Dit zijn echt zijn ouders?quote:Op maandag 15 december 2014 18:11 schreef Tingo het volgende:
[..]
Paar dagen na 't 'onthoofding' krijgen we deze soort gasten,zogenaamde ouders aan 't woord,gezellig aan 't chatten en lachen met de TV mensen.
Als mensen geloven dit soort lui, dan 't verbaast me ook niet hoe ze geloven alles op journal.
These people are fckin sick!
That is what we are expected to beleive,yes.quote:Op maandag 15 december 2014 18:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dit zijn echt zijn ouders?Idd vreemde manier van in beeld verschijnen. Lijken niet erg aangeslagen en meer bezig met telefoontjes. Extreem religieus, maar dat is niet zo vreemd in de VS. Wel erg vreemd om de dood van hun zoon ineens aan Obama te linken... Doen Nederlanders dat, hun dood aan een beleid van Rutte linken? De VS zijn anders, maar toch, het is verdacht propagandistisch.
Ik kan het bijna niet kijken, want het lijkt zo nep. Vaag stel. Ik zie nu ineens dat er nog een broer (?) achter staat? Waarom staat ie verscholen achter zijn pa? Wat is dat voor cameraman?
Het kan ook gewoon echt zijn, want de scheidslijn tussen religieuze indoctrinatie, vreemd denken, politiek en propaganda kan soms heel dun zijn....
Sommige mensen zijn gewoon echt verknipt en getrouwd (soms letterlijk) met het Militair-Industriele Complex.
Zeg ik dat?quote:Op maandag 15 december 2014 18:57 schreef Lavenderr het volgende:
Want iedereen hoort volkomen hetzelfde te reageren op een trauma.
Wat een kul.
Niks stromannetje. Het is bizar hoe er geoordeeld wordt over hoe deze mensen met hun verdriet en trauma omgaan. Gewoon beledigend.quote:Op maandag 15 december 2014 19:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zeg ik dat?
Juist niet "volkomen hetzelfde".
Eet je stromannetje op, alsjeblieft.
Hoezo? Ken jij ze?quote:Op maandag 15 december 2014 19:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niks stromannetje. Het is bizar hoe er geoordeeld wordt over hoe deze mensen met hun verdriet en trauma omgaan. Gewoon beledigend.
Heb je een linkje?quote:Op maandag 15 december 2014 19:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
Moet zeggen dat die familieleden van Foley op zijn zachts gezegd wel eigenaardig zijn ja.
Er is kort na het gebeuren ook een video gereleased met een interview met de broer en zus van Foley. Vreemd interview, vreemde lui.
Kan zo snel niet het volledige interview vinden, maar hier eentje waar wat commentaar bij wordt geleverd.quote:
Nee, wij kennen deze mensen niet.quote:Op maandag 15 december 2014 19:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoezo? Ken jij ze?
Ik bekijk dit gewoon als welk andere video. Gewoon kijken wat je ziet en opvalt. Zonder bevooroordeeld te zijn dat die ouders slachtoffer van iets zouden zijn.
Hoe het eerste stuk overkomt (toen de reli-onzin te erg werd heb ik hem uitgezet) is inderdaad verdacht imo. Niks "beledigend" aan hoor.
Ik beschuldig ze niet een moordenaar te zijn.
Precies.quote:Op maandag 15 december 2014 19:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, wij kennen deze mensen niet.
Dit filmpje is al verschillende keren voorbijgekomen en het filmpje van de broer en zuster ook .quote:Op maandag 15 december 2014 19:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Precies.
Dus een open zo objectief mogelijke blik en dat filmpje kijken.
Dan valt jou niets op? Ook niet in die video die Jokkebrok post? Volkomen normaal gedrag, "we kunnen er niets over zeggen"? Waarom zou je er niks over kunnen zeggen? Dit is toch BNW?
Klopt. dat soort dingen kun je allemaal meenemen in je analyse.quote:Op maandag 15 december 2014 19:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dit filmpje is al verschillende keren voorbijgekomen en het filmpje van de broer en zuster ook .
Er is nu eenmaal geen blauwdruk voor hoe je je 'hoort te gedragen' na zoiets traumatisch als het verlies van je zoon, broer of zuster door een brute moord. Iedereen reageert anders. Komt nogeens bij dat deze mensen media van over de hele wereld op de stoep hadden en contact met de president van het land. Lijkt mij niet zo vreemd dat je dan anders dan anders reageert. Wellicht zaten ze zwaar onder de kalmeringsmiddelen, we weten het niet.
Tuurlijk kun je analyseren maar dit soort remarks 'These people are fckin sick! '.quote:Op maandag 15 december 2014 19:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Klopt. dat soort dingen kun je allemaal meenemen in je analyse.
Maar dat wil niet zeggen dat je die analyse moet laten, zogenaamd om mensen die je niet kent noch jou kennen "niet te beledigen".
Als het echt acteurs zouden zijn vind ik die opmerkingen begrijpelijk, bijna verplicht.quote:Op maandag 15 december 2014 20:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tuurlijk kun je analyseren maar dit soort remarks 'These people are fckin sick! '.
vind ik echt schandalig.
Deze soort media propaganda verhalen zijn ontwerpen om 'n emotionele reactie te krijgen.quote:Op maandag 15 december 2014 19:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Klopt. dat soort dingen kun je allemaal meenemen in je analyse.
Maar dat wil niet zeggen dat je die analyse moet laten, zogenaamd om mensen die je niet kent noch jou kennen "niet te beledigen".
Klopt en met name in de VS.quote:Op maandag 15 december 2014 20:13 schreef Tingo het volgende:
[..]
Deze soort media propaganda verhalen zijn ontwerpen om 'n emotionele reactie te krijgen.
Tis ook 'n beetje taboe om 'n 'slachtoffer' te twijfel.
Psychological operations(mind control)noemen ze dat.
Miljoenen mensen zitten voor 't TV avond news en er is 'n collectief 'OMG thats terrible!' over veel van 't wereld.
Tis bijna precies in 't zelfde manier gepresenteerd in bijna elke land in 't West.
Am sorry dat je zo denken, en tis zeker niet m'n bedoeling om mensen te offend.quote:Op maandag 15 december 2014 20:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tuurlijk kun je analyseren maar dit soort remarks 'These people are fckin sick! '.
vind ik echt schandalig.
Met name de onthoofding van Foley heeft de publieke opinie met betrekking tot interventie in Syrië, Irak en eventueel andere landen wel de door de haviken in de VS gewenste richting in gestuurd.quote:Op maandag 15 december 2014 20:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Klopt en met name in de VS.
Wil niet zeggen dat alle uitgemolken emotie onwaar is of op onware feiten gebaseerd. Het is zo moeilijk soms om de propaganda van echt te onderscheiden, daar zijn die lui een echte meester in geworden waarbij Herr Doktor Goebbels zijn vingers zou aflikken.
Deze hoax er ook nog bij pakken lijkt me wat veel, dat dat IS stinkt als wat, lijkt me duidelijk.
De details interesseren me niet zoveel vergeleken met andere, grotere zaken.
Ja precies, dat soort handige middelen worden niet geschuwd.quote:Op maandag 15 december 2014 20:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Met name de onthoofding van Foley heeft de publieke opinie met betrekking tot interventie in Syrië, Irak en eventueel andere landen wel de door de haviken in de VS gewenste richting in gestuurd.
De onthoofding was groots nieuws.
Not forgetting his mate Werner over at NASA of coursequote:Op maandag 15 december 2014 20:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Klopt en met name in de VS.
Wil niet zeggen dat alle uitgemolken emotie onwaar is of op onware feiten gebaseerd. Het is zo moeilijk soms om de propaganda van echt te onderscheiden, daar zijn die lui een echte meester in geworden waarbij Herr Doktor Goebbels zijn vingers zou aflikken.
Deze hoax er ook nog bij pakken lijkt me wat veel, dat dat IS stinkt als wat, lijkt me duidelijk.
De details interesseren me niet zoveel vergeleken met andere, grotere zaken.
Dat verhaal ken ik niet? Wat voor foto's?quote:Op maandag 15 december 2014 20:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja precies, dat soort handige middelen worden niet geschuwd.
Die 19.000 (!!) zogenaamde foto's blijf ik het machtigste aan dat hele ISISYRIEIRAKgedoe vinden. Een complot dat werd gesmeed, uitgevoerd en zelfs door de pers te belachelijk geacht en daardoor naar de achtergrond (en helaas uit het geheugen van velen) gedrukt...
Ik heb er helaas geen archief van, maar op een gegeven moment kwamen er zogenaamd 19.000 haarscherpe foto's van "martelingskampen van Assad" 'bovendrijven'. Echt een bizar aantal, onmogelijk om in een korte tijd allemaal te maken.quote:Op maandag 15 december 2014 20:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat verhaal ken ik niet? Wat voor foto's?
Je bedoelt dit?quote:Op maandag 15 december 2014 20:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb er helaas geen archief van, maar op een gegeven moment kwamen er zogenaamd 19.000 haarscherpe foto's van "martelingskampen van Assad" 'bovendrijven'. Echt een bizar aantal, onmogelijk om in een korte tijd allemaal te maken.
Kwam groots in de media 1 dagje ofzo en verdween weer.
Was ergens in mei of juni dit jaar dacht ik.
Nee in dat topic verwijs ik naar dat eerdere geval, maar heb het toen niet in een topic gezet ofzo.quote:Op maandag 15 december 2014 20:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Je bedoelt dit?
NWS / Nieuwe foto's tonen concentratiekampen Assad in Syrie
Maar wat denk jij er dan van? Die foto's waren gemanipuleerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |