Hoinkpost, niet gelezen.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:10 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nou nou nou wicked, het is nobel dat je haar beschermt, maar liegen en overdrijven is toch ook niet zo netjes.
Verzonnen vriendinnen.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Daar is mijn huidige vriendin het waarschijnlijk niet mee eens huge.
Wel gelezen, geen moeite gedaan om van repliek te dienen.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:12 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Goed dat je me even laat weten dat je me niet van repliek weet te dienen.
In elke stad een ander schatje.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:13 schreef hugecooll het volgende:
Mooi ook dat je er subtiel 'huidige' tussen hebt gemoffeld
Je moet niet weer gaan liegen.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:13 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Wel gelezen, geen moeite gedaan om van repliek te dienen.
Waarom denk je dat ik lieg?quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:15 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je moet niet weer gaan liegen.
Omdat je normaal gesproken elke keer dat je een kans denkt te hebben om iemand verbaal op z'n plek te zetten je die kans ook grijpt.quote:
Denk je dat ik een kloon ben van Voederbietel?quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Omdat je normaal gesproken elke keer dat je een kans denkt te hebben om iemand verbaal op z'n plek te zetten je die kans ook grijpt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wicked, kom op. Jij weet even goed als ik dat er een kern van waarheid in zit.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:21 schreef wickedmen het volgende:
Denk je dat ik een kloon ben van Voederbietel?
Ja natuurlijk. Dr. Prof Hoink VIJFACHTEEN (erkend KLB psycholoog)quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:23 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wicked, kom op. Jij weet even goed als ik dat er een kern van waarheid in zit.
quote:In de passage waar het design van de nieuwe smartphones ter sprake komt stelt de journalist van 'De Volkskrant' dat je met de iPhone 6 geen cocaine meer kan versnijden. "Met de 4, 4S en 5-modellen kon je vanwege hun scherpe kanten nog cocaïne versnijden", pende hij neer in de review.
Carry Slee boeken.quote:Op zondag 28 september 2014 00:02 schreef hugecooll het volgende:
Ik vraag me af in wat voor boek je zoiets tegenkomt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |