mijn huiswerk afmakenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.moet ook gebeuren... bijscholing via werk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
omscholingquote:Op zaterdag 27 september 2014 14:03 schreef remi1986 het volgende:
[..]
moet ook gebeuren... bijscholing via werk?![]()
![]()
tot wat wordt je omgeschoold?quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:06 schreef Salatrel het volgende:
[..]
de blik vooruit. Gegarandeerd een zitplaats. Enz enz![]()
je lijkt 4ebe welquote:Op zaterdag 27 september 2014 14:09 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ow zo ja snap hem .. ben net wakker![]()
![]()
woon boven een soort van danscafeachtig iets en er was vannacht een dj die niet met de bass om kon gaan. En de hele nacht van dat softe club muziek. Hij zal er ongetwijfeld 100en hebben gedraaid, maar voor mij was het 1 lang nummerquote:
Is die toko eindelijk dicht om 6 uur, komt de buurman thuis van werk en gaat ook nog eens keihard muziek draaien![]()
![]()
![]()
natuurlijk wel:) sowieso zit er minimaal 20min tussen 2 ritten (schaft niet meegerekend, moet ik ook wel eens passagieren en tijdens stilstand op stationsquote:Op zaterdag 27 september 2014 15:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Maar dan kan je dus niet meer FOK!ken onder werktijd? En heb je geen vrije momenten meer?![]()
![]()
Maandag begin ik bijvoorbeeld met een taxirit van Rotterdam cs naar de nedtrain werkplaats in Leidschendam om daar een treinstel op te halen. Lekker met een bakkie op mijn gemakkie![]()
Ik ga weer 's Train Simulator downloadenquote:Op zaterdag 27 september 2014 15:20 schreef Salatrel het volgende:
Maandag begin ik bijvoorbeeld met een taxirit van Rotterdam cs naar de nedtrain werkplaats in Leidschendam om daar een treinstel op te halen. Lekker met een bakkie op mijn gemakkie.
Ally > wdquote:.
![]()
quote:
rip allyquote:Op zaterdag 27 september 2014 15:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik ga weer 's Train Simulator downloaden.
[..]
Ally > wd [ afbeelding ].![]()
quote:Op zaterdag 27 september 2014 15:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
![]()
![]()
Cammen met Ally en wd en tli > Train Simulatorquote:Op zaterdag 27 september 2014 15:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
Ally > wd [ afbeelding ].
full stops and exclamation marks![]()
Good old TC times.quote:Op zaterdag 27 september 2014 15:45 schreef krioro het volgende:
[..]
Cammen met Ally en wd en tli > Train Simulator
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
RIPquote:quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks![]()
Heb jij iOS 8 al geïnstalleerd btw?quote:
Not sure if want, en m'n batterij is sinds 2 dagen ineens binnen anderhalf uur leeg (bij semi-intensief gebruik).
Gotta give credit where credit is due.quote:Op zaterdag 27 september 2014 15:45 schreef krioro het volgende:
[..]
Cammen met Ally en wd en tli > Train Simulator![]()
Nee, te veel klachten over gehoord en niet echt wow-features die ik wil.quote:Op zaterdag 27 september 2014 15:54 schreef krioro het volgende:
[..]
Heb jij iOS 8 al geïnstalleerd btw?
Not sure if want, en m'n batterij is sinds 2 dagen ineens binnen anderhalf uur leeg (bij semi-intensief gebruik).Telefoon al een keer helemaal leeg laten lopen? Gebruiken tot hij uitvalt en dan helemaal opladen (nadat hij 100% is nog een paar uur aan lader laten liggen).
![]()
Same here.quote:Op zaterdag 27 september 2014 16:10 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Nee, te veel klachten over gehoord en niet echt wow-features die ik wil.
Heb dit nu net gedaan, eens kijken hoe ie het vandaag doet.quote:Telefoon al een keer helemaal leeg laten lopen? Gebruiken tot hij uitvalt en dan helemaal opladen (nadat hij 100% is nog een paar uur aan lader laten liggen).full stops and exclamation marks![]()
quote:Op zaterdag 27 september 2014 16:22 schreef krioro het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/2148870/2/50#144956982.
![]()
![]()
Ayy je houdt toch van skinny.quote:Op zaterdag 27 september 2014 16:22 schreef krioro het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/2148870/2/50#144956982.
![]()
idd het zou een actie voor mij zijnquote:Op zaterdag 27 september 2014 17:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo kk origineel ook.![]()
![]()
Met nadruk op kwaliteit !quote:Op zaterdag 27 september 2014 11:15 schreef Dqod het volgende:
Met sis heb ik altijd kwaliteitsgesprekken. Nog steeds, tot op de dag van vandaag. Lobi 4 life enzulks jwz :$Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Bam ouwequote:Op zaterdag 27 september 2014 18:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met nadruk op kwaliteit !
Klopt. Binnenkort mogen we achter de geraniumsquote:Op zaterdag 27 september 2014 19:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je bent zelf oud
Sprrrrreeeek voor jezelfquote:Op zaterdag 27 september 2014 19:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Klopt. Binnenkort mogen we achter de geraniums
ouwe geaaaakBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Heeeaaaahhhhh?quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sprrrrreeeek voor jezelf
ouwe geaaaakI was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Duurt veel te lang voordat dat plaatje geladen is, flikker maar op ga ik niet op wachten. Dikke doei ;sI was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:31 schreef Dqod het volgende:
Duurt veel te lang voordat dat plaatje geladen is, flikker maar op ga ik niet op wachten. Dikke doei ;sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:32 schreef wickedmen het volgende:
[..]Ik doe t niet hoor, vergeet het jungah. Helemaal para geakkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Not sure if Robophatt or not...quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik doe t niet hoor, vergeet het jungah. Helemaal para geakk![]()
Wat :$quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:43 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Not sure if Robophatt or not...I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Vin'k wel lief. Denk ik. What do i know. Maar bedanktquote:Op zaterdag 27 september 2014 20:45 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Je doet mij denken aan Robophatt die hier af en toe post.
Geen probleem.quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vin'k wel lief. Denk ik. What do i know. Maar bedankt![]()
![]()
Blosjes
quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:31 schreef Dqod het volgende:
Duurt veel te lang voordat dat plaatje geladen is, flikker maar op ga ik niet op wachten. Dikke doei ;sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik plas op je hoofd ;sI was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Tozzzz
Zij is volgens mij iedereens exquote:Op zaterdag 27 september 2014 20:58 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Kut Huge, stop is met foto's plaatsen van mijn ex.![]()
True.quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:58 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Zij is volgens mij iedereens ex![]()
![]()
![]()
Alsof jij hier ook maar iemand hebt weten te regelen.quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:59 schreef wickedmen het volgende:
Behalve op FOK!
FOK! wordt dan een verkapte neuksite inclusief tieten en kutjes.:@![]()
Ja.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Alsof jij hier ook maar iemand hebt weten te regelen.![]()
quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:04 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Oh wacht, ik ben Blondje_93 vergeten natuurlijk.
Jij zou God op je blote knieën moeten bedanken als je ook alleen maar een date mocht hebben met Blondje_93.![]()
Nou nou nou wicked, het is nobel dat je haar beschermt, maar liegen en overdrijven is toch ook niet zo netjes.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:07 schreef wickedmen het volgende:
[ afbeelding ]
Jij zou God op je blote knieën moeten bedanken als je ook alleen maar een date mocht hebben met Blondje_93.![]()
Hoinkpost, niet gelezen.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:10 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nou nou nou wicked, het is nobel dat je haar beschermt, maar liegen en overdrijven is toch ook niet zo netjes.![]()
Verzonnen vriendinnen.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Daar is mijn huidige vriendin het waarschijnlijk niet mee eens huge.![]()
![]()
Wel gelezen, geen moeite gedaan om van repliek te dienen.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:12 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Goed dat je me even laat weten dat je me niet van repliek weet te dienen.![]()
In elke stad een ander schatje.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:13 schreef hugecooll het volgende:
Mooi ook dat je er subtiel 'huidige' tussen hebt gemoffeld![]()
Je moet niet weer gaan liegen.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:13 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Wel gelezen, geen moeite gedaan om van repliek te dienen.![]()
Waarom denk je dat ik lieg?quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:15 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je moet niet weer gaan liegen.![]()
Omdat je normaal gesproken elke keer dat je een kans denkt te hebben om iemand verbaal op z'n plek te zetten je die kans ook grijpt.quote:![]()
Denk je dat ik een kloon ben van Voederbietel?quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Omdat je normaal gesproken elke keer dat je een kans denkt te hebben om iemand verbaal op z'n plek te zetten je die kans ook grijpt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wicked, kom op. Jij weet even goed als ik dat er een kern van waarheid in zit.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:21 schreef wickedmen het volgende:
Denk je dat ik een kloon ben van Voederbietel?![]()
Ja natuurlijk. Dr. Prof Hoink VIJFACHTEEN (erkend KLB psycholoog)quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:23 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wicked, kom op. Jij weet even goed als ik dat er een kern van waarheid in zit.![]()
WatI was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
quote:In de passage waar het design van de nieuwe smartphones ter sprake komt stelt de journalist van 'De Volkskrant' dat je met de iPhone 6 geen cocaine meer kan versnijden. "Met de 4, 4S en 5-modellen kon je vanwege hun scherpe kanten nog cocaïne versnijden", pende hij neer in de review.![]()
nou als het nu niet gedaan is met Apple weet ik het ook niet meer
http://www.hln.be/hln/nl/(...)e&utm_content=nieuws![]()
Carry Slee boeken.quote:Op zondag 28 september 2014 00:02 schreef hugecooll het volgende:
Ik vraag me af in wat voor boek je zoiets tegenkomt![]()
![]()
!
Kijk niet zo boos, godverdommequote:
Ik scheld godverdomme wat ik wil verdomme. Doe niet zo reli ;squote:Nah, meestal kijk je meligquote:![]()
quote:Op zondag 28 september 2014 13:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik scheld godverdomme wat ik wil verdomme. Doe niet zo reli ;s
[..]
Nah, meestal kijk je melig![]()
![]()
![]()
Met je graphoofdquote:
Het is een compliment hoor, stoomlocomotief ;squote:
Zou een aai over je bol geven, jwz :$I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
blijf uit mijn buurt met die nagels van jequote:Op zondag 28 september 2014 13:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het is een compliment hoor, stoomlocomotief ;s
Zou een aai over je bol geven, jwz :$![]()
![]()
quote:Op zondag 28 september 2014 15:14 schreef Salatrel het volgende:
[..]
blijf uit mijn buurt met die nagels van je
*kras
Woeps
Dat vind jij geil he?quote:Op zondag 28 september 2014 15:58 schreef krioro het volgende:
[..]
Kras m'n rug helemaal open met die nagels van je.
Moest lachenquote:Op zondag 28 september 2014 16:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wel eerst 10 jaar bodybuilden en een clit kweken als een halve penis.
Kom maar met je brede rug, zal jou eens wat laten voelen meneertjequote:
Van die opschroef tetten, net alsof je een gloeilamp doet verwisselen.quote:Op zondag 28 september 2014 16:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wel eerst 10 jaar bodybuilden en een clit kweken als een halve penis.![]()
Challenge accepted.quote:Op zondag 28 september 2014 16:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kom maar met je brede rug, zal jou eens wat laten voelen meneertje
Lekkere gladde boyquote:
Nog natter geworden, nu. Glij van de bankquote:
Glij maar eens over mij.quote:Op zondag 28 september 2014 17:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nog natter geworden, nu. Glij van de bank
Wowquote:
Ff soppen
![]()
Ik zeg okequote:Op zondag 28 september 2014 17:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik zeg kwartet met mij, krio en CB.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
Tuurlijk niet, gekkie ;$quote:I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Gelukkig maarquote:
Is toch vies ;squote:
Ik ben een deugdelijke jongedameI was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
quote:Op zondag 28 september 2014 17:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik zeg kwartet met mij, krio en CB.Captain krio reporting for duty.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks![]()
Weet dat ik dat effect op je hebquote:
quote:Op zondag 28 september 2014 19:00 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Captain krio reporting for duty.Ayy lmaoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Die kerel moet nu ook even oud als jij zijn btw
.
![]()
Zelfs dan nietquote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
31 minuten aan 1 stuk door gelachenquote:Op zondag 28 september 2014 18:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Is toch vies ;s
Ik ben een deugdelijke jongedameBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
quote:Op zondag 28 september 2014 19:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
31 minuten aan 1 stuk door gelachen
BiAtch![]()
Ben benieuwd of ie inmiddels neger is geworden.quote:Op zondag 28 september 2014 19:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ayy lmao. Die kerel moet nu ook even oud als jij zijn btw
.
quote:Op zondag 28 september 2014 19:08 schreef krioro het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ie inmiddels neger is geworden.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: