quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:31 schreef Dqod het volgende:
Duurt veel te lang voordat dat plaatje geladen is, flikker maar op ga ik niet op wachten. Dikke doei ;s
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:32 schreef wickedmen het volgende:
[..]Ik doe t niet hoor, vergeet het jungah. Helemaal para geakkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Not sure if Robophatt or not...quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik doe t niet hoor, vergeet het jungah. Helemaal para geakk
Wat :$quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:43 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Not sure if Robophatt or not...
Vin'k wel lief. Denk ik. What do i know. Maar bedanktquote:Op zaterdag 27 september 2014 20:45 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Je doet mij denken aan Robophatt die hier af en toe post.
Geen probleem.quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vin'k wel lief. Denk ik. What do i know. Maar bedankt
quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:31 schreef Dqod het volgende:
Duurt veel te lang voordat dat plaatje geladen is, flikker maar op ga ik niet op wachten. Dikke doei ;s
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zij is volgens mij iedereens exquote:Op zaterdag 27 september 2014 20:58 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Kut Huge, stop is met foto's plaatsen van mijn ex.
True.quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:58 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Zij is volgens mij iedereens ex
Alsof jij hier ook maar iemand hebt weten te regelen.quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:59 schreef wickedmen het volgende:
Behalve op FOK!
FOK! wordt dan een verkapte neuksite inclusief tieten en kutjes.:@
Ja.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Alsof jij hier ook maar iemand hebt weten te regelen.
quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:04 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Oh wacht, ik ben Blondje_93 vergeten natuurlijk.
Nou nou nou wicked, het is nobel dat je haar beschermt, maar liegen en overdrijven is toch ook niet zo netjes.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:07 schreef wickedmen het volgende:
[ afbeelding ]
Jij zou God op je blote knieën moeten bedanken als je ook alleen maar een date mocht hebben met Blondje_93.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |