Waarom zou dat per se zo zijn?quote:Op woensdag 19 november 2014 23:54 schreef theguyver het volgende:
Als die onthoofdingen nep zijn, zou ik denken de Hele IS is nep, als die dus nep is wat zijn ze in die regio aan het bombarderen, en worden die lui daar niet pissed van omdat ze gebombardeerd worden, aangezien ze in feite onschuldig zijn.
En komen zo niet Terroristen organisaties aan de macht door support van de bevolking?
Nooit de makkelijke manier, dat alleen dat in scene gezet zou zijn.quote:Op donderdag 20 november 2014 00:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Waarom zou dat per se zo zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat nog een vraag voor u open!!
quote:Op donderdag 20 november 2014 00:16 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nooit de makkelijke manier, dat alleen dat in scene gezet zou zijn.
Plus onthoofding random mensen uit moorden is een strategie van de IS..
Ow en gewoon omdat er al aantal users de bewering maakten dat de IS niet bestaat, vandaar!
Bloederige filmpjes spoiler.Ik heb ook mij twijfels bij de legitimiteit van Jihadi JohnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en de vermeende onthoofdingen van de journalisten en hulpverleners. Wil niet zeggen dat ik dan ook maar meteen het bestaan van heel IS in twijfel trek.
Wat ik vooral vreemd vind is de manier waarop de eerste onthoofdingen door Jihadi John in beeld zijn gebracht. Dat strookte zo ontzettend niet met de eerdere onthoofdingen en executies van IS die in full gore werden getoond. Het geheel oogde allemaal te clean en op het moment supreme werd het beeld weggedraaid.
Verder is het me niet duidelijk wat IS nu wil bereiken met deze vermeende onthoofdingen. Hebben ze het niet druk genoeg met landjepik in Syrië, Irak en de rest van de Levant? Of willen ze per se ook nog een coalitie van Westerse legers achter zich aan hebben?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2014 00:27:39 ]
Zodat het op TV word uitgezonden in westerse landen, denk er maar aan er zijn behoorlijk wat Europeanen bij de IS, Die staan ook vaak hoog in rang!quote:Op donderdag 20 november 2014 00:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik heb ook mij twijfels bij de legitimiteit van Jihadi Johnen de vermeende onthoofdingen van de journalisten en hulpverleners. Wil niet zeggen dat ik dan ook maar meteen het bestaan van heel IS in twijfel trek.
Wat ik vooral vreemd vind is de manier waarop de eerste onthoofdingen door Jihadi John in beeld zijn gebracht. Dat strookte zo ontzettend niet met de eerdere onthoofdingen en executies van IS die in full gore werden getoond. Het geheel oogde allemaal te clean en op het moment supreme werd het beeld weggedraaid.
Verder is het me niet duidelijk wat IS nu wil bereiken met deze vermeende onthoofdingen. Hebben ze het niet druk genoeg met landjepik in Syrië, Irak en de rest van de Levant?
Thanks.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:23 schreef controlaltdelete het volgende:
Tja.. kwam ik net tegen op een site voor advies aan suicidalen:
De enige aderen die bij voldoende doorsnijden dusdanig veel bloed verlies geven dat men hierdoor redelijk snel door bewusteloos raakt en er uiteindelijk aan zou kunnen overlijden zijn de slagaderen in de benen en de halsslagaderen. Het is voor iemand zonder praktische anatomische kennis vrijwel ondoenlijk om een beenslagader op een doeltreffende manier te raken dus raad ik u ten sterkste af om dit te proberen. De halsslagader is wat makkelijker te vinden, het probleem met het zichzelf toebrengen van een slagaderlijke bloeding is dat men vrij snel bewusteloos kan raken vanwege de grote hoeveelheid bloed die uit een wond spuit, met als gevolg dat de wond soms niet groot genoeg is om snel dood te bloeden of dat men de halsader in plaats van de slagader door heeft gesneden en het best lang kan duren voor men dood gebloed is.
Het doorsnijden van een slagader is behoorlijk risicovol en er is vrij veel dat mis kan gaan de menselijke huid is over het algemeen veel taaier dan men verwacht en aders liggen behoorlijk wat dieper dan de meeste mensen denken. Zodra één van uw halsslagaders of aders wordt beschadigd zullen uw hersenen minder zuurstof toegevoerd krijgen. Mocht u een zelfmoordpoging door middel van snijden in een halsslagader overleven dan is de kans erg groot dat u hier blijvend hersenletsel aan overhoudt. Ik raad u om praktische redenen af om een zelfmoordpoging door middel van het snijden in een slagader te doen.
Mocht u behoefte hebben om te praten dan kunt u altijd met Sensoor bellen. Sensoor is een hulpdienst die men zowel telefonisch als ook per email en blablabla etc.
Ooit van het concept zwaartekracht gehoord?quote:Op woensdag 26 november 2014 00:03 schreef Tingo het volgende:
[..]
Thanks.
Van wat ik gelezen over bleed outs enz.,de bloed van de wond zou uitspuiten als 'n tuinslang met elke hartslag.De menselijk hart pompt 5ltr pm rond en veel sneller in stressvol omstandigheden..16 headless ones is100litre bloed overal,binnen een minuut.De 'executioners' hebben wel netjes gedaan om geen bloed op hun kleding te krijgen.Ik heb geen twijfel dat de onthoofding videos zijn nep.
Plus de extreem stressvol omstandigheden dan is t meer dan 100....maar dat maakt niet uit...quote:Op woensdag 26 november 2014 00:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ooit van het concept zwaartekracht gehoord?
En 16x5=.... geen 100.
Dus als je stress hebt is het bloedvolume in een mens opeens groter dan ca 5 liter? Zelfs al heeft een mens 6 liter, dan kom je nog steeds 10 liter tekort volgens jouw berekening. Waar komt dat extra bloed vandaan?quote:Op woensdag 26 november 2014 00:11 schreef Tingo het volgende:
[..]
Plus de extreem stressvol omstandigheden dan is t meer dan 100....maar dat maakt niet uit...
als jij wil zo graag die soort videos geloven,fijn.
Tis 'n iedere geval heel veel spuitende bloed binnen enkele seconden.quote:Op woensdag 26 november 2014 00:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dus als je stress hebt is het bloedvolume in een mens opeens groter dan ca 5 liter? Zelfs al heeft een mens 6 liter, dan kom je nog steeds 10 liter tekort volgens jouw berekening. Waar komt dat extra bloed vandaan?
Ik probeer je alleen maar te helpen. Als je heel hard duidelijke onwaarheden gaat roepen kan het zomaar zijn dat mensen je andere posts ook minder serieus nemen.quote:Op woensdag 26 november 2014 00:21 schreef Tingo het volgende:
[..]
Tis 'n iedere geval heel veel spuitende bloed binnen enkele seconden.
Je hoeft echt niet zo pedantic te doen.
speciaal voor jou hier heb je een aantal beheadings..quote:Op woensdag 26 november 2014 00:03 schreef Tingo het volgende:
[..]
Thanks.
Van wat ik gelezen over bleed outs enz.,de bloed van de wond zou uitspuiten als 'n tuinslang met elke hartslag.De menselijk hart pompt 5ltr pm rond en veel sneller in stressvol omstandigheden..16 headless ones is100litre bloed overal,binnen een minuut.De 'executioners' hebben wel netjes gedaan om geen bloed op hun kleding te krijgen.Ik heb geen twijfel dat de onthoofding videos zijn nep.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat nog een vraag voor u open!!
quote:Op donderdag 4 december 2014 11:50 schreef theguyver het volgende:
[..]
speciaal voor jou hier heb je een aantal beheadings..
1 van de 8 locatie onbekend, als je kijkt hoeveel mensen onthoofd zijn valt het aantal bloed mee, ook is de beul nagenoeg schoon na veel van dit soort onthoofdingen!
LET OP Niet zomaar klikken, staat niet voor niets in een spoiler!! GRAPHIC content!!!Heb tegen beter weten in geklikt. Nu even overgeven. Wat een beestmensenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
waarom doe je dat nu altijd nieuwsgierig aagje..quote:Op donderdag 4 december 2014 12:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb tegen beter weten in geklikt. Nu even overgeven. Wat een beestmensen
Daar valt geen hoax van te maken hoor. Helaas.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:51 schreef theguyver het volgende:
[..]
waarom doe je dat nu altijd nieuwsgierig aagje..![]()
En inderdaad, walgelijke beelden, helaas verder geen achtergrond informatie over die arme mensen..
Waar het me om ging hoeveel heid bloed en ziet er alles behalve nep uit..
Bah, grote reden waarom ik tegen de doodstraf ben!
Als dit daadwerkelijk van de islamic state is, lijkt het me best logisch.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar valt geen hoax van te maken hoor. Helaas.
En die mensen die daar naar gaan staan kijken. Ook best ziek.
Ik heb pas m'n lunch gehad. Geen probleem.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb tegen beter weten in geklikt. Nu even overgeven. Wat een beestmensen
En inhoudelijk?quote:Op donderdag 4 december 2014 13:08 schreef Tingo het volgende:
Ik heb pas m'n lunch gehad. Geen probleem.
Ik kan voorstellen dat 'n electric chair executie is veel erger....en mensen gaan dat ook kijken.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar valt geen hoax van te maken hoor. Helaas.
En die mensen die daar naar gaan staan kijken. Ook best ziek.
Tuurlijk....twas lekker dankje(m'n lunch bedoel ik)quote:
Maar je hebt dus nu kunnen vaststellen dat het geen hoax is.quote:Op donderdag 4 december 2014 13:08 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik heb pas m'n lunch gehad. Geen probleem.
Mooi!quote:Op donderdag 4 december 2014 13:10 schreef Tingo het volgende:
Tuurlijk....twas lekker dankje(m'n lunch bedoel ik)
Wat is 'n hoax?quote:Op donderdag 4 december 2014 13:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar je hebt dus nu kunnen vaststellen dat het geen hoax is.
No offence, maar heb krachtstroom door me heen gehad, best way to go..quote:Op donderdag 4 december 2014 13:09 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik kan voorstellen dat 'n electric chair executie is veel erger....en mensen gaan dat ook kijken.
zie je het verschil..quote:Op donderdag 4 december 2014 13:13 schreef Tingo het volgende:
[..]
Wat is 'n hoax?
Denk je dat 'n echte onthoofding maakt de andere nep onthoofdingen meer realistische? Ik denk van niet.
Volgens jou is alles een hoax toch?quote:Op donderdag 4 december 2014 13:13 schreef Tingo het volgende:
[..]
Wat is 'n hoax?
Denk je dat 'n echte onthoofding maakt de andere nep onthoofdingen meer realistische? Ik denk van niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |