abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143774286
James Foley een CIA gelinkt persoon die ontvoerd was in Libye en 1 van de redenen van het massa bombardement van NAVO op Libye met honderd duizend doden als gevolg.
Wederom ontvoerd in Syrie, eerst werd ons verteld dat hij ontvoerd was door Assad hemzelf, waar later werd verteld dat hij door al-qaida(isis, isil, haqqanis, al nusra of wat voor nieuwe naam om on te verwarren het blijft gewoon al-qaida.) ontvoerd was.

Aangezien ik al genoeg onthoofdings filmpjes heb gezien ern ze niet erg prettig meer vind nooit de video bekeken. Nu blijkt echter dat het o zo schuwelijke filmpje van de meest wrede terroristische organisatie door henzelf gecensord is..... en er helemaal geen onthoofding te zien is.
Blijkt bij nader onderzoek dat het niet eens dezelfde vent is in de video en James foly zelf.

Lookalikes

Sandy Hoax template

[ Bericht 6% gewijzigd door Lavenderr op 25-08-2014 13:46:33 ]
pi_143774924
Wat boeit het? Ook al is het vrij erg wat er gebeurt is, het is misschie voor vele een eyeopener geweest naar wat daar gebeurt in die landen.
pi_143775039
Ja maar.... als mensen doorhebben dat het helemaal niet is gebeurd en slechts een opgezet fabeltje is door 1 of meerdere overheden dan is het wellicht een eye-opener over hoe overheden werkelijk opereren en dat het misschien helemaal niet zo slim is om de overheid alles maar te bepalen.
pi_143775142
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 15:50 schreef Crazy_like_Alex_Jones het volgende:
Ja maar.... als mensen doorhebben dat het helemaal niet is gebeurd en slechts een opgezet fabeltje is door 1 of meerdere overheden dan is het wellicht een eye-opener over hoe overheden werkelijk opereren en dat het misschien helemaal niet zo slim is om de overheid alles maar te bepalen.
Dat was sowieso wel duidelijk, toch? :)
pi_143775275
ver gezocht
pi_143776948
Maar z'n ouders durven te lachen! Dan moet het wel een hoax zijn!!1

:')
Conscience do cost.
pi_143777129
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 16:30 schreef ems. het volgende:
Maar z'n ouders durven te lachen! Dan moet het wel een hoax zijn!!1

Walgelijke suggestieve filmpjes.
Men is weer helemaal losgegaan . Schaamteloos.
pi_143777266
Walgelijk om dit te suggereren.
pi_143779596
Filmpjes uit OP niet gekeken.

Toch is er iets vreemds aan die hele video van de onthoofding. Ik bedoel... IS past ineens censuur toe terwijl het normaliter de meest gruwelijke slachtpartijen in vol ornaat laat zien. Nee, deze keer even niet en editen ze het werkelijke onthoofden er uit.

Er is ook nog geen raw footage van de onthoofding terug te vinden.

De beul ragt met zijn mes een keer of 7 flink langs de keel van Foley, maar geen druppel bloed te zien. Ik heb zelf (helaas) toch wel aardig wat ranzige onthoofdingen gezien, maar dit lijkt me onmogelijk.

Foley is er erg rustig onder.

Het geheel komt een beetje als geacteerd op me over. De beul wil wat mij betreft ook wat te dramatisch overkomen waardoor het juist een beetje Hollywoodesque oogt.
pi_143779955
Waarom alle vingers naar Amerika wijzen wat betreft het faken van de beelden ontgaat me compleet. We zijn op BNW dames, wat nou als het een complot is van Isis om de onthoofding niet te laten zien omdat ze heel goed weten dat de simpele westerse man dan meteen gaat roepen dat het hollywood is en zich dus niet tegen isis schaart?

Genoeg mensen die zo keihard geplayed kunnen worden, en die denken meteen allemaal dat ze slim zijn enzo dus die blijven dat ook geloven 8-)
Conscience do cost.
pi_143781274
Als je dit echt denkt heb je hulp nodig.
Edensnator over 'n out
pi_143781322
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 17:56 schreef ems. het volgende:
Waarom alle vingers naar Amerika wijzen wat betreft het faken van de beelden ontgaat me compleet. We zijn op BNW dames, wat nou als het een complot is van Isis om de onthoofding niet te laten zien omdat ze heel goed weten dat de simpele westerse man dan meteen gaat roepen dat het hollywood is en zich dus niet tegen isis schaart?

Genoeg mensen die zo keihard geplayed kunnen worden, en die denken meteen allemaal dat ze slim zijn enzo dus die blijven dat ook geloven 8-)
We zullen het binnenkort weten want ze hebben de waarschijnlijke moordenaar ontmaskerd:

'Moordenaar James Foley ontmaskerd'

De vermoedelijke moordenaar van de Amerikaanse journalist James Foley zou zijn herkend en ontmaskerd. Het zou gaan om de Brit Abdel-Majed Abdel Bary, zo meldt Sunday Times. 'Jihadi John' is inmiddels zijn beruchte bijnaam.

Bary is een 23-jarige Londenaar die ook wel bekendstaat als Lyricist Jinn, een rapper wiens muziek meerdere keren gedraaid werd op de BBC Radio. De knaap verkocht in 2013 zijn huis voor 1 miljoen pond om 'Allah te dienen' in Syrië. Recentelijk twitterde de koppensneller zichzelf met een afgehakt hoofd van een ander slachtoffer.

Eerder deze week werd al bekend dat de dader die Foley onthoofde waarschijnlijk een Brit zou zijn vanwege zijn accent. Ondertussen zit zowat de halve wereld van de geheime diensten achter Bary aan. De Britse geheime dienst SAS, Delta Force van de Verenigde Staten willen Bary maar wat graag in de kraag vatten.

bron: http://www.spitsnieuws.nl(...)mes-foley-ontmaskerd
pi_143783316
Artikel uit de Volkskrant:

Reconstructie: James Foley was de zondebok van zijn gijzelnemers

Aan de onthoofding van de Amerikaanse fotojournalist James Foley, waarvan gisteren een video verscheen, ging een gevangenschap van twee jaar vooraf. Tijdens zijn gevangenschap was Foley volgens medegevangenen de zondebok: hij had namelijk de Amerikaanse nationaliteit en zijn broer was piloot voor de Amerikaanse luchtmacht. Een reconstructie van zijn ontvoering, vanaf begin tot het noodlottige einde van Foley.

http://www.volkskrant.nl/(...)n-gijzelnemers.dhtml
  maandag 25 augustus 2014 @ 11:21:22 #14
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_143807887
Foley murder video 'may have been staged'
quote:
But a study of the four-minute 40-second clip, carried out by an international forensic science company which has worked for police forces across Britain, suggested camera trickery and slick post-production techniques appear to have been used.

A forensic analyst told The Times that no blood can be seen, even though the knife is drawn across the neck area at least six times.
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_143808164
Wag the Dog
pi_143808169
quote:
'It concluded: “No one is disputing that at some point an execution occurred.” '
pi_143808645
quote:
En hier is MSM wel geloofwaardig?
  maandag 25 augustus 2014 @ 13:03:48 #18
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_143810551
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 11:34 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

'It concluded: “No one is disputing that at some point an execution occurred.” '
Dat zegt niks over of het wel is gebeurd , het zegt wel iets over de betrouwbaarheid van de bron die met het filmpjel komt . Ik vond het al zo'n vaag nietszeggend nieuwsbericht " De V.s heeft bevestigt dat het filmpje echt is " dat is ook al geen betrouwbare bron .
  maandag 25 augustus 2014 @ 13:04:54 #19
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_143810595
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 11:52 schreef Chewie het volgende:

[..]

En hier is MSM wel geloofwaardig?
Ik heb het filmpje gezien en ook ik zag geen spat bloed .
pi_143810900
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 13:04 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik heb het filmpje gezien en ook ik zag geen spat bloed .
Het gaat mij om de wispelturigheid bij de complotdenker, je kunt niet in 1 discussie de msm ongeloofwaardig noemen en in een andere het als bron gebruiken voor je complot omdat het toevallig in je straatje past.

Juist omdat het nu wel past in wat jij denkt dat er speelt geeft aan dat de msm, weliswaar niet foutloos is, zeker wel te vertrouwen is en geen deel uit maakt van het "grote enge complot".
  maandag 25 augustus 2014 @ 13:34:22 #21
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_143811528
http://www.telegraph.co.u(...)ing-James-Foley.html
niet het filmpje, maar alleen de speech!

Nou lijkt me duidelijk, britse Jihadist moet zijn strepen verdienen door iemand te onthoofden.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_143831141
Ik doe ook ff mee in BNW :P

Wat denken jullie, is de linker vrouw hieronder ook degene aan de rechter kant? Of zijn het zussen?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 25-08-2014 22:51:36 ]
pi_143831196
Ik zie 4x dezelfde rotkop. Dus ik zet mn geld op ja.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_143831516
quote:
7s.gif Op maandag 25 augustus 2014 22:51 schreef Geralt het volgende:
Ik denk ook dat het één de dezelfde is.
pi_143831811
Als Amerika meer dan 3000 burgers offert (911) voor olie, waarom dan nu niet één man?
pi_143831929
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 22:58 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik denk ook dat het één de dezelfde is.
quote:
7s.gif Op maandag 25 augustus 2014 22:51 schreef Geralt het volgende:
Fout!! (althans, dat wordt op internet beweerd)

De linker zou "Alex Israël" zijn (Klasgenote van de schutter van Sandy Hook) en de rechter is "Katie Foley" (De zus van de recentelijk onthoofde journalist).

Als dat klopt, dan is dit wel een what-the-fuck-momentje.

Alex Israël? En Katie Aluminium Foley? :')

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 25-08-2014 23:09:59 ]
pi_143832077
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 23:07 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

[..]

De linker zou "Alex Israël" zijn (Klasgenote van de schutter van Sandy Hook) en de rechter is "Katie Foley" (De zus van de recentelijk onthoofde journalist).

Oh men. Hoe verzinnen ze het toch allemaal :')
pi_143832118
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 23:07 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

[..]

Trouwens dat het de zus van Foley is klopt weer wel. Heb een interview met haar en Foley's andere broer gezien.
pi_143832191
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 23:10 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Trouwens dat het de zus van Foley is klopt weer wel. Heb een interview met haar en Foley's andere broer gezien.
Maar hoe kan het dan Foley zijn zus zijn en tegelijkertijd ook Alex Israël zijn? Of zijn deze 2 dames dan toch niet dezelfde persoon?
pi_143832272
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 23:12 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Maar hoe kan het dan Foley zijn zus zijn en tegelijkertijd ook Alex Israël zijn? Of zijn deze 2 dames dan toch niet dezelfde persoon?
Ik denk niet dat het Alex Israël is en ik denk wel dat het de zus van Foley is.

En nu duizelt het me en duik ik zo mijn bed in.
pi_143832335
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 23:14 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik denk niet dat het Alex Israël is en ik denk wel dat het de zus van Foley is.

En nu duizelt het me en duik ik zo mijn bed in.
Heb ik je nog maar even laten duizelen, zo laat op de avond. :')

Slaap lekker zo. :)

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 25-08-2014 23:15:56 ]
pi_143832456
quote:
14s.gif Op maandag 25 augustus 2014 23:15 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Heb ik je nog maar even laten duizelen, zo laat op de avond. :')

Slaap lekker zo. :)
Thanks JB ;)
  maandag 25 augustus 2014 @ 23:20:09 #33
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_143832576
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 23:12 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

:? ik vat er niks meer van..
pi_143833149
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 23:20 schreef theguyver het volgende:

[..]

:? ik vat er niks meer van..
Nou, heel simpel.

Áls links dezelfde vrouw is als rechts, dan is dat gek.

Waarom is dat gek? Nou, het linker shot komt uit een interview met de klasgenote van de schutter tijdens de Sandy Hook shooting. Haar naam is Alex Israël.

Het rechter fragment komt uit een interview dat van de week is opgenomen. Dat is de zus van James Foley, je weet wel, degene die onlangs zou zijn onthoofd door een Brit die voor IS zou strijden. Haar naam is Katey Foley.

Dat is dus best vreemd. Tenzij het toch niet dezelfde vrouw is, wat dan ook weer heel gek is aangezien ze haast als 2 druppels water op elkaar lijken in die shots.

Anyway, voor mij is het nu ook ff te laat voor deze ongein. Adios! :)

EDIT: Wat ik denk? Nee, ze zijn niet dezelfde persoon. De afbeelding is misleidend, want rechts en linksonder zijn dezelfde gezichten. Links gekopieerd en rechts geplakt. De bovenste 2 gezichten hebben gelijkenissen, maar zijn toch verschillend genoeg om door te gaan voor 2 andere personen.

Damn, trapte hier bijna ff in :P

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 25-08-2014 23:43:53 ]
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 00:13:44 #35
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_143834777
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 23:33 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Nou, heel simpel.

[ afbeelding ]

Waarom is dat gek? Nou, het linker shot komt uit een interview met de klasgenote van de schutter tijdens de Sandy Hook shooting. Haar naam is Alex Israël.

Het rechter fragment komt uit een interview dat van de week is opgenomen. Dat is de zus van James Foley, je weet wel, degene die onlangs zou zijn onthoofd door een Brit die voor IS zou strijden. Haar naam is Katey Foley.

Dat is dus best vreemd. Tenzij het toch niet dezelfde vrouw is, wat dan ook weer heel gek is aangezien ze haast als 2 druppels water op elkaar lijken in die shots.

EDIT: Wat ik denk? Nee, ze zijn niet dezelfde persoon. De afbeelding is misleidend, want rechts en linksonder zijn dezelfde gezichten. Links gekopieerd en rechts geplakt. De bovenste 2 gezichten hebben gelijkenissen, maar zijn toch verschillend genoeg om door te gaan voor 2 andere personen.

filmpjes?
Bronnen dit ruikt naar hoax photoshop to proof a point.
misleiding dan inderdaad.
pi_143836832
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_143836848
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_143837068
Best comish hoe de britse geheime dienst zogenaamd precies uit weten te viden wie de gemaskerde man is, maar niet doorhebben dat de video in scene is gezet en dat er geen onthoofding te zien was.
Je zou bijna denken dat de britse geheime dienst er wat mee te maken heeft gehad.
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 10:09:29 #39
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_143839222
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 13:16 schreef Chewie het volgende:

[..]

Het gaat mij om de wispelturigheid bij de complotdenker, je kunt niet in 1 discussie de msm ongeloofwaardig noemen en in een andere het als bron gebruiken voor je complot omdat het toevallig in je straatje past.

Juist omdat het nu wel past in wat jij denkt dat er speelt geeft aan dat de msm, weliswaar niet foutloos is, zeker wel te vertrouwen is en geen deel uit maakt van het "grote enge complot".
Bij alles wat je leest zelf blijven nadenken zodat het niet uitmaakt wat de bron is of wie het zegt .
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 10:11:44 #40
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_143839274
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 06:36 schreef Crazy_like_Alex_Jones het volgende:
Best comish hoe de britse geheime dienst zogenaamd precies uit weten te viden wie de gemaskerde man is, maar niet doorhebben dat de video in scene is gezet en dat er geen onthoofding te zien was.
Je zou bijna denken dat de britse geheime dienst er wat mee te maken heeft gehad.
In het nieuws werd er ook gezegt : "America heeft bevestigt dat het filmpje echt is " , owww dan is het goed :Y
pi_143839496
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 00:13 schreef theguyver het volgende:

[..]

filmpjes?
Bronnen dit ruikt naar hoax photoshop to proof a point.
misleiding dan inderdaad.
Mja, die interviews zijn nog wel terug te vinden met wat Googlen.
pi_143839660
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 10:09 schreef Summers het volgende:

[..]

Bij alles wat je leest zelf blijven nadenken zodat het niet uitmaakt wat de bron is of wie het zegt .
Jij gaat er zomaar vanuit dat men dat niet doet?
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 10:35:15 #43
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_143839847
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 10:11 schreef Summers het volgende:

[..]

In het nieuws werd er ook gezegt : "America heeft bevestigt dat het filmpje echt is " , owww dan is het goed :Y
Maar wat is de logica door een man eerst te filmen dan niet echt te vermoorden in beeld, en dan achter de schermen alsnog te vermoorden, dat lees ik zo veel..
http://www.news.com.au/wo(...)dir2ev-1227034541900

Ik kan me er iets bij voorstellen dat zoals in veel filmpjes amateur of proffesioneel dat ze meerdere keren moeten schieten omdat ze een foutje maken tijdens de speech.
En nu moet ik zeggen dat het ook een behoorlijke speech was van de man in het zwart.

Misschien moeten we ipv deze discussie over de echtheid van het filmpje, even verder kijken
Naar het slachtoffer, bijvoorbeeld waar is zijn lichaam?
Is het ergens gedumpt hebben ze zijn hoofd op een hek gezet ( vaker gezien afgelopen paar weken)
Waar is het lichaam?

En klopt het dat deze journalist al langer vastgehouden werd?
http://www.minnpost.com/g(...)ley-remains-missing- ja hij was dus wel vermist.

website is aangemaakt in 2012
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 10:36:58 #44
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_143839905
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 10:22 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Mja, die interviews zijn nog wel terug te vinden met wat Googlen.
zal straks even zoeken, ik vraag me af wat er nu met het lichaam gebeurt is, waar hebben ze het gelaten.
Massagraf, of zoals wat ik helaas wel eerder heb gezien is dat ze het tentoon gaan stellen en zo!
om mensen af te schrikken.
;(
pi_143840635
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 10:36 schreef theguyver het volgende:

[..]

zal straks even zoeken, ik vraag me af wat er nu met het lichaam gebeurt is, waar hebben ze het gelaten.
Massagraf, of zoals wat ik helaas wel eerder heb gezien is dat ze het tentoon gaan stellen en zo!
om mensen af te schrikken.
;(
Het schijnt dat de Kalief Bagdadi het lichaam heeft opgegeten.
pi_143846222
Pakkende laatste brief van onthoofde journalist

De familie van de vermoorde Amerikaanse journalist James Foley heeft zijn laatste brief vrijgegeven. Het is meteen ook de enige brief die de familie ooit heeft gekregen. Alle eerder brieven die hij schreef werden in beslag genomen door diegenen die Foley gevangen hielden. Dat meldt VTM NIEUWS.

In juni bedacht Foley een andere tactiek: hij gaf de brief mee aan iemand die zou vrijgelaten worden. Die belde dan na zijn vrijlating de moeder van de journalist op en dicteerde haar de brief.

De brief werd nu gepubliceerd op de website freejamesfoley.org.

Lees hier de volledig brief:

Lieve Familie en Vrienden

Ik herinner me dat ik naar het winkelcentrum ging met papa, en de ontzettend lange fietstochten met mama. Ik herinner zoveel leuke momenten met ons gezin. Die momenten laten me toe even te ontsnappen aan deze gevangenis. Dromen over familie en vrienden doen me ontsnappen en vreugde vult dan mijn hart.

Ik weet dat jullie aan me denken en voor me bidden. Ik ben zo dankbaar. Ik voel jullie, in het bijzonder wanneer ik bid. Ik bid ervoor dat jullie sterk blijven en blijven geloven. Ik voel dat ik jullie zelfs in deze duisternis echt kan raken wanneer ik bid.

We zitten met achttien samen in een cel. Dat heeft me erg geholpen. We hadden eindeloze gesprekken met elkaar over films, banaliteiten en sport. We hebben spelletjes gespeeld met dingetjes die we in onze cel vinden... We hebben manieren gevonden op te dammen, schaken en Risk te spelen... We hebben competities georganiseerd waarbij we de tijd gebruikten om onze strategie voor de volgende dag te bepalen. Samen spelen en elkaar nieuwe dingen leren heeft ons geholpen om de tijd voorbij te laten gaan. Ze waren echt een grote hulp. We vertellen verhalen opnieuw en lachen om de spanning te breken.

Ik heb sterke en zwakke dagen gehad. We zijn zo blij voor iedereen die bevrijd wordt, maar uiteraard verlangen we ook naar onze eigen vrijheid. We proberen elkaar aan te moedigen en we delen onze sterktes. We krijgen nu beter en elke dag te eten. We hebben thee en af en toe koffie. Al het gewicht dat ik vorig jaar verloren was is er weer bijna helemaal bij.

Ik denk veel aan mijn broers en zus. Ik herinner me dat ik met Michael weerwolf speelde in het donker en aan de vele andere avonturen samen. Ik herinner me dat ik achter Mattie en T rond het keukeneiland rende. Het maakt me blij als ik aan hen denk. Als er nog geld op mijn bankrekening zou staan, dan wil ik dat het naar Michael en Matthew gaat. Ik ben zo trots op jou, Michael. Ik ben je dankbaar voor de vrolijke herinneringen uit de kindertijd en voor de leuke momenten met jou en Kristie toen we al volwassen waren.

En grote John, ik vond het zo leuk om jou en Cress te bezoeken in Duitsland. Bedankt voor de gastvrijheid. Ik denk veel aan RoRo en probeer me voor te stellen hoe Jack eruitziet. Ik hoop dat hij de persoonlijkheid van RoRo heeft!

En Mark... ook op jou ben ik zo trots, broer. Ik denk aan jou aan de westkust en hoop dat je geregeld snowboardt en gaat kamperen. Ik herinner me in het bijzonder die keer toen we samen naar Comedy Club in Boston gingen en onze geweldige knuffel daarna. Deze speciale momenten blijven me hoop geven.

Karie, ik ben zo trots op jou. Je bent de sterkste en beste van ons allemaal! Ik denk aan hoe hard je werkt en mensen helpt als verpleegster. Ik ben zo blij dat we nog ge-sms't hebben vlak voordat ik gevangen genomen werd. Ik bid ervoor dat ik naar je huwelijk kan komen.... Nu klink ik als Oma!!

Oma, neem alstublieft je medicijnen, ga wandelen en blijf dansen. Ik ben van plan je mee te nemen naar Margarita's wanneer ik thuiskom. Hou je sterk, want ik ga je nodig hebben om mijn leven weer op het juiste spoor te krijgen.

Jim

http://www.hln.be/hln/nl/(...)fde-journalist.dhtml

Aangrijpend :{
pi_143851484
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 14:09 schreef Lavenderr het volgende:

De familie van de vermoorde Amerikaanse journalist James Foley heeft zijn laatste brief vrijgegeven. Het is meteen ook de enige brief die de familie ooit heeft gekregen. Alle eerder brieven die hij schreef werden in beslag genomen door diegenen die Foley gevangen hielden. Dat meldt VTM NIEUWS.

In juni bedacht Foley een andere tactiek: hij gaf de brief mee aan iemand die zou vrijgelaten worden. Die belde dan na zijn vrijlating de moeder van de journalist op en dicteerde haar de brief.

Lees hier de volledig brief:

Lieve Familie en Vrienden

Ik herinner me dat ik naar het winkelcentrum ging met papa, en de ontzettend lange fietstochten met mama. Ik herinner zoveel leuke momenten met ons gezin. Die momenten laten me toe even te ontsnappen aan deze gevangenis. Dromen over familie en vrienden doen me ontsnappen en vreugde vult dan mijn hart.

Ik weet dat jullie aan me denken en voor me bidden. Ik ben zo dankbaar. Ik voel jullie, in het bijzonder wanneer ik bid. Ik bid ervoor dat jullie sterk blijven en blijven geloven. Ik voel dat ik jullie zelfs in deze duisternis echt kan raken wanneer ik bid.

We zitten met achttien samen in een cel. Dat heeft me erg geholpen. We hadden eindeloze gesprekken met elkaar over films, banaliteiten en sport. We hebben spelletjes gespeeld met dingetjes die we in onze cel vinden... We hebben manieren gevonden op te dammen, schaken en Risk te spelen... We hebben competities georganiseerd waarbij we de tijd gebruikten om onze strategie voor de volgende dag te bepalen. Samen spelen en elkaar nieuwe dingen leren heeft ons geholpen om de tijd voorbij te laten gaan. Ze waren echt een grote hulp. We vertellen verhalen opnieuw en lachen om de spanning te breken.

Ik heb sterke en zwakke dagen gehad. We zijn zo blij voor iedereen die bevrijd wordt, maar uiteraard verlangen we ook naar onze eigen vrijheid. We proberen elkaar aan te moedigen en we delen onze sterktes. We krijgen nu beter en elke dag te eten. We hebben thee en af en toe koffie. Al het gewicht dat ik vorig jaar verloren was is er weer bijna helemaal bij.

Ik denk veel aan mijn broers en zus. Ik herinner me dat ik met Michael weerwolf speelde in het donker en aan de vele andere avonturen samen. Ik herinner me dat ik achter Mattie en T rond het keukeneiland rende. Het maakt me blij als ik aan hen denk. Als er nog geld op mijn bankrekening zou staan, dan wil ik dat het naar Michael en Matthew gaat. Ik ben zo trots op jou, Michael. Ik ben je dankbaar voor de vrolijke herinneringen uit de kindertijd en voor de leuke momenten met jou en Kristie toen we al volwassen waren.

En grote John, ik vond het zo leuk om jou en Cress te bezoeken in Duitsland. Bedankt voor de gastvrijheid. Ik denk veel aan RoRo en probeer me voor te stellen hoe Jack eruitziet. Ik hoop dat hij de persoonlijkheid van RoRo heeft!

En Mark... ook op jou ben ik zo trots, broer. Ik denk aan jou aan de westkust en hoop dat je geregeld snowboardt en gaat kamperen. Ik herinner me in het bijzonder die keer toen we samen naar Comedy Club in Boston gingen en onze geweldige knuffel daarna. Deze speciale momenten blijven me hoop geven.

Karie, ik ben zo trots op jou. Je bent de sterkste en beste van ons allemaal! Ik denk aan hoe hard je werkt en mensen helpt als verpleegster. Ik ben zo blij dat we nog ge-sms't hebben vlak voordat ik gevangen genomen werd. Ik bid ervoor dat ik naar je huwelijk kan komen.... Nu klink ik als Oma!!

Oma, neem alstublieft je medicijnen, ga wandelen en blijf dansen. Ik ben van plan je mee te nemen naar Margarita's wanneer ik thuiskom. Hou je sterk, want ik ga je nodig hebben om mijn leven weer op het juiste spoor te krijgen.

Jim

Dat is het zeker!
Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik niet alles gevolgd heb, maar nav deze tragedie wordt er eindelijk opgetreden tegen de praktijken van de IS?
pi_143852029
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 16:51 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Dat is het zeker!
Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik niet alles gevolgd heb, maar nav deze tragedie wordt er eindelijk opgetreden tegen de praktijken van de IS?
In zoverre dat Syrië nu zelfs wil overleggen met de VS hoe dit tuig aan te pakken.
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 18:07:10 #49
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_143853734
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 16:51 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Dat is het zeker!
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 17:08 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

In zoverre dat Syrië nu zelfs wil overleggen met de VS hoe dit tuig aan te pakken.
Kontspiracy hekel punt, exact de reden waarom dit dus een hoax (false flag) is!
USA bemoeienis!
pi_143857534
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 17:08 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ah ok.. Ik heb me er bewust even niet teveel mee bezig gehouden. Het walgelijkheidsniveau van die hele toestand is gewoon té hoog.
pi_143857895
En het wordt nog ff gecompliceerder gemaakt zodat je helemaal niet meer weet wat nu de waarheid is:

quote:
James Foley's boss hits out at 'disgraceful' claims he was murdered a year ago

President Bashar al-Assad's official spokesman claimed the US journalist was killed last year, despite hostages seeing him alive just weeks ago

Bron: http://www.telegraph.co.u(...)ered-a-year-ago.html
Oh.. en een Nederlander leidde de gevangenis waar Foley zat:
quote:
Nederlander leidde gevangenis Foley

Een Nederlander leidde de gevangenis van ISIS waar de Amerikaanse journalist James Foley voor zijn onthoofding opgesloten was. Dat zeggen de vader van de Belgische jihadist Jejoen Bontinck en diens advocaat dinsdag tegen EenVandaag. Het is niet bekend wie de Nederlander was en wat zijn rol precies was.

Bontinck vertrok vorig jaar naar Syrië. Toen hij niet aan het front wilde vechten, zou ISIS hem hebben opgesloten. Hij kwam in een cel met Foley. Hij zou zijn ontsnapt en teruggekeerd naar België. Daar wordt hij vervolgd voor zijn jihadgang.

De Belgische justitie en de AIVD willen het bericht tegen EenVandaag bevestigen noch ontkennen.

Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)angenis_Foley__.html
Een aantal Europese landen die er toe doen zijn nu ook lekker betrokken in het Foley verhaal. Beetje kneden die minds en dan vol de oorlog in met zijn allen.
pi_143861744
-weg-

[ Bericht 98% gewijzigd door Lavenderr op 26-08-2014 22:01:59 ]
pi_143871495
Het word steeds gekker met James Foley!! :o

quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 23:33 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Nou, heel simpel.

[ afbeelding ]

WTF,waarom gebruiken ze(CIA en MSM) dezelfde vrouw in een interview voor 2 verschillende gebeurtenissen?

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 14:09 schreef Lavenderr het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

:'(
pi_143888392
quote:
Op woensdag 27 augustus 2014 03:45 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
WTF,waarom gebruiken ze(CIA en MSM) dezelfde vrouw in een interview voor 2 verschillende gebeurtenissen?
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 23:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
Nee, ze zijn niet dezelfde persoon. De afbeelding is misleidend, want rechts en linksonder zijn dezelfde gezichten. Links gekopieerd en rechts geplakt. De bovenste 2 gezichten hebben gelijkenissen, maar zijn toch verschillend genoeg om door te gaan voor 2 andere personen.
pi_143890389
quote:
6s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 17:52 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

[..]

:+
pi_144009250
Zocht naar filmpjes van Alex Israel en Katey Foley, kwam ik hierop uit:

Naast dat het hilarisch is als je melig bent, is het ook best wel opvallend.

Die foto's waren trouwens wel duidelijk gefotoshopped.
pi_144033143
door Tom Reijner | 29 aug 2014

De Amerikaanse journalist James Foley, die vorige week werd onthoofd door de Islamitische Staat (IS), heeft tijdens zijn gevangenschap martelingen moeten doorstaan. De terroristen onderwierpen hem aan 'waterboarding'.

Dat melden bronnen die de gegijzelde journalist van dichtbij hebben meegemaakt aan The Washington Post. Volgens een Franse journalist die met Foley gevangen zat, werd de Amerikaan extra gemarteld omdat zijn broer bij de Amerikaanse luchtmacht werkt.

Zo zou IS ook een aantal keer hebben gedaan alsof ze Foley zouden executeren, terwijl ze dat aanvankelijk niet van plan waren.

http://www.elsevier.nl/Buitenland/
pi_144053657
"Waarom dezelfde persoon gebruiken?"
Waarom niet? Denk daar eens over na.

En hebben mensen nog nooit van plastische chirurgie gehoord?
Tjonge jonge denk na mensen
  maandag 1 september 2014 @ 09:50:55 #59
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_144053728
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 09:47 schreef NickGrouwen het volgende:
"Waarom dezelfde persoon gebruiken?"
Waarom niet? Denk daar eens over na.

En hebben mensen nog nooit van plastische chirurgie gehoord?
Tjonge jonge denk na mensen
Nou ik geloof niet dat het mes steriel was voor zo'n operatie!
pi_144094955
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 19:28 schreef Lavenderr het volgende:
door Tom Reijner | 29 aug 2014

De Amerikaanse journalist James Foley, die vorige week werd onthoofd door de Islamitische Staat (IS), heeft tijdens zijn gevangenschap martelingen moeten doorstaan. De terroristen onderwierpen hem aan 'waterboarding'.

Dat melden bronnen die de gegijzelde journalist van dichtbij hebben meegemaakt aan The Washington Post. Volgens een Franse journalist die met Foley gevangen zat, werd de Amerikaan extra gemarteld omdat zijn broer bij de Amerikaanse luchtmacht werkt.

Zo zou IS ook een aantal keer hebben gedaan alsof ze Foley zouden executeren, terwijl ze dat aanvankelijk niet van plan waren.

http://www.elsevier.nl/Buitenland/
Afschuwelijk..
pi_144101190
Het is waarschijnlijke niet dezelfde persoon, maar het hele gebeuren kan nog steeds een hoax zijn
  dinsdag 2 september 2014 @ 17:52:48 #62
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_144106812
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 15:09 schreef NickGrouwen het volgende:
Het is waarschijnlijke niet dezelfde persoon, maar het hele gebeuren kan nog steeds een hoax zijn
Het kan ook zo zijn dat de scene elke keer opnieuw moest, en dat ie op de achtergrond alsnog om zeep werd geholpen!
Ja ook terroristen moeten dat wel eens opnieuw doen om duidelijk en serieus over te komen..
Ik heb het betreffende filmpje niet gezien alleen de speech, en nee heb er ook geen behoefte aan.

BNW modus aan
Bij 9/11 Boston en SH gingen de scene's wel allemaal in keer goed nagenoeg zonder schoonheids foutjes.
BNW modus uit
pi_144114620
pi_144116122
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je goed kijkt naar de hoe deze personen afsteken tegen de achtergrond, dan oogt dit toch niet realistisch? Green screen zou goed mogelijk kunnen zijn.

Maar goed, ik weet het ook niet. Zal er wel naast zitten.

[ Bericht 4% gewijzigd door Lavenderr op 02-09-2014 21:50:56 ]
  dinsdag 2 september 2014 @ 21:53:21 #65
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_144116653
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 21:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
SPOILER
Als je goed kijkt naar de hoe deze personen afsteken tegen de achtergrond, dan oogt dit toch niet realistisch? Green screen zou goed mogelijk kunnen zijn.

Maar goed, ik weet het ook niet. Zal er wel naast zitten.
bah, gelukkig spoiler, maar dit heeft te maken met velle oranje kleur op een beige achtergrond, greenscreen zie je makkelijker een verkleuring om de persoon zelf, ook al is het goed bewerkt het valt wel snel op!
pi_144116764
Ieder zijn eigen mening en idee hierover. Ik ga er verder niet over discussiëren.
  dinsdag 2 september 2014 @ 21:58:40 #67
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_144116932
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 september 2014 21:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ieder zijn eigen mening en idee hierover. Ik ga er verder niet over discussiëren.
Het kan zomaar hoor ;)
Vraag me alleen wel af waar bovenste plaatje vandaan komt ;)
  dinsdag 2 september 2014 @ 23:21:45 #68
307622 Perox
(niet de echte)
pi_144121388
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 19:28 schreef Lavenderr het volgende:

Dat is natuurlijk wel DE manier om te zorgen dat een slachtoffer rustig oogt, 23x nep executie en dan nr. 24 wel zijn hoofd eraf. En wij ons maar afvragen waarom hij zo rustig blijft.

Maar goed, een hoax gaat mij toch wel ver, wat een gedoe zou dat dan moeten zijn.

Wat mij juist opvalt is de onevenredige ophef over deze onthoofding, het is immers niet de eerste...
Het is wel duidelijk dat de gebeurtenis maximaal in het propaganda voordeel door het westen wordt gebruikt. Maar ik persoonlijk zou er overigens niet rouwig om zijn als ze die Saudische kudde mongolen een kopje kleiner bombarderen.
pi_144121692
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 23:21 schreef Perox het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk wel DE manier om te zorgen dat een slachtoffer rustig oogt, 23x nep executie en dan nr. 24 wel zijn hoofd eraf. En wij ons maar afvragen waarom hij zo rustig blijft.

Maar goed, een hoax gaat mij toch wel ver, wat een gedoe zou dat dan moeten zijn.

Wat mij juist opvalt is de onevenredige ophef over deze onthoofding, het is immers niet de eerste...
Het is wel duidelijk dat de gebeurtenis maximaal in het propaganda voordeel door het westen wordt gebruikt. Maar ik persoonlijk zou er overigens niet rouwig om zijn als ze die Saudische kudde mongolen een kopje kleiner bombarderen.
Nu je het zegt, dat is echt dé manier .
  woensdag 3 september 2014 @ 02:59:12 #70
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_144124850
En weer een nepper?? erbij Steven Sotloff , ook deze film oogt nep, en tijdens het snijden geen bloed. Ik weet niet goed wat ik er van moet denken...

[ Bericht 0% gewijzigd door Bill_E op 03-09-2014 03:05:40 ]
pi_144133793
quote:
2s.gif Op woensdag 3 september 2014 02:59 schreef Bill_E het volgende:
En weer een nepper?? erbij Steven Sotloff , ook deze film oogt nep, en tijdens het snijden geen bloed. Ik weet niet goed wat ik er van moet denken...
Onthoofdingsvideo Steven Sotloff is authentiek

De video waarop te zien is hoe de Amerikaanse journalist Steven Sotloff wordt onthoofd door leden van de Islamitische Staat (IS, voorheen ISIS), is echt.

Dat heeft de Amerikaanse Nationale Veiligheidsraad NSC woensdag bekendgemaakt.

De video verscheen dinsdag op internet en toont de onthoofding van de Amerikaanse journalist die in augustus 2013 werd ontvoerd in Syrië.

De openbaarmaking volgde ruim anderhalve week nadat IS beelden naar buiten bracht waarop was te zien hoe de eveneens Amerikaanse journalist James Wright Foley werd onthoofd. Daarbij werd al gedreigd dat Sotloff hetzelfde lot zou wachten als de Amerikaanse luchtaanvallen op IS-strijders in Irak niet stoppen.

De nieuwe video heeft de titel ''tweede boodschap aan Amerika''. Sotloff spreekt voorafgaand aan zijn executie in de camera een propagandaboodschap uit van IS. Hij zegt dat hij ''de prijs betaalt'' voor de interventies door de Verenigde Staten.

Net als bij de onthoofding van Foley richtte een gemaskerde in het zwart geklede beul met een Brits accent zich tot de VS. ''Ik ben terug, Obama, en ik ben terug door jouw arrogante buitenlandse beleid tegenover de Islamitische Staat'', aldus de man. ''Net als jullie raketten ons volk blijven raken, blijft ons mes de halzen van jullie volk doorklieven''.

De Israëlische krant Haaretz meldt dat Sotloff ook de Israëlische nationaliteit had.

http://www.nu.nl/buitenla(...)loff-authentiek.html
  woensdag 3 september 2014 @ 13:49:23 #72
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_144134177
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 13:36 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

De video waarop te zien is hoe de Amerikaanse journalist Steven Sotloff wordt onthoofd door leden van de Islamitische Staat (IS, voorheen ISIS), is echt.

Dat heeft de Amerikaanse Nationale Veiligheidsraad NSC woensdag bekendgemaakt.

De video verscheen dinsdag op internet en toont de onthoofding van de Amerikaanse journalist die in augustus 2013 werd ontvoerd in Syrië.

De openbaarmaking volgde ruim anderhalve week nadat IS beelden naar buiten bracht waarop was te zien hoe de eveneens Amerikaanse journalist James Wright Foley werd onthoofd. Daarbij werd al gedreigd dat Sotloff hetzelfde lot zou wachten als de Amerikaanse luchtaanvallen op IS-strijders in Irak niet stoppen.

De nieuwe video heeft de titel ''tweede boodschap aan Amerika''. Sotloff spreekt voorafgaand aan zijn executie in de camera een propagandaboodschap uit van IS. Hij zegt dat hij ''de prijs betaalt'' voor de interventies door de Verenigde Staten.

Net als bij de onthoofding van Foley richtte een gemaskerde in het zwart geklede beul met een Brits accent zich tot de VS. ''Ik ben terug, Obama, en ik ben terug door jouw arrogante buitenlandse beleid tegenover de Islamitische Staat'', aldus de man. ''Net als jullie raketten ons volk blijven raken, blijft ons mes de halzen van jullie volk doorklieven''.

De Israëlische krant Haaretz meldt dat Sotloff ook de Israëlische nationaliteit had.

http://www.nu.nl/buitenla(...)loff-authentiek.html
Is dat jou mening ? Of die van het bericht?
pi_144134338
quote:
2s.gif Op woensdag 3 september 2014 13:49 schreef Bill_E het volgende:

[..]

Is dat jou mening ? Of die van het bericht?
Van het bericht.
pi_144134882
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 13:36 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Oh, oké. Geen speld tussen te krijgen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-09-2014 14:16:55 ]
  woensdag 3 september 2014 @ 14:36:03 #75
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_144135484
Btw zo verassend vind ik het onthoofden van Buitenlanders niet in de Regio!
gruwelijk maar niet verassend, er gebeuren meer gruweldaden daar en dit is maar het topje van de ijsberg.

in 2004 werden er ook al een groot aantal buitenlanders op deze manier gedood in de regio!

Shosei Koda (2004) – Japanese citizen beheaded by terrorists
Kim Sun-il (2004) – South Korean citizen beheaded by terrorists
Kenneth Bigley (2004) – UK citizen beheaded by terrorists
Nick Berg (2004) – US citizen beheaded by terrorists
Eugene Armstrong (2004) – US citizen beheaded by terrorists
Jack Hensley (2004) – US citizen beheaded by terrorists
Paul Marshall Johnson, Jr. (2004) – US citizen beheaded by terrorists
pi_144135937
De voorheen Blackwater terrorists?
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_144136924
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 14:36 schreef theguyver het volgende:
gruwelijk maar niet verassend, er gebeuren meer gruweldaden daar en dit is maar het topje van de ijsberg.

in 2004 werden er ook al een groot aantal buitenlanders op deze manier gedood in de regio!

Het zou wel verassend zijn als ze die personen zouden verbranden.
pi_144236970
quote:
Gezien maar wat is er zo bijzonder aan? Die auto is van 2007?
  zaterdag 6 september 2014 @ 13:56:42 #81
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_144237311
quote:
Waarom loop je hier nou photoshops te plaatsen? :? Is het niveau hier serieus zo gezakt dat de 'complotters' maar weer zelf bewijs bij elkaar gaan photoshoppen? -O-

Genoeg mensen die hier blind voor vallen :')

[ Bericht 7% gewijzigd door Erasmo op 06-09-2014 14:10:40 ]
pi_144237372
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 13:43 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Gezien maar wat is er zo bijzonder aan? Die auto is van 2007?
Nee is gewoon lollig :D
pi_144238122
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 13:56 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Waarom loop je hier nou photoshops te plaatsen? :? Is het niveau hier serieus zo gezakt dat de 'complotters' maar weer zelf bewijs bij elkaar gaan photoshoppen? -O-

Genoeg mensen die hier blind voor vallen :')
  zaterdag 6 september 2014 @ 14:46:54 #84
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_144238534
Ja lach maar het is niet de eerste keer dat er hier met gephotoshopped materiaal wordt gestrooid waarvan vervolgens half BNW ervan is overtuigd dat het echt is.
pi_144254980
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 13:58 schreef NickGrouwen het volgende:

[..]

Nee is gewoon lollig :D
Ik vind het vooral verwarrend .

En ook wat Erasmo zegt. Het maakt het onduidelijk.
  zondag 7 september 2014 @ 01:08:25 #86
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_144261955
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 14:46 schreef Erasmo het volgende:
Ja lach maar het is niet de eerste keer dat er hier met gephotoshopped materiaal wordt gestrooid waarvan vervolgens half BNW ervan is overtuigd dat het echt is.
zo zijn we golf oorlog 2 ingeluist.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 7 september 2014 @ 09:17:33 #87
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_144264915
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 01:08 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

zo zijn we golf oorlog 2 ingeluist.
Dat geeft nog geen excuus om nu hetzelfde te doen.
pi_144302851

SPOILER

[ Bericht 30% gewijzigd door Lavenderr op 08-09-2014 11:44:53 ]
Life is too short to be loving someone else dream.
pi_144303018
En nu zit Foley samen met Elvis en Hitler op de maan? Althans, Texel, aangezien de maanlanding ook een hoax is.

Zonder gekheid, dit is wel een geweldig topic. ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-09-2014 08:15:37 ]
pi_144305652
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 14:46 schreef Erasmo het volgende:
Meid, 't is wat.
  maandag 8 september 2014 @ 12:23:54 #91
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_144307865
quote:
10s.gif Op maandag 8 september 2014 11:00 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Meid, 't is wat.
Het feit dat je mediamanipulatie van je eigen kant zo af doet zegt een hoop.
pi_144308882
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 12:23 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Het feit dat je mediamanipulatie van je eigen kant zo af doet zegt een hoop.
  maandag 8 september 2014 @ 13:09:05 #93
52357 Lambiekje
pi_144309203
quote:
The symbol for the U.S. dollar is $, sometimes with one or two vertical lines. The “S” and “I” have nothing to do with “dollars” and everything to do with “ISIS.” The Egyptian Goddess of the Moon and Sirius was “ISIS” and this is the most common name for her used by the Brotherhood. The dollar sign is actually an occult talisman to this Illuminati Goddess. This is why both the Statue of Liberty/Isis and her dollars are both the same color green. The ancient roots of the word Moon were “mon” and “min” which is why we have “money” made at the “mint.” The very idea of money and symbolic currency comes from ancient secret societies.
bron
Dat we dus vechten tegen ISIS is dus symbolisch voor de dollar
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_144309808
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 13:09 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ja hoor, tuurlijk. Ach ja, als het te lastig is om te bevatten dat er daar moordende beesten rondlopen is het handiger om in een of ander theorietje te geloven.
  maandag 8 september 2014 @ 14:21:28 #95
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_144311238
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 13:09 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

de ¤ is een C met 2 streepjes er voor de C staat voor Cyanide de 2 verticale streepjes staan voor het 2e decenium dit houd in dat iedereen door Cyanide om het leven komt in 2020!
Als je ook goed kijkt naar de briefjes zie je de plekken waar ze dit vergif gaan verspreiden, de locaties worden gewoon van te voren al aan gegeven..

Dat is niet het enige de daders worden ook al duidelijk afgebeeld op de munten.

bron
  maandag 8 september 2014 @ 18:19:49 #96
52357 Lambiekje
pi_144319871
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 13:31 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja hoor, tuurlijk. Ach ja, als het te lastig is om te bevatten dat er daar moordende beesten rondlopen is het handiger om in een of ander theorietje te geloven.
net als de taliban, al-qaida is het een fantoomvijand
  maandag 8 september 2014 @ 19:02:10 #97
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_144321440
Er klopt gewoon veel niet en mensen zijn niet dom, ze zien dat er iets niet klopt.
Waarom is dit de eerste keer dat de VS moet onderzoeken of een onthoofding van een landgenoot echt is, en waar baseren ze het op dat het echt is?
  maandag 8 september 2014 @ 19:03:52 #98
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_144321540
quote:
14s.gif Op maandag 8 september 2014 14:21 schreef theguyver het volgende:

[..]

de ¤ is een C met 2 streepjes er voor de C staat voor Cyanide de 2 verticale streepjes staan voor het 2e decenium dit houd in dat iedereen door Cyanide om het leven komt in 2020!
Als je ook goed kijkt naar de briefjes zie je de plekken waar ze dit vergif gaan verspreiden, de locaties worden gewoon van te voren al aan gegeven..

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
bron
munt 13,de hoer van Babylon op het beest uit openbaringen? :)
pi_144322194
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2014 19:03 schreef Manke het volgende:

[..]

Lijkt er wel op idd
pi_144325834
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 19:13 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Lijkt er wel op idd
Zeker ISIS .
  maandag 8 september 2014 @ 20:40:57 #101
52357 Lambiekje
pi_144326933
quote:
14s.gif Op maandag 8 september 2014 14:21 schreef theguyver het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
bron
wat een b u l l s h i t verkondig je.
  maandag 8 september 2014 @ 20:43:12 #102
52357 Lambiekje
pi_144327035
Men heeft echt geen idee van onze geschiedenis.
pi_144327102
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2014 19:03 schreef Manke het volgende:

[..]

Nee --> http://en.wikipedia.org/wiki/Europa_%28mythology%29
  maandag 8 september 2014 @ 20:54:25 #104
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_144327618
quote:
ah, weer wat geleerd :)
pi_144327700
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2014 20:54 schreef Manke het volgende:

[..]

ah, weer wat geleerd :)
^O^

De hoer van Babylon zit op een draak, als ik het goed heb.
  maandag 8 september 2014 @ 20:56:14 #106
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_144327724
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 20:40 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

the irony :P
  dinsdag 9 september 2014 @ 00:14:47 #107
52357 Lambiekje
pi_144336987
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2014 20:56 schreef Manke het volgende:

[..]

the irony :P
ja de ironie... je moest eens weten.
  dinsdag 9 september 2014 @ 00:23:21 #108
52357 Lambiekje
pi_144337208
  dinsdag 9 september 2014 @ 00:29:06 #110
52357 Lambiekje
pi_144337371
http://vigilantcitizen.co(...)s-the-eu-parliament/

guess what er naast het EU parlement staat.

pi_144337436
De CIA heeft dit allemaal opgezet. ISIS en alle mensen die daar vermoord zijn, zijn allemaal acteurs. Opgeleid door bekende acteurs in Hollywood.

Ook de Arabische lente's is allemaal gespeeld door acteurs.

Het is allemaal nep EN WE TRAPPEN ER MET OPEN OGEN IN
  dinsdag 9 september 2014 @ 00:31:46 #112
52357 Lambiekje
pi_144337446
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 00:26 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Wat een verhaal. Samenvatting?
onze herkomst is compleet anders dan onze schoolboeken ons heeft verkondigd.
  dinsdag 9 september 2014 @ 00:33:14 #113
52357 Lambiekje
pi_144337491
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 00:31 schreef Trebo het volgende:
De CIA heeft dit allemaal opgezet. ISIS en alle mensen die daar vermoord zijn, zijn allemaal acteurs. Opgeleid door bekende acteurs in Hollywood.

Ook de Arabische lente's is allemaal gespeeld door acteurs.

Het is allemaal nep EN WE TRAPPEN ER MET OPEN OGEN IN
Het is een ander soort entertainment dan hollywood.
en ja alles is staged.
pi_144337558
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 00:33 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

en ja alles is staged.
_O-
  dinsdag 9 september 2014 @ 00:37:56 #115
52357 Lambiekje
pi_144337586
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 00:36 schreef Trebo het volgende:

[..]

_O-
.. waar dacht je dan waarvoor oa die Bilderberg vergaderingen zijn.
pi_144337650
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 00:37 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

.. waar dacht je dan waarvoor oa die Bilderberg vergaderingen zijn.
Weet ik het.. als ik ieder maand m'n geld maar krijg. :)
  dinsdag 9 september 2014 @ 01:23:03 #117
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_144338320
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 20:40 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

^O^ niet veel anders dan dat van jou, en dit zoog ik in 2 minuten uit mijn duim ;)
  dinsdag 9 september 2014 @ 01:24:21 #118
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_144338344
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 00:26 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Wat een verhaal. Samenvatting?
:') kan je op wachten tot je een ons weegt zie topic over de NS poortjes!
pi_144340374
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 14:36 schreef theguyver het volgende:

Het gebeurt te pas en te onpas. Een onthoofding an sich is natuurlijk niet zo vreemd. Op dit filmpje is wel van alles aan te merken natuurlijk.
pi_144341240
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 08:51 schreef Halcon het volgende:

[..]

Het gebeurt te pas en te onpas. Een onthoofding an sich is natuurlijk niet zo vreemd. Op dit filmpje is wel van alles aan te merken natuurlijk.
Yup. Op het filmpje van Sotlof overigens ook.
pi_144341283
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 09:48 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Yup. Op het filmpje van Sotlof overigens ook.
Dat is haast een kopie van Foley inderdaad. Daar valt hetzelfde op aan te merken.
  dinsdag 9 september 2014 @ 10:47:14 #122
52357 Lambiekje
pi_144342718
quote:
In de tijd dat Osama Bin Laden door de hele wereld werd opgejaagd was er één vrouw die op miraculeuze wijze de door hem gemaakte video-opnames als eerste in handen kreeg.

Dit is dezelfde vrouw die de onthoofdingsvideo van Steven Sotloff publiceert, zelfs nog voor ISIS dit doet.

We hebben onlangs de tweede onthoofdingsvideo van een Amerikaanse journalist door ISIS meegemaakt.

Video’s die voor verontwaardiging en walging zorgden over de hele wereld en de dreiging van ISIS voor eens en voor altijd op de kaart zette. Een bedreiging die nu al vele malen groter wordt geacht dan die van Al Qaida.

Net zoals bij de vorige video van de onthoofding van James Foley worden ook bij de Sotloff video veel vraagtekens geplaatst omtrent de echtheid daarvan.

Als we in die richting verder zoeken dan komen we iets merkwaardigs tegen, of beter gezegd een merkwaardige dame met de naam Rita Katz.

Katz is een Joodse dame die samen met een partner, Josh Devon, sinds 2002 een organisatie runt in New York met de naam SITE. Ogenschijnlijk is het een soort privé inlichtingendienst die wordt ondersteund door particuliere donaties en een aantal Amerikaanse overheidsinstellingen.

Echter, volgens velen zoals bijvoorbeeld David Icke is SITE niets anders dan een frontorganisatie voor de Israëlische geheimedienst, de Mossad.

Katz werd geboren in Irak waar haar vader kort nadat Sadam Hoessein aan de macht kwam werd ontmaskerd als een Israëlische spion om vervolgens publiekelijk te worden geëxecuteerd. Het gezin ontsnapte naar Israël waar Rita Katz ging studeren en dienst nam in het Israëlische leger.

Zij staat bekend als een fanatiek aanhanger van het Zionisme. Katz is in de loop der jaren vooral bekend geworden om haar “nep” Osama Bin Laden video’s.

Zo werd er in 2007 onder andere het volgende geschreven:

“Ondanks dat de hele wereld van inlichtingendiensten op hem jaagt, is Bin Laden erin geslaagd om hun gecombineerde pogingen om hem te vangen te ontlopen en gelegenheid te hebben gevonden om een opnamestudio binnen te gaan en een nieuwe video te maken voor Rita Katz en haar organisatie SITE.

Een clubje dat wordt bemand door twee personen, Katz en Devon. Deze twee slagen erin om iets te doen wat alle inlichtingendiensten ter wereld gecombineerd niet kunnen en dat is om als eerste een exemplaar van deze video aan de wereld te presenteren.”

Laat het nu diezelfde Rita Katz zijn die als eerste ter wereld een kopie in handen krijgt van de onthoofdingsvideo van Steven Sotloff. Ongelofelijk genoeg zelfs nog voordat ISIS deze openbaar heeft gemaakt.

Op het moment dat ISIS via de sociale media laat weten dat ze binnenkort de Steven Sotloff video zullen publiceren, is deze film al te zien bij SITE.

bron
_O-
De onthoofdingen-filmpjes is van dezelfde productiemaatschappij als van de nep-osama videos.

Man man man wat wordt de wereld genept.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lambiekje op 09-09-2014 13:08:59 ]
pi_144347475
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 00:31 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

onze herkomst is compleet anders dan onze schoolboeken ons heeft verkondigd.
En hoe zit het dan volgens jou, graag in jouw eigen woorden een keertje.

Onderwijs heeft in ieder geval weinig invloed op je gehad, je mag zelf weten of je dit als iets positiefs ziet.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-09-2014 13:34:14 ]
pi_144347507
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 10:47 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

_O-
De onthoofdingen-filmpjes is van dezelfde productiemaatschappij als van de nep-osama videos.

Nog maar een keer de vraag wat niburu tot een betrouwbare bron maakt?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-09-2014 14:59:59 ]
pi_144347712
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 10:47 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

_O-

Vertel dat aan de nabestaanden van de onthoofde mannen.
  dinsdag 9 september 2014 @ 15:16:30 #126
52357 Lambiekje
pi_144351038
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 13:31 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Vertel dat aan de nabestaanden van de onthoofde mannen.
wanneer dringt het tot je door dat dat gerund wordt door Crisisacteurs. Alles op wereldtoneel is fake.
Niets is wat het lijkt.
pi_144352240
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 15:16 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

wanneer dringt het tot je door dat dat gerund wordt door Crisisacteurs. Alles op wereldtoneel is fake.
Niets is wat het lijkt.
Wanneer dringt het een keer tot jou door dat je een keer met goed onderbouwde bronnen moet komen voordat we wat jij roeptoetert voor waar aan gaan nemen.

Waarom is niburu volgens jou wel een betrouwbare bron?
pi_144352716
De leugen regeert in zowel de MSM als in de vaak aangehaald bronnen van zogenaamde "vrijdenkers". De waarheid zal wellicht ergens in het midden liggen.
  woensdag 10 september 2014 @ 13:19:09 #129
52357 Lambiekje
pi_144386362

Wat zijn dat voor vreemde ouders ... ohnee crisisacteurs
pi_144386462
Haha, want jij hebt zelf geen vreemde ouders.
Conscience do cost.
pi_144386595
My theory:

James Foley is wel degelijk onthoofd, maar de 'onthoofding' zoals weergegeven in de video is in scene gezet (en het einde was ook gecensureerd), waarschijnlijk zodat het dan misschien getoond zou kunnen worden op Amerikaanse nieuwszenders.
pi_144386773
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 13:26 schreef FFlorus het volgende:
My theory:

James Foley is wel degelijk onthoofd, maar de 'onthoofding' zoals weergegeven in de video is in scene gezet (en het einde was ook gecensureerd), waarschijnlijk zodat het dan misschien getoond zou kunnen worden op Amerikaanse nieuwszenders.
Dat denk ik ook. Ze hebben de gruwelijkste scene eruit geknipt. Anders was het nooit wereldwijd gepubliceerd.
  donderdag 11 september 2014 @ 11:12:58 #133
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_144415404
quote:
My theory:

:Y dat zou nog eens goed kunnen.

btw kleine news flash
http://nos.nl/artikel/695(...)strijd-tegen-is.html

De Arabische Liga heeft besloten alles in het werk te stellen om de extremistische Islamitische Staat te bestrijden. De 22 lidstaten van de Liga, bijeen in Caïro, zegden ook steun toe aan internationale initiatieven om IS te verslaan.

Hoop alleen dat ze nu ook zelf besluiten om een troepenmacht bij elkaar te vegen en dat zooitje te gaan aanpakken, snap even niet waarom ze dat zelf niet doen, ze moeten het gevaar toch ook inzien lijkt me?
ze kunnen wel regeringen omver werpen opstanden veroorzaken en knokken tegen het westen, maar zodra er een gevaar in meerdere landen ontstaat moet er hulp van buitenaf komen :{
pi_144415831
quote:
My theory:

Amerikaanse nieuwszenders zijn natuurlijk zelf ook prima in staat om het smerige gedeelte er in een paar minuten uit te knippen voor ze het uitzenden. Ik zie niet in waarom per se IS dat zou moeten doen. Verder blijft het apart om te moeten constateren dat er van beide onthoofdingen GEEN raw footage is terug te vinden op het net. Dit maakt het nog meer dubieus in mijn optiek. IS flikkert namelijk de meest beestachtige slachtpartijen in full detail het net op. Waarom dit dan niet?

Fishy stuff!

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-09-2014 11:29:43 ]
pi_144417842
Daarom. Complot van ISIS om het een complot te laten lijken waardoor de goedgelovige westerse man denkt dat het een westers complot is.

Complotception dus.
Conscience do cost.
  zaterdag 13 september 2014 @ 19:16:10 #137
25865 Bill_E
vijf plus 98!
  zondag 14 september 2014 @ 05:21:03 #138
345377 GoCanucksGo
Have a good one, eh!
pi_144507783
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 12:50 schreef ems. het volgende:
Daarom. Complot van ISIS om het een complot te laten lijken waardoor de goedgelovige westerse man denkt dat het een westers complot is.

Complotception dus.
Dit begin ik ook steeds meer te denken, de filmpjes zijn zo absurdistisch anders dan alle korrelige expliciete onthoofdingen door moslimextremisten die tot nu toe naar buiten gebracht zijn.

Ook de laatste onthoofding van David Haines, daar moet iets mee aan de hand zijn, het is al eerder gebeurd en ze brengen het nu naar buiten of zo. Diezelfde rare camera setting (woestijn, rare horizon lijn), het faden voordat er enig bloed vloeit en dan het shot van het lijk dat nog meer gephotoshopped lijkt dan bij de vorige executies. Alle respect voor de nabestaanden, en ik denk dat ze echt zijn vermoord, maar "there's something fishy going on here..."
pi_144507796
quote:
14s.gif Op zondag 14 september 2014 05:21 schreef GoCanucksGo het volgende:

[..]

Dit begin ik ook steeds meer te denken, de filmpjes zijn zo absurdistisch anders dan alle korrelige expliciete onthoofdingen door moslimextremisten die tot nu toe naar buiten gebracht zijn.

Ook de laatste onthoofding van David Haines, daar moet iets mee aan de hand zijn, het is al eerder gebeurd en ze brengen het nu naar buiten of zo. Diezelfde rare camera setting (woestijn, rare horizon lijn), het faden voordat er enig bloed vloeit en dan het shot van het lijk dat nog meer gephotoshopped lijkt dan bij de vorige executies. Alle respect voor de nabestaanden, en ik denk dat ze echt zijn vermoord, maar "there's something fishy going on here..."
Ik denk dat het alleen maar aantoont hoe professioneel IS in elkaar steekt.
my ambition is handicapped by my laziness
pi_144627057
quote:
14s.gif Op zondag 14 september 2014 05:21 schreef GoCanucksGo het volgende:

[..]

Wat opvalt is dat sinds de "onthoofdingen" de PVV in de peilingen de grootste partij is. Zo zie je goed wat voor een effect het heeft op de publieke opinie indien westerlingen tot slachtoffer worden gemaakt. Ik zou er niet zo van uit gaan dat de video's door IS zijn gemaakt en eens goed opletten hoe de media de opinie aan het sturen is richting een langdurige oorlog tegen de islam IS.

Het bizarre vind ik ook nog eens dat er in de media gewoonweg wordt gezegd: "De Amerikaanse en Britse regering hebben beiden bevestigd dat de onthoofdingen authentiek zijn" en dat er dan eigenlijk verder niemand is die hier vragen over stelt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2014 16:20:02 ]
pi_144667422
De volgende 'hoax'?

Britse journalist mogelijk gijzelaar van IS

De Britse journalist John Cantlie zegt sinds eind 2012 te worden gegijzeld door de extremistische groep die zichzelf tegenwoordig Islamitische Staat (IS) noemt.

Dat verklaart hij in een videoboodschap, die donderdag door extremisten op internet zou zijn gezet. Het is niet bevestigd of de opname authentiek is.

Cantlie zegt in de video in de steek te zijn gelaten door de Britse regering. Hij spreekt over een "aantal programma's" waarin hij "de waarheid" zal laten zien over de "systemen en motivaties van de Islamitische Staat" en de manipulatie van westerse media.

http://www.nu.nl/buitenla(...)k-gijzelaar-van.html
pi_144667512
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 19:27 schreef Lavenderr het volgende:
De volgende 'hoax'?

Britse journalist mogelijk gijzelaar van IS

De Britse journalist John Cantlie zegt sinds eind 2012 te worden gegijzeld door de extremistische groep die zichzelf tegenwoordig Islamitische Staat (IS) noemt.

Dat verklaart hij in een videoboodschap, die donderdag door extremisten op internet zou zijn gezet. Het is niet bevestigd of de opname authentiek is.

Cantlie zegt in de video in de steek te zijn gelaten door de Britse regering. Hij spreekt over een "aantal programma's" waarin hij "de waarheid" zal laten zien over de "systemen en motivaties van de Islamitische Staat" en de manipulatie van westerse media.

http://www.nu.nl/buitenla(...)k-gijzelaar-van.html
Ik denk dat het een IS-knuffelaar is die zelf naar IS is overgelopen.
  donderdag 18 september 2014 @ 19:57:28 #143
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_144668696
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 19:29 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik denk dat het een IS-knuffelaar is die zelf naar IS is overgelopen.
Als journalist had hij dat gewoon moeten weten, VS en GB onderhandelen eenmaal niet met terroristen.
Ja ik weet het iemand zal vast wel weer lopen gillen dat VS de ISIS voed met wapens en zo..

Maar goed ik duld op het non onderhandelingen beleid!
http://www.standaard.be/cnt/dmf20140821_01226323
pi_144668774
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 19:57 schreef theguyver het volgende:

[..]

Als journalist had hij dat gewoon moeten weten, VS en GB onderhandelen eenmaal niet met terroristen.
Ja ik weet het iemand zal vast wel weer lopen gillen dat VS de ISIS voed met wapens en zo..

Maar goed ik duld op het non onderhandelingen beleid!
http://www.standaard.be/cnt/dmf20140821_01226323
Dat wist hij sowieso. Ik denk ook niet dat hij echt gevangen is genomen. Vermoedelijk gewoon overgelopen en handig voor IS.
  donderdag 18 september 2014 @ 20:09:50 #145
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_144669145
http://www.liveleak.com/view?i=097_1408853926
nou heb Ik even het volgende filmpje bekeken op Liveleak ( klik op eigen risico ) maar er is een ander ding wat mij op valt behalve het geen bloed gedeelte.
Het einde van het mes (oke even wat gruwelijke details) als de executioner begint te snijden zie je namelijk wel duidelijk dat hij het mes redelijk recht houd en het mes ook daadwerkelijk naar achteren verdwijnt in de hals van Foley!
Dan Even het volgende video is ingezoomt en blurry ik ben geen executioner expert maar heb ooit een filmpje gezien van een rus die onthoofd werd, in tegenstelling tot deze lag de rus op zijn zij en werd het mes in de hals gestoken en toen naar voren gehaald waarbij pas na enkle seconden bloed zichtbaar was, dit filmpje ik heb verder het origineel niet gekeken ( van Foley) laat zien dat het fade naar zwart, is dat in het origineel ook?
  donderdag 18 september 2014 @ 20:11:22 #146
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_144669198
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 19:59 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat wist hij sowieso. Ik denk ook niet dat hij echt gevangen is genomen. Vermoedelijk gewoon overgelopen en handig voor IS.
Geen idee maar bedoel hij zal vast geen moslim zijn, een niet moslim in de ISIS gaat het heel erg moeilijk krijgen hoor.
pi_144669424
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 20:11 schreef theguyver het volgende:

[..]

Geen idee maar bedoel hij zal vast geen moslim zijn, een niet moslim in de ISIS gaat het heel erg moeilijk krijgen hoor.
Als nuttige dhimmi kan hij wel overleven. Of hij heeft zich bekeerd.

IS is niet zo naief als menigeen denkt.
  donderdag 18 september 2014 @ 20:48:52 #148
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_144670716
quote:
1s.gif Op donderdag 18 september 2014 20:16 schreef Halcon het volgende:

[..]

Als nuttige dhimmi kan hij wel overleven. Of hij heeft zich bekeerd.

IS is niet zo naief als menigeen denkt.
Misschien zou zomaar kunnen ik ga er niet heen om te kijken of het klopt!
Het grote probleem is dat het bestaat ui soennitische Moslims, en alles wat het niet is word verjaagd opgesloten of vermoord!
Ik heb geen idee of ze problemen hebben met Bekeren..
pi_144670825
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 20:48 schreef theguyver het volgende:

[..]

Misschien zou zomaar kunnen ik ga er niet heen om te kijken of het klopt!
Het grote probleem is dat het bestaat ui soennitische Moslims, en alles wat het niet is word verjaagd opgesloten of vermoord!
Ik heb geen idee of ze problemen hebben met Bekeren..
Als ze er wat wijzer van worden, dan is het tijdelijk ok misschien.
pi_144672252
Zouden er niet wat gebrainwashte mkultra guantanamo bay gangers tussen zitten?

http://m.ibtimes.com/isis(...)bay-detainee-1602056

Yup.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_144674089
quote:
Op donderdag 18 september 2014 21:25 schreef Resonancer het volgende:
Zouden er niet wat gebrainwashte mkultra guantanamo bay gangers tussen zitten?

http://m.ibtimes.com/isis(...)bay-detainee-1602056

Yup.
Je bron onderschrijft je bewering niet.
pi_144678154
quote:
6s.gif Op donderdag 18 september 2014 22:09 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Je bron onderschrijft je bewering niet.
Eens, je moet dan idd wel weten dat iedere Guantanamo ganger Mefloquine kreeg.
Wie weet wat nog meer?
Lijkt me zo onwaarschijnlijk dat ze met mkultra gestopt zijn.
Eisenhower1961.
pi_144679326
quote:
Op donderdag 18 september 2014 23:36 schreef Resonancer het volgende:
Wie weet wat nog meer?
Ik weet dat niet.
Je hebt daar ongetwijfeld een bron voor.
  vrijdag 19 september 2014 @ 00:33:51 #154
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_144680292
quote:
1s.gif Op donderdag 18 september 2014 23:36 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Wie weet wat nog meer?
bodemloze put?
Meen dat veel experimenten op niks uit liep!
pi_144680875
Eisenhower1961.
  zaterdag 20 september 2014 @ 19:56:42 #156
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_144731137
-weg, gore-

Die filmpjes ook van zijn broer en zus en dat die fotolijst van de muur valt, zo nep, het lijkt bijna expres.

[ Bericht 19% gewijzigd door Lavenderr op 20-09-2014 20:13:57 ]
pi_144784379
http://www.theguardian.co(...)-ban-isis?CMP=twt_gu

Misschien ook maar een verbod voor journalisten om daar naartoe te gaan? De lui van IS deinzen nergens voor terug en gebruiken journalisten als pressiemiddel om veel losgeld af te dwingen.
pi_144818509
Is dat de volgende 'James Foley'?

IS publiceert video van Britse journalist John Cantlie

Terreurbeweging Islamitische Staat (IS) heeft opnieuw een video gepubliceerd met de Britse journalist John Cantlie, die al sinds eind 2012 gegijzeld zou zijn door de extremistische groep.

Cantlie uit in de video kritiek op de voorbereidingen van de aanvallen op de groepering. Hij verwijt de Amerikaanse president Barack Obama, die lang de diplomatieke weg verkoos boven aanvallen, dat hij nu in een oorlog wordt gezogen die hij niet kan winnen.

''De president noemde het Irak-conflict van George Bush ooit een 'domme oorlog' en kon niet wachten Amerika eruit terug te trekken toen hij aan de macht kwam. Maar nu wordt hij er onontkoombaar in teruggetrokken.''

De Brit draagt in de video een oranje T-shirt en zijn haar is kortgeknipt. Hij omschrijft IS als ''de machtigste jihadistische beweging uit de recente geschiedenis'', die niet geraakt zou kunnen worden door Amerikaanse politici die de groep als ''afschuwelijk'' of ''verachtelijk'' omschrijven.

''De huidige schattingen dat 15.000 manschappen nodig zijn om Islamitische Staat te bestrijden, zijn lachwekkend laag. Dit is niet een ongedisciplineerde groep met een paar Kalasjnikovs.''

http://www.nu.nl/buitenla(...)st-john-cantlie.html
pi_144820370
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 12:13 schreef Lavenderr het volgende:
Is dat de volgende 'James Foley'?

IS publiceert video van Britse journalist John Cantlie

Terreurbeweging Islamitische Staat (IS) heeft opnieuw een video gepubliceerd met de Britse journalist John Cantlie, die al sinds eind 2012 gegijzeld zou zijn door de extremistische groep.

Cantlie uit in de video kritiek op de voorbereidingen van de aanvallen op de groepering. Hij verwijt de Amerikaanse president Barack Obama, die lang de diplomatieke weg verkoos boven aanvallen, dat hij nu in een oorlog wordt gezogen die hij niet kan winnen.

''De president noemde het Irak-conflict van George Bush ooit een 'domme oorlog' en kon niet wachten Amerika eruit terug te trekken toen hij aan de macht kwam. Maar nu wordt hij er onontkoombaar in teruggetrokken.''

De Brit draagt in de video een oranje T-shirt en zijn haar is kortgeknipt. Hij omschrijft IS als ''de machtigste jihadistische beweging uit de recente geschiedenis'', die niet geraakt zou kunnen worden door Amerikaanse politici die de groep als ''afschuwelijk'' of ''verachtelijk'' omschrijven.

''De huidige schattingen dat 15.000 manschappen nodig zijn om Islamitische Staat te bestrijden, zijn lachwekkend laag. Dit is niet een ongedisciplineerde groep met een paar Kalasjnikovs.''

http://www.nu.nl/buitenla(...)st-john-cantlie.html
Als dit allemaal scripted zou zijn he? Waarom gaat dit dan door. Er is toch allang genoeg draagvlak voor een oorlog?
Groot fan van User Wotte
pi_144820435
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 13:17 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Als dit allemaal scripted zou zijn he? Waarom gaat dit dan door. Er is toch allang genoeg draagvlak voor een oorlog?
Ja, dat lijkt mij wel ja. Er zijn er vandaag al een aantal naar de 176 maagden geschoten.
pi_144820620
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 13:19 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, dat lijkt mij wel ja. Er zijn er vandaag al een aantal naar de 176 maagden geschoten.
Maar waarom zouden ze dan nog zo'n onthoofding faken? Dat snap ik niet helemaal.
Groot fan van User Wotte
pi_144820710
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 13:25 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Maar waarom zouden ze dan nog zo'n onthoofding faken? Dat snap ik niet helemaal.
Ik weet helemaal niet of dat fake is. Denk het niet.
Maar die onthoofdingsfilmpjes maken ze om geld te krijgen van de landen waar de journalisten vandaan komen.
pi_144821073
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 13:27 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik weet helemaal niet of dat fake is. Denk het niet.
Maar die onthoofdingsfilmpjes maken ze om geld te krijgen van de landen waar de journalisten vandaan komen.
Ik bedoel de vraag ook niet persoonlijk op jou hoor. Sorry. Maar meer op de personen die het zo zeker weten.
Groot fan van User Wotte
pi_144859109
Geen hoax, maar bittere werkelijkheid. Hij wilde een James Foley doen.

Was teen terror suspect planning to attack Tony Abbott? Extremist shot dead by police after frenzied knife attack had been 'researching Prime Minister's travel plans'
Terror suspect shot dead was 18-year-old Numen Haider
Police believe he 'planned to behead' officers, a report claims
The Narre Warren man was shot dead after he stabbed two police officers
AFP officer, 43, stabbed in face, neck and abdomen
Victoria Police senior constable slashed in the forearm
Both policeman have been hospitalised
Haider called ASIO and the AFP 'dogs' on his Facebook page
Police said he was seen unfurling an ISIS flag at local shopping centre recently
The man is said to have threatened Prime Minister Tony Abbott
Had also been researching Mr Abbott's travel plans to Melbourne
A shocked friend of Haider described him as 'gentle'

http://www.dailymail.co.u(...)l-twitter_mailonline
pi_144926553
FBI achterhaalt identiteit van persoon in onthoofdingsvideo's IS

De FBI denkt te weten wie de persoon is die verantwoordelijk is voor de onthoofdingen in de video's die door de Islamitische Staat (IS) worden vrijgegeven.

Dat zegt het hoofd van de federale politiedienst James B. Comey volgens buitenlandse media.

De laatste weken heeft de terreurgroep IS video's geplaatst waarin gegijzelden om het leven gebracht worden. De Amerikaanse journalisten James Foley en Steven Sotloff en de Britse hulpverlener David Haines zijn onlangs onthoofd.

Van de IS-militant die de handeling uitvoert, is tot nu toe vernomen dat het om een Britse man gaat. Hij noemt zichzelf John en waarschijnlijk de leider van een Brits groepje jihadisten.

De FBI heeft de terrorist in beeld, maar Comey wil de naam niet naar buiten brengen.

http://www.nu.nl/buitenla(...)hoofdingsvideos.html
pi_146234305
Ik hou niet van gore videos kijken.Maar ik vind de onthoofding videos niet zo erg.
Waarom zou ISIS/IS/ISL de echte gore stukjes uithalen/editen?
Is dat echt James Foley?
Gaat 'n onthooding echt zo supple met zo'n mes?Ik zou meer bloed verwachten.
Achtergrond kan makkelijk green screen zijn.
London accent is leuk.Computer game style graphics zijn 'n beetje grappig.
Ik geloof er niks van.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 3 november 2014 @ 01:47:59 #167
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_146240935
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 22:21 schreef Tingo het volgende:
Ik hou niet van gore videos kijken.Maar ik vind de onthoofding videos niet zo erg.

Is dat echt James Foley?
Ik geloof er niks van.
Groter publiek bereiken?

Er zijn meerdere andere video's van hele groepen Iraakse Iraakse soldaten die de kogel krijgen maar daar gaat geen hele preek vooraf, OP deze manier krijgt de video meer aandacht, vooral in de westerse wereld.

video van deze moorden soldaten en burgers, schokkende beelden vandaar spoiler.
SPOILER
pi_146276964
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 22:21 schreef Tingo het volgende:
Is dat echt James Foley?

Ik geloof er niks van.
SPOILER
pi_146756592
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 23:25 schreef achjaha het volgende:

[..]

SPOILER
Ik vind de nieuwe onthoofdingen video ietsjes meer realistisch en zeker niet leuk om te zien,maar er is 'n Hollywoodesque aspect.Ik vind dat er niet genoeg (fake,imo) bloed is.
Er zijn ook heel realistiche beelden in heel veel horror filmen zoals we allemaal weten.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator maandag 17 november 2014 @ 21:45:35 #170
45833 crew  Fogel
pi_146757282
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 21:30 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik vind de nieuwe onthoofdingen video ietsjes meer realistisch en zeker niet leuk om te zien,maar er is 'n Hollywoodesque aspect.Ik vind dat er niet genoeg (fake,imo) bloed is.
Er zijn ook heel realistiche beelden in heel veel horror filmen zoals we allemaal weten.
Je haalt je kennis van hoe een onhoofding eruit zou moeten zien uit films en oordeelt daarmee dat de vermoedelijk in scene gezette film van IS fake is?
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
pi_146757378
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 21:45 schreef Fogel het volgende:

[..]

Je haalt je kennis van hoe een onhoofding eruit zou moeten zien uit films en oordeelt daarmee dat de vermoedelijk in scene gezette film van IS fake is?
En jij haalt 't van de TV of zo? Wat doet jij als beroep? Wetenschapper? Arts? Photoshop expert?
Dan is 't gewoon 'n kwestie van vertrouw in je bronnen.
  Moderator maandag 17 november 2014 @ 21:49:56 #172
45833 crew  Fogel
pi_146757508
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 21:47 schreef Tingo het volgende:

[..]

En jij haalt 't van de TV of zo?
Dan is 't gewoon 'n kwestie van vertrouw in je bronnen.
Ik bedoel meer dat je basis iets is waarvan je weet dat het fake is. Dat een andere film anders is zegt niks over het feit of het al dan niet fake is.
Maar nee, mijn specialiteit is niet onthoofdingen :D
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
pi_146757759
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 21:49 schreef Fogel het volgende:

[..]

Ik bedoel meer dat je basis iets is waarvan je weet dat het fake is. Dat een andere film anders is zegt niks over het feit of het al dan niet fake is.
Maar nee, mijn specialiteit is niet onthoofdingen :D
De andere 'onthoofdingen' zijn helemaal niet overtuigend.Totaal fake,imo.Waarom moet ik nou geloven in de laatste video, want 't is ietsjes,ietsjes meer realistisch is? Ik zou veel meer bloed verwachten.
  dinsdag 18 november 2014 @ 08:28:50 #174
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_146765415
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 21:55 schreef Tingo het volgende:

[..]

De andere 'onthoofdingen' zijn helemaal niet overtuigend.Totaal fake,imo.Waarom moet ik nou geloven in de laatste video, want 't is ietsjes,ietsjes meer realistisch is? Ik zou veel meer bloed verwachten.
Ik ook niet, ik bekijk die beelden met een half oog want het gaat precies zoals ik gedacht heb even gelee: zal me niks verbazen als ze straks met tig beheadings in één keer komen want anders verliest het publiek zijn interesse wat dus ook het geval was. Et voila :{
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_146765568
Je bent je tijd ver vooruit, duidelijk.
Conscience do cost.
  Moderator dinsdag 18 november 2014 @ 08:56:51 #176
45833 crew  Fogel
pi_146765753
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 08:40 schreef ems. het volgende:
Je bent je tijd ver vooruit, duidelijk.
Ach wat maakt het uit zolang ze fake zijn, toch?
  dinsdag 18 november 2014 @ 09:29:41 #177
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_146766314
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 08:28 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik ook niet, ik bekijk die beelden met een half oog want het gaat precies zoals ik gedacht heb even gelee: zal me niks verbazen als ze straks met tig beheadings in één keer komen want anders verliest het publiek zijn interesse wat dus ook het geval was. Et voila :{
Wat is de volgende stap om de aandacht erbij te houden? :)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 18 november 2014 @ 09:43:08 #178
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_146766520
quote:

[..]

Je loopt achter, heel wat iraakse militairen ondergingen dat lot.
pi_146766534
quote:

[..]

Gemiddeld volwassen heeft 5 litre bloed of zo toch? Waar is de bloed drukte? Waarom hebben de naughty executioners geen bloed op hun kleding?

De video is zeker overdubbed met David Cronenberg style geluids stukjes.
  dinsdag 18 november 2014 @ 10:08:12 #180
189978 controlaltdelete
pi_146767007
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 09:43 schreef Tingo het volgende:

[..]

Gemiddeld volwassen heeft 5 litre bloed of zo toch? Waar is de bloed drukte? Waarom hebben de naughty executioners geen bloed op hun kleding?

De video is zeker overdubbed met David Cronenberg style geluids stukjes.
Omdat het niet echt is? Wat zou het anders kunnen zijn?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 18 november 2014 @ 10:27:59 #181
116015 SicSicSics
pi_146767394
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 10:08 schreef controlaltdelete het volgende:
Omdat het niet echt is? Wat zou het anders kunnen zijn?
Omdat het anders is dan jullie verwachten :) Je zegt dat je weet hoe het werkt, maart geeft tegelijk aan dat je het eigenlijk helemaal niet weet. Maar dat het anders is dan je zou verwachten. Want 5 liter bloed ziet er veel erger uit in het echt... Toch? ;)

Het zou ook zo kunnen zijn dat jullie het mis hebben :o vooral wat betreft de assumpties die jullie doen O+

Crosspostvraag: Welke onthoofding vinden jullie wel echt? :)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  Moderator dinsdag 18 november 2014 @ 10:35:49 #182
45833 crew  Fogel
pi_146767568
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 november 2014 10:27 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Omdat het anders is dan jullie verwachten :) Je zegt dat je weet hoe het werkt, maart geeft tegelijk aan dat je het eigenlijk helemaal niet weet. Maar dat het anders is dan je zou verwachten. Want 5 liter bloed ziet er veel erger uit in het echt... Toch? ;)

Het zou ook zo kunnen zijn dat jullie het mis hebben :o vooral wat betreft de assumpties die jullie doen O+

En als aanvullende vraag of de IMDB link erbij kan :Y
  dinsdag 18 november 2014 @ 12:18:00 #183
189978 controlaltdelete
pi_146770090
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 november 2014 10:27 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Niet dat het mijn liefhebberij is maar ik heb op goresites wel eens echte onthoofdingen gezien ja en jij? Iig dat zag er stuk gruwelijker uit dan dit allemaal, deze beelden doen me juist denken aan Hollywood. Zoek zelf maar eens naar (echte) onthoofdingen zo lastig te vinden is het niet.
  Moderator dinsdag 18 november 2014 @ 12:20:01 #184
45833 crew  Fogel
pi_146770133
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 12:18 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Niet dat het mijn liefhebberij is maar ik heb op goresites wel eens echte onthoofdingen gezien ja en jij? Iig dat zag er stuk gruwelijker uit dan dit allemaal, deze beelden doen me juist denken aan Hollywood. Zoek zelf maar eens naar (echte) onthoofdingen zo lastig te vinden is het niet.
Waarom ga je er vanuit dat de onthoofdingen op de goresites wel echt zijn?
  dinsdag 18 november 2014 @ 12:31:41 #185
189978 controlaltdelete
pi_146770389
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 12:20 schreef Fogel het volgende:

[..]

Waarom ga je er vanuit dat de onthoofdingen op de goresites wel echt zijn?
Ja okee laten we het daar op houden. Onthoofdingen die ik ooit gezien heb voor deze shit los barstte waren allemaal nep en deze zijn echt :Y :N
  Moderator dinsdag 18 november 2014 @ 12:35:15 #186
45833 crew  Fogel
pi_146770466
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 12:31 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ja okee laten we het daar op houden. Onthoofdingen die ik ooit gezien heb voor deze shit los barstte waren allemaal nep en deze zijn echt :Y :N
Wat jij wil. Maar in beide gevallen was je er niet bij en baseer je je op een filmpje dat je op internet gezien hebt. Waarom zou de ene meer vertrouwen wekken dan de ander als je totaal geen vergelijkingsmateriaal hebt van een echte onthooding in het echt? Misschien zijn ze allemaal echt, misschien zijn ze allemaal nep.
Je hebt gewoon geen basis om te kunnen oordelen wat echt of nep is als je nooit "live" een onthoofding bij hebt gewoond. En dan nog, zouden alle onhoofdingen er volgens jou er precies hetzelfde uit moeten zien?
  dinsdag 18 november 2014 @ 12:54:29 #187
116015 SicSicSics
pi_146771004
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 12:18 schreef controlaltdelete het volgende:
Niet dat het mijn liefhebberij is maar ik heb op goresites wel eens echte onthoofdingen gezien ja en jij?
Jazeker. Daaraan heb ik gezien dat de ene onthoofding de andere niet is.
quote:
Iig dat zag er stuk gruwelijker uit dan dit allemaal, deze beelden doen me juist denken aan Hollywood.
Er zijn 100 redenen te bedenken waarom en hoe ze de beelden er zo uit laten zien zoals ze eruit zien; nep zou er ook 1 van kunnen zijn, maar waarom je die conclusie de meest logische vindt, volg ik even niet. :)

Een onthoofding met een goed mes, ziet er bijvoorbeeld al heel anders uit dan een onthoofding met een kettingzaag. Een geoefende hand kan het schoner dan een amateur. Het toont beter op het 8 uur journaal als ze het gruwelijkste eruit laten. Dus voor exposure hebben ze nu het juiste format gevonden. etc.
quote:
Zoek zelf maar eens naar (echte) onthoofdingen zo lastig te vinden is het niet.
Been there, done that. ;) SOms ben ik nieuwsgieriger dan waar ik achteraf comfortabel mee ben :')

Hier trouwens mijn hele vraag ;)

quote:
14s.gif Op dinsdag 18 november 2014 09:40 schreef SicSicSics het volgende:
Welke onthoofdingsvideo vinden de kenners wél echt? :) Er zijn er honderden namelijk, volgens mij ook wel 'gedocumenteerde' echte onthoofdingen. Hebben de critici die wel eens gezien? En waarom zijn die wel/ niet echt?

Recent hadden we die video van die 2 mexicanen met de kettingzaag. Was die wel echt? Ik heb ooit bij Faces of Death of iets dergelijks de onthoofding van Amerikanen door Japanners in WOII gezien. Waren die wel echt? Of die video uit Saudi Arabië, van ter dood veroordeelden die met een kromzwaard om zeep werden geholpen. Echt of nep?

Dan kunnen we een baseline vaststellen. Een benchmark. Daarna hoeven we nooit meer onze Hollywoodkennis in te zetten... Want dat is toch wel zo'n zwaktebod. Die video is nep, want Hollywood doet het beter _O- dat is het hele punt van Hollywood ;)
Fine, fuck you then!
  dinsdag 18 november 2014 @ 12:54:36 #188
189978 controlaltdelete
pi_146771008
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 12:35 schreef Fogel het volgende:

[..]

Wat jij wil. Maar in beide gevallen was je er niet bij en baseer je je op een filmpje dat je op internet gezien hebt. Waarom zou de ene meer vertrouwen wekken dan de ander als je totaal geen vergelijkingsmateriaal hebt van een echte onthooding in het echt? Misschien zijn ze allemaal echt, misschien zijn ze allemaal nep.
Je hebt gewoon geen basis om te kunnen oordelen wat echt of nep is als je nooit "live" een onthoofding bij hebt gewoond. En dan nog, zouden alle onhoofdingen er volgens jou er precies hetzelfde uit moeten zien?
Tja als je zo redeneert moeten we allemaal onze mond maar houden want wellicht heeft niemand ooit eens een echte beheading meegemaakt dus dan kan het niet anders.... ................................de beelden zijn echt _O- SURE! .. I'm convinced... maar niet echt!

Ik heb trouwens wel eens konijnen en hazen de nek doorgesneden zien worden. Telt dat een beetje mee misschien?
pi_146771357
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 12:54 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Tja als je zo redeneert moeten we allemaal onze mond maar houden want wellicht heeft niemand ooit eens een echte beheading meegemaakt dus dan kan het niet anders.... ................................de beelden zijn echt _O- SURE! .. I'm convinced... maar niet echt!

Ik heb trouwens wel eens konijnen en hazen de nek doorgesneden zien worden. Telt dat een beetje mee misschien?
Ik heb wel 'n fimpje gezien met de slachten van 'n varken. Drie of vier mensen moeten de beest vast houden en naar 't eerste snij is er heel veel bloed.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tingo op 18-11-2014 13:18:26 ]
  dinsdag 18 november 2014 @ 13:13:52 #190
116015 SicSicSics
pi_146771684
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 13:05 schreef Tingo het volgende:
Ik heb wel 'n fimpje gezien met de skachten van 'n varken. Drie of vier mensen moeten de beest vast houden en naar 't eerste snij is er heel veel bloed.
Dat zeg ik, de ene onthoofding is de andere niet. Hoe hard kun jij spartelen als je handen en voeten bijvoorbeeld gebonden zijn? :)

Tevens kun je, als je er zin in hebt... Keurige video's zien van ter dood veroordeelden die zelfs hun hoofd buigen voor het zwaard. Berusting kan vreemde dingen met je doen...
Fine, fuck you then!
  dinsdag 18 november 2014 @ 13:23:03 #191
189978 controlaltdelete
pi_146772012
Tja.. kwam ik net tegen op een site voor advies aan suicidalen:

De enige aderen die bij voldoende doorsnijden dusdanig veel bloed verlies geven dat men hierdoor redelijk snel door bewusteloos raakt en er uiteindelijk aan zou kunnen overlijden zijn de slagaderen in de benen en de halsslagaderen. Het is voor iemand zonder praktische anatomische kennis vrijwel ondoenlijk om een beenslagader op een doeltreffende manier te raken dus raad ik u ten sterkste af om dit te proberen. De halsslagader is wat makkelijker te vinden, het probleem met het zichzelf toebrengen van een slagaderlijke bloeding is dat men vrij snel bewusteloos kan raken vanwege de grote hoeveelheid bloed die uit een wond spuit, met als gevolg dat de wond soms niet groot genoeg is om snel dood te bloeden of dat men de halsader in plaats van de slagader door heeft gesneden en het best lang kan duren voor men dood gebloed is.

Het doorsnijden van een slagader is behoorlijk risicovol en er is vrij veel dat mis kan gaan de menselijke huid is over het algemeen veel taaier dan men verwacht en aders liggen behoorlijk wat dieper dan de meeste mensen denken. Zodra één van uw halsslagaders of aders wordt beschadigd zullen uw hersenen minder zuurstof toegevoerd krijgen. Mocht u een zelfmoordpoging door middel van snijden in een halsslagader overleven dan is de kans erg groot dat u hier blijvend hersenletsel aan overhoudt. Ik raad u om praktische redenen af om een zelfmoordpoging door middel van het snijden in een slagader te doen.

Mocht u behoefte hebben om te praten dan kunt u altijd met Sensoor bellen. Sensoor is een hulpdienst die men zowel telefonisch als ook per email en blablabla etc.
  dinsdag 18 november 2014 @ 13:32:16 #192
116015 SicSicSics
pi_146772345
Daar ga je al;
quote:
de menselijke huid is taaier en aders liggen behoorlijk wat dieper dan men verwacht.
Ook kun je, als je getraind bent op bijvoorbeeld rituele slacht, met techniek zeker wel voorkomen dat het bloed eruit spuit. Tenminste, bij dieren kan dat. ;)
Fine, fuck you then!
  dinsdag 18 november 2014 @ 13:44:20 #193
189978 controlaltdelete
pi_146772762
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 november 2014 13:32 schreef SicSicSics het volgende:
Daar ga je al;

[..]

Ook kun je, als je getraind bent op bijvoorbeeld rituele slacht, met techniek zeker wel voorkomen dat het bloed eruit spuit. Tenminste, bij dieren kan dat. ;)
Oh dat is het. Right. Allemaal getrainde jihad-johns die een meester zijn in beheadings. Ja vast.. ergens in de studio van Warner Bros :Y
pi_146772898
Het is me al lang weer duidelijk. De onthoofdingen waren echt maar zijn op zo'n manier opgezet dat de simpele internet-complotist er met open ogen in stinkt en denkt dat het nep is. Vervolgens gaan ze zich weer verzetten tegen de overheid met oneigenlijke argumenten en bereiken ze daarmee dat de oorlog tegen de jihad minder steun krijgt.

Slim van IS om conspiracy mensen zo te playen.
Conscience do cost.
  dinsdag 18 november 2014 @ 14:51:13 #195
116015 SicSicSics
pi_146774866
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 13:44 schreef controlaltdelete het volgende:
Oh dat is het. Right. Allemaal getrainde jihad-johns die een meester zijn in beheadings. Ja vast.. ergens in de studio van Warner Bros :Y
En als ik sarcastisch reageer dan zijn we weer kortzichtig en nemen we jullie niet serieus :{w ;)

Dat zei ik niet ook. Ik zei dat als je kennis en techniek hebt (kennis van ritueel slachten is in die contreien echt zo gek niet), je al een hoop aan de uitkomst kunt veranderen. Voeg daar een beetje slim camera werk en goede regie bij en je hebt een filmpje wat je op het 8 uur journaal kunt tonen. Iets waar IS (als ze echt bestaan) ook belang bij heeft. :)
Fine, fuck you then!
  Moderator dinsdag 18 november 2014 @ 15:10:48 #196
45833 crew  Fogel
pi_146775477
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 12:54 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Lees je eigenlijk wel wat mensen schrijven voordat je een relaas schrijft?
pi_146812728
Waarom ISIS nooit zal stoppen met onthoofdingen

ISIS blijft net zo lang doorgaan met onthoofdingen van westerlingen tot de islamitische terreurorganisatie wordt vernietigd.

De Britse hulpverlener Alan Henning (47) is gisteren onthoofd door ISIS, precies op dezelfde wijze als de vorige drie slachtoffers Jim Foley, Steven Sotloff en David Haines. Voordat hun hoofden werden afgesneden moesten ze, gekleed in oranje overalls, allemaal op hun knieën een door ISIS geschreven tekst oplezen. Zie ook onderstaande video, waarin de onthoofding zelf overigens is weggelaten.

Net als de vorige drie keer heeft de islamitische terreurorganisatie gisteren na afloop van de onthoofding een nieuwe onthoofding aangekondigd. Het volgende slachtoffer is de Amerikaanse Peter Kassig. Kassig is een oud-militair die in 2007 eervol werd ontslagen en die daarna als hulpverlener aan de slag is gegaan.

Ik ben er inmiddels van overtuigd: ISIS zal nooit stoppen met de onthoofdingen van onschuldige Amerikaanse en Britse staatsburgers. In de onthoofdingsfilmpjes zegt een Britse moslimterrorist keer op keer dat het lot van de gijzelaars in handen is van president Barack Obama en premier David Cameron, maar dat is een leugen.

ISIS blijft net zolang doorgaan met het onthoofden van onschuldige slachtoffers uit westerse landen die meedoen met the coalition of the willing totdat ISIS van de aardbodem is weggevaagd. Misschien dat de gijzelaars straks 'op' zijn (niemand weet hoeveel ISIS er precies gevangen houdt), maar dan zoeken ze gewoon nieuwe slachtoffers.

Ik denk dat de historicus en arabist Pieter van Ostaeyen gelijk heeft met deze tweet:

ISIS is uit op de apocalyps. De bloedfanatieke moslimterroristen geloven heilig dat die eraan zit te komen. Misschien dan we maar eens moeten zorgen voor het einde der tijden voor ISIS. Stuur de aanhangers van ISIS stuk voor stuk terug naar de hel waar ze vandaan komen. Het Westen mag niet rusten voordat de laatste ISIS-terrorist een kogel door zijn hoofd is gejaagd. Laten we daar gewoon eerlijk over zijn: dat lukt niet met slechts handjevol vliegtuigen boven Irak. Boots on the ground dus. Het liefst vandaag nog.

http://www.dagelijksestan(...)en-met-onthoofdingen
pi_146812849
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 16:36 schreef Lavenderr het volgende:
ISIS is uit op de apocalyps. De bloedfanatieke moslimterroristen geloven heilig dat die eraan zit te komen. Misschien dan we maar eens moeten zorgen voor het einde der tijden voor ISIS. Stuur de aanhangers van ISIS stuk voor stuk terug naar de hel waar ze vandaan komen. Het Westen mag niet rusten voordat de laatste ISIS-terrorist een kogel door zijn hoofd is gejaagd. Laten we daar gewoon eerlijk over zijn: dat lukt niet met slechts handjevol vliegtuigen boven Irak. Boots on the ground dus. Het liefst vandaag nog.
Dat zijn nog eens uitspraken.
pi_146815457
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 16:39 schreef Tem het volgende:

[..]

Dat zijn nog eens uitspraken.
Druk de schrijver van dat stuk een M4 in de handen en laat hem voorop gaan zou ik zeggen.
  woensdag 19 november 2014 @ 23:54:00 #200
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_146829537
Als die onthoofdingen nep zijn, zou ik denken de Hele IS is nep, als die dus nep is wat zijn ze in die regio aan het bombarderen, en worden die lui daar niet pissed van omdat ze gebombardeerd worden, aangezien ze in feite onschuldig zijn.
En komen zo niet Terroristen organisaties aan de macht door support van de bevolking?
pi_146829797
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 23:54 schreef theguyver het volgende:
Als die onthoofdingen nep zijn, zou ik denken de Hele IS is nep, als die dus nep is wat zijn ze in die regio aan het bombarderen, en worden die lui daar niet pissed van omdat ze gebombardeerd worden, aangezien ze in feite onschuldig zijn.
En komen zo niet Terroristen organisaties aan de macht door support van de bevolking?
Waarom zou dat per se zo zijn?
  donderdag 20 november 2014 @ 00:16:44 #202
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_146830255
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 00:01 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Waarom zou dat per se zo zijn?
Nooit de makkelijke manier, dat alleen dat in scene gezet zou zijn.
Plus onthoofding random mensen uit moorden is een strategie van de IS..
Ow en gewoon omdat er al aantal users de bewering maakten dat de IS niet bestaat, vandaar!

Bloederige filmpjes spoiler.
SPOILER
pi_146830537
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 00:16 schreef theguyver het volgende:

[..]

Nooit de makkelijke manier, dat alleen dat in scene gezet zou zijn.
Plus onthoofding random mensen uit moorden is een strategie van de IS..
Ow en gewoon omdat er al aantal users de bewering maakten dat de IS niet bestaat, vandaar!

Bloederige filmpjes spoiler.
SPOILER
Ik heb ook mij twijfels bij de legitimiteit van Jihadi John :') en de vermeende onthoofdingen van de journalisten en hulpverleners. Wil niet zeggen dat ik dan ook maar meteen het bestaan van heel IS in twijfel trek.

Wat ik vooral vreemd vind is de manier waarop de eerste onthoofdingen door Jihadi John in beeld zijn gebracht. Dat strookte zo ontzettend niet met de eerdere onthoofdingen en executies van IS die in full gore werden getoond. Het geheel oogde allemaal te clean en op het moment supreme werd het beeld weggedraaid.

Verder is het me niet duidelijk wat IS nu wil bereiken met deze vermeende onthoofdingen. Hebben ze het niet druk genoeg met landjepik in Syrië, Irak en de rest van de Levant? Of willen ze per se ook nog een coalitie van Westerse legers achter zich aan hebben?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2014 00:27:39 ]
  donderdag 20 november 2014 @ 00:36:15 #204
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_146830779
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 00:26 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik heb ook mij twijfels bij de legitimiteit van Jihadi John :') en de vermeende onthoofdingen van de journalisten en hulpverleners. Wil niet zeggen dat ik dan ook maar meteen het bestaan van heel IS in twijfel trek.

Wat ik vooral vreemd vind is de manier waarop de eerste onthoofdingen door Jihadi John in beeld zijn gebracht. Dat strookte zo ontzettend niet met de eerdere onthoofdingen en executies van IS die in full gore werden getoond. Het geheel oogde allemaal te clean en op het moment supreme werd het beeld weggedraaid.

Verder is het me niet duidelijk wat IS nu wil bereiken met deze vermeende onthoofdingen. Hebben ze het niet druk genoeg met landjepik in Syrië, Irak en de rest van de Levant?
Zodat het op TV word uitgezonden in westerse landen, denk er maar aan er zijn behoorlijk wat Europeanen bij de IS, Die staan ook vaak hoog in rang!
Ze kunnen de overige wereldvreemde zandhappers makkelijker uitleggen hoe het gaat in de westerse wereld, Doormiddel van de voorafgaande speech proberen ze support in de westerse wereld te krijgen en de regio zelf.
De westerse wereld start met bombarderen maar dat lokt voor standers van de IS uit om met de heilige strijd te helpen van de IS.

Ik heb al eerder vermeld hoe ik er over dacht aangaande de video's.

De man verkondigd een speech, misschien dat deze een aantal keren overnieuw heeft moeten doen en daarna doet alsof hij de journalist vermoord.
Daarna word de journalist alsnog vermoord, de IS kiest de beste speech plakt de 2 filmpjes aan elkaar en presto!
pi_147010241
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 13:23 schreef controlaltdelete het volgende:
Tja.. kwam ik net tegen op een site voor advies aan suicidalen:

De enige aderen die bij voldoende doorsnijden dusdanig veel bloed verlies geven dat men hierdoor redelijk snel door bewusteloos raakt en er uiteindelijk aan zou kunnen overlijden zijn de slagaderen in de benen en de halsslagaderen. Het is voor iemand zonder praktische anatomische kennis vrijwel ondoenlijk om een beenslagader op een doeltreffende manier te raken dus raad ik u ten sterkste af om dit te proberen. De halsslagader is wat makkelijker te vinden, het probleem met het zichzelf toebrengen van een slagaderlijke bloeding is dat men vrij snel bewusteloos kan raken vanwege de grote hoeveelheid bloed die uit een wond spuit, met als gevolg dat de wond soms niet groot genoeg is om snel dood te bloeden of dat men de halsader in plaats van de slagader door heeft gesneden en het best lang kan duren voor men dood gebloed is.

Het doorsnijden van een slagader is behoorlijk risicovol en er is vrij veel dat mis kan gaan de menselijke huid is over het algemeen veel taaier dan men verwacht en aders liggen behoorlijk wat dieper dan de meeste mensen denken. Zodra één van uw halsslagaders of aders wordt beschadigd zullen uw hersenen minder zuurstof toegevoerd krijgen. Mocht u een zelfmoordpoging door middel van snijden in een halsslagader overleven dan is de kans erg groot dat u hier blijvend hersenletsel aan overhoudt. Ik raad u om praktische redenen af om een zelfmoordpoging door middel van het snijden in een slagader te doen.

Mocht u behoefte hebben om te praten dan kunt u altijd met Sensoor bellen. Sensoor is een hulpdienst die men zowel telefonisch als ook per email en blablabla etc.
Thanks.
Van wat ik gelezen over bleed outs enz.,de bloed van de wond zou uitspuiten als 'n tuinslang met elke hartslag.De menselijk hart pompt 5ltr pm rond en veel sneller in stressvol omstandigheden..16 headless ones is100litre bloed overal,binnen een minuut.De 'executioners' hebben wel netjes gedaan om geen bloed op hun kleding te krijgen.Ik heb geen twijfel dat de onthoofding videos zijn nep.
  Moderator woensdag 26 november 2014 @ 00:06:49 #206
45833 crew  Fogel
pi_147010348
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 00:03 schreef Tingo het volgende:

[..]

Thanks.
Van wat ik gelezen over bleed outs enz.,de bloed van de wond zou uitspuiten als 'n tuinslang met elke hartslag.De menselijk hart pompt 5ltr pm rond en veel sneller in stressvol omstandigheden..16 headless ones is100litre bloed overal,binnen een minuut.De 'executioners' hebben wel netjes gedaan om geen bloed op hun kleding te krijgen.Ik heb geen twijfel dat de onthoofding videos zijn nep.
Ooit van het concept zwaartekracht gehoord?

En 16x5=.... geen 100.
pi_147010458
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 00:06 schreef Fogel het volgende:

[..]

Ooit van het concept zwaartekracht gehoord?

En 16x5=.... geen 100.
Plus de extreem stressvol omstandigheden dan is t meer dan 100....maar dat maakt niet uit...
als jij wil zo graag die soort videos geloven,fijn.
  Moderator woensdag 26 november 2014 @ 00:14:50 #208
45833 crew  Fogel
pi_147010532
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 00:11 schreef Tingo het volgende:

[..]

Plus de extreem stressvol omstandigheden dan is t meer dan 100....maar dat maakt niet uit...
als jij wil zo graag die soort videos geloven,fijn.
Dus als je stress hebt is het bloedvolume in een mens opeens groter dan ca 5 liter? Zelfs al heeft een mens 6 liter, dan kom je nog steeds 10 liter tekort volgens jouw berekening. Waar komt dat extra bloed vandaan?
pi_147010656
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 00:14 schreef Fogel het volgende:

[..]

Dus als je stress hebt is het bloedvolume in een mens opeens groter dan ca 5 liter? Zelfs al heeft een mens 6 liter, dan kom je nog steeds 10 liter tekort volgens jouw berekening. Waar komt dat extra bloed vandaan?
Tis 'n iedere geval heel veel spuitende bloed binnen enkele seconden.
Je hoeft echt niet zo pedantic te doen.
  Moderator woensdag 26 november 2014 @ 08:25:21 #210
45833 crew  Fogel
pi_147012722
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 00:21 schreef Tingo het volgende:

[..]

Tis 'n iedere geval heel veel spuitende bloed binnen enkele seconden.
Je hoeft echt niet zo pedantic te doen.
Ik probeer je alleen maar te helpen. Als je heel hard duidelijke onwaarheden gaat roepen kan het zomaar zijn dat mensen je andere posts ook minder serieus nemen.
  donderdag 4 december 2014 @ 11:50:28 #211
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_147274560
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 00:03 schreef Tingo het volgende:

[..]

Thanks.
speciaal voor jou hier heb je een aantal beheadings..
1 van de 8 locatie onbekend, als je kijkt hoeveel mensen onthoofd zijn valt het aantal bloed mee, ook is de beul nagenoeg schoon na veel van dit soort onthoofdingen!

LET OP Niet zomaar klikken, staat niet voor niets in een spoiler!! GRAPHIC content!!!

SPOILER
pi_147276019
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 11:50 schreef theguyver het volgende:

[..]

speciaal voor jou hier heb je een aantal beheadings..
1 van de 8 locatie onbekend, als je kijkt hoeveel mensen onthoofd zijn valt het aantal bloed mee, ook is de beul nagenoeg schoon na veel van dit soort onthoofdingen!

LET OP Niet zomaar klikken, staat niet voor niets in een spoiler!! GRAPHIC content!!!

SPOILER
Heb tegen beter weten in geklikt. Nu even overgeven. Wat een beestmensen :r
  donderdag 4 december 2014 @ 12:51:28 #213
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_147276080
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 12:48 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

waarom doe je dat nu altijd nieuwsgierig aagje.. :+
En inderdaad, walgelijke beelden, helaas verder geen achtergrond informatie over die arme mensen..

Waar het me om ging hoeveel heid bloed en ziet er alles behalve nep uit..
Bah, grote reden waarom ik tegen de doodstraf ben!
pi_147276137
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 12:51 schreef theguyver het volgende:

[..]

waarom doe je dat nu altijd nieuwsgierig aagje.. :+
En inderdaad, walgelijke beelden, helaas verder geen achtergrond informatie over die arme mensen..

Waar het me om ging hoeveel heid bloed en ziet er alles behalve nep uit..
Bah, grote reden waarom ik tegen de doodstraf ben!
Daar valt geen hoax van te maken hoor. Helaas.

En die mensen die daar naar gaan staan kijken. Ook best ziek.
  donderdag 4 december 2014 @ 12:56:31 #215
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_147276215
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 12:53 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Als dit daadwerkelijk van de islamic state is, lijkt het me best logisch.
Angst zaaien onder de bevolking zo ging dat in de middeleeuwen ook!
Dit gebeurd er met je als je niet doet wat we zeggen, en ja het werkt..
pi_147276474
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 12:48 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik heb pas m'n lunch gehad. Geen probleem.
  donderdag 4 december 2014 @ 13:09:24 #217
116015 SicSicSics
pi_147276503
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 13:08 schreef Tingo het volgende:
En inhoudelijk? :)
Fine, fuck you then!
pi_147276515
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 12:53 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik kan voorstellen dat 'n electric chair executie is veel erger....en mensen gaan dat ook kijken.
pi_147276537
quote:
7s.gif Op donderdag 4 december 2014 13:09 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

En inhoudelijk? :)
Tuurlijk....twas lekker dankje(m'n lunch bedoel ik) :)
pi_147276562
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 13:08 schreef Tingo het volgende:

[..]

Maar je hebt dus nu kunnen vaststellen dat het geen hoax is.
  donderdag 4 december 2014 @ 13:11:30 #221
116015 SicSicSics
pi_147276566
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 13:10 schreef Tingo het volgende:
Tuurlijk....twas lekker dankje(m'n lunch bedoel ik) :)
Mooi! :D ^O^
Fine, fuck you then!
pi_147276618
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 13:11 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Maar je hebt dus nu kunnen vaststellen dat het geen hoax is.
Wat is 'n hoax?
Denk je dat 'n echte onthoofding maakt de andere nep onthoofdingen meer realistische? Ik denk van niet.
  donderdag 4 december 2014 @ 13:14:59 #223
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_147276659
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 13:09 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik kan voorstellen dat 'n electric chair executie is veel erger....en mensen gaan dat ook kijken.
No offence, maar heb krachtstroom door me heen gehad, best way to go..
Ben tegen de doodstraf.

Maar snap je de reden waarom ik je de link stuurde?
  donderdag 4 december 2014 @ 13:17:15 #224
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_147276706
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 13:13 schreef Tingo het volgende:

[..]

Wat is 'n hoax?
Denk je dat 'n echte onthoofding maakt de andere nep onthoofdingen meer realistische? Ik denk van niet.
zie je het verschil..
Hoeveelheid bloed en bloedspatten op de Beul?
Dit maakt gewoon duidelijk dat het niet NEP hoeft te zijn..
pi_147276719
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 13:13 schreef Tingo het volgende:

[..]

Wat is 'n hoax?
Volgens jou is alles een hoax toch?
pi_147276752
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 13:17 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Volgens jou is alles een hoax toch?
Nee hoor.
pi_147276788
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 13:14 schreef theguyver het volgende:

[..]

No offence, maar heb krachtstroom door me heen gehad, best way to go..
Ben tegen de doodstraf.

Ik denk dat executie door onthoofding is minder pijnlijk en sneller dan de electric chair.
pi_147276854
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 13:20 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik denk dat executie door onthoofding is minder pijnlijk en sneller dan de electric chair.
Oh, dus dan is het eigenlijk een daad uit barmhartigheid?
pi_147276869
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 13:14 schreef theguyver het volgende:

[..]

Waarschijnlijk om je eigen geloof in officiele verhalen te steunen.
pi_147276957
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 13:22 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Oh, dus dan is het eigenlijk een daad uit barmhartigheid?
Ik weet 't niet want er is helemaal geen achtergrond informatie.
Er zijn ook veel mensen in onze leuk en aardig westerse gemeenschap die zouden graag hetzelfde eind zien aan paedophiles bvb.
  donderdag 4 december 2014 @ 13:41:19 #231
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_147277330
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 13:26 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik weet 't niet want er is helemaal geen achtergrond informatie.
Er zijn ook veel mensen in onze leuk en aardig westerse gemeenschap die zouden graag hetzelfde eind zien aan paedophiles bvb.
Volgens de bron van de video zou dit zijn in Raqqa city In Syrie.
De reden, tja bedenk maar kan van alles zijn wat niet mag van de IS!
http://www.rawstory.com/r(...)ons-and-air-strikes/

En nee die zie ik het liefst op een onbewoond eiland... en nee geen tropisch eiland.
pi_147420577
'IS massa-executie video duurde 6 uur om te maken'

De gruwelijke massa-executie video van de IS moet binnen vier tot zes uur gefilmd zijn, zo luidt de conclusie van Britse en Amerikaanse researchers die de video shot voor shot hebben geanalyseerd en waarvan CNN de details heeft vrijgegeven.

In de 16 minuten durende video is te zien hoe 22 Syrische strijders worden onthoofd. Door schaduwen te analyseren kon vastgesteld worden hoe lang het heeft geduurd om de onthoofdingen te filmen.

Ook zou de video IS zo’n 200.000 dollar hebben gekost om te produceren. Uit de onderzoeksresultaten blijkt dat er meerdere professionele HD camera’s zijn gebruikt. Maar ondanks het flinke budget, ontdekten de researchers meerdere continuïteitsfouten.

-
200.000 dollar, waar halen ze dat geld vandaan?
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_147420969
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 13:43 schreef schommelstoel het volgende:

Ik ben meer benieuwd naar waar ze dat bedrag vandaan hebben. Dat zoiets in Amerika 200.000 dollar zou kosten zegt natuurlijk niets over wat het daar moet kosten. Te meer omdat IS in de kern een idealistische organisatie is waarvan de volgelingen op een heel andere manier tegen geld en investering aankijken dan hun westerse tegenpool.

Kernachtig samengevat betwijfel ik dat ze ook maar één cent hebben betaald om deze romantische komedie van hun te filmen.
Conscience do cost.
pi_147421271
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 13:59 schreef ems. het volgende:

[..]

Ik ben meer benieuwd naar waar ze dat bedrag vandaan hebben. Dat zoiets in Amerika 200.000 dollar zou kosten zegt natuurlijk niets over wat het daar moet kosten. Te meer omdat IS in de kern een idealistische organisatie is waarvan de volgelingen op een heel andere manier tegen geld en investering aankijken dan hun westerse tegenpool.

Kernachtig samengevat betwijfel ik dat ze ook maar één cent hebben betaald om deze romantische komedie van hun te filmen.
Precies, dat bedoelde ik ook met mijn vraag ;)

ISIS volgelingen hebben alles over voor het voortzetten van hun 'ideologie'.
Of dat gaat met het spaargeld dat zij zelf hebben verzameld, of dat het is bewerkstelligd met gestolen apparatuur.
  dinsdag 9 december 2014 @ 14:23:08 #235
116015 SicSicSics
pi_147421465
Geld hebben ze wel; gemiddelde olie opbrengsten lagen ergens bij de 2 miljoen per dag als ik me niet vergis.
Fine, fuck you then!
pi_147421699
quote:
6s.gif Op dinsdag 9 december 2014 14:23 schreef SicSicSics het volgende:
Geld hebben ze wel; gemiddelde olie opbrengsten lagen ergens bij de 2 miljoen per dag als ik me niet vergis.
Ah kijk, dat verklaard een deel al ja, alleen wel tegen hun eigen ideologie in, alles wat westers is moet kapot/dood.

Waar denk je dat die HD camera's vandaan komen?
*kijkt toch even snel of die camera's niet toevallig uit china komen*
pi_147427783
quote:

De gruwelijke massa-executie video van de IS moet binnen vier tot zes uur gefilmd zijn, zo luidt de conclusie van Britse en Amerikaanse researchers die de video shot voor shot hebben geanalyseerd en waarvan CNN de details heeft vrijgegeven.

In de 16 minuten durende video is te zien hoe 22 Syrische strijders worden onthoofd. Door schaduwen te analyseren kon vastgesteld worden hoe lang het heeft geduurd om de onthoofdingen te filmen.

Ook zou de video IS zo’n 200.000 dollar hebben gekost om te produceren. Uit de onderzoeksresultaten blijkt dat er meerdere professionele HD camera’s zijn gebruikt. Maar ondanks het flinke budget, ontdekten de researchers meerdere continuïteitsfouten.

-
Ach ja - dat is maar low budget Hollywood BS.
[sup]Maken ze wel goeie fims in Hollywood?[/sup]
  Moderator dinsdag 9 december 2014 @ 18:04:01 #238
249559 crew  Lavenderr
pi_147428005
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 17:56 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ach ja - dat is maar low budget Hollywood BS.
[sup]Maken ze wel goeie fims in Hollywood?[/sup]
Word je daar nu nooit moe van?
pi_147428555
quote:
13s.gif Op dinsdag 9 december 2014 18:04 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Word je daar nu nooit moe van?
Wat maakt dat uit voor jou?
Waarom vraag je? Of moet ik weer wat outrageous zeggen dan heb je nog 'n reden om suitably shocked te doen?
"Hoe durft je nou zoiets te zeggen!"
  Moderator dinsdag 9 december 2014 @ 18:42:48 #240
249559 crew  Lavenderr
pi_147429003
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 18:24 schreef Tingo het volgende:

[..]

Wat maakt dat uit voor jou?
Waarom vraag je? Of moet ik weer wat outrageous zeggen dan heb je nog 'n reden om suitably shocked te doen?
"Hoe durft je nou zoiets te zeggen!"
Het maakt in zoverre uit dat het de discussie niet bevordert. Elke keer weer dat Hollywood-gedoe.
  dinsdag 9 december 2014 @ 21:18:20 #241
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_147434717
quote:

-
Door 180.000 vaten olie per dag te verkopen, van olie gebieden in het gebied wat ze in handen hebben.
http://www.nrcq.nl/2014/0(...)t-zijn-geld-verdient

Dit is een geschat bedrag!

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 18:42 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het maakt in zoverre uit dat het de discussie niet bevordert. Elke keer weer dat Hollywood-gedoe.
Discussie daar lijkt het niet meer op..
Plus Kijk naar de gebeurtenissen van de laatste paar maanden.
MH17 -> Hollywood
Ebola -> Hollywood
Islamic state -> hollywood
alles wat Nasa doet -Hollywood

Ze zijn er maar druk mee, plus alles nog onder de pet houden!
En allemaal acteurs die een oscarwaardige rol neerzetten ..
En ik maar hopen dat Leonardo Dicaprio ooit zo'n beeldje mee naar huis mag nemen.
pi_147436691
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 18:42 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Tis niet alleen Hollywood perse. Hollywoodesque dan.
Hollywood is altijd gek geweest....en heeft altijd aardige connecties met politiek,militaire enz.gehad.
De video kon in 'n studio en'of PC in LA gemaakt zijn (of NY,London)
pi_147457515
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 22:08 schreef Tingo het volgende:

[..]

Tis niet alleen Hollywood perse. Hollywoodesque dan.
Hollywood is altijd gek geweest....en heeft altijd aardige connecties met politiek,militaire enz.gehad.
De video kon in 'n studio en'of PC in LA gemaakt zijn (of NY,London)
Maar op die manier kun je elk gewelddadig incident wel op conto van Hollywood schrijven. Kun je niet accepteren dat dit soort beestachtige dingen gebeuren? Nu? In deze tijd?
pi_147460222
De verhalen die Tingo hier neerzet zijn ook rechtstreeks uit een hollywoodstudio. Het is jammer dat hij niet beseft dat hij keihard wordt geplayed.
Conscience do cost.
pi_147465660
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 16:49 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Maar op die manier kun je elk gewelddadig incident wel op conto van Hollywood schrijven. Kun je niet accepteren dat dit soort beestachtige dingen gebeuren? Nu? In deze tijd?
Ik denk dat er zijn nog 'beestachtiger incidenten' die echt gebeuren.
pi_147465934
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 21:11 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik denk dat er zijn nog 'beestachtiger incidenten' die echt gebeuren.
Hoeveel meer beestachtig wil je het hebben? Dit gaat al ons begrip te boven.
pi_147467431
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 21:18 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hoeveel meer beestachtig wil je het hebben? Dit gaat al ons begrip te boven.
Ik wil 'het' helemaal niet ' beestachtig' hebben.Ik heb geen twijfel dat de ,imo fake,soort incidenten we zien op TV gebeuren wel in 't leven,maar ze zijn meestal veel erger in 't echt,denk ik.

Jaren terug heb ik 'n artikel van Noam Chomsky(?) gelezen(ik ben de titel kwijt momenteel) en tis makkelijker om in 't Engels te transcribe,maar zoals ik iets herinneren :
In the late 1960's there were small US Special forces units camped out in the jungle in Cambodia/Vietnam who remained totally hidden.Even their superiors didn't know where they were...anyway,they would come out and commit horrific forms of terrorism on village communities.One such tactic was to capture a whole family,children included,cut their heads off and arrange the bodies,posed at the dinner table,as if eating with the different heads of the family in front of each posed corpse.
pi_147468004
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 21:47 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik wil 'het' helemaal niet ' beestachtig' hebben.Ik heb geen twijfel dat de ,imo fake,soort incidenten we zien op TV gebeuren wel in 't leven,maar ze zijn meestal veel erger in 't echt,denk ik.

Jaren terug heb ik 'n artikel van Noam Chomsky(?) gelezen(ik ben de titel kwijt momenteel) en tis makkelijker om in 't Engels te transcribe,maar zoals ik iets herinneren :
In the late 1960's there were small US Special forces units camped out in the jungle in Cambodia/Vietnam who remained totally hidden.Even their superiors didn't know where they were...anyway,they would come out and commit horrific forms of terrorism on village communities.One such tactic was to capture a whole family,children included,cut their heads off and arrange the bodies,posed at the dinner table,as if eating with the different heads of the family in front of each posed corpse.
Ja, dat is gruwelijk.
pi_147469126
quote:

-
Als 't echt was dan zou 't bijna niks kosten(qua geld)
pi_147469475
quote:
Op donderdag 4 december 2014 13:19 schreef Tingo het volgende:
Nee hoor.
Vertel;
Welke historische gebeurtenissen van de afgelopen 100 jaar zijn geen hoax in jouw ogen ?
pi_147469543
quote:
6s.gif Op woensdag 10 december 2014 22:34 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Vertel;
Welke historische gebeurtenissen van de afgelopen 100 jaar zijn geen hoax in jouw ogen ?
Ik heb niet genoeg tijd om in te gaan...maar dank voor je interrese.
pi_147469632
quote:
Op woensdag 10 december 2014 22:36 schreef Tingo het volgende:
Ik heb niet genoeg tijd om in te gaan...maar dank voor je interrese.
Dank je voor deze zoveelste dooddoener.
Wat krijg ik bij een volle spaarkaart ?
pi_147483005
'IS biedt lichaam Foley aan voor 1 miljoen'

Islamitische Staat probeert het lichaam van de Amerikaanse fotojournalist James Foley, die afgelopen zomer werd onthoofd, te verkopen voor één miljoen dollar.

Dat meldt Buzzfeed. Drie tussenpersonen die in contact staan met IS zijn bereid om DNA te sturen naar Turkije, na ontvangst van het geld.

Een van de bemiddelaars laat weten dat hij werd benaderd door een IS-leider, die claimde dat hij Foleys familie wilde helpen om zijn dood te verwerken. De overdracht werd door hem bestempeld als een 'daad van barmhartigheid'. Aannemelijker is dat de terreurgroep het geld hard nodig heeft.

De prijs van ruwe olie daalt gestaag. IS financierde het leger deels door olie uit de veroverde gebieden te verkopen. Ook het losgeld van regeringen helpt de strijders. De Verenigde Staten en Groot-Brittannië weigeren echter geld te betalen voor gijzelaars.

Foley was de eerste Amerikaanse gijzelaar die voor de camera van IS werd onthoofd.

http://www.telegraaf.nl/b(...)ichaam_Foley___.html

Tja, je hebt een zieke geest en je hebt geld nodig :')
pi_147483420
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 14:33 schreef Lavenderr het volgende:
'IS biedt lichaam Foley aan voor 1 miljoen'

Islamitische Staat probeert het lichaam van de Amerikaanse fotojournalist James Foley, die afgelopen zomer werd onthoofd, te verkopen voor één miljoen dollar.

Dat meldt Buzzfeed. Drie tussenpersonen die in contact staan met IS zijn bereid om DNA te sturen naar Turkije, na ontvangst van het geld.

Een van de bemiddelaars laat weten dat hij werd benaderd door een IS-leider, die claimde dat hij Foleys familie wilde helpen om zijn dood te verwerken. De overdracht werd door hem bestempeld als een 'daad van barmhartigheid'. Aannemelijker is dat de terreurgroep het geld hard nodig heeft.

De prijs van ruwe olie daalt gestaag. IS financierde het leger deels door olie uit de veroverde gebieden te verkopen. Ook het losgeld van regeringen helpt de strijders. De Verenigde Staten en Groot-Brittannië weigeren echter geld te betalen voor gijzelaars.

Foley was de eerste Amerikaanse gijzelaar die voor de camera van IS werd onthoofd.

http://www.telegraaf.nl/b(...)ichaam_Foley___.html

|:( 8)7
  vrijdag 12 december 2014 @ 11:05:37 #255
116015 SicSicSics
pi_147508701
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 14:33 schreef Lavenderr het volgende:
Wel de ultieme kans voor BNW'ers om te bewijzen dat Foley helemaal niet dood is. Dat hij niet onthoofd is en dat het allemaal maar een opzetje is van de westerse/ Israëlische media/ politiek.

Hoeveel heeft Niburu al geboden?
Fine, fuck you then!
pi_147508910
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 december 2014 11:05 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Wel de ultieme kans voor BNW'ers om te bewijzen dat Foley helemaal niet dood is. Dat hij niet onthoofd is en dat het allemaal maar een opzetje is van de westerse/ Israëlische media/ politiek.

Die gedachte schoot mij ook al door het hoofd (sorry voor de beeldspraak) maar ik weet niet of we hier zo kapitaalkrachtig zijn.
pi_147517694
quote:
Op vrijdag 12 december 2014 11:14 schreef Lavenderr het volgende:
Die gedachte schoot mij ook al door het hoofd (sorry voor de beeldspraak) maar ik weet niet of we hier zo kapitaalkrachtig zijn.
Japie weet wel hoe je geld kunt maken.
pi_147517984
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 december 2014 16:04 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Japie weet wel hoe je geld kunt maken.
Japie heeft een bloedhekel aan geld dus bij hem moeten we niet zijn :N
  vrijdag 12 december 2014 @ 17:01:39 #259
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_147519423
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 16:14 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Japie heeft een bloedhekel aan geld dus bij hem moeten we niet zijn :N
De IS heeft nogal wat olievelden in handen en verkopen het op de zwarte markt misschien dat veel Handelaren niks meer durven te kopen,
en deze worden ook nog eens geregeld gebombardeerd.
Olieraffinaderij in handen van IS gebombardeerd
pi_147527456
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 december 2014 11:05 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Wel de ultieme kans voor BNW'ers om te bewijzen dat Foley helemaal niet dood is.
Dat hij niet onthoofd is en dat het allemaal maar een opzetje is van de westerse/ Israëlische media/ politiek.

Hoezo?
pi_147528281
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 21:18 schreef Tingo het volgende:

[..]

Hoezo?
Dat lijkt me nogal voor de hand liggend. Degenen-waaronder jij-die de onthoofding van James Foley een hoax noemen kunnen er op deze manier achterkomen of ze gelijk hebben.
pi_147539326
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 21:36 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat lijkt me nogal voor de hand liggend. Degenen-waaronder jij-die de onthoofding van James Foley een hoax noemen kunnen er op deze manier achterkomen of ze gelijk hebben.
Voor mij was 't niet duidelijk dat 't Foley was in de video.
Ik zou hem nooit erkennen op straat of in de kroeg of zo.
De echte Foley heeft misschien 'n nieuwe ID en 'n beetje plastische chirugie gehad.
pi_147539398
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 12:11 schreef Tingo het volgende:

[..]

De echte Foley heeft misschien 'n nieuwe ID en 'n beetje plastische chirugie gehad.
|:(
Logisch dat jij hem niet herkent, je bent toch geen familie of goede vriend?
pi_147539579
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 12:15 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

|:(
Logisch dat jij hem niet herkent, je bent toch geen familie of goede vriend?
Je kan iemand erkennen(recognise bedoel ik) van fotos.
Ik vond de interviews met Foleys z'n 'ouders' (binnen 'n dagje na de 'onthoofding' ) heel erg creepy.
pi_147541589
quote:
Op zaterdag 13 december 2014 12:25 schreef Tingo het volgende:
Je kan iemand erkennen(recognise bedoel ik) van fotos.
Ik vond de interviews met Foleys z'n 'ouders' (binnen 'n dagje na de 'onthoofding' ) heel erg creepy.
Ik ben als een klein kind zo blij dat je tóch nog even wat tijd hebt gevonden.
Er staat nog een vraagje van me open:

quote:
Op woensdag 10 december 2014 22:34 schreef Treinhomo het volgende:
Vertel;
pi_147542003
quote:
6s.gif Op zaterdag 13 december 2014 14:12 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Ik ben als een klein kind zo blij dat je tóch nog even wat tijd hebt gevonden.
Er staat nog een vraagje van me open:

[..]

Het gaat niet over James Foley en ik heb de tijd (en niet erg veel zin) om je te beantwoorden in iedere geval.
pi_147542191
quote:
Op zaterdag 13 december 2014 14:34 schreef Tingo het volgende:
Het gaat niet over James Foley en ik heb de tijd (en niet erg veel zin) om je te beantwoorden in iedere geval.
Je bent er zó vol van. :D
  maandag 15 december 2014 @ 08:00:19 #268
116015 SicSicSics
pi_147593778
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 12:11 schreef Tingo het volgende:
Voor mij ook niet, ik ken hem niet :@
quote:
Ik ook niet, maar kom op! Beetje onderzoeker kan wel DNA van familie regelen. Koop dat lijk, neem bloed af, vindt zijn familie en test het! :D
Fine, fuck you then!
pi_147598747
quote:
6s.gif Op maandag 15 december 2014 08:00 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Voor mij ook niet, ik ken hem niet :@

[..]

Ik ook niet, maar kom op! Beetje onderzoeker kan wel DNA van familie regelen. Koop dat lijk, neem bloed af, vindt zijn familie en test het! :D
En dát is het he. Wij kennen hem niet. Zijn familie en kennissen wel.
pi_147599049
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 13:01 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En dát is het he. Wij kennen hem niet. Zijn familie en kennissen wel.
Welke familie en kennissen? Je bedoelt niet die rare gasten op TV die hebben probeerd om mensen te overtuigen?
pi_147599160
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 13:12 schreef Tingo het volgende:

[..]

Welke familie en kennissen? Je bedoelt niet die rare gasten op TV die hebben probeerd om mensen te overtuigen?
Ah, je gaat weer over op het beledigen van de familie?
pi_147608286
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 13:15 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ah, je gaat weer over op het beledigen van de familie?
Familie ? Nee hoor - 't gaat over de vreselijk acteurs.
pi_147608405
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 17:48 schreef Tingo het volgende:

[..]

Daar is de gebroken plaat weer. Je bent zelf een vreselijke acteur.
Conscience do cost.
pi_147608488
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 17:48 schreef Tingo het volgende:

[..]

En nu de crisisactors weer. Volgende post Hollywood?
Wat is er voor jou nou zo moeilijk om aan te nemen dat James Foley onthoofd is? Is het angst?
pi_147608916
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 17:55 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En nu de crisisactors weer. Volgende post Hollywood?
Wat is er voor jou nou zo moeilijk om aan te nemen dat James Foley onthoofd is? Is het angst?
Paar dagen na 't 'onthoofding' krijgen we deze soort gasten,zogenaamde ouders aan 't woord,gezellig aan 't chatten en lachen met de TV mensen.
Als mensen geloven dit soort lui, dan 't verbaast me ook niet hoe ze geloven alles op journal.

These people are fckin sick!
pi_147609317
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 18:11 schreef Tingo het volgende:

[..]

Paar dagen na 't 'onthoofding' krijgen we deze soort gasten,zogenaamde ouders aan 't woord,gezellig aan 't chatten en lachen met de TV mensen.
Als mensen geloven dit soort lui, dan 't verbaast me ook niet hoe ze geloven alles op journal.

These people are fckin sick!
Dit zijn echt zijn ouders? :o Idd vreemde manier van in beeld verschijnen. Lijken niet erg aangeslagen en meer bezig met telefoontjes. Extreem religieus, maar dat is niet zo vreemd in de VS. Wel erg vreemd om de dood van hun zoon ineens aan Obama te linken... Doen Nederlanders dat, hun dood aan een beleid van Rutte linken? De VS zijn anders, maar toch, het is verdacht propagandistisch.

Ik kan het bijna niet kijken, want het lijkt zo nep. Vaag stel. Ik zie nu ineens dat er nog een broer (?) achter staat? Waarom staat ie verscholen achter zijn pa? Wat is dat voor cameraman?

Het kan ook gewoon echt zijn, want de scheidslijn tussen religieuze indoctrinatie, vreemd denken, politiek en propaganda kan soms heel dun zijn....

Sommige mensen zijn gewoon echt verknipt en getrouwd (soms letterlijk) met het Militair-Industriele Complex.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_147609623
quote:
15s.gif Op maandag 15 december 2014 18:27 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dit zijn echt zijn ouders? :o Idd vreemde manier van in beeld verschijnen. Lijken niet erg aangeslagen en meer bezig met telefoontjes. Extreem religieus, maar dat is niet zo vreemd in de VS. Wel erg vreemd om de dood van hun zoon ineens aan Obama te linken... Doen Nederlanders dat, hun dood aan een beleid van Rutte linken? De VS zijn anders, maar toch, het is verdacht propagandistisch.

Ik kan het bijna niet kijken, want het lijkt zo nep. Vaag stel. Ik zie nu ineens dat er nog een broer (?) achter staat? Waarom staat ie verscholen achter zijn pa? Wat is dat voor cameraman?

Het kan ook gewoon echt zijn, want de scheidslijn tussen religieuze indoctrinatie, vreemd denken, politiek en propaganda kan soms heel dun zijn....

Sommige mensen zijn gewoon echt verknipt en getrouwd (soms letterlijk) met het Militair-Industriele Complex.
That is what we are expected to beleive,yes. :)
pi_147610263
Want iedereen hoort volkomen hetzelfde te reageren op een trauma.
Wat een kul.
pi_147610720
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 18:57 schreef Lavenderr het volgende:
Want iedereen hoort volkomen hetzelfde te reageren op een trauma.
Wat een kul.
Zeg ik dat?

Juist niet "volkomen hetzelfde".

Eet je stromannetje op, alsjeblieft.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_147610904
quote:
10s.gif Op maandag 15 december 2014 19:09 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Zeg ik dat?

Juist niet "volkomen hetzelfde".

Eet je stromannetje op, alsjeblieft.
Niks stromannetje. Het is bizar hoe er geoordeeld wordt over hoe deze mensen met hun verdriet en trauma omgaan. Gewoon beledigend.
pi_147610986
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 19:15 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Niks stromannetje. Het is bizar hoe er geoordeeld wordt over hoe deze mensen met hun verdriet en trauma omgaan. Gewoon beledigend.
Hoezo? Ken jij ze?

Ik bekijk dit gewoon als welk andere video. Gewoon kijken wat je ziet en opvalt. Zonder bevooroordeeld te zijn dat die ouders slachtoffer van iets zouden zijn.

Hoe het eerste stuk overkomt (toen de reli-onzin te erg werd heb ik hem uitgezet) is inderdaad verdacht imo. Niks "beledigend" aan hoor. :*

Ik beschuldig ze niet een moordenaar te zijn.

pi_147611132
Moet zeggen dat die familieleden van Foley op zijn zachts gezegd wel eigenaardig zijn ja.
Er is kort na het gebeuren ook een video gereleased met een interview met de broer en zus van Foley. Vreemd interview, vreemde lui.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 15-12-2014 19:23:18 ]
pi_147611306
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 19:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
Moet zeggen dat die familieleden van Foley op zijn zachts gezegd wel eigenaardig zijn ja.
Er is kort na het gebeuren ook een video gereleased met een interview met de broer en zus van Foley. Vreemd interview, vreemde lui.
Heb je een linkje?

pi_147611483
quote:
14s.gif Op maandag 15 december 2014 19:27 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Heb je een linkje?
Kan zo snel niet het volledige interview vinden, maar hier eentje waar wat commentaar bij wordt geleverd.

pi_147611702
quote:
19s.gif Op maandag 15 december 2014 19:18 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hoezo? Ken jij ze?

Ik bekijk dit gewoon als welk andere video. Gewoon kijken wat je ziet en opvalt. Zonder bevooroordeeld te zijn dat die ouders slachtoffer van iets zouden zijn.

Hoe het eerste stuk overkomt (toen de reli-onzin te erg werd heb ik hem uitgezet) is inderdaad verdacht imo. Niks "beledigend" aan hoor. :*

Ik beschuldig ze niet een moordenaar te zijn.
Nee, wij kennen deze mensen niet.
pi_147611743
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 19:39 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee, wij kennen deze mensen niet.
Precies.

Dus een open zo objectief mogelijke blik en dat filmpje kijken.

Dan valt jou niets op? Ook niet in die video die Jokkebrok post? Volkomen normaal gedrag, "we kunnen er niets over zeggen"? Waarom zou je er niks over kunnen zeggen? Dit is toch BNW?

pi_147612225
quote:
19s.gif Op maandag 15 december 2014 19:40 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Precies.

Dus een open zo objectief mogelijke blik en dat filmpje kijken.

Dan valt jou niets op? Ook niet in die video die Jokkebrok post? Volkomen normaal gedrag, "we kunnen er niets over zeggen"? Waarom zou je er niks over kunnen zeggen? Dit is toch BNW?
Dit filmpje is al verschillende keren voorbijgekomen en het filmpje van de broer en zuster ook .
Er is nu eenmaal geen blauwdruk voor hoe je je 'hoort te gedragen' na zoiets traumatisch als het verlies van je zoon, broer of zuster door een brute moord. Iedereen reageert anders. Komt nogeens bij dat deze mensen media van over de hele wereld op de stoep hadden en contact met de president van het land. Lijkt mij niet zo vreemd dat je dan anders dan anders reageert. Wellicht zaten ze zwaar onder de kalmeringsmiddelen, we weten het niet.
pi_147612369
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 19:53 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dit filmpje is al verschillende keren voorbijgekomen en het filmpje van de broer en zuster ook .
Er is nu eenmaal geen blauwdruk voor hoe je je 'hoort te gedragen' na zoiets traumatisch als het verlies van je zoon, broer of zuster door een brute moord. Iedereen reageert anders. Komt nogeens bij dat deze mensen media van over de hele wereld op de stoep hadden en contact met de president van het land. Lijkt mij niet zo vreemd dat je dan anders dan anders reageert. Wellicht zaten ze zwaar onder de kalmeringsmiddelen, we weten het niet.
Klopt. dat soort dingen kun je allemaal meenemen in je analyse.

Maar dat wil niet zeggen dat je die analyse moet laten, zogenaamd om mensen die je niet kent noch jou kennen "niet te beledigen". :?

pi_147612718
quote:
14s.gif Op maandag 15 december 2014 19:57 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Maar dat wil niet zeggen dat je die analyse moet laten, zogenaamd om mensen die je niet kent noch jou kennen "niet te beledigen". :?
Tuurlijk kun je analyseren maar dit soort remarks 'These people are fckin sick! '.
vind ik echt schandalig.
pi_147612803
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 20:06 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Tuurlijk kun je analyseren maar dit soort remarks 'These people are fckin sick! '.
vind ik echt schandalig.
Als het echt acteurs zouden zijn vind ik die opmerkingen begrijpelijk, bijna verplicht.

Ik weet dat niet, ik zie het punt van Tingo wel. Heb weinig zin hier ook nog in te gaan duiken, maar het ziet er allemaal nogal spooky uit. Wat je ook zag bij Sandy Hook.

pi_147613036
quote:
14s.gif Op maandag 15 december 2014 19:57 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Deze soort media propaganda verhalen zijn ontwerpen om 'n emotionele reactie te krijgen.
Tis ook 'n beetje taboe om 'n 'slachtoffer' te twijfel.
Psychological operations(mind control)noemen ze dat.
Miljoenen mensen zitten voor 't TV avond news en er is 'n collectief 'OMG thats terrible!' over veel van 't wereld.
Tis bijna precies in 't zelfde manier gepresenteerd in bijna elke land in 't West.
pi_147613139
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 20:13 schreef Tingo het volgende:

[..]

Deze soort media propaganda verhalen zijn ontwerpen om 'n emotionele reactie te krijgen.
Tis ook 'n beetje taboe om 'n 'slachtoffer' te twijfel.
Psychological operations(mind control)noemen ze dat.
Miljoenen mensen zitten voor 't TV avond news en er is 'n collectief 'OMG thats terrible!' over veel van 't wereld.
Tis bijna precies in 't zelfde manier gepresenteerd in bijna elke land in 't West.
Klopt en met name in de VS.

Wil niet zeggen dat alle uitgemolken emotie onwaar is of op onware feiten gebaseerd. Het is zo moeilijk soms om de propaganda van echt te onderscheiden, daar zijn die lui een echte meester in geworden waarbij Herr Doktor Goebbels zijn vingers zou aflikken.

Deze hoax er ook nog bij pakken lijkt me wat veel, dat dat IS stinkt als wat, lijkt me duidelijk.

De details interesseren me niet zoveel vergeleken met andere, grotere zaken.

pi_147613437
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 20:06 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

vind ik echt schandalig.
Am sorry dat je zo denken, en tis zeker niet m'n bedoeling om mensen te offend.
Ik heb al 'n aantal keren uitgelegd waarom ik deze soort verhalen verdacht vinden.En hoe mensen zijn bijbetrokken.
pi_147613449
quote:
19s.gif Op maandag 15 december 2014 20:16 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wil niet zeggen dat alle uitgemolken emotie onwaar is of op onware feiten gebaseerd. Het is zo moeilijk soms om de propaganda van echt te onderscheiden, daar zijn die lui een echte meester in geworden waarbij Herr Doktor Goebbels zijn vingers zou aflikken.

Deze hoax er ook nog bij pakken lijkt me wat veel, dat dat IS stinkt als wat, lijkt me duidelijk.

Met name de onthoofding van Foley heeft de publieke opinie met betrekking tot interventie in Syrië, Irak en eventueel andere landen wel de door de haviken in de VS gewenste richting in gestuurd.

De onthoofding was groots nieuws.
pi_147613528
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 20:22 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Met name de onthoofding van Foley heeft de publieke opinie met betrekking tot interventie in Syrië, Irak en eventueel andere landen wel de door de haviken in de VS gewenste richting in gestuurd.

De onthoofding was groots nieuws.
Ja precies, dat soort handige middelen worden niet geschuwd.

Die 19.000 (!!) zogenaamde foto's blijf ik het machtigste aan dat hele ISISYRIEIRAKgedoe vinden. Een complot dat werd gesmeed, uitgevoerd en zelfs door de pers te belachelijk geacht en daardoor naar de achtergrond (en helaas uit het geheugen van velen) gedrukt...

pi_147613751
quote:
19s.gif Op maandag 15 december 2014 20:16 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Not forgetting his mate Werner over at NASA of course :)
Sorry off topic.
pi_147613840
quote:
19s.gif Op maandag 15 december 2014 20:24 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja precies, dat soort handige middelen worden niet geschuwd.

Die 19.000 (!!) zogenaamde foto's blijf ik het machtigste aan dat hele ISISYRIEIRAKgedoe vinden. Een complot dat werd gesmeed, uitgevoerd en zelfs door de pers te belachelijk geacht en daardoor naar de achtergrond (en helaas uit het geheugen van velen) gedrukt...
Dat verhaal ken ik niet? Wat voor foto's?
pi_147613944
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 20:30 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat verhaal ken ik niet? Wat voor foto's?
Ik heb er helaas geen archief van, maar op een gegeven moment kwamen er zogenaamd 19.000 haarscherpe foto's van "martelingskampen van Assad" 'bovendrijven'. Echt een bizar aantal, onmogelijk om in een korte tijd allemaal te maken.

Kwam groots in de media 1 dagje ofzo en verdween weer.

Was ergens in mei of juni dit jaar dacht ik.

pi_147614081
quote:
19s.gif Op maandag 15 december 2014 20:32 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik heb er helaas geen archief van, maar op een gegeven moment kwamen er zogenaamd 19.000 haarscherpe foto's van "martelingskampen van Assad" 'bovendrijven'. Echt een bizar aantal, onmogelijk om in een korte tijd allemaal te maken.

Kwam groots in de media 1 dagje ofzo en verdween weer.

Was ergens in mei of juni dit jaar dacht ik.
Je bedoelt dit?

NWS / Nieuwe foto's tonen concentratiekampen Assad in Syrie

Maar wat denk jij er dan van? Die foto's waren gemanipuleerd?
pi_147614153
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 20:34 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Je bedoelt dit?

NWS / Nieuwe foto's tonen concentratiekampen Assad in Syrie

Maar wat denk jij er dan van? Die foto's waren gemanipuleerd?
Nee in dat topic verwijs ik naar dat eerdere geval, maar heb het toen niet in een topic gezet ofzo.

En even teveel werk om daar in te duiken. ;)

pi_147614513
quote:
19s.gif Op maandag 15 december 2014 20:35 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee in dat topic verwijs ik naar dat eerdere geval, maar heb het toen niet in een topic gezet ofzo.

En even teveel werk om daar in te duiken. ;)
Ok, maar jij zegt dat die 19.000 haarscherpe foto's teveel waren om in een kort tijdsbestek te nemen, dus ga ik er vanuit dat je er een soort van complot in ziet. Vroeg me dus af wat jouw gedachte is over die berg foto's.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')