wanneer dringt het tot je door dat dat gerund wordt door Crisisacteurs. Alles op wereldtoneel is fake.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vertel dat aan de nabestaanden van de onthoofde mannen.
Wanneer dringt het een keer tot jou door dat je een keer met goed onderbouwde bronnen moet komen voordat we wat jij roeptoetert voor waar aan gaan nemen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:16 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
wanneer dringt het tot je door dat dat gerund wordt door Crisisacteurs. Alles op wereldtoneel is fake.
Niets is wat het lijkt.
Dat denk ik ook. Ze hebben de gruwelijkste scene eruit geknipt. Anders was het nooit wereldwijd gepubliceerd.quote:Op woensdag 10 september 2014 13:26 schreef FFlorus het volgende:
My theory:
James Foley is wel degelijk onthoofd, maar de 'onthoofding' zoals weergegeven in de video is in scene gezet (en het einde was ook gecensureerd), waarschijnlijk zodat het dan misschien getoond zou kunnen worden op Amerikaanse nieuwszenders.
quote:Op woensdag 10 september 2014 13:26 schreef FFlorus het volgende:
My theory:
James Foley is wel degelijk onthoofd, maar de 'onthoofding' zoals weergegeven in de video is in scene gezet (en het einde was ook gecensureerd), waarschijnlijk zodat het dan misschien getoond zou kunnen worden op Amerikaanse nieuwszenders.
Amerikaanse nieuwszenders zijn natuurlijk zelf ook prima in staat om het smerige gedeelte er in een paar minuten uit te knippen voor ze het uitzenden. Ik zie niet in waarom per se IS dat zou moeten doen. Verder blijft het apart om te moeten constateren dat er van beide onthoofdingen GEEN raw footage is terug te vinden op het net. Dit maakt het nog meer dubieus in mijn optiek. IS flikkert namelijk de meest beestachtige slachtpartijen in full detail het net op. Waarom dit dan niet?quote:Op woensdag 10 september 2014 13:26 schreef FFlorus het volgende:
My theory:
Dit begin ik ook steeds meer te denken, de filmpjes zijn zo absurdistisch anders dan alle korrelige expliciete onthoofdingen door moslimextremisten die tot nu toe naar buiten gebracht zijn.quote:Op donderdag 11 september 2014 12:50 schreef ems. het volgende:
Daarom. Complot van ISIS om het een complot te laten lijken waardoor de goedgelovige westerse man denkt dat het een westers complot is.
Complotception dus.
Ik denk dat het alleen maar aantoont hoe professioneel IS in elkaar steekt.quote:Op zondag 14 september 2014 05:21 schreef GoCanucksGo het volgende:
[..]
Dit begin ik ook steeds meer te denken, de filmpjes zijn zo absurdistisch anders dan alle korrelige expliciete onthoofdingen door moslimextremisten die tot nu toe naar buiten gebracht zijn.
Ook de laatste onthoofding van David Haines, daar moet iets mee aan de hand zijn, het is al eerder gebeurd en ze brengen het nu naar buiten of zo. Diezelfde rare camera setting (woestijn, rare horizon lijn), het faden voordat er enig bloed vloeit en dan het shot van het lijk dat nog meer gephotoshopped lijkt dan bij de vorige executies. Alle respect voor de nabestaanden, en ik denk dat ze echt zijn vermoord, maar "there's something fishy going on here..."
Wat opvalt is dat sinds de "onthoofdingen" de PVV in de peilingen de grootste partij is. Zo zie je goed wat voor een effect het heeft op de publieke opinie indien westerlingen tot slachtoffer worden gemaakt. Ik zou er niet zo van uit gaan dat de video's door IS zijn gemaakt en eens goed opletten hoe de media de opinie aan het sturen is richting een langdurige oorlog tegen de islam IS.quote:Op zondag 14 september 2014 05:21 schreef GoCanucksGo het volgende:
[..]
Dit begin ik ook steeds meer te denken, de filmpjes zijn zo absurdistisch anders dan alle korrelige expliciete onthoofdingen door moslimextremisten die tot nu toe naar buiten gebracht zijn.
Ook de laatste onthoofding van David Haines, daar moet iets mee aan de hand zijn, het is al eerder gebeurd en ze brengen het nu naar buiten of zo. Diezelfde rare camera setting (woestijn, rare horizon lijn), het faden voordat er enig bloed vloeit en dan het shot van het lijk dat nog meer gephotoshopped lijkt dan bij de vorige executies. Alle respect voor de nabestaanden, en ik denk dat ze echt zijn vermoord, maar "there's something fishy going on here..."
Ik denk dat het een IS-knuffelaar is die zelf naar IS is overgelopen.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:27 schreef Lavenderr het volgende:
De volgende 'hoax'?
Britse journalist mogelijk gijzelaar van IS
De Britse journalist John Cantlie zegt sinds eind 2012 te worden gegijzeld door de extremistische groep die zichzelf tegenwoordig Islamitische Staat (IS) noemt.
Dat verklaart hij in een videoboodschap, die donderdag door extremisten op internet zou zijn gezet. Het is niet bevestigd of de opname authentiek is.
Cantlie zegt in de video in de steek te zijn gelaten door de Britse regering. Hij spreekt over een "aantal programma's" waarin hij "de waarheid" zal laten zien over de "systemen en motivaties van de Islamitische Staat" en de manipulatie van westerse media.
http://www.nu.nl/buitenla(...)k-gijzelaar-van.html
Als journalist had hij dat gewoon moeten weten, VS en GB onderhandelen eenmaal niet met terroristen.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik denk dat het een IS-knuffelaar is die zelf naar IS is overgelopen.
Dat wist hij sowieso. Ik denk ook niet dat hij echt gevangen is genomen. Vermoedelijk gewoon overgelopen en handig voor IS.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:57 schreef theguyver het volgende:
[..]
Als journalist had hij dat gewoon moeten weten, VS en GB onderhandelen eenmaal niet met terroristen.
Ja ik weet het iemand zal vast wel weer lopen gillen dat VS de ISIS voed met wapens en zo..
Maar goed ik duld op het non onderhandelingen beleid!
http://www.standaard.be/cnt/dmf20140821_01226323
Geen idee maar bedoel hij zal vast geen moslim zijn, een niet moslim in de ISIS gaat het heel erg moeilijk krijgen hoor.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:59 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat wist hij sowieso. Ik denk ook niet dat hij echt gevangen is genomen. Vermoedelijk gewoon overgelopen en handig voor IS.
Als nuttige dhimmi kan hij wel overleven. Of hij heeft zich bekeerd.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:11 schreef theguyver het volgende:
[..]
Geen idee maar bedoel hij zal vast geen moslim zijn, een niet moslim in de ISIS gaat het heel erg moeilijk krijgen hoor.
Misschien zou zomaar kunnen ik ga er niet heen om te kijken of het klopt!quote:Op donderdag 18 september 2014 20:16 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als nuttige dhimmi kan hij wel overleven. Of hij heeft zich bekeerd.
IS is niet zo naief als menigeen denkt.
Als ze er wat wijzer van worden, dan is het tijdelijk ok misschien.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:48 schreef theguyver het volgende:
[..]
Misschien zou zomaar kunnen ik ga er niet heen om te kijken of het klopt!
Het grote probleem is dat het bestaat ui soennitische Moslims, en alles wat het niet is word verjaagd opgesloten of vermoord!
Ik heb geen idee of ze problemen hebben met Bekeren..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |