Je levert geen argumenten, Lavenderr.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ach kom nou toch Mata. Ga je nu echt álles een false flag noemen?
Wie denk je wel dat je bentquote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je levert geen argumenten, Lavenderr.
Probeer dat en ik ga erop in. Niet op rare vragen die duidelijk aangeven dat je mijn punten over Foley en zijn nepouders niet oppikt.
Ik dacht dat we hier op een discussieforum zaten? Daar voer je discussies? Die gaan op basis van argumenten. Voor trollen en onzinnige vragen zijn er de SC's en ONZ?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wie denk je wel dat je bentmet je arrogante gebral.
Bij 'Foley en zijn nepouders' haak ik af.
Dag Mata
Idd. Practice what you preachquote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik dacht dat we hier op een discussieforum zaten? Daar voer je discussies? Die gaan op basis van argumenten. Voor trollen en onzinnige vragen zijn er de SC's en ONZ?
Je mag afhaken als je wereldbeeld verstoord wordt.
Die nepouders zijn voor iedereen op video te "bewonderen". Wat een aanfluiting, die vicsims.
Daarom vraag ik je om argumenten. Ik geef die constant, maar hoor zo weinig terug van je.quote:
Klopt. Ik heb zelden tot nooit iets op BNW gepost waarover te discussieren valtquote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daarom vraag ik je om argumenten. Ik geef die constant, maar hoor zo weinig terug van je.
Ik vraag me af waarom, de onderwerpen interesseren je blijkbaar, je post constant informatie uit de massamedia, maar een lekkere post om over te discussieren, met argumenten voor je stellingen zie ik maar niet verschijnen.
Ik vind dat jammer, dat je me dan een arrogante braller noemt, weinig professioneel, maar vooral zo zinloos, op een discussieforum.
Veelal kom je met massamedia-informatie, die jij dan wellicht niet als propaganda beschouwt, maar ik wel.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb zelden tot nooit iets op BNW gepost waarover te discussieren valt![]()
Hmm, je begon zelf met "arrogant gebral". Heb je jezelf daarvoor ook genote?quote:En schei nou maar weer uit met dat op de persoon. Ik trap er niet in en laat me niet door je uitlokken.
Waarom zou ik mezelf daar voor noten. Je bent toch arrogant aan het brallen? Niemand weet hoe het zit, alleen de grote Matador. Die weet álles en zal anderen wel even vertellen hoe fout ze het hebben en hoe weinig ze bijdragen aan de onderwerpen. Zie je zelf niet hoe je bezig bent?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Veelal kom je met massamedia-informatie, die jij dan wellicht niet als propaganda beschouwt, maar ik wel.
[..]
Hmm, je begon zelf met "arrogant gebral". Heb je jezelf daarvoor ook genote?
Ik weet nu juist NIET hoe het zit, wat ik op precies dit moment uitleg aan guyver in het IS topic.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom zou ik mezelf daar voor noten. Je bent toch arrogant aan het brallen? Niemand weet hoe het zit, alleen de grote Matador. Die weet álles en zal anderen wel even vertellen hoe fout ze het hebben en hoe weinig ze bijdragen aan de onderwerpen. Zie je zelf niet hoe je bezig bent?
Misschien moet je dat dan ook eens in het Apollo topic doen? Tot nu toe is het inderdaad veel arrogant gebral waar je eigenlijk maar bar weinig zegt.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daarom vraag ik je om argumenten. Ik geef die constant, maar hoor zo weinig terug van je.
Ik vraag me af waarom, de onderwerpen interesseren je blijkbaar, je post constant informatie uit de massamedia, maar een lekkere post om over te discussieren, met argumenten voor je stellingen zie ik maar niet verschijnen.
Ik vind dat jammer, dat je me dan een arrogante braller noemt, weinig professioneel, maar vooral zo zinloos, op een discussieforum.
En anderen krijgen notejes over trollen?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom zou ik mezelf daar voor noten. Je bent toch arrogant aan het brallen? Niemand weet hoe het zit, alleen de grote Matador. Die weet álles en zal anderen wel even vertellen hoe fout ze het hebben en hoe weinig ze bijdragen aan de onderwerpen. Zie je zelf niet hoe je bezig bent?
Het is een complot. Start een topic op niburu en vertel over de onrechtvaardigheden die hier plaatsvinden!quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:17 schreef Tingo het volgende:
[..]
En anderen krijgen notejes over trollen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |