SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:00 schreef Salatrel het volgende:
hoooooooi
was even mijn huiswerk afmakenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.moet ook gebeuren... bijscholing via werk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
omscholingquote:Op zaterdag 27 september 2014 14:03 schreef remi1986 het volgende:
[..]
moet ook gebeuren... bijscholing via werk?![]()
![]()
tot wat wordt je omgeschoold?quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:06 schreef Salatrel het volgende:
[..]
de blik vooruit. Gegarandeerd een zitplaats. Enz enz![]()
je lijkt 4ebe welquote:Op zaterdag 27 september 2014 14:09 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ow zo ja snap hem .. ben net wakker![]()
![]()
woon boven een soort van danscafeachtig iets en er was vannacht een dj die niet met de bass om kon gaan. En de hele nacht van dat softe club muziek. Hij zal er ongetwijfeld 100en hebben gedraaid, maar voor mij was het 1 lang nummerquote:
Is die toko eindelijk dicht om 6 uur, komt de buurman thuis van werk en gaat ook nog eens keihard muziek draaien![]()
![]()
![]()
natuurlijk wel:) sowieso zit er minimaal 20min tussen 2 ritten (schaft niet meegerekend, moet ik ook wel eens passagieren en tijdens stilstand op stationsquote:Op zaterdag 27 september 2014 15:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Maar dan kan je dus niet meer FOK!ken onder werktijd? En heb je geen vrije momenten meer?![]()
![]()
Maandag begin ik bijvoorbeeld met een taxirit van Rotterdam cs naar de nedtrain werkplaats in Leidschendam om daar een treinstel op te halen. Lekker met een bakkie op mijn gemakkie![]()
Ik ga weer 's Train Simulator downloadenquote:Op zaterdag 27 september 2014 15:20 schreef Salatrel het volgende:
Maandag begin ik bijvoorbeeld met een taxirit van Rotterdam cs naar de nedtrain werkplaats in Leidschendam om daar een treinstel op te halen. Lekker met een bakkie op mijn gemakkie.
Ally > wdquote:.
![]()
quote:
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww![]()
rip allyquote:Op zaterdag 27 september 2014 15:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik ga weer 's Train Simulator downloaden.
[..]
Ally > wd [ afbeelding ].![]()
quote:Op zaterdag 27 september 2014 15:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
![]()
![]()
Cammen met Ally en wd en tli > Train Simulatorquote:Op zaterdag 27 september 2014 15:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
Ally > wd [ afbeelding ].
full stops and exclamation marks
Forum Opties Forumhop: Hop naar: