abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150148642
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 17:10 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ach kom nou toch Mata. Ga je nu echt álles een false flag noemen?
Je levert geen argumenten, Lavenderr.

Probeer dat en ik ga erop in. Niet op rare vragen die duidelijk aangeven dat je mijn punten over Foley en zijn nepouders niet oppikt.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_150149144
quote:
12s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 17:12 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Je levert geen argumenten, Lavenderr.

Probeer dat en ik ga erop in. Niet op rare vragen die duidelijk aangeven dat je mijn punten over Foley en zijn nepouders niet oppikt.
Wie denk je wel dat je bent :D met je arrogante gebral.
Bij 'Foley en zijn nepouders' haak ik af.
Dag Mata :W
pi_150149434
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 17:26 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wie denk je wel dat je bent :D met je arrogante gebral.
Bij 'Foley en zijn nepouders' haak ik af.
Dag Mata :W
Ik dacht dat we hier op een discussieforum zaten? Daar voer je discussies? Die gaan op basis van argumenten. Voor trollen en onzinnige vragen zijn er de SC's en ONZ?

Je mag afhaken als je wereldbeeld verstoord wordt.

Die nepouders zijn voor iedereen op video te "bewonderen". Wat een aanfluiting, die vicsims. :r
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_150149792
quote:
19s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 17:34 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik dacht dat we hier op een discussieforum zaten? Daar voer je discussies? Die gaan op basis van argumenten. Voor trollen en onzinnige vragen zijn er de SC's en ONZ?

Je mag afhaken als je wereldbeeld verstoord wordt.

Die nepouders zijn voor iedereen op video te "bewonderen". Wat een aanfluiting, die vicsims. :r
Idd. Practice what you preach ^O^
pi_150150115
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 17:45 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Idd. Practice what you preach ^O^
Daarom vraag ik je om argumenten. Ik geef die constant, maar hoor zo weinig terug van je.

Ik vraag me af waarom, de onderwerpen interesseren je blijkbaar, je post constant informatie uit de massamedia, maar een lekkere post om over te discussieren, met argumenten voor je stellingen zie ik maar niet verschijnen.

Ik vind dat jammer, dat je me dan een arrogante braller noemt, weinig professioneel, maar vooral zo zinloos, op een discussieforum.

pi_150150492
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 17:54 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Daarom vraag ik je om argumenten. Ik geef die constant, maar hoor zo weinig terug van je.

Ik vraag me af waarom, de onderwerpen interesseren je blijkbaar, je post constant informatie uit de massamedia, maar een lekkere post om over te discussieren, met argumenten voor je stellingen zie ik maar niet verschijnen.

Ik vind dat jammer, dat je me dan een arrogante braller noemt, weinig professioneel, maar vooral zo zinloos, op een discussieforum.
Klopt. Ik heb zelden tot nooit iets op BNW gepost waarover te discussieren valt :+
En schei nou maar weer uit met dat op de persoon. Ik trap er niet in en laat me niet door je uitlokken.
pi_150150569
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 18:07 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Klopt. Ik heb zelden tot nooit iets op BNW gepost waarover te discussieren valt :+
Veelal kom je met massamedia-informatie, die jij dan wellicht niet als propaganda beschouwt, maar ik wel.

quote:
En schei nou maar weer uit met dat op de persoon. Ik trap er niet in en laat me niet door je uitlokken.
Hmm, je begon zelf met "arrogant gebral". Heb je jezelf daarvoor ook genote? :')

pi_150150679
quote:
15s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 18:09 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Veelal kom je met massamedia-informatie, die jij dan wellicht niet als propaganda beschouwt, maar ik wel.

[..]

Hmm, je begon zelf met "arrogant gebral". Heb je jezelf daarvoor ook genote? :')
Waarom zou ik mezelf daar voor noten. Je bent toch arrogant aan het brallen? Niemand weet hoe het zit, alleen de grote Matador. Die weet álles en zal anderen wel even vertellen hoe fout ze het hebben en hoe weinig ze bijdragen aan de onderwerpen. Zie je zelf niet hoe je bezig bent?
pi_150150746
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 18:12 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Waarom zou ik mezelf daar voor noten. Je bent toch arrogant aan het brallen? Niemand weet hoe het zit, alleen de grote Matador. Die weet álles en zal anderen wel even vertellen hoe fout ze het hebben en hoe weinig ze bijdragen aan de onderwerpen. Zie je zelf niet hoe je bezig bent?
Ik weet nu juist NIET hoe het zit, wat ik op precies dit moment uitleg aan guyver in het IS topic.

zaterdag 28 februari 2015 @ 18:15:06 #35
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_150150753
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 17:54 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Misschien moet je dat dan ook eens in het Apollo topic doen? Tot nu toe is het inderdaad veel arrogant gebral waar je eigenlijk maar bar weinig zegt.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_150150820
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 18:12 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En anderen krijgen notejes over trollen?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_150150849
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 18:17 schreef Tingo het volgende:

[..]

En anderen krijgen notejes over trollen?
Het is een complot. Start een topic op niburu en vertel over de onrechtvaardigheden die hier plaatsvinden!
Conscience do cost.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')