Dat was sowieso wel duidelijk, toch?quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:50 schreef Crazy_like_Alex_Jones het volgende:
Ja maar.... als mensen doorhebben dat het helemaal niet is gebeurd en slechts een opgezet fabeltje is door 1 of meerdere overheden dan is het wellicht een eye-opener over hoe overheden werkelijk opereren en dat het misschien helemaal niet zo slim is om de overheid alles maar te bepalen.
Walgelijke suggestieve filmpjes.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:30 schreef ems. het volgende:
Maar z'n ouders durven te lachen! Dan moet het wel een hoax zijn!!1
We zullen het binnenkort weten want ze hebben de waarschijnlijke moordenaar ontmaskerd:quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:56 schreef ems. het volgende:
Waarom alle vingers naar Amerika wijzen wat betreft het faken van de beelden ontgaat me compleet. We zijn op BNW dames, wat nou als het een complot is van Isis om de onthoofding niet te laten zien omdat ze heel goed weten dat de simpele westerse man dan meteen gaat roepen dat het hollywood is en zich dus niet tegen isis schaart?
Genoeg mensen die zo keihard geplayed kunnen worden, en die denken meteen allemaal dat ze slim zijn enzo dus die blijven dat ook geloven
quote:But a study of the four-minute 40-second clip, carried out by an international forensic science company which has worked for police forces across Britain, suggested camera trickery and slick post-production techniques appear to have been used.
A forensic analyst told The Times that no blood can be seen, even though the knife is drawn across the neck area at least six times.
'It concluded: “No one is disputing that at some point an execution occurred.” 'quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:21 schreef Summers het volgende:
Foley murder video 'may have been staged'
[..]
En hier is MSM wel geloofwaardig?quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:21 schreef Summers het volgende:
Foley murder video 'may have been staged'
[..]
Dat zegt niks over of het wel is gebeurd , het zegt wel iets over de betrouwbaarheid van de bron die met het filmpjel komt . Ik vond het al zo'n vaag nietszeggend nieuwsbericht " De V.s heeft bevestigt dat het filmpje echt is " dat is ook al geen betrouwbare bron .quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
'It concluded: “No one is disputing that at some point an execution occurred.” '
Ik heb het filmpje gezien en ook ik zag geen spat bloed .quote:
Het gaat mij om de wispelturigheid bij de complotdenker, je kunt niet in 1 discussie de msm ongeloofwaardig noemen en in een andere het als bron gebruiken voor je complot omdat het toevallig in je straatje past.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:04 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik heb het filmpje gezien en ook ik zag geen spat bloed .
Ik denk ook dat het één de dezelfde is.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:51 schreef Geralt het volgende:
Ik zie 4x dezelfde rotkop. Dus ik zet mn geld op ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |