SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:00 schreef Salatrel het volgende:
hoooooooi
was even mijn huiswerk afmakenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.moet ook gebeuren... bijscholing via werk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
omscholingquote:Op zaterdag 27 september 2014 14:03 schreef remi1986 het volgende:
[..]
moet ook gebeuren... bijscholing via werk?![]()
![]()
tot wat wordt je omgeschoold?quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:06 schreef Salatrel het volgende:
[..]
de blik vooruit. Gegarandeerd een zitplaats. Enz enz![]()
je lijkt 4ebe welquote:Op zaterdag 27 september 2014 14:09 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ow zo ja snap hem .. ben net wakker![]()
![]()
woon boven een soort van danscafeachtig iets en er was vannacht een dj die niet met de bass om kon gaan. En de hele nacht van dat softe club muziek. Hij zal er ongetwijfeld 100en hebben gedraaid, maar voor mij was het 1 lang nummerquote:
Is die toko eindelijk dicht om 6 uur, komt de buurman thuis van werk en gaat ook nog eens keihard muziek draaien![]()
![]()
![]()
natuurlijk wel:) sowieso zit er minimaal 20min tussen 2 ritten (schaft niet meegerekend, moet ik ook wel eens passagieren en tijdens stilstand op stationsquote:Op zaterdag 27 september 2014 15:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Maar dan kan je dus niet meer FOK!ken onder werktijd? En heb je geen vrije momenten meer?![]()
![]()
Maandag begin ik bijvoorbeeld met een taxirit van Rotterdam cs naar de nedtrain werkplaats in Leidschendam om daar een treinstel op te halen. Lekker met een bakkie op mijn gemakkie![]()
Ik ga weer 's Train Simulator downloadenquote:Op zaterdag 27 september 2014 15:20 schreef Salatrel het volgende:
Maandag begin ik bijvoorbeeld met een taxirit van Rotterdam cs naar de nedtrain werkplaats in Leidschendam om daar een treinstel op te halen. Lekker met een bakkie op mijn gemakkie.
Ally > wdquote:.
![]()
quote:
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww![]()
rip allyquote:Op zaterdag 27 september 2014 15:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik ga weer 's Train Simulator downloaden.
[..]
Ally > wd [ afbeelding ].![]()
quote:Op zaterdag 27 september 2014 15:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
![]()
![]()
Cammen met Ally en wd en tli > Train Simulatorquote:Op zaterdag 27 september 2014 15:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
Ally > wd [ afbeelding ].
full stops and exclamation marks![]()
Good old TC times.quote:Op zaterdag 27 september 2014 15:45 schreef krioro het volgende:
[..]
Cammen met Ally en wd en tli > Train Simulator
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
RIPquote:quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks![]()
Heb jij iOS 8 al geïnstalleerd btw?quote:
Not sure if want, en m'n batterij is sinds 2 dagen ineens binnen anderhalf uur leeg (bij semi-intensief gebruik).
full stops and exclamation marks![]()
Gotta give credit where credit is due.quote:Op zaterdag 27 september 2014 15:45 schreef krioro het volgende:
[..]
Cammen met Ally en wd en tli > Train Simulator![]()
Nee, te veel klachten over gehoord en niet echt wow-features die ik wil.quote:Op zaterdag 27 september 2014 15:54 schreef krioro het volgende:
[..]
Heb jij iOS 8 al geïnstalleerd btw?
Not sure if want, en m'n batterij is sinds 2 dagen ineens binnen anderhalf uur leeg (bij semi-intensief gebruik).Telefoon al een keer helemaal leeg laten lopen? Gebruiken tot hij uitvalt en dan helemaal opladen (nadat hij 100% is nog een paar uur aan lader laten liggen).
![]()
Same here.quote:Op zaterdag 27 september 2014 16:10 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Nee, te veel klachten over gehoord en niet echt wow-features die ik wil.
Heb dit nu net gedaan, eens kijken hoe ie het vandaag doet.quote:Telefoon al een keer helemaal leeg laten lopen? Gebruiken tot hij uitvalt en dan helemaal opladen (nadat hij 100% is nog een paar uur aan lader laten liggen).full stops and exclamation marks![]()
quote:Op zaterdag 27 september 2014 16:22 schreef krioro het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/2148870/2/50#144956982.
![]()
![]()
Ayy je houdt toch van skinny.quote:Op zaterdag 27 september 2014 16:22 schreef krioro het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/2148870/2/50#144956982.
![]()
idd het zou een actie voor mij zijnquote:Op zaterdag 27 september 2014 17:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo kk origineel ook.![]()
![]()
Met nadruk op kwaliteit !quote:Op zaterdag 27 september 2014 11:15 schreef Dqod het volgende:
Met sis heb ik altijd kwaliteitsgesprekken. Nog steeds, tot op de dag van vandaag. Lobi 4 life enzulks jwz :$Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
Bam ouwequote:Op zaterdag 27 september 2014 18:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met nadruk op kwaliteit !
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
Klopt. Binnenkort mogen we achter de geraniumsquote:Op zaterdag 27 september 2014 19:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je bent zelf oud
Sprrrrreeeek voor jezelfquote:Op zaterdag 27 september 2014 19:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Klopt. Binnenkort mogen we achter de geraniums
ouwe geaaaakBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Heeeaaaahhhhh?quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sprrrrreeeek voor jezelf
ouwe geaaaakI was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Forum Opties Forumhop: Hop naar: