abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147614568
En wel hier verder...

OP uit vorige deel (weet even niet van wie):

James Foley een CIA gelinkt persoon die ontvoerd was in Libye en 1 van de redenen van het massa bombardement van NAVO op Libye met honderd duizend doden als gevolg.
Wederom ontvoerd in Syrie, eerst werd ons verteld dat hij ontvoerd was door Assad hemzelf, waar later werd verteld dat hij door al-qaida(isis, isil, haqqanis, al nusra of wat voor nieuwe naam om on te verwarren het blijft gewoon al-qaida.) ontvoerd was.

Aangezien ik al genoeg onthoofdings filmpjes heb gezien ern ze niet erg prettig meer vind nooit de video bekeken. Nu blijkt echter dat het o zo schuwelijke filmpje van de meest wrede terroristische organisatie door henzelf gecensord is..... en er helemaal geen onthoofding te zien is.
Blijkt bij nader onderzoek dat het niet eens dezelfde vent is in de video en James foly zelf.

Bekijk deze YouTube-video

Lookalikes
Bekijk deze YouTube-video

Sandy Hoax template

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 15-12-2014 20:43:35 ]
pi_147615452
Moeder van de slachtoffer schijnt een crises acteur te zijn, aldus het internetz :P

Persoon in kwestie zou Adriana Victoria Munoz heten

A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_147615636
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 20:22 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Met name de onthoofding van Foley heeft de publieke opinie met betrekking tot interventie in Syrië, Irak en eventueel andere landen wel de door de haviken in de VS gewenste richting in gestuurd.

De onthoofding was groots nieuws.
Destabilseren van 't Midden Oost en nog 'n beetje meer haat tegen 't moslim volk zaaien.
Ze willen graag Syria hebben.Misschien gaat 't om contole van 't water (Lake Tiberius)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_147616170
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 20:58 schreef Ali_boo het volgende:
Moeder van de slachtoffer schijnt een crises acteur te zijn, aldus het internetz :P

[ afbeelding ]
Misschien 'n red herring/fake ID,...dan de conspiracy theoristss gaan allemaal opzoek naar de Mevrouw Munoz...iemand die heeft nooit bestaat.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_147616282
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 20:58 schreef Ali_boo het volgende:

[ afbeelding ]
Komt zoiets niet uit dan?

Is er niemand die James en zijn ouders samen kende? Die kan getuigen, gewoon als normaal burger, niet aangestuurd door anderen?

Zijn er geen tegengetuigenverslagen? Die die ouders helemaal niet herkennen maar wel duidelijk en oprecht James Foley en zijn ouders kende?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_147616813
quote:
15s.gif Op maandag 15 december 2014 21:13 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Is er niemand die James en zijn ouders samen kende? Die kan getuigen, gewoon als normaal burger, niet aangestuurd door anderen?

Zijn er geen tegengetuigenverslagen? Die die ouders helemaal niet herkennen maar wel duidelijk en oprecht James Foley en zijn ouders kende?
Tis al uit 'n beetje toch? Als we gaan dat op onze oh-zo-vertrouwbaar MSM ooit zien is 'n andere verhaal.
pi_147632455
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 21:22 schreef Tingo het volgende:

[..]

Tis al uit 'n beetje toch? Als we gaan dat op onze oh-zo-vertrouwbaar MSM ooit zien is 'n andere verhaal.
Het is helemaal niet uit. Dat maak jij er van.
pi_147640615
quote:
15s.gif Op maandag 15 december 2014 21:13 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Niet zolang de media in handen is van een klein groepje mensen . Zo had ik nooit gehoord over explosies bij 9/11 totdat ik het op internet zag . De getuige op 11 sep zag ik wel maar erg handig werden die met belastende verklaringen buiten beeld gelaten

Het is bij Foley niet anders . Zou me niet verbazen als de buren nooit de ouders voor de tragedie nooit in hun buurt hebben gezien

Zal later even kijken of ik meer info over kan vinden
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_147640819
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 16:21 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Niet zolang de media in handen is van een klein groepje mensen .
Haha.
Conscience do cost.
pi_147650658
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 12:08 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het is helemaal niet uit. Dat maak jij er van.
Laat maar(edit)
pi_147650770
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 16:21 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Niet zolang de media in handen is van een klein groepje mensen . Zo had ik nooit gehoord over explosies bij 9/11 totdat ik het op internet zag . De getuige op 11 sep zag ik wel maar erg handig werden die met belastende verklaringen buiten beeld gelaten

Het is bij Foley niet anders . Zou me niet verbazen als de buren nooit de ouders voor de tragedie nooit in hun buurt hebben gezien

Zal later even kijken of ik meer info over kan vinden
Eerste punt is waar, maar was deze James Foley dan zo bijzonder dat niemand uit zijn sociale omgeving zijn ouders kende en kon verklaren dat die "ouders" die in deze video gepresenteerd worden (van wie de moeder een bekende crisisacteur zou zijn) NIET zijn echte ouders waren?

Iedereen heeft toch wel vrienden/collega's/familie/contacten die zowel jou als jouw ouders kennen/kenden?
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_147651159
quote:
19s.gif Op dinsdag 16 december 2014 21:10 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Eerste punt is waar, maar was deze James Foley dan zo bijzonder dat niemand uit zijn sociale omgeving zijn ouders kende en kon verklaren dat die "ouders" die in deze video gepresenteerd worden (van wie de moeder een bekende crisisacteur zou zijn) NIET zijn echte ouders waren?

Iedereen heeft toch wel vrienden/collega's/familie/contacten die zowel jou als jouw ouders kennen/kenden?
Tuurlijk is 't moellijk te begrijpen hoe tis allemaal gedaan....en dus gaan we geloven wat is 'makkelijker' te geloven.Onze wereld is 'gek' - maar niet ZO 'gek'.
pi_147651246
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 21:19 schreef Tingo het volgende:

[..]

Tuurlijk is 't moellijk te begrijpen hoe tis allemaal gedaan....en dus gaan we geloven wat is 'makkelijker' te geloven.Onze wereld is 'gek' - maar niet ZO 'gek'.
Tingo, daar kan je mij niet van beschuldigen.

Maar zomaar alles wat Alex Jones oplepelt geloven alleen omdat hij het zegt, lijkt me net zo onzinnig als de MSM geloven omdat zij het zeggen.

Beide hebben de bewijsvoering aan hun kant als ze iets stellen.

Daarom vraag ik ook naar concrete aanwijzingen. Niet zomaar "ja er worden complotten gesmeed, dus dit zal ook wel een complot zijn". Het stinkt, maar hoe zit het precies?

pi_147651753
quote:
19s.gif Op dinsdag 16 december 2014 21:21 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Tingo, daar kan je mij niet van beschuldigen.

Maar zomaar alles wat Alex Jones oplepelt geloven alleen omdat hij het zegt, lijkt me net zo onzinnig als de MSM geloven omdat zij het zeggen.

Beide hebben de bewijsvoering aan hun kant als ze iets stellen.

Daarom vraag ik ook naar concrete aanwijzingen. Niet zomaar "ja er worden complotten gesmeed, dus dit zal ook wel een complot zijn". Het stinkt, maar hoe zit het precies?
Ik beschuld(don't know it in dutch)je niet.Ik heb zelf mensen zoals AJ,.Icke enz.nooit vertrouwd.Ze vormen ook n deel van 't hele BS beeld,imo.
Het stinkt idd maar ik weet ook niet hoe het zit precies. Is ook 'n kwestie van je eigen perceptie/ervaring/denkwijs enz. Denk ik.
pi_147652518
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 21:08 schreef Tingo het volgende:

[..]

Laat maar(edit)

Je weet dat ik edits kan lezen? Erg flauw Tingo.
pi_147652716
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 21:44 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Je weet dat ik edits kan lezen? Erg flauw Tingo.
Dat wist ik niet,nee.
Je mag 't plaatsen als je wil,ik heb al vergeten wat ik heb geschreven....dus zo erg was 't niet anyhoos.
pi_147653196
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 21:47 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dat wist ik niet,nee.
Je mag 't plaatsen als je wil,ik heb al vergeten wat ik heb geschreven....dus zo erg was 't niet anyhoos.
Nah, laat maar. Vind het gewoon flauw.
pi_147654825
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 21:57 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nah, laat maar.
Inhoudelijk dan; wat vind jij van James Foley? Ruimte voor een hoax, of echt gebeurd, niet meer over lullen?

pi_147656164
quote:
19s.gif Op dinsdag 16 december 2014 22:23 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Inhoudelijk dan; wat vind jij van James Foley? Ruimte voor een hoax, of echt gebeurd, niet meer over lullen?
Ik denk echt gebeurd. Helaas.
  vrijdag 27 februari 2015 @ 19:53:36 #21
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_150121535
quote:
19s.gif Op dinsdag 16 december 2014 22:23 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Waarom zou je daar een hoax van maken terwijl, het al bekend was dat er genoeg afschuwelijke dingen gebeurd zijn in de regio... eigenlijk gebeurde het al jaren..

Dat er ingegrepen zou worden was al een feit!
De VS onderhandeld niet!

Wel of niet deze gebeurtenis het maakte allemaal niks uit!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_150125119
Dit zou Jihadi John dan moeten zijn:

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 27-02-2015 21:16:23 ]
pi_150137745
quote:
Net zo raar als de andere interviews denk ik.
pi_150147636
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 19:53 schreef theguyver het volgende:

[..]

Waarom zou je daar een hoax van maken
Dat doe ik niet, dat doen PNAC, CIA, Mossad en weet ik veel wat voor boeven er nog allemaal bij betrokken zijn (dat weet niemand).

Dat er onthoofdingen en vreselijke dingen echt kúnnen plaatsvinden, maakt niet dat het dan ook echt is in alle gevallen.

pi_150148607
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 16:40 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat doe ik niet, dat doen PNAC, CIA, Mossad en weet ik veel wat voor boeven er nog allemaal bij betrokken zijn (dat weet niemand).

Dat er onthoofdingen en vreselijke dingen echt kúnnen plaatsvinden, maakt niet dat het dan ook echt is in alle gevallen.
Ach kom nou toch Mata. Ga je nu echt álles een false flag noemen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')