Ik heb niet genoeg tijd om in te gaan...maar dank voor je interrese.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:34 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Vertel;
Welke historische gebeurtenissen van de afgelopen 100 jaar zijn geen hoax in jouw ogen ?
Dank je voor deze zoveelste dooddoener.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:36 schreef Tingo het volgende:
Ik heb niet genoeg tijd om in te gaan...maar dank voor je interrese.
quote:Op donderdag 11 december 2014 14:33 schreef Lavenderr het volgende:
'IS biedt lichaam Foley aan voor 1 miljoen'
Islamitische Staat probeert het lichaam van de Amerikaanse fotojournalist James Foley, die afgelopen zomer werd onthoofd, te verkopen voor één miljoen dollar.
Dat meldt Buzzfeed. Drie tussenpersonen die in contact staan met IS zijn bereid om DNA te sturen naar Turkije, na ontvangst van het geld.
Een van de bemiddelaars laat weten dat hij werd benaderd door een IS-leider, die claimde dat hij Foleys familie wilde helpen om zijn dood te verwerken. De overdracht werd door hem bestempeld als een 'daad van barmhartigheid'. Aannemelijker is dat de terreurgroep het geld hard nodig heeft.
De prijs van ruwe olie daalt gestaag. IS financierde het leger deels door olie uit de veroverde gebieden te verkopen. Ook het losgeld van regeringen helpt de strijders. De Verenigde Staten en Groot-Brittannië weigeren echter geld te betalen voor gijzelaars.
Foley was de eerste Amerikaanse gijzelaar die voor de camera van IS werd onthoofd.
http://www.telegraaf.nl/b(...)ichaam_Foley___.html
Tja, je hebt een zieke geest en je hebt geld nodig
Wel de ultieme kans voor BNW'ers om te bewijzen dat Foley helemaal niet dood is. Dat hij niet onthoofd is en dat het allemaal maar een opzetje is van de westerse/ Israëlische media/ politiek.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:33 schreef Lavenderr het volgende:
Tja, je hebt een zieke geest en je hebt geld nodig
Die gedachte schoot mij ook al door het hoofd (sorry voor de beeldspraak) maar ik weet niet of we hier zo kapitaalkrachtig zijn.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:05 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Wel de ultieme kans voor BNW'ers om te bewijzen dat Foley helemaal niet dood is. Dat hij niet onthoofd is en dat het allemaal maar een opzetje is van de westerse/ Israëlische media/ politiek.
Hoeveel heeft Niburu al geboden?
Japie weet wel hoe je geld kunt maken.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:14 schreef Lavenderr het volgende:
Die gedachte schoot mij ook al door het hoofd (sorry voor de beeldspraak) maar ik weet niet of we hier zo kapitaalkrachtig zijn.
Japie heeft een bloedhekel aan geld dus bij hem moeten we niet zijnquote:Op vrijdag 12 december 2014 16:04 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Japie weet wel hoe je geld kunt maken.
De IS heeft nogal wat olievelden in handen en verkopen het op de zwarte markt misschien dat veel Handelaren niks meer durven te kopen,quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Japie heeft een bloedhekel aan geld dus bij hem moeten we niet zijn
Hoezo?quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:05 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Wel de ultieme kans voor BNW'ers om te bewijzen dat Foley helemaal niet dood is. Dat hij niet onthoofd is en dat het allemaal maar een opzetje is van de westerse/ Israëlische media/ politiek.
Hoeveel heeft Niburu al geboden?
Dat lijkt me nogal voor de hand liggend. Degenen-waaronder jij-die de onthoofding van James Foley een hoax noemen kunnen er op deze manier achterkomen of ze gelijk hebben.quote:
Voor mij was 't niet duidelijk dat 't Foley was in de video.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat lijkt me nogal voor de hand liggend. Degenen-waaronder jij-die de onthoofding van James Foley een hoax noemen kunnen er op deze manier achterkomen of ze gelijk hebben.
quote:Op zaterdag 13 december 2014 12:11 schreef Tingo het volgende:
[..]
Voor mij was 't niet duidelijk dat 't Foley was in de video.
Ik zou hem nooit erkennen op straat of in de kroeg of zo.
De echte Foley heeft misschien 'n nieuwe ID en 'n beetje plastische chirugie gehad.
Je kan iemand erkennen(recognise bedoel ik) van fotos.quote:Op zaterdag 13 december 2014 12:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]![]()
Logisch dat jij hem niet herkent, je bent toch geen familie of goede vriend?
Ik ben als een klein kind zo blij dat je tóch nog even wat tijd hebt gevonden.quote:Op zaterdag 13 december 2014 12:25 schreef Tingo het volgende:
Je kan iemand erkennen(recognise bedoel ik) van fotos.
Ik vond de interviews met Foleys z'n 'ouders' (binnen 'n dagje na de 'onthoofding' ) heel erg creepy.
quote:Op woensdag 10 december 2014 22:34 schreef Treinhomo het volgende:
Vertel;
Welke historische gebeurtenissen van de afgelopen 100 jaar zijn geen hoax in jouw ogen ?
Het gaat niet over James Foley en ik heb de tijd (en niet erg veel zin) om je te beantwoorden in iedere geval.quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:12 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ik ben als een klein kind zo blij dat je tóch nog even wat tijd hebt gevonden.
Er staat nog een vraagje van me open:
[..]
Je bent er zó vol van.quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:34 schreef Tingo het volgende:
Het gaat niet over James Foley en ik heb de tijd (en niet erg veel zin) om je te beantwoorden in iedere geval.
Voor mij ook niet, ik ken hem nietquote:Op zaterdag 13 december 2014 12:11 schreef Tingo het volgende:
Voor mij was 't niet duidelijk dat 't Foley was in de video.
Ik ook niet, maar kom op! Beetje onderzoeker kan wel DNA van familie regelen. Koop dat lijk, neem bloed af, vindt zijn familie en test het!quote:Ik zou hem nooit erkennen op straat of in de kroeg of zo.
De echte Foley heeft misschien 'n nieuwe ID en 'n beetje plastische chirugie gehad.
En dát is het he. Wij kennen hem niet. Zijn familie en kennissen wel.quote:Op maandag 15 december 2014 08:00 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Voor mij ook niet, ik ken hem niet
[..]
Ik ook niet, maar kom op! Beetje onderzoeker kan wel DNA van familie regelen. Koop dat lijk, neem bloed af, vindt zijn familie en test het!
Welke familie en kennissen? Je bedoelt niet die rare gasten op TV die hebben probeerd om mensen te overtuigen?quote:Op maandag 15 december 2014 13:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dát is het he. Wij kennen hem niet. Zijn familie en kennissen wel.
Ah, je gaat weer over op het beledigen van de familie?quote:Op maandag 15 december 2014 13:12 schreef Tingo het volgende:
[..]
Welke familie en kennissen? Je bedoelt niet die rare gasten op TV die hebben probeerd om mensen te overtuigen?
Familie ? Nee hoor - 't gaat over de vreselijk acteurs.quote:Op maandag 15 december 2014 13:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ah, je gaat weer over op het beledigen van de familie?
Daar is de gebroken plaat weer. Je bent zelf een vreselijke acteur.quote:Op maandag 15 december 2014 17:48 schreef Tingo het volgende:
[..]
Familie ? Nee hoor - 't gaat over de vreselijk acteurs.
En nu de crisisactors weer. Volgende post Hollywood?quote:Op maandag 15 december 2014 17:48 schreef Tingo het volgende:
[..]
Familie ? Nee hoor - 't gaat over de vreselijk acteurs.
Paar dagen na 't 'onthoofding' krijgen we deze soort gasten,zogenaamde ouders aan 't woord,gezellig aan 't chatten en lachen met de TV mensen.quote:Op maandag 15 december 2014 17:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En nu de crisisactors weer. Volgende post Hollywood?
Wat is er voor jou nou zo moeilijk om aan te nemen dat James Foley onthoofd is? Is het angst?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |