Destabilseren van 't Midden Oost en nog 'n beetje meer haat tegen 't moslim volk zaaien.quote:Op maandag 15 december 2014 20:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Met name de onthoofding van Foley heeft de publieke opinie met betrekking tot interventie in Syrië, Irak en eventueel andere landen wel de door de haviken in de VS gewenste richting in gestuurd.
De onthoofding was groots nieuws.
Misschien 'n red herring/fake ID,...dan de conspiracy theoristss gaan allemaal opzoek naar de Mevrouw Munoz...iemand die heeft nooit bestaat.quote:Op maandag 15 december 2014 20:58 schreef Ali_boo het volgende:
Moeder van de slachtoffer schijnt een crises acteur te zijn, aldus het internetz
Persoon in kwestie zou Adriana Victoria Munoz heten
[ afbeelding ]
Komt zoiets niet uit dan?quote:Op maandag 15 december 2014 20:58 schreef Ali_boo het volgende:
Moeder van de slachtoffer schijnt een crises acteur te zijn, aldus het internetz
Persoon in kwestie zou Adriana Victoria Munoz heten
[ afbeelding ]
Tis al uit 'n beetje toch? Als we gaan dat op onze oh-zo-vertrouwbaar MSM ooit zien is 'n andere verhaal.quote:Op maandag 15 december 2014 21:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Komt zoiets niet uit dan?
Is er niemand die James en zijn ouders samen kende? Die kan getuigen, gewoon als normaal burger, niet aangestuurd door anderen?
Zijn er geen tegengetuigenverslagen? Die die ouders helemaal niet herkennen maar wel duidelijk en oprecht James Foley en zijn ouders kende?
Het is helemaal niet uit. Dat maak jij er van.quote:Op maandag 15 december 2014 21:22 schreef Tingo het volgende:
[..]
Tis al uit 'n beetje toch? Als we gaan dat op onze oh-zo-vertrouwbaar MSM ooit zien is 'n andere verhaal.
Niet zolang de media in handen is van een klein groepje mensen . Zo had ik nooit gehoord over explosies bij 9/11 totdat ik het op internet zag . De getuige op 11 sep zag ik wel maar erg handig werden die met belastende verklaringen buiten beeld gelatenquote:Op maandag 15 december 2014 21:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Komt zoiets niet uit dan?
Is er niemand die James en zijn ouders samen kende? Die kan getuigen, gewoon als normaal burger, niet aangestuurd door anderen?
Zijn er geen tegengetuigenverslagen? Die die ouders helemaal niet herkennen maar wel duidelijk en oprecht James Foley en zijn ouders kende?
Haha.quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:21 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Niet zolang de media in handen is van een klein groepje mensen .
Laat maar(edit)quote:Op dinsdag 16 december 2014 12:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is helemaal niet uit. Dat maak jij er van.
Eerste punt is waar, maar was deze James Foley dan zo bijzonder dat niemand uit zijn sociale omgeving zijn ouders kende en kon verklaren dat die "ouders" die in deze video gepresenteerd worden (van wie de moeder een bekende crisisacteur zou zijn) NIET zijn echte ouders waren?quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:21 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Niet zolang de media in handen is van een klein groepje mensen . Zo had ik nooit gehoord over explosies bij 9/11 totdat ik het op internet zag . De getuige op 11 sep zag ik wel maar erg handig werden die met belastende verklaringen buiten beeld gelaten
Het is bij Foley niet anders . Zou me niet verbazen als de buren nooit de ouders voor de tragedie nooit in hun buurt hebben gezien
Zal later even kijken of ik meer info over kan vinden
Tuurlijk is 't moellijk te begrijpen hoe tis allemaal gedaan....en dus gaan we geloven wat is 'makkelijker' te geloven.Onze wereld is 'gek' - maar niet ZO 'gek'.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Eerste punt is waar, maar was deze James Foley dan zo bijzonder dat niemand uit zijn sociale omgeving zijn ouders kende en kon verklaren dat die "ouders" die in deze video gepresenteerd worden (van wie de moeder een bekende crisisacteur zou zijn) NIET zijn echte ouders waren?
Iedereen heeft toch wel vrienden/collega's/familie/contacten die zowel jou als jouw ouders kennen/kenden?
Tingo, daar kan je mij niet van beschuldigen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:19 schreef Tingo het volgende:
[..]
Tuurlijk is 't moellijk te begrijpen hoe tis allemaal gedaan....en dus gaan we geloven wat is 'makkelijker' te geloven.Onze wereld is 'gek' - maar niet ZO 'gek'.
Ik beschuld(don't know it in dutch)je niet.Ik heb zelf mensen zoals AJ,.Icke enz.nooit vertrouwd.Ze vormen ook n deel van 't hele BS beeld,imo.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tingo, daar kan je mij niet van beschuldigen.
Maar zomaar alles wat Alex Jones oplepelt geloven alleen omdat hij het zegt, lijkt me net zo onzinnig als de MSM geloven omdat zij het zeggen.
Beide hebben de bewijsvoering aan hun kant als ze iets stellen.
Daarom vraag ik ook naar concrete aanwijzingen. Niet zomaar "ja er worden complotten gesmeed, dus dit zal ook wel een complot zijn". Het stinkt, maar hoe zit het precies?
Dat wist ik niet,nee.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je weet dat ik edits kan lezen? Erg flauw Tingo.
Nah, laat maar. Vind het gewoon flauw.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:47 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dat wist ik niet,nee.
Je mag 't plaatsen als je wil,ik heb al vergeten wat ik heb geschreven....dus zo erg was 't niet anyhoos.
Inhoudelijk dan; wat vind jij van James Foley? Ruimte voor een hoax, of echt gebeurd, niet meer over lullen?quote:
Ik denk echt gebeurd. Helaas.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Inhoudelijk dan; wat vind jij van James Foley? Ruimte voor een hoax, of echt gebeurd, niet meer over lullen?
Waarom zou je daar een hoax van maken terwijl, het al bekend was dat er genoeg afschuwelijke dingen gebeurd zijn in de regio... eigenlijk gebeurde het al jaren..quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Inhoudelijk dan; wat vind jij van James Foley? Ruimte voor een hoax, of echt gebeurd, niet meer over lullen?
Net zo raar als de andere interviews denk ik.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:16 schreef Lavenderr het volgende:
http://www.nbcnews.com/st(...)ims-families-n314021
Dat doe ik niet, dat doen PNAC, CIA, Mossad en weet ik veel wat voor boeven er nog allemaal bij betrokken zijn (dat weet niemand).quote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:53 schreef theguyver het volgende:
[..]
Waarom zou je daar een hoax van maken
Ach kom nou toch Mata. Ga je nu echt álles een false flag noemen?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat doe ik niet, dat doen PNAC, CIA, Mossad en weet ik veel wat voor boeven er nog allemaal bij betrokken zijn (dat weet niemand).
Dat er onthoofdingen en vreselijke dingen echt kúnnen plaatsvinden, maakt niet dat het dan ook echt is in alle gevallen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |