abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144674089
quote:
Op donderdag 18 september 2014 21:25 schreef Resonancer het volgende:
Zouden er niet wat gebrainwashte mkultra guantanamo bay gangers tussen zitten?

http://m.ibtimes.com/isis(...)bay-detainee-1602056

Yup.
Je bron onderschrijft je bewering niet.
pi_144678154
quote:
6s.gif Op donderdag 18 september 2014 22:09 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Je bron onderschrijft je bewering niet.
Eens, je moet dan idd wel weten dat iedere Guantanamo ganger Mefloquine kreeg.
Wie weet wat nog meer?
Lijkt me zo onwaarschijnlijk dat ze met mkultra gestopt zijn.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_144679326
quote:
Op donderdag 18 september 2014 23:36 schreef Resonancer het volgende:
Wie weet wat nog meer?
Ik weet dat niet.
Je hebt daar ongetwijfeld een bron voor.
  vrijdag 19 september 2014 @ 00:33:51 #154
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_144680292
quote:
1s.gif Op donderdag 18 september 2014 23:36 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Wie weet wat nog meer?
bodemloze put?
Meen dat veel experimenten op niks uit liep!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_144680875
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  zaterdag 20 september 2014 @ 19:56:42 #156
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_144731137
-weg, gore-

Die filmpjes ook van zijn broer en zus en dat die fotolijst van de muur valt, zo nep, het lijkt bijna expres.

[ Bericht 19% gewijzigd door Lavenderr op 20-09-2014 20:13:57 ]
pi_144784379
http://www.theguardian.co(...)-ban-isis?CMP=twt_gu

Misschien ook maar een verbod voor journalisten om daar naartoe te gaan? De lui van IS deinzen nergens voor terug en gebruiken journalisten als pressiemiddel om veel losgeld af te dwingen.
pi_144818509
Is dat de volgende 'James Foley'?

IS publiceert video van Britse journalist John Cantlie

Terreurbeweging Islamitische Staat (IS) heeft opnieuw een video gepubliceerd met de Britse journalist John Cantlie, die al sinds eind 2012 gegijzeld zou zijn door de extremistische groep.

Cantlie uit in de video kritiek op de voorbereidingen van de aanvallen op de groepering. Hij verwijt de Amerikaanse president Barack Obama, die lang de diplomatieke weg verkoos boven aanvallen, dat hij nu in een oorlog wordt gezogen die hij niet kan winnen.

''De president noemde het Irak-conflict van George Bush ooit een 'domme oorlog' en kon niet wachten Amerika eruit terug te trekken toen hij aan de macht kwam. Maar nu wordt hij er onontkoombaar in teruggetrokken.''

De Brit draagt in de video een oranje T-shirt en zijn haar is kortgeknipt. Hij omschrijft IS als ''de machtigste jihadistische beweging uit de recente geschiedenis'', die niet geraakt zou kunnen worden door Amerikaanse politici die de groep als ''afschuwelijk'' of ''verachtelijk'' omschrijven.

''De huidige schattingen dat 15.000 manschappen nodig zijn om Islamitische Staat te bestrijden, zijn lachwekkend laag. Dit is niet een ongedisciplineerde groep met een paar Kalasjnikovs.''

http://www.nu.nl/buitenla(...)st-john-cantlie.html
pi_144820370
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 12:13 schreef Lavenderr het volgende:
Is dat de volgende 'James Foley'?

IS publiceert video van Britse journalist John Cantlie

Terreurbeweging Islamitische Staat (IS) heeft opnieuw een video gepubliceerd met de Britse journalist John Cantlie, die al sinds eind 2012 gegijzeld zou zijn door de extremistische groep.

Cantlie uit in de video kritiek op de voorbereidingen van de aanvallen op de groepering. Hij verwijt de Amerikaanse president Barack Obama, die lang de diplomatieke weg verkoos boven aanvallen, dat hij nu in een oorlog wordt gezogen die hij niet kan winnen.

''De president noemde het Irak-conflict van George Bush ooit een 'domme oorlog' en kon niet wachten Amerika eruit terug te trekken toen hij aan de macht kwam. Maar nu wordt hij er onontkoombaar in teruggetrokken.''

De Brit draagt in de video een oranje T-shirt en zijn haar is kortgeknipt. Hij omschrijft IS als ''de machtigste jihadistische beweging uit de recente geschiedenis'', die niet geraakt zou kunnen worden door Amerikaanse politici die de groep als ''afschuwelijk'' of ''verachtelijk'' omschrijven.

''De huidige schattingen dat 15.000 manschappen nodig zijn om Islamitische Staat te bestrijden, zijn lachwekkend laag. Dit is niet een ongedisciplineerde groep met een paar Kalasjnikovs.''

http://www.nu.nl/buitenla(...)st-john-cantlie.html
Als dit allemaal scripted zou zijn he? Waarom gaat dit dan door. Er is toch allang genoeg draagvlak voor een oorlog?
Groot fan van User Wotte
pi_144820435
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 13:17 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Als dit allemaal scripted zou zijn he? Waarom gaat dit dan door. Er is toch allang genoeg draagvlak voor een oorlog?
Ja, dat lijkt mij wel ja. Er zijn er vandaag al een aantal naar de 176 maagden geschoten.
pi_144820620
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 13:19 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, dat lijkt mij wel ja. Er zijn er vandaag al een aantal naar de 176 maagden geschoten.
Maar waarom zouden ze dan nog zo'n onthoofding faken? Dat snap ik niet helemaal.
Groot fan van User Wotte
pi_144820710
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 13:25 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Maar waarom zouden ze dan nog zo'n onthoofding faken? Dat snap ik niet helemaal.
Ik weet helemaal niet of dat fake is. Denk het niet.
Maar die onthoofdingsfilmpjes maken ze om geld te krijgen van de landen waar de journalisten vandaan komen.
pi_144821073
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 13:27 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik weet helemaal niet of dat fake is. Denk het niet.
Maar die onthoofdingsfilmpjes maken ze om geld te krijgen van de landen waar de journalisten vandaan komen.
Ik bedoel de vraag ook niet persoonlijk op jou hoor. Sorry. Maar meer op de personen die het zo zeker weten.
Groot fan van User Wotte
pi_144859109
Geen hoax, maar bittere werkelijkheid. Hij wilde een James Foley doen.

Was teen terror suspect planning to attack Tony Abbott? Extremist shot dead by police after frenzied knife attack had been 'researching Prime Minister's travel plans'
Terror suspect shot dead was 18-year-old Numen Haider
Police believe he 'planned to behead' officers, a report claims
The Narre Warren man was shot dead after he stabbed two police officers
AFP officer, 43, stabbed in face, neck and abdomen
Victoria Police senior constable slashed in the forearm
Both policeman have been hospitalised
Haider called ASIO and the AFP 'dogs' on his Facebook page
Police said he was seen unfurling an ISIS flag at local shopping centre recently
The man is said to have threatened Prime Minister Tony Abbott
Had also been researching Mr Abbott's travel plans to Melbourne
A shocked friend of Haider described him as 'gentle'

http://www.dailymail.co.u(...)l-twitter_mailonline
pi_144926553
FBI achterhaalt identiteit van persoon in onthoofdingsvideo's IS

De FBI denkt te weten wie de persoon is die verantwoordelijk is voor de onthoofdingen in de video's die door de Islamitische Staat (IS) worden vrijgegeven.

Dat zegt het hoofd van de federale politiedienst James B. Comey volgens buitenlandse media.

De laatste weken heeft de terreurgroep IS video's geplaatst waarin gegijzelden om het leven gebracht worden. De Amerikaanse journalisten James Foley en Steven Sotloff en de Britse hulpverlener David Haines zijn onlangs onthoofd.

Van de IS-militant die de handeling uitvoert, is tot nu toe vernomen dat het om een Britse man gaat. Hij noemt zichzelf John en waarschijnlijk de leider van een Brits groepje jihadisten.

De FBI heeft de terrorist in beeld, maar Comey wil de naam niet naar buiten brengen.

http://www.nu.nl/buitenla(...)hoofdingsvideos.html
pi_146234305
Ik hou niet van gore videos kijken.Maar ik vind de onthoofding videos niet zo erg.
Waarom zou ISIS/IS/ISL de echte gore stukjes uithalen/editen?
Is dat echt James Foley?
Gaat 'n onthooding echt zo supple met zo'n mes?Ik zou meer bloed verwachten.
Achtergrond kan makkelijk green screen zijn.
London accent is leuk.Computer game style graphics zijn 'n beetje grappig.
Ik geloof er niks van.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 3 november 2014 @ 01:47:59 #167
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_146240935
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 22:21 schreef Tingo het volgende:
Ik hou niet van gore videos kijken.Maar ik vind de onthoofding videos niet zo erg.

Is dat echt James Foley?
Ik geloof er niks van.
Groter publiek bereiken?

Er zijn meerdere andere video's van hele groepen Iraakse Iraakse soldaten die de kogel krijgen maar daar gaat geen hele preek vooraf, OP deze manier krijgt de video meer aandacht, vooral in de westerse wereld.

video van deze moorden soldaten en burgers, schokkende beelden vandaar spoiler.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_146276964
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 22:21 schreef Tingo het volgende:
Is dat echt James Foley?

Ik geloof er niks van.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_146756592
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 23:25 schreef achjaha het volgende:

[..]

SPOILER
Ik vind de nieuwe onthoofdingen video ietsjes meer realistisch en zeker niet leuk om te zien,maar er is 'n Hollywoodesque aspect.Ik vind dat er niet genoeg (fake,imo) bloed is.
Er zijn ook heel realistiche beelden in heel veel horror filmen zoals we allemaal weten.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator maandag 17 november 2014 @ 21:45:35 #170
45833 crew  Fogel
pi_146757282
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 21:30 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik vind de nieuwe onthoofdingen video ietsjes meer realistisch en zeker niet leuk om te zien,maar er is 'n Hollywoodesque aspect.Ik vind dat er niet genoeg (fake,imo) bloed is.
Er zijn ook heel realistiche beelden in heel veel horror filmen zoals we allemaal weten.
Je haalt je kennis van hoe een onhoofding eruit zou moeten zien uit films en oordeelt daarmee dat de vermoedelijk in scene gezette film van IS fake is?
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
pi_146757378
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 21:45 schreef Fogel het volgende:

[..]

Je haalt je kennis van hoe een onhoofding eruit zou moeten zien uit films en oordeelt daarmee dat de vermoedelijk in scene gezette film van IS fake is?
En jij haalt 't van de TV of zo? Wat doet jij als beroep? Wetenschapper? Arts? Photoshop expert?
Dan is 't gewoon 'n kwestie van vertrouw in je bronnen.
  Moderator maandag 17 november 2014 @ 21:49:56 #172
45833 crew  Fogel
pi_146757508
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 21:47 schreef Tingo het volgende:

[..]

En jij haalt 't van de TV of zo?
Dan is 't gewoon 'n kwestie van vertrouw in je bronnen.
Ik bedoel meer dat je basis iets is waarvan je weet dat het fake is. Dat een andere film anders is zegt niks over het feit of het al dan niet fake is.
Maar nee, mijn specialiteit is niet onthoofdingen :D
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
pi_146757759
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 21:49 schreef Fogel het volgende:

[..]

Ik bedoel meer dat je basis iets is waarvan je weet dat het fake is. Dat een andere film anders is zegt niks over het feit of het al dan niet fake is.
Maar nee, mijn specialiteit is niet onthoofdingen :D
De andere 'onthoofdingen' zijn helemaal niet overtuigend.Totaal fake,imo.Waarom moet ik nou geloven in de laatste video, want 't is ietsjes,ietsjes meer realistisch is? Ik zou veel meer bloed verwachten.
  dinsdag 18 november 2014 @ 08:28:50 #174
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_146765415
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 21:55 schreef Tingo het volgende:

[..]

De andere 'onthoofdingen' zijn helemaal niet overtuigend.Totaal fake,imo.Waarom moet ik nou geloven in de laatste video, want 't is ietsjes,ietsjes meer realistisch is? Ik zou veel meer bloed verwachten.
Ik ook niet, ik bekijk die beelden met een half oog want het gaat precies zoals ik gedacht heb even gelee: zal me niks verbazen als ze straks met tig beheadings in één keer komen want anders verliest het publiek zijn interesse wat dus ook het geval was. Et voila :{
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_146765568
Je bent je tijd ver vooruit, duidelijk.
Conscience do cost.
  Moderator dinsdag 18 november 2014 @ 08:56:51 #176
45833 crew  Fogel
pi_146765753
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 08:40 schreef ems. het volgende:
Je bent je tijd ver vooruit, duidelijk.
Ach wat maakt het uit zolang ze fake zijn, toch?
  dinsdag 18 november 2014 @ 09:29:41 #177
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_146766314
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 08:28 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik ook niet, ik bekijk die beelden met een half oog want het gaat precies zoals ik gedacht heb even gelee: zal me niks verbazen als ze straks met tig beheadings in één keer komen want anders verliest het publiek zijn interesse wat dus ook het geval was. Et voila :{
Wat is de volgende stap om de aandacht erbij te houden? :)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 18 november 2014 @ 09:43:08 #178
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_146766520
quote:

[..]

Je loopt achter, heel wat iraakse militairen ondergingen dat lot.
pi_146766534
quote:

[..]

Gemiddeld volwassen heeft 5 litre bloed of zo toch? Waar is de bloed drukte? Waarom hebben de naughty executioners geen bloed op hun kleding?

De video is zeker overdubbed met David Cronenberg style geluids stukjes.
  dinsdag 18 november 2014 @ 10:08:12 #180
189978 controlaltdelete
pi_146767007
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 09:43 schreef Tingo het volgende:

[..]

Gemiddeld volwassen heeft 5 litre bloed of zo toch? Waar is de bloed drukte? Waarom hebben de naughty executioners geen bloed op hun kleding?

De video is zeker overdubbed met David Cronenberg style geluids stukjes.
Omdat het niet echt is? Wat zou het anders kunnen zijn?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 18 november 2014 @ 10:27:59 #181
116015 SicSicSics
pi_146767394
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 10:08 schreef controlaltdelete het volgende:
Omdat het niet echt is? Wat zou het anders kunnen zijn?
Omdat het anders is dan jullie verwachten :) Je zegt dat je weet hoe het werkt, maart geeft tegelijk aan dat je het eigenlijk helemaal niet weet. Maar dat het anders is dan je zou verwachten. Want 5 liter bloed ziet er veel erger uit in het echt... Toch? ;)

Het zou ook zo kunnen zijn dat jullie het mis hebben :o vooral wat betreft de assumpties die jullie doen O+

Crosspostvraag: Welke onthoofding vinden jullie wel echt? :)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  Moderator dinsdag 18 november 2014 @ 10:35:49 #182
45833 crew  Fogel
pi_146767568
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 november 2014 10:27 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Omdat het anders is dan jullie verwachten :) Je zegt dat je weet hoe het werkt, maart geeft tegelijk aan dat je het eigenlijk helemaal niet weet. Maar dat het anders is dan je zou verwachten. Want 5 liter bloed ziet er veel erger uit in het echt... Toch? ;)

Het zou ook zo kunnen zijn dat jullie het mis hebben :o vooral wat betreft de assumpties die jullie doen O+

En als aanvullende vraag of de IMDB link erbij kan :Y
  dinsdag 18 november 2014 @ 12:18:00 #183
189978 controlaltdelete
pi_146770090
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 november 2014 10:27 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Niet dat het mijn liefhebberij is maar ik heb op goresites wel eens echte onthoofdingen gezien ja en jij? Iig dat zag er stuk gruwelijker uit dan dit allemaal, deze beelden doen me juist denken aan Hollywood. Zoek zelf maar eens naar (echte) onthoofdingen zo lastig te vinden is het niet.
  Moderator dinsdag 18 november 2014 @ 12:20:01 #184
45833 crew  Fogel
pi_146770133
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 12:18 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Niet dat het mijn liefhebberij is maar ik heb op goresites wel eens echte onthoofdingen gezien ja en jij? Iig dat zag er stuk gruwelijker uit dan dit allemaal, deze beelden doen me juist denken aan Hollywood. Zoek zelf maar eens naar (echte) onthoofdingen zo lastig te vinden is het niet.
Waarom ga je er vanuit dat de onthoofdingen op de goresites wel echt zijn?
  dinsdag 18 november 2014 @ 12:31:41 #185
189978 controlaltdelete
pi_146770389
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 12:20 schreef Fogel het volgende:

[..]

Waarom ga je er vanuit dat de onthoofdingen op de goresites wel echt zijn?
Ja okee laten we het daar op houden. Onthoofdingen die ik ooit gezien heb voor deze shit los barstte waren allemaal nep en deze zijn echt :Y :N
  Moderator dinsdag 18 november 2014 @ 12:35:15 #186
45833 crew  Fogel
pi_146770466
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 12:31 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ja okee laten we het daar op houden. Onthoofdingen die ik ooit gezien heb voor deze shit los barstte waren allemaal nep en deze zijn echt :Y :N
Wat jij wil. Maar in beide gevallen was je er niet bij en baseer je je op een filmpje dat je op internet gezien hebt. Waarom zou de ene meer vertrouwen wekken dan de ander als je totaal geen vergelijkingsmateriaal hebt van een echte onthooding in het echt? Misschien zijn ze allemaal echt, misschien zijn ze allemaal nep.
Je hebt gewoon geen basis om te kunnen oordelen wat echt of nep is als je nooit "live" een onthoofding bij hebt gewoond. En dan nog, zouden alle onhoofdingen er volgens jou er precies hetzelfde uit moeten zien?
  dinsdag 18 november 2014 @ 12:54:29 #187
116015 SicSicSics
pi_146771004
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 12:18 schreef controlaltdelete het volgende:
Niet dat het mijn liefhebberij is maar ik heb op goresites wel eens echte onthoofdingen gezien ja en jij?
Jazeker. Daaraan heb ik gezien dat de ene onthoofding de andere niet is.
quote:
Iig dat zag er stuk gruwelijker uit dan dit allemaal, deze beelden doen me juist denken aan Hollywood.
Er zijn 100 redenen te bedenken waarom en hoe ze de beelden er zo uit laten zien zoals ze eruit zien; nep zou er ook 1 van kunnen zijn, maar waarom je die conclusie de meest logische vindt, volg ik even niet. :)

Een onthoofding met een goed mes, ziet er bijvoorbeeld al heel anders uit dan een onthoofding met een kettingzaag. Een geoefende hand kan het schoner dan een amateur. Het toont beter op het 8 uur journaal als ze het gruwelijkste eruit laten. Dus voor exposure hebben ze nu het juiste format gevonden. etc.
quote:
Zoek zelf maar eens naar (echte) onthoofdingen zo lastig te vinden is het niet.
Been there, done that. ;) SOms ben ik nieuwsgieriger dan waar ik achteraf comfortabel mee ben :')

Hier trouwens mijn hele vraag ;)

quote:
14s.gif Op dinsdag 18 november 2014 09:40 schreef SicSicSics het volgende:
Welke onthoofdingsvideo vinden de kenners wél echt? :) Er zijn er honderden namelijk, volgens mij ook wel 'gedocumenteerde' echte onthoofdingen. Hebben de critici die wel eens gezien? En waarom zijn die wel/ niet echt?

Recent hadden we die video van die 2 mexicanen met de kettingzaag. Was die wel echt? Ik heb ooit bij Faces of Death of iets dergelijks de onthoofding van Amerikanen door Japanners in WOII gezien. Waren die wel echt? Of die video uit Saudi Arabië, van ter dood veroordeelden die met een kromzwaard om zeep werden geholpen. Echt of nep?

Dan kunnen we een baseline vaststellen. Een benchmark. Daarna hoeven we nooit meer onze Hollywoodkennis in te zetten... Want dat is toch wel zo'n zwaktebod. Die video is nep, want Hollywood doet het beter _O- dat is het hele punt van Hollywood ;)
Fine, fuck you then!
  dinsdag 18 november 2014 @ 12:54:36 #188
189978 controlaltdelete
pi_146771008
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 12:35 schreef Fogel het volgende:

[..]

Wat jij wil. Maar in beide gevallen was je er niet bij en baseer je je op een filmpje dat je op internet gezien hebt. Waarom zou de ene meer vertrouwen wekken dan de ander als je totaal geen vergelijkingsmateriaal hebt van een echte onthooding in het echt? Misschien zijn ze allemaal echt, misschien zijn ze allemaal nep.
Je hebt gewoon geen basis om te kunnen oordelen wat echt of nep is als je nooit "live" een onthoofding bij hebt gewoond. En dan nog, zouden alle onhoofdingen er volgens jou er precies hetzelfde uit moeten zien?
Tja als je zo redeneert moeten we allemaal onze mond maar houden want wellicht heeft niemand ooit eens een echte beheading meegemaakt dus dan kan het niet anders.... ................................de beelden zijn echt _O- SURE! .. I'm convinced... maar niet echt!

Ik heb trouwens wel eens konijnen en hazen de nek doorgesneden zien worden. Telt dat een beetje mee misschien?
pi_146771357
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 12:54 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Tja als je zo redeneert moeten we allemaal onze mond maar houden want wellicht heeft niemand ooit eens een echte beheading meegemaakt dus dan kan het niet anders.... ................................de beelden zijn echt _O- SURE! .. I'm convinced... maar niet echt!

Ik heb trouwens wel eens konijnen en hazen de nek doorgesneden zien worden. Telt dat een beetje mee misschien?
Ik heb wel 'n fimpje gezien met de slachten van 'n varken. Drie of vier mensen moeten de beest vast houden en naar 't eerste snij is er heel veel bloed.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tingo op 18-11-2014 13:18:26 ]
  dinsdag 18 november 2014 @ 13:13:52 #190
116015 SicSicSics
pi_146771684
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 13:05 schreef Tingo het volgende:
Ik heb wel 'n fimpje gezien met de skachten van 'n varken. Drie of vier mensen moeten de beest vast houden en naar 't eerste snij is er heel veel bloed.
Dat zeg ik, de ene onthoofding is de andere niet. Hoe hard kun jij spartelen als je handen en voeten bijvoorbeeld gebonden zijn? :)

Tevens kun je, als je er zin in hebt... Keurige video's zien van ter dood veroordeelden die zelfs hun hoofd buigen voor het zwaard. Berusting kan vreemde dingen met je doen...
Fine, fuck you then!
  dinsdag 18 november 2014 @ 13:23:03 #191
189978 controlaltdelete
pi_146772012
Tja.. kwam ik net tegen op een site voor advies aan suicidalen:

De enige aderen die bij voldoende doorsnijden dusdanig veel bloed verlies geven dat men hierdoor redelijk snel door bewusteloos raakt en er uiteindelijk aan zou kunnen overlijden zijn de slagaderen in de benen en de halsslagaderen. Het is voor iemand zonder praktische anatomische kennis vrijwel ondoenlijk om een beenslagader op een doeltreffende manier te raken dus raad ik u ten sterkste af om dit te proberen. De halsslagader is wat makkelijker te vinden, het probleem met het zichzelf toebrengen van een slagaderlijke bloeding is dat men vrij snel bewusteloos kan raken vanwege de grote hoeveelheid bloed die uit een wond spuit, met als gevolg dat de wond soms niet groot genoeg is om snel dood te bloeden of dat men de halsader in plaats van de slagader door heeft gesneden en het best lang kan duren voor men dood gebloed is.

Het doorsnijden van een slagader is behoorlijk risicovol en er is vrij veel dat mis kan gaan de menselijke huid is over het algemeen veel taaier dan men verwacht en aders liggen behoorlijk wat dieper dan de meeste mensen denken. Zodra één van uw halsslagaders of aders wordt beschadigd zullen uw hersenen minder zuurstof toegevoerd krijgen. Mocht u een zelfmoordpoging door middel van snijden in een halsslagader overleven dan is de kans erg groot dat u hier blijvend hersenletsel aan overhoudt. Ik raad u om praktische redenen af om een zelfmoordpoging door middel van het snijden in een slagader te doen.

Mocht u behoefte hebben om te praten dan kunt u altijd met Sensoor bellen. Sensoor is een hulpdienst die men zowel telefonisch als ook per email en blablabla etc.
  dinsdag 18 november 2014 @ 13:32:16 #192
116015 SicSicSics
pi_146772345
Daar ga je al;
quote:
de menselijke huid is taaier en aders liggen behoorlijk wat dieper dan men verwacht.
Ook kun je, als je getraind bent op bijvoorbeeld rituele slacht, met techniek zeker wel voorkomen dat het bloed eruit spuit. Tenminste, bij dieren kan dat. ;)
Fine, fuck you then!
  dinsdag 18 november 2014 @ 13:44:20 #193
189978 controlaltdelete
pi_146772762
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 november 2014 13:32 schreef SicSicSics het volgende:
Daar ga je al;

[..]

Ook kun je, als je getraind bent op bijvoorbeeld rituele slacht, met techniek zeker wel voorkomen dat het bloed eruit spuit. Tenminste, bij dieren kan dat. ;)
Oh dat is het. Right. Allemaal getrainde jihad-johns die een meester zijn in beheadings. Ja vast.. ergens in de studio van Warner Bros :Y
pi_146772898
Het is me al lang weer duidelijk. De onthoofdingen waren echt maar zijn op zo'n manier opgezet dat de simpele internet-complotist er met open ogen in stinkt en denkt dat het nep is. Vervolgens gaan ze zich weer verzetten tegen de overheid met oneigenlijke argumenten en bereiken ze daarmee dat de oorlog tegen de jihad minder steun krijgt.

Slim van IS om conspiracy mensen zo te playen.
Conscience do cost.
  dinsdag 18 november 2014 @ 14:51:13 #195
116015 SicSicSics
pi_146774866
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 13:44 schreef controlaltdelete het volgende:
Oh dat is het. Right. Allemaal getrainde jihad-johns die een meester zijn in beheadings. Ja vast.. ergens in de studio van Warner Bros :Y
En als ik sarcastisch reageer dan zijn we weer kortzichtig en nemen we jullie niet serieus :{w ;)

Dat zei ik niet ook. Ik zei dat als je kennis en techniek hebt (kennis van ritueel slachten is in die contreien echt zo gek niet), je al een hoop aan de uitkomst kunt veranderen. Voeg daar een beetje slim camera werk en goede regie bij en je hebt een filmpje wat je op het 8 uur journaal kunt tonen. Iets waar IS (als ze echt bestaan) ook belang bij heeft. :)
Fine, fuck you then!
  Moderator dinsdag 18 november 2014 @ 15:10:48 #196
45833 crew  Fogel
pi_146775477
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 12:54 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Lees je eigenlijk wel wat mensen schrijven voordat je een relaas schrijft?
pi_146812728
Waarom ISIS nooit zal stoppen met onthoofdingen

ISIS blijft net zo lang doorgaan met onthoofdingen van westerlingen tot de islamitische terreurorganisatie wordt vernietigd.

De Britse hulpverlener Alan Henning (47) is gisteren onthoofd door ISIS, precies op dezelfde wijze als de vorige drie slachtoffers Jim Foley, Steven Sotloff en David Haines. Voordat hun hoofden werden afgesneden moesten ze, gekleed in oranje overalls, allemaal op hun knieën een door ISIS geschreven tekst oplezen. Zie ook onderstaande video, waarin de onthoofding zelf overigens is weggelaten.

Net als de vorige drie keer heeft de islamitische terreurorganisatie gisteren na afloop van de onthoofding een nieuwe onthoofding aangekondigd. Het volgende slachtoffer is de Amerikaanse Peter Kassig. Kassig is een oud-militair die in 2007 eervol werd ontslagen en die daarna als hulpverlener aan de slag is gegaan.

Ik ben er inmiddels van overtuigd: ISIS zal nooit stoppen met de onthoofdingen van onschuldige Amerikaanse en Britse staatsburgers. In de onthoofdingsfilmpjes zegt een Britse moslimterrorist keer op keer dat het lot van de gijzelaars in handen is van president Barack Obama en premier David Cameron, maar dat is een leugen.

ISIS blijft net zolang doorgaan met het onthoofden van onschuldige slachtoffers uit westerse landen die meedoen met the coalition of the willing totdat ISIS van de aardbodem is weggevaagd. Misschien dat de gijzelaars straks 'op' zijn (niemand weet hoeveel ISIS er precies gevangen houdt), maar dan zoeken ze gewoon nieuwe slachtoffers.

Ik denk dat de historicus en arabist Pieter van Ostaeyen gelijk heeft met deze tweet:

ISIS is uit op de apocalyps. De bloedfanatieke moslimterroristen geloven heilig dat die eraan zit te komen. Misschien dan we maar eens moeten zorgen voor het einde der tijden voor ISIS. Stuur de aanhangers van ISIS stuk voor stuk terug naar de hel waar ze vandaan komen. Het Westen mag niet rusten voordat de laatste ISIS-terrorist een kogel door zijn hoofd is gejaagd. Laten we daar gewoon eerlijk over zijn: dat lukt niet met slechts handjevol vliegtuigen boven Irak. Boots on the ground dus. Het liefst vandaag nog.

http://www.dagelijksestan(...)en-met-onthoofdingen
pi_146812849
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 16:36 schreef Lavenderr het volgende:
ISIS is uit op de apocalyps. De bloedfanatieke moslimterroristen geloven heilig dat die eraan zit te komen. Misschien dan we maar eens moeten zorgen voor het einde der tijden voor ISIS. Stuur de aanhangers van ISIS stuk voor stuk terug naar de hel waar ze vandaan komen. Het Westen mag niet rusten voordat de laatste ISIS-terrorist een kogel door zijn hoofd is gejaagd. Laten we daar gewoon eerlijk over zijn: dat lukt niet met slechts handjevol vliegtuigen boven Irak. Boots on the ground dus. Het liefst vandaag nog.
Dat zijn nog eens uitspraken.
pi_146815457
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 16:39 schreef Tem het volgende:

[..]

Dat zijn nog eens uitspraken.
Druk de schrijver van dat stuk een M4 in de handen en laat hem voorop gaan zou ik zeggen.
  woensdag 19 november 2014 @ 23:54:00 #200
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_146829537
Als die onthoofdingen nep zijn, zou ik denken de Hele IS is nep, als die dus nep is wat zijn ze in die regio aan het bombarderen, en worden die lui daar niet pissed van omdat ze gebombardeerd worden, aangezien ze in feite onschuldig zijn.
En komen zo niet Terroristen organisaties aan de macht door support van de bevolking?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')