Dat was sowieso wel duidelijk, toch?quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:50 schreef Crazy_like_Alex_Jones het volgende:
Ja maar.... als mensen doorhebben dat het helemaal niet is gebeurd en slechts een opgezet fabeltje is door 1 of meerdere overheden dan is het wellicht een eye-opener over hoe overheden werkelijk opereren en dat het misschien helemaal niet zo slim is om de overheid alles maar te bepalen.
Walgelijke suggestieve filmpjes.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:30 schreef ems. het volgende:
Maar z'n ouders durven te lachen! Dan moet het wel een hoax zijn!!1
We zullen het binnenkort weten want ze hebben de waarschijnlijke moordenaar ontmaskerd:quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:56 schreef ems. het volgende:
Waarom alle vingers naar Amerika wijzen wat betreft het faken van de beelden ontgaat me compleet. We zijn op BNW dames, wat nou als het een complot is van Isis om de onthoofding niet te laten zien omdat ze heel goed weten dat de simpele westerse man dan meteen gaat roepen dat het hollywood is en zich dus niet tegen isis schaart?
Genoeg mensen die zo keihard geplayed kunnen worden, en die denken meteen allemaal dat ze slim zijn enzo dus die blijven dat ook geloven
quote:But a study of the four-minute 40-second clip, carried out by an international forensic science company which has worked for police forces across Britain, suggested camera trickery and slick post-production techniques appear to have been used.
A forensic analyst told The Times that no blood can be seen, even though the knife is drawn across the neck area at least six times.
'It concluded: “No one is disputing that at some point an execution occurred.” 'quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:21 schreef Summers het volgende:
Foley murder video 'may have been staged'
[..]
En hier is MSM wel geloofwaardig?quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:21 schreef Summers het volgende:
Foley murder video 'may have been staged'
[..]
Dat zegt niks over of het wel is gebeurd , het zegt wel iets over de betrouwbaarheid van de bron die met het filmpjel komt . Ik vond het al zo'n vaag nietszeggend nieuwsbericht " De V.s heeft bevestigt dat het filmpje echt is " dat is ook al geen betrouwbare bron .quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
'It concluded: “No one is disputing that at some point an execution occurred.” '
Ik heb het filmpje gezien en ook ik zag geen spat bloed .quote:
Het gaat mij om de wispelturigheid bij de complotdenker, je kunt niet in 1 discussie de msm ongeloofwaardig noemen en in een andere het als bron gebruiken voor je complot omdat het toevallig in je straatje past.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:04 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik heb het filmpje gezien en ook ik zag geen spat bloed .
Ik denk ook dat het één de dezelfde is.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:51 schreef Geralt het volgende:
Ik zie 4x dezelfde rotkop. Dus ik zet mn geld op ja.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het één de dezelfde is.
Fout!! (althans, dat wordt op internet beweerd)quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:51 schreef Geralt het volgende:
Ik zie 4x dezelfde rotkop. Dus ik zet mn geld op ja.
Oh men. Hoe verzinnen ze het toch allemaalquote:Op maandag 25 augustus 2014 23:07 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
[..]
Fout!! (althans, dat wordt op internet beweerd)
De linker zou "Alex Israël" zijn (Klasgenote van de schutter van Sandy Hook) en de rechter is "Katie Foley" (De zus van de recentelijk onthoofde journalist).
Als dat klopt, dan is dit wel een what-the-fuck-momentje.
Alex Israël? En Katie Aluminium Foley?![]()
Trouwens dat het de zus van Foley is klopt weer wel. Heb een interview met haar en Foley's andere broer gezien.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:07 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
[..]
Fout!! (althans, dat wordt op internet beweerd)
De linker zou "Alex Israël" zijn (Klasgenote van de schutter van Sandy Hook) en de rechter is "Katie Foley" (De zus van de recentelijk onthoofde journalist).
Als dat klopt, dan is dit wel een what-the-fuck-momentje.
Alex Israël? En Katie Aluminium Foley?![]()
Maar hoe kan het dan Foley zijn zus zijn en tegelijkertijd ook Alex Israël zijn? Of zijn deze 2 dames dan toch niet dezelfde persoon?quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Trouwens dat het de zus van Foley is klopt weer wel. Heb een interview met haar en Foley's andere broer gezien.
Ik denk niet dat het Alex Israël is en ik denk wel dat het de zus van Foley is.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Maar hoe kan het dan Foley zijn zus zijn en tegelijkertijd ook Alex Israël zijn? Of zijn deze 2 dames dan toch niet dezelfde persoon?
Heb ik je nog maar even laten duizelen, zo laat op de avond.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het Alex Israël is en ik denk wel dat het de zus van Foley is.
En nu duizelt het me en duik ik zo mijn bed in.
Thanks JBquote:Op maandag 25 augustus 2014 23:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Heb ik je nog maar even laten duizelen, zo laat op de avond.
Slaap lekker zo.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Maar hoe kan het dan Foley zijn zus zijn en tegelijkertijd ook Alex Israël zijn? Of zijn deze 2 dames dan toch niet dezelfde persoon?
Nou, heel simpel.quote:
filmpjes?quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nou, heel simpel.
Áls links dezelfde vrouw is als rechts, dan is dat gek.
[ afbeelding ]
Waarom is dat gek? Nou, het linker shot komt uit een interview met de klasgenote van de schutter tijdens de Sandy Hook shooting. Haar naam is Alex Israël.
Het rechter fragment komt uit een interview dat van de week is opgenomen. Dat is de zus van James Foley, je weet wel, degene die onlangs zou zijn onthoofd door een Brit die voor IS zou strijden. Haar naam is Katey Foley.
Dat is dus best vreemd. Tenzij het toch niet dezelfde vrouw is, wat dan ook weer heel gek is aangezien ze haast als 2 druppels water op elkaar lijken in die shots.
Anyway, voor mij is het nu ook ff te laat voor deze ongein. Adios!
EDIT: Wat ik denk? Nee, ze zijn niet dezelfde persoon. De afbeelding is misleidend, want rechts en linksonder zijn dezelfde gezichten. Links gekopieerd en rechts geplakt. De bovenste 2 gezichten hebben gelijkenissen, maar zijn toch verschillend genoeg om door te gaan voor 2 andere personen.
Damn, trapte hier bijna ff in![]()
Bij alles wat je leest zelf blijven nadenken zodat het niet uitmaakt wat de bron is of wie het zegt .quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:16 schreef Chewie het volgende:
[..]
Het gaat mij om de wispelturigheid bij de complotdenker, je kunt niet in 1 discussie de msm ongeloofwaardig noemen en in een andere het als bron gebruiken voor je complot omdat het toevallig in je straatje past.
Juist omdat het nu wel past in wat jij denkt dat er speelt geeft aan dat de msm, weliswaar niet foutloos is, zeker wel te vertrouwen is en geen deel uit maakt van het "grote enge complot".
In het nieuws werd er ook gezegt : "America heeft bevestigt dat het filmpje echt is " , owww dan is het goedquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 06:36 schreef Crazy_like_Alex_Jones het volgende:
Best comish hoe de britse geheime dienst zogenaamd precies uit weten te viden wie de gemaskerde man is, maar niet doorhebben dat de video in scene is gezet en dat er geen onthoofding te zien was.
Je zou bijna denken dat de britse geheime dienst er wat mee te maken heeft gehad.
Mja, die interviews zijn nog wel terug te vinden met wat Googlen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:13 schreef theguyver het volgende:
[..]
filmpjes?
Bronnen dit ruikt naar hoax photoshop to proof a point.
misleiding dan inderdaad.
Jij gaat er zomaar vanuit dat men dat niet doet?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:09 schreef Summers het volgende:
[..]
Bij alles wat je leest zelf blijven nadenken zodat het niet uitmaakt wat de bron is of wie het zegt .
Maar wat is de logica door een man eerst te filmen dan niet echt te vermoorden in beeld, en dan achter de schermen alsnog te vermoorden, dat lees ik zo veel..quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:11 schreef Summers het volgende:
[..]
In het nieuws werd er ook gezegt : "America heeft bevestigt dat het filmpje echt is " , owww dan is het goed
zal straks even zoeken, ik vraag me af wat er nu met het lichaam gebeurt is, waar hebben ze het gelaten.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Mja, die interviews zijn nog wel terug te vinden met wat Googlen.
Het schijnt dat de Kalief Bagdadi het lichaam heeft opgegeten.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:36 schreef theguyver het volgende:
[..]
zal straks even zoeken, ik vraag me af wat er nu met het lichaam gebeurt is, waar hebben ze het gelaten.
Massagraf, of zoals wat ik helaas wel eerder heb gezien is dat ze het tentoon gaan stellen en zo!
om mensen af te schrikken.
Dat is het zeker!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:09 schreef Lavenderr het volgende:
Pakkende laatste brief van onthoofde journalist
De familie van de vermoorde Amerikaanse journalist James Foley heeft zijn laatste brief vrijgegeven. Het is meteen ook de enige brief die de familie ooit heeft gekregen. Alle eerder brieven die hij schreef werden in beslag genomen door diegenen die Foley gevangen hielden. Dat meldt VTM NIEUWS.
In juni bedacht Foley een andere tactiek: hij gaf de brief mee aan iemand die zou vrijgelaten worden. Die belde dan na zijn vrijlating de moeder van de journalist op en dicteerde haar de brief.
De brief werd nu gepubliceerd op de website freejamesfoley.org.
Lees hier de volledig brief:
Lieve Familie en Vrienden
Ik herinner me dat ik naar het winkelcentrum ging met papa, en de ontzettend lange fietstochten met mama. Ik herinner zoveel leuke momenten met ons gezin. Die momenten laten me toe even te ontsnappen aan deze gevangenis. Dromen over familie en vrienden doen me ontsnappen en vreugde vult dan mijn hart.
Ik weet dat jullie aan me denken en voor me bidden. Ik ben zo dankbaar. Ik voel jullie, in het bijzonder wanneer ik bid. Ik bid ervoor dat jullie sterk blijven en blijven geloven. Ik voel dat ik jullie zelfs in deze duisternis echt kan raken wanneer ik bid.
We zitten met achttien samen in een cel. Dat heeft me erg geholpen. We hadden eindeloze gesprekken met elkaar over films, banaliteiten en sport. We hebben spelletjes gespeeld met dingetjes die we in onze cel vinden... We hebben manieren gevonden op te dammen, schaken en Risk te spelen... We hebben competities georganiseerd waarbij we de tijd gebruikten om onze strategie voor de volgende dag te bepalen. Samen spelen en elkaar nieuwe dingen leren heeft ons geholpen om de tijd voorbij te laten gaan. Ze waren echt een grote hulp. We vertellen verhalen opnieuw en lachen om de spanning te breken.
Ik heb sterke en zwakke dagen gehad. We zijn zo blij voor iedereen die bevrijd wordt, maar uiteraard verlangen we ook naar onze eigen vrijheid. We proberen elkaar aan te moedigen en we delen onze sterktes. We krijgen nu beter en elke dag te eten. We hebben thee en af en toe koffie. Al het gewicht dat ik vorig jaar verloren was is er weer bijna helemaal bij.
Ik denk veel aan mijn broers en zus. Ik herinner me dat ik met Michael weerwolf speelde in het donker en aan de vele andere avonturen samen. Ik herinner me dat ik achter Mattie en T rond het keukeneiland rende. Het maakt me blij als ik aan hen denk. Als er nog geld op mijn bankrekening zou staan, dan wil ik dat het naar Michael en Matthew gaat. Ik ben zo trots op jou, Michael. Ik ben je dankbaar voor de vrolijke herinneringen uit de kindertijd en voor de leuke momenten met jou en Kristie toen we al volwassen waren.
En grote John, ik vond het zo leuk om jou en Cress te bezoeken in Duitsland. Bedankt voor de gastvrijheid. Ik denk veel aan RoRo en probeer me voor te stellen hoe Jack eruitziet. Ik hoop dat hij de persoonlijkheid van RoRo heeft!
En Mark... ook op jou ben ik zo trots, broer. Ik denk aan jou aan de westkust en hoop dat je geregeld snowboardt en gaat kamperen. Ik herinner me in het bijzonder die keer toen we samen naar Comedy Club in Boston gingen en onze geweldige knuffel daarna. Deze speciale momenten blijven me hoop geven.
Karie, ik ben zo trots op jou. Je bent de sterkste en beste van ons allemaal! Ik denk aan hoe hard je werkt en mensen helpt als verpleegster. Ik ben zo blij dat we nog ge-sms't hebben vlak voordat ik gevangen genomen werd. Ik bid ervoor dat ik naar je huwelijk kan komen.... Nu klink ik als Oma!!
Oma, neem alstublieft je medicijnen, ga wandelen en blijf dansen. Ik ben van plan je mee te nemen naar Margarita's wanneer ik thuiskom. Hou je sterk, want ik ga je nodig hebben om mijn leven weer op het juiste spoor te krijgen.
Jim
http://www.hln.be/hln/nl/(...)fde-journalist.dhtml
Aangrijpend
In zoverre dat Syrië nu zelfs wil overleggen met de VS hoe dit tuig aan te pakken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:51 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dat is het zeker!
Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik niet alles gevolgd heb, maar nav deze tragedie wordt er eindelijk opgetreden tegen de praktijken van de IS?
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:51 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dat is het zeker!
Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik niet alles gevolgd heb, maar nav deze tragedie wordt er eindelijk opgetreden tegen de praktijken van de IS?
Kontspiracy hekel punt, exact de reden waarom dit dus een hoax (false flag) is!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
In zoverre dat Syrië nu zelfs wil overleggen met de VS hoe dit tuig aan te pakken.
Ah ok.. Ik heb me er bewust even niet teveel mee bezig gehouden. Het walgelijkheidsniveau van die hele toestand is gewoon té hoog.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
In zoverre dat Syrië nu zelfs wil overleggen met de VS hoe dit tuig aan te pakken.
Oh.. en een Nederlander leidde de gevangenis waar Foley zat:quote:James Foley's boss hits out at 'disgraceful' claims he was murdered a year ago
President Bashar al-Assad's official spokesman claimed the US journalist was killed last year, despite hostages seeing him alive just weeks ago
Bron: http://www.telegraph.co.u(...)ered-a-year-ago.html
Een aantal Europese landen die er toe doen zijn nu ook lekker betrokken in het Foley verhaal. Beetje kneden die minds en dan vol de oorlog in met zijn allen.quote:Nederlander leidde gevangenis Foley
Een Nederlander leidde de gevangenis van ISIS waar de Amerikaanse journalist James Foley voor zijn onthoofding opgesloten was. Dat zeggen de vader van de Belgische jihadist Jejoen Bontinck en diens advocaat dinsdag tegen EenVandaag. Het is niet bekend wie de Nederlander was en wat zijn rol precies was.
Bontinck vertrok vorig jaar naar Syrië. Toen hij niet aan het front wilde vechten, zou ISIS hem hebben opgesloten. Hij kwam in een cel met Foley. Hij zou zijn ontsnapt en teruggekeerd naar België. Daar wordt hij vervolgd voor zijn jihadgang.
De Belgische justitie en de AIVD willen het bericht tegen EenVandaag bevestigen noch ontkennen.
Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)angenis_Foley__.html
WTF,waarom gebruiken ze(CIA en MSM) dezelfde vrouw in een interview voor 2 verschillende gebeurtenissen?quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nou, heel simpel.
Áls links dezelfde vrouw is als rechts, dan is dat gek.
[ afbeelding ]
Waarom is dat gek? Nou, het linker shot komt uit een interview met de klasgenote van de schutter tijdens de Sandy Hook shooting. Haar naam is Alex Israël.
Het rechter fragment komt uit een interview dat van de week is opgenomen. Dat is de zus van James Foley, je weet wel, degene die onlangs zou zijn onthoofd door een Brit die voor IS zou strijden. Haar naam is Katey Foley.
Dat is dus best vreemd. Tenzij het toch niet dezelfde vrouw is, wat dan ook weer heel gek is aangezien ze haast als 2 druppels water op elkaar lijken in die shots.
Anyway, voor mij is het nu ook ff te laat voor deze ongein. Adios!
EDIT: Wat ik denk? Nee, ze zijn niet dezelfde persoon. De afbeelding is misleidend, want rechts en linksonder zijn dezelfde gezichten. Links gekopieerd en rechts geplakt. De bovenste 2 gezichten hebben gelijkenissen, maar zijn toch verschillend genoeg om door te gaan voor 2 andere personen.
Damn, trapte hier bijna ff in![]()
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:09 schreef Lavenderr het volgende:
Pakkende laatste brief van onthoofde journalist
De familie van de vermoorde Amerikaanse journalist James Foley heeft zijn laatste brief vrijgegeven. Het is meteen ook de enige brief die de familie ooit heeft gekregen. Alle eerder brieven die hij schreef werden in beslag genomen door diegenen die Foley gevangen hielden. Dat meldt VTM NIEUWS.
In juni bedacht Foley een andere tactiek: hij gaf de brief mee aan iemand die zou vrijgelaten worden. Die belde dan na zijn vrijlating de moeder van de journalist op en dicteerde haar de brief.
De brief werd nu gepubliceerd op de website freejamesfoley.org.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.hln.be/hln/nl/(...)fde-journalist.dhtml
Aangrijpend![]()
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 03:45 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
WTF,waarom gebruiken ze(CIA en MSM) dezelfde vrouw in een interview voor 2 verschillende gebeurtenissen?
quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
Nee, ze zijn niet dezelfde persoon. De afbeelding is misleidend, want rechts en linksonder zijn dezelfde gezichten. Links gekopieerd en rechts geplakt. De bovenste 2 gezichten hebben gelijkenissen, maar zijn toch verschillend genoeg om door te gaan voor 2 andere personen.
Nou ik geloof niet dat het mes steriel was voor zo'n operatie!quote:Op maandag 1 september 2014 09:47 schreef NickGrouwen het volgende:
"Waarom dezelfde persoon gebruiken?"
Waarom niet? Denk daar eens over na.
En hebben mensen nog nooit van plastische chirurgie gehoord?
Tjonge jonge denk na mensen
Afschuwelijk..quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:28 schreef Lavenderr het volgende:
door Tom Reijner | 29 aug 2014
De Amerikaanse journalist James Foley, die vorige week werd onthoofd door de Islamitische Staat (IS), heeft tijdens zijn gevangenschap martelingen moeten doorstaan. De terroristen onderwierpen hem aan 'waterboarding'.
Dat melden bronnen die de gegijzelde journalist van dichtbij hebben meegemaakt aan The Washington Post. Volgens een Franse journalist die met Foley gevangen zat, werd de Amerikaan extra gemarteld omdat zijn broer bij de Amerikaanse luchtmacht werkt.
Zo zou IS ook een aantal keer hebben gedaan alsof ze Foley zouden executeren, terwijl ze dat aanvankelijk niet van plan waren.
http://www.elsevier.nl/Buitenland/
Het kan ook zo zijn dat de scene elke keer opnieuw moest, en dat ie op de achtergrond alsnog om zeep werd geholpen!quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:09 schreef NickGrouwen het volgende:
Het is waarschijnlijke niet dezelfde persoon, maar het hele gebeuren kan nog steeds een hoax zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed kijkt naar de hoe deze personen afsteken tegen de achtergrond, dan oogt dit toch niet realistisch? Green screen zou goed mogelijk kunnen zijn.
Maar goed, ik weet het ook niet. Zal er wel naast zitten.
[ Bericht 4% gewijzigd door Lavenderr op 02-09-2014 21:50:56 ]
quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
bah, gelukkig spoiler, maar dit heeft te maken met velle oranje kleur op een beige achtergrond, greenscreen zie je makkelijker een verkleuring om de persoon zelf, ook al is het goed bewerkt het valt wel snel op!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed kijkt naar de hoe deze personen afsteken tegen de achtergrond, dan oogt dit toch niet realistisch? Green screen zou goed mogelijk kunnen zijn.
Maar goed, ik weet het ook niet. Zal er wel naast zitten.Er staat nog een vraag voor u open!!
Het kan zomaar hoorquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ieder zijn eigen mening en idee hierover. Ik ga er verder niet over discussiëren.
Dat is natuurlijk wel DE manier om te zorgen dat een slachtoffer rustig oogt, 23x nep executie en dan nr. 24 wel zijn hoofd eraf. En wij ons maar afvragen waarom hij zo rustig blijft.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:28 schreef Lavenderr het volgende:
Zo zou IS ook een aantal keer hebben gedaan alsof ze Foley zouden executeren, terwijl ze dat aanvankelijk niet van plan waren.
Nu je het zegt, dat is echt dé manier .quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:21 schreef Perox het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel DE manier om te zorgen dat een slachtoffer rustig oogt, 23x nep executie en dan nr. 24 wel zijn hoofd eraf. En wij ons maar afvragen waarom hij zo rustig blijft.
Maar goed, een hoax gaat mij toch wel ver, wat een gedoe zou dat dan moeten zijn.
Wat mij juist opvalt is de onevenredige ophef over deze onthoofding, het is immers niet de eerste...
Het is wel duidelijk dat de gebeurtenis maximaal in het propaganda voordeel door het westen wordt gebruikt. Maar ik persoonlijk zou er overigens niet rouwig om zijn als ze die Saudische kudde mongolen een kopje kleiner bombarderen.
Onthoofdingsvideo Steven Sotloff is authentiekquote:Op woensdag 3 september 2014 02:59 schreef Bill_E het volgende:
En weer een nepper?? erbij Steven Sotloff , ook deze film oogt nep, en tijdens het snijden geen bloed. Ik weet niet goed wat ik er van moet denken...
Is dat jou mening ? Of die van het bericht?quote:Op woensdag 3 september 2014 13:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Onthoofdingsvideo Steven Sotloff is authentiek
De video waarop te zien is hoe de Amerikaanse journalist Steven Sotloff wordt onthoofd door leden van de Islamitische Staat (IS, voorheen ISIS), is echt.
Dat heeft de Amerikaanse Nationale Veiligheidsraad NSC woensdag bekendgemaakt.
De video verscheen dinsdag op internet en toont de onthoofding van de Amerikaanse journalist die in augustus 2013 werd ontvoerd in Syrië.
De openbaarmaking volgde ruim anderhalve week nadat IS beelden naar buiten bracht waarop was te zien hoe de eveneens Amerikaanse journalist James Wright Foley werd onthoofd. Daarbij werd al gedreigd dat Sotloff hetzelfde lot zou wachten als de Amerikaanse luchtaanvallen op IS-strijders in Irak niet stoppen.
De nieuwe video heeft de titel ''tweede boodschap aan Amerika''. Sotloff spreekt voorafgaand aan zijn executie in de camera een propagandaboodschap uit van IS. Hij zegt dat hij ''de prijs betaalt'' voor de interventies door de Verenigde Staten.
Net als bij de onthoofding van Foley richtte een gemaskerde in het zwart geklede beul met een Brits accent zich tot de VS. ''Ik ben terug, Obama, en ik ben terug door jouw arrogante buitenlandse beleid tegenover de Islamitische Staat'', aldus de man. ''Net als jullie raketten ons volk blijven raken, blijft ons mes de halzen van jullie volk doorklieven''.
De Israëlische krant Haaretz meldt dat Sotloff ook de Israëlische nationaliteit had.
http://www.nu.nl/buitenla(...)loff-authentiek.html
Van het bericht.quote:Op woensdag 3 september 2014 13:49 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Is dat jou mening ? Of die van het bericht?
Oh, oké. Geen speld tussen te krijgen.quote:Op woensdag 3 september 2014 13:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Onthoofdingsvideo Steven Sotloff is authentiek
De video waarop te zien is hoe de Amerikaanse journalist Steven Sotloff wordt onthoofd door leden van de Islamitische Staat (IS, voorheen ISIS), is echt.
Het zou wel verassend zijn als ze die personen zouden verbranden.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:36 schreef theguyver het volgende:
Btw zo verassend vind ik het onthoofden van Buitenlanders niet in de Regio!
gruwelijk maar niet verassend, er gebeuren meer gruweldaden daar en dit is maar het topje van de ijsberg.
in 2004 werden er ook al een groot aantal buitenlanders op deze manier gedood in de regio!
Shosei Koda (2004) – Japanese citizen beheaded by terrorists
Kim Sun-il (2004) – South Korean citizen beheaded by terrorists
Kenneth Bigley (2004) – UK citizen beheaded by terrorists
Nick Berg (2004) – US citizen beheaded by terrorists
Eugene Armstrong (2004) – US citizen beheaded by terrorists
Jack Hensley (2004) – US citizen beheaded by terrorists
Paul Marshall Johnson, Jr. (2004) – US citizen beheaded by terrorists
quote:Op donderdag 4 september 2014 16:55 schreef NickGrouwen het volgende:
HAHAHAHA dit MOET MOET MOET iedereen zien!\
Gezien maar wat is er zo bijzonder aan? Die auto is van 2007?quote:Op donderdag 4 september 2014 16:55 schreef NickGrouwen het volgende:
HAHAHAHA dit MOET MOET MOET iedereen zien!\
Waarom loop je hier nou photoshops te plaatsen?quote:
Nee is gewoon lolligquote:Op zaterdag 6 september 2014 13:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gezien maar wat is er zo bijzonder aan? Die auto is van 2007?
quote:Op zaterdag 6 september 2014 13:56 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Waarom loop je hier nou photoshops te plaatsen?Is het niveau hier serieus zo gezakt dat de 'complotters' maar weer zelf bewijs bij elkaar gaan photoshoppen?
Genoeg mensen die hier blind voor vallen
zo zijn we golf oorlog 2 ingeluist.quote:Op zaterdag 6 september 2014 14:46 schreef Erasmo het volgende:
Ja lach maar het is niet de eerste keer dat er hier met gephotoshopped materiaal wordt gestrooid waarvan vervolgens half BNW ervan is overtuigd dat het echt is.
Dat geeft nog geen excuus om nu hetzelfde te doen.quote:Op zondag 7 september 2014 01:08 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
zo zijn we golf oorlog 2 ingeluist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 30% gewijzigd door Lavenderr op 08-09-2014 11:44:53 ]Life is too short to be loving someone else dream.
Meid, 't is wat.quote:Op zaterdag 6 september 2014 14:46 schreef Erasmo het volgende:
Ja lach maar het is niet de eerste keer dat er hier met gephotoshopped materiaal wordt gestrooid waarvan vervolgens half BNW ervan is overtuigd dat het echt is.
quote:Op maandag 8 september 2014 12:23 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Het feit dat je mediamanipulatie van je eigen kant zo af doet zegt een hoop.
Dat we dus vechten tegen ISIS is dus symbolisch voor de dollarquote:The symbol for the U.S. dollar is $, sometimes with one or two vertical lines. The “S” and “I” have nothing to do with “dollars” and everything to do with “ISIS.” The Egyptian Goddess of the Moon and Sirius was “ISIS” and this is the most common name for her used by the Brotherhood. The dollar sign is actually an occult talisman to this Illuminati Goddess. This is why both the Statue of Liberty/Isis and her dollars are both the same color green. The ancient roots of the word Moon were “mon” and “min” which is why we have “money” made at the “mint.” The very idea of money and symbolic currency comes from ancient secret societies.
bron
Ja hoor, tuurlijk. Ach ja, als het te lastig is om te bevatten dat er daar moordende beesten rondlopen is het handiger om in een of ander theorietje te geloven.quote:Op maandag 8 september 2014 13:09 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat we dus vechten tegen ISIS is dus symbolisch voor de dollar
de ¤ is een C met 2 streepjes er voor de C staat voor Cyanide de 2 verticale streepjes staan voor het 2e decenium dit houd in dat iedereen door Cyanide om het leven komt in 2020!quote:Op maandag 8 september 2014 13:09 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat we dus vechten tegen ISIS is dus symbolisch voor de dollar
net als de taliban, al-qaida is het een fantoomvijandquote:Op maandag 8 september 2014 13:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja hoor, tuurlijk. Ach ja, als het te lastig is om te bevatten dat er daar moordende beesten rondlopen is het handiger om in een of ander theorietje te geloven.
munt 13,de hoer van Babylon op het beest uit openbaringen?quote:Op maandag 8 september 2014 14:21 schreef theguyver het volgende:
[..]
de ¤ is een C met 2 streepjes er voor de C staat voor Cyanide de 2 verticale streepjes staan voor het 2e decenium dit houd in dat iedereen door Cyanide om het leven komt in 2020!
Als je ook goed kijkt naar de briefjes zie je de plekken waar ze dit vergif gaan verspreiden, de locaties worden gewoon van te voren al aan gegeven..
Dat is niet het enige de daders worden ook al duidelijk afgebeeld op de munten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bron
Lijkt er wel op iddquote:Op maandag 8 september 2014 19:03 schreef Manke het volgende:
[..]
munt 13,de hoer van Babylon op het beest uit openbaringen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |