Nee hoor.quote:Op donderdag 4 december 2014 13:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Volgens jou is alles een hoax toch?
Ik denk dat executie door onthoofding is minder pijnlijk en sneller dan de electric chair.quote:Op donderdag 4 december 2014 13:14 schreef theguyver het volgende:
[..]
No offence, maar heb krachtstroom door me heen gehad, best way to go..
Ben tegen de doodstraf.
Maar snap je de reden waarom ik je de link stuurde?
Oh, dus dan is het eigenlijk een daad uit barmhartigheid?quote:Op donderdag 4 december 2014 13:20 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik denk dat executie door onthoofding is minder pijnlijk en sneller dan de electric chair.
Waarschijnlijk om je eigen geloof in officiele verhalen te steunen.quote:Op donderdag 4 december 2014 13:14 schreef theguyver het volgende:
[..]
Maar snap je de reden waarom ik je de link stuurde?
Ik weet 't niet want er is helemaal geen achtergrond informatie.quote:Op donderdag 4 december 2014 13:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, dus dan is het eigenlijk een daad uit barmhartigheid?
Volgens de bron van de video zou dit zijn in Raqqa city In Syrie.quote:Op donderdag 4 december 2014 13:26 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik weet 't niet want er is helemaal geen achtergrond informatie.
Er zijn ook veel mensen in onze leuk en aardig westerse gemeenschap die zouden graag hetzelfde eind zien aan paedophiles bvb.
Ik ben meer benieuwd naar waar ze dat bedrag vandaan hebben. Dat zoiets in Amerika 200.000 dollar zou kosten zegt natuurlijk niets over wat het daar moet kosten. Te meer omdat IS in de kern een idealistische organisatie is waarvan de volgelingen op een heel andere manier tegen geld en investering aankijken dan hun westerse tegenpool.quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:43 schreef schommelstoel het volgende:
200.000 dollar, waar halen ze dat geld vandaan?
Precies, dat bedoelde ik ook met mijn vraagquote:Op dinsdag 9 december 2014 13:59 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik ben meer benieuwd naar waar ze dat bedrag vandaan hebben. Dat zoiets in Amerika 200.000 dollar zou kosten zegt natuurlijk niets over wat het daar moet kosten. Te meer omdat IS in de kern een idealistische organisatie is waarvan de volgelingen op een heel andere manier tegen geld en investering aankijken dan hun westerse tegenpool.
Kernachtig samengevat betwijfel ik dat ze ook maar één cent hebben betaald om deze romantische komedie van hun te filmen.
Ah kijk, dat verklaard een deel al ja, alleen wel tegen hun eigen ideologie in, alles wat westers is moet kapot/dood.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:23 schreef SicSicSics het volgende:
Geld hebben ze wel; gemiddelde olie opbrengsten lagen ergens bij de 2 miljoen per dag als ik me niet vergis.
Ach ja - dat is maar low budget Hollywood BS.quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:43 schreef schommelstoel het volgende:
'IS massa-executie video duurde 6 uur om te maken'
De gruwelijke massa-executie video van de IS moet binnen vier tot zes uur gefilmd zijn, zo luidt de conclusie van Britse en Amerikaanse researchers die de video shot voor shot hebben geanalyseerd en waarvan CNN de details heeft vrijgegeven.
In de 16 minuten durende video is te zien hoe 22 Syrische strijders worden onthoofd. Door schaduwen te analyseren kon vastgesteld worden hoe lang het heeft geduurd om de onthoofdingen te filmen.
Ook zou de video IS zo’n 200.000 dollar hebben gekost om te produceren. Uit de onderzoeksresultaten blijkt dat er meerdere professionele HD camera’s zijn gebruikt. Maar ondanks het flinke budget, ontdekten de researchers meerdere continuïteitsfouten.
-
Word je daar nu nooit moe van?quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:56 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ach ja - dat is maar low budget Hollywood BS.
[sup]Maken ze wel goeie fims in Hollywood?[/sup]
Wat maakt dat uit voor jou?quote:
Het maakt in zoverre uit dat het de discussie niet bevordert. Elke keer weer dat Hollywood-gedoe.quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:24 schreef Tingo het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit voor jou?
Waarom vraag je? Of moet ik weer wat outrageous zeggen dan heb je nog 'n reden om suitably shocked te doen?
"Hoe durft je nou zoiets te zeggen!"
Door 180.000 vaten olie per dag te verkopen, van olie gebieden in het gebied wat ze in handen hebben.quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:43 schreef schommelstoel het volgende:
De gruwelijke massa-executie video van de IS moet binnen vier tot zes uur gefilmd zijn, zo luidt de conclusie van Britse en Amerikaanse researchers die de video shot voor shot hebben geanalyseerd en waarvan CNN de details heeft vrijgegeven.
In de 16 minuten durende video is te zien hoe 22 Syrische strijders worden onthoofd. Door schaduwen te analyseren kon vastgesteld worden hoe lang het heeft geduurd om de onthoofdingen te filmen.
Ook zou de video IS zo’n 200.000 dollar hebben gekost om te produceren. Uit de onderzoeksresultaten blijkt dat er meerdere professionele HD camera’s zijn gebruikt. Maar ondanks het flinke budget, ontdekten de researchers meerdere continuïteitsfouten.
-
Discussie daar lijkt het niet meer op..quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het maakt in zoverre uit dat het de discussie niet bevordert. Elke keer weer dat Hollywood-gedoe.
Tis niet alleen Hollywood perse. Hollywoodesque dan.quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het maakt in zoverre uit dat het de discussie niet bevordert. Elke keer weer dat Hollywood-gedoe.
Maar op die manier kun je elk gewelddadig incident wel op conto van Hollywood schrijven. Kun je niet accepteren dat dit soort beestachtige dingen gebeuren? Nu? In deze tijd?quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:08 schreef Tingo het volgende:
[..]
Tis niet alleen Hollywood perse. Hollywoodesque dan.
Hollywood is altijd gek geweest....en heeft altijd aardige connecties met politiek,militaire enz.gehad.
De video kon in 'n studio en'of PC in LA gemaakt zijn (of NY,London)
Ik denk dat er zijn nog 'beestachtiger incidenten' die echt gebeuren.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar op die manier kun je elk gewelddadig incident wel op conto van Hollywood schrijven. Kun je niet accepteren dat dit soort beestachtige dingen gebeuren? Nu? In deze tijd?
Hoeveel meer beestachtig wil je het hebben? Dit gaat al ons begrip te boven.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:11 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik denk dat er zijn nog 'beestachtiger incidenten' die echt gebeuren.
Ik wil 'het' helemaal niet ' beestachtig' hebben.Ik heb geen twijfel dat de ,imo fake,soort incidenten we zien op TV gebeuren wel in 't leven,maar ze zijn meestal veel erger in 't echt,denk ik.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoeveel meer beestachtig wil je het hebben? Dit gaat al ons begrip te boven.
Ja, dat is gruwelijk.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:47 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik wil 'het' helemaal niet ' beestachtig' hebben.Ik heb geen twijfel dat de ,imo fake,soort incidenten we zien op TV gebeuren wel in 't leven,maar ze zijn meestal veel erger in 't echt,denk ik.
Jaren terug heb ik 'n artikel van Noam Chomsky(?) gelezen(ik ben de titel kwijt momenteel) en tis makkelijker om in 't Engels te transcribe,maar zoals ik iets herinneren :
In the late 1960's there were small US Special forces units camped out in the jungle in Cambodia/Vietnam who remained totally hidden.Even their superiors didn't know where they were...anyway,they would come out and commit horrific forms of terrorism on village communities.One such tactic was to capture a whole family,children included,cut their heads off and arrange the bodies,posed at the dinner table,as if eating with the different heads of the family in front of each posed corpse.
Als 't echt was dan zou 't bijna niks kosten(qua geld)quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:43 schreef schommelstoel het volgende:
-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |