Je bron onderschrijft je bewering niet.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:25 schreef Resonancer het volgende:
Zouden er niet wat gebrainwashte mkultra guantanamo bay gangers tussen zitten?
http://m.ibtimes.com/isis(...)bay-detainee-1602056
Yup.
Eens, je moet dan idd wel weten dat iedere Guantanamo ganger Mefloquine kreeg.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:09 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Je bron onderschrijft je bewering niet.
Ik weet dat niet.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:36 schreef Resonancer het volgende:
Eens, je moet dan idd wel weten dat iedere Guantanamo ganger Mefloquine kreeg.
Wie weet wat nog meer?
Lijkt me zo onwaarschijnlijk dat ze met mkultra gestopt zijn.
bodemloze put?quote:Op donderdag 18 september 2014 23:36 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Eens, je moet dan idd wel weten dat iedere Guantanamo ganger Mefloquine kreeg.
Wie weet wat nog meer?
Lijkt me zo onwaarschijnlijk dat ze met mkultra gestopt zijn.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/m/pubmed/22882560/quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:08 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ik weet dat niet.
Je hebt daar ongetwijfeld een bron voor.
Als dit allemaal scripted zou zijn he? Waarom gaat dit dan door. Er is toch allang genoeg draagvlak voor een oorlog?quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:13 schreef Lavenderr het volgende:
Is dat de volgende 'James Foley'?
IS publiceert video van Britse journalist John Cantlie
Terreurbeweging Islamitische Staat (IS) heeft opnieuw een video gepubliceerd met de Britse journalist John Cantlie, die al sinds eind 2012 gegijzeld zou zijn door de extremistische groep.
Cantlie uit in de video kritiek op de voorbereidingen van de aanvallen op de groepering. Hij verwijt de Amerikaanse president Barack Obama, die lang de diplomatieke weg verkoos boven aanvallen, dat hij nu in een oorlog wordt gezogen die hij niet kan winnen.
''De president noemde het Irak-conflict van George Bush ooit een 'domme oorlog' en kon niet wachten Amerika eruit terug te trekken toen hij aan de macht kwam. Maar nu wordt hij er onontkoombaar in teruggetrokken.''
De Brit draagt in de video een oranje T-shirt en zijn haar is kortgeknipt. Hij omschrijft IS als ''de machtigste jihadistische beweging uit de recente geschiedenis'', die niet geraakt zou kunnen worden door Amerikaanse politici die de groep als ''afschuwelijk'' of ''verachtelijk'' omschrijven.
''De huidige schattingen dat 15.000 manschappen nodig zijn om Islamitische Staat te bestrijden, zijn lachwekkend laag. Dit is niet een ongedisciplineerde groep met een paar Kalasjnikovs.''
http://www.nu.nl/buitenla(...)st-john-cantlie.html
Ja, dat lijkt mij wel ja. Er zijn er vandaag al een aantal naar de 176 maagden geschoten.quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Als dit allemaal scripted zou zijn he? Waarom gaat dit dan door. Er is toch allang genoeg draagvlak voor een oorlog?
Maar waarom zouden ze dan nog zo'n onthoofding faken? Dat snap ik niet helemaal.quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt mij wel ja. Er zijn er vandaag al een aantal naar de 176 maagden geschoten.
Ik weet helemaal niet of dat fake is. Denk het niet.quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Maar waarom zouden ze dan nog zo'n onthoofding faken? Dat snap ik niet helemaal.
Ik bedoel de vraag ook niet persoonlijk op jou hoor. Sorry. Maar meer op de personen die het zo zeker weten.quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik weet helemaal niet of dat fake is. Denk het niet.
Maar die onthoofdingsfilmpjes maken ze om geld te krijgen van de landen waar de journalisten vandaan komen.
Groter publiek bereiken?quote:Op zondag 2 november 2014 22:21 schreef Tingo het volgende:
Ik hou niet van gore videos kijken.Maar ik vind de onthoofding videos niet zo erg.
Waarom zou ISIS/IS/ISL de echte gore stukjes uithalen/editen?
Is dat echt James Foley?
Gaat 'n onthooding echt zo supple met zo'n mes?Ik zou meer bloed verwachten.
Achtergrond kan makkelijk green screen zijn.
London accent is leuk.Computer game style graphics zijn 'n beetje grappig.
Ik geloof er niks van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat nog een vraag voor u open!!
quote:Op zondag 2 november 2014 22:21 schreef Tingo het volgende:
Ik hou niet van gore videos kijken.Maar ik vind de onthoofding videos niet zo erg.
Waarom zou ISIS/IS/ISL de echte gore stukjes uithalen/editen?
Is dat echt James Foley?
Gaat 'n onthooding echt zo supple met zo'n mes?Ik zou meer bloed verwachten.
Achtergrond kan makkelijk green screen zijn.
London accent is leuk.Computer game style graphics zijn 'n beetje grappig.
Ik geloof er niks van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 november 2014 23:25 schreef achjaha het volgende:
[..]Ik vind de nieuwe onthoofdingen video ietsjes meer realistisch en zeker niet leuk om te zien,maar er is 'n Hollywoodesque aspect.Ik vind dat er niet genoeg (fake,imo) bloed is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn ook heel realistiche beelden in heel veel horror filmen zoals we allemaal weten.In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
Je haalt je kennis van hoe een onhoofding eruit zou moeten zien uit films en oordeelt daarmee dat de vermoedelijk in scene gezette film van IS fake is?quote:Op maandag 17 november 2014 21:30 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik vind de nieuwe onthoofdingen video ietsjes meer realistisch en zeker niet leuk om te zien,maar er is 'n Hollywoodesque aspect.Ik vind dat er niet genoeg (fake,imo) bloed is.
Er zijn ook heel realistiche beelden in heel veel horror filmen zoals we allemaal weten.
En jij haalt 't van de TV of zo? Wat doet jij als beroep? Wetenschapper? Arts? Photoshop expert?quote:Op maandag 17 november 2014 21:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je haalt je kennis van hoe een onhoofding eruit zou moeten zien uit films en oordeelt daarmee dat de vermoedelijk in scene gezette film van IS fake is?
Ik bedoel meer dat je basis iets is waarvan je weet dat het fake is. Dat een andere film anders is zegt niks over het feit of het al dan niet fake is.quote:Op maandag 17 november 2014 21:47 schreef Tingo het volgende:
[..]
En jij haalt 't van de TV of zo?
Dan is 't gewoon 'n kwestie van vertrouw in je bronnen.
De andere 'onthoofdingen' zijn helemaal niet overtuigend.Totaal fake,imo.Waarom moet ik nou geloven in de laatste video, want 't is ietsjes,ietsjes meer realistisch is? Ik zou veel meer bloed verwachten.quote:Op maandag 17 november 2014 21:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat je basis iets is waarvan je weet dat het fake is. Dat een andere film anders is zegt niks over het feit of het al dan niet fake is.
Maar nee, mijn specialiteit is niet onthoofdingen
Ik ook niet, ik bekijk die beelden met een half oog want het gaat precies zoals ik gedacht heb even gelee: zal me niks verbazen als ze straks met tig beheadings in één keer komen want anders verliest het publiek zijn interesse wat dus ook het geval was. Et voilaquote:Op maandag 17 november 2014 21:55 schreef Tingo het volgende:
[..]
De andere 'onthoofdingen' zijn helemaal niet overtuigend.Totaal fake,imo.Waarom moet ik nou geloven in de laatste video, want 't is ietsjes,ietsjes meer realistisch is? Ik zou veel meer bloed verwachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |