waarom niet?quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:03 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja vond het niet leuk daar. pfff
Altijdquote:
quote:
nee sorry heb ik nietquote:Op donderdag 10 juli 2014 16:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, rond de 200 euro
Inclusief fles champagne
zullen we hem zoenenquote:Op donderdag 10 juli 2014 16:07 schreef complicate het volgende:
[..]Feli het is je eindelijk gelukt
Thank you, thank you very muchquote:Op donderdag 10 juli 2014 16:07 schreef complicate het volgende:
[..]Feli het is je eindelijk gelukt
Ik weet niet, het was een gevoel. Ik ben liever in Partijs, Madrid, Londen ofzoquote:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Dat sowiesoquote:Op donderdag 10 juli 2014 16:08 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik weet niet, het was een gevoel. Ik ben liever in Partijs, Madrid, Londen ofzo
gatferquote:Op donderdag 10 juli 2014 16:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan moet je zelf voor de bubbels zorgen in bad
Vind Maastricht best een leuke stad hoor. Die grotten hebben ook echt wel iets..quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:08 schreef complicate het volgende:
[..]
parijs trekt mij niet, ik spreek de taal nietquote:Op donderdag 10 juli 2014 16:08 schreef complicate het volgende:
[..]
Veel bonen eten van te voren. Succes verzekerd!quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan moet je zelf voor de bubbels zorgen in bad
Dat deed je bij mijn topic nietquote:Op donderdag 10 juli 2014 16:08 schreef complicate het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaa
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
aan Aeque, vanwege Complicate en Zeefje!
Ohquote:Op donderdag 10 juli 2014 16:09 schreef zeefje het volgende:
[..]
parijs trekt mij niet, ik spreek de taal niet
Euh sorry ik wist niet dat je ook niet kon slapen van geen Lapo te hebben. Dat was wel het geval van Aeque, ik ben daarom trots op hem.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:10 schreef El_Thijs het volgende:
Dat deed je bij mijn topic niet
Niet lief comp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
Parijs kan leuk zijn, maar ga dan met de trein.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:12 schreef complicate het volgende:
[..]
OhMannen zijn daar wel sexy
, maar Parijs is sowieso
nooit geweestquote:Op donderdag 10 juli 2014 16:12 schreef complicate het volgende:
[..]
OhMannen zijn daar wel sexy
, maar Parijs is sowieso
quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:13 schreef complicate het volgende:
[..]
Euh sorry ik wist niet dat je ook niet kon slapen van geen Lapo te hebben. Dat was wel het geval van Aeque, ik ben daarom trots op hem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Dat wel jaquote:Op donderdag 10 juli 2014 16:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Parijs kan leuk zijn, maar ga dan met de trein.
Met de auto zit die meteen vol deuken omdat de Fransen toch niet kunnen parkeren
Dat was ik even vergetenquote:Op donderdag 10 juli 2014 16:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Parijs kan leuk zijn, maar ga dan met de trein.
Met de auto zit die meteen vol deuken omdat de Fransen toch niet kunnen parkeren
Moet je eens doen met een loverquote:
Ik ben in de buurt geweest toen ik nog naar Euro Disney ging. Maar mocht ik ooit echt Parijs ingaan dan neem ik de Thalys welquote:Op donderdag 10 juli 2014 16:15 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat was ik even vergetenmaar ik denk dan ook meer aan leuke en positieve dingen.
, zo ben ik wel.
heb ik niet nee en die ene die we besprakenop app ook nietquote:
Thalysquote:Op donderdag 10 juli 2014 16:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben in de buurt geweest toen ik nog naar Euro Disney ging. Maar mocht ik ooit echt Parijs ingaan dan neem ik de Thalys wel
Die had sowieso lelijke armenquote:Op donderdag 10 juli 2014 16:16 schreef zeefje het volgende:
[..]
heb ik niet nee en die ene die we besprakenop app ook niet
diebedoelde ik toch niet gekkiequote:
Oh ja diequote:Op donderdag 10 juli 2014 16:17 schreef zeefje het volgende:
[..]
diebedoelde ik toch niet gekkie
met diegene waar ik dit weekend meeben
en ssttt geen naam zeggen
Heb je een vriendin?quote:
Ik heb jouw edit gezienquote:Op donderdag 10 juli 2014 16:19 schreef keste010 het volgende:
Hahaha, mooi geklets dit.
I'm out mensen, het was me een waar genoegen vandaag..
Ciaooo
kusjesquote:Op donderdag 10 juli 2014 16:19 schreef keste010 het volgende:
Hahaha, mooi geklets dit.
I'm out mensen, het was me een waar genoegen vandaag..
Ciaooo
quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:08 schreef complicate het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaa
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
aan Aeque, vanwege Complicate en Zeefje!
Hoeveel potentiële lovers heb jij wel niet?quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:17 schreef zeefje het volgende:
[..]
diebedoelde ik toch niet gekkie
met diegene waar ik dit weekend meeben
en ssttt geen naam zeggen
0quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:21 schreef aeque het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Hoeveel potentiële lovers heb jij wel niet?
Maar je was dit weekend met iemand?quote:
Bustedd...quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:20 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik heb jouw edit gezienvan
naar ciaoooo
![]()
Ok fijne dag verder![]()
Leukquote:Op donderdag 10 juli 2014 16:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee ik ben single.
Maar destijds wel met ex in Parijs geweest. En dat beviel goed.
Ik had je door.quote:
Oh ja bij jou is er maan 1 vrouw in je hart.quote:
Maar geen potentiële lover?quote:
Huh? Wat bedoel je?quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:23 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh ja bij jou is er maan 1 vrouw in je hart.
Je bent toch verliefdquote:
Ja maar dan snap ik nog steeds niet wat je met je zin bedoelde.quote:
Volgens mij zou jij de naam complicate moeten dragen...quote:
Oh Complicate brengt mensen aan het huilen , stomme userquote:Op donderdag 10 juli 2014 16:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja maar dan snap ik nog steeds niet wat je met je zin bedoelde.
En niet over beginnen, wordt ik weer verdrietig...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
neehoor voor mezelf is het allemaal heel duidelijkquote:Op donderdag 10 juli 2014 16:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Volgens mij zou jij de naam complicate moeten dragen...
Je bent te scherp voor mequote:
Ik ben zoals een mes.quote:
quote:
Hihi nee hoor, Zeefje weet duidelijk wat ze wil.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Volgens mij zou jij de naam complicate moeten dragen...
quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:26 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh Complicate brengt mensen aan het huilen , stomme user
HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat is het belangrijkste!quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:26 schreef zeefje het volgende:
[..]
neehoor voor mezelf is het allemaal heel duidelijk
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
thanks lady!quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:27 schreef complicate het volgende:
[..]
Hihi nee hoor, Zeefje weet duidelijk wat ze wil.
quote:
Ja hoor, ik ga al..quote:
waarom dacht je van niet dan?quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Haha
[..]
En dat is het belangrijkste!
okequote:Op donderdag 10 juli 2014 16:28 schreef keste010 het volgende:
[..]
Ja hoor, ik ga al..
Moest nog even mijn waardering uiten
Geen idee en vrouwen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:28 schreef zeefje het volgende:
[..]
waarom dacht je van niet dan?
wat is er niet duidelijk voor je?
omdat transformersquote:Op donderdag 10 juli 2014 16:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vrouwen vinden dat blijkbaar niet.
Een vriendin van me wilde ook al niet mee.
Ga ik ook.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:29 schreef zeefje het volgende:
[..]
omdat transformers
dan ga je toch lekker alleen
Hier houden we niet van droog.quote:
Over regen gepost, ik wil onderhand wel eens een onweersbuiquote:
Het is vies benauwd inderdaad...quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Over regen gepost, ik wil onderhand wel eens een onweersbui
Zwem zequote:
Ja nogal. Plakkerig en echt stikkend warm. Bah.quote:
Even doorduwen dan.quote:
nee sorry, dan krijg ik last van mijn aambeienquote:
Moet ook het goede gat zijn.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:53 schreef zeefje het volgende:
[..]
nee sorry, dan krijg ik last van mijn aambeien
She likes her nutsquote:
oh gatfer deze miquote:Op donderdag 10 juli 2014 16:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Moet ook het goede gat zijn.
[..]
She likes her nuts
En zo waarschijnlijk bier drinken.quote:
Veel plezierquote:
Awquote:Op donderdag 10 juli 2014 17:38 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
vanuit t ziekenhuis...
te hoge bloeddruk...
Echt he, het plakt als de ziekte.quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:50 schreef xFriendx het volgende:
Hi weer allemaal. Wat een warmte toch opeens.
Lekker wat gehaald voor in de oven, geen gekook en in de tussentijd lekker buiten zitten met een koud pilsje.
En sterkte Gewoonmezelf87!
Was vanochtend al vies benauwd. Maar goed, ik prefereer dit mega boven die stomme kou. Plus de vrouwwezens lopen er ook een stuk leuker bij nuquote:
True, de kou kan me gestolen worden maar dit is ook niet alles.quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:55 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Was vanochtend al vies benauwd. Maar goed, ik prefereer dit mega boven die stomme kou. Plus de vrouwwezens lopen er ook een stuk leuker bij nu
"Komt wel goed schatje."quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:07 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Das t voordeel van in t ziekenhuis liggen,.airco![]()
ik kan hier zo slecht tegen....
Insgelijks mijn waardequote:
Thank youquote:
heb geen bier meer in huisquote:Op donderdag 10 juli 2014 18:25 schreef xFriendx het volgende:
Zeker goede avond zo. Lekker in de tuin, pizza bijna klaar, boek er bij, pils er bij.
Hoe kan het beter.
Wordt malibuquote:
Sterkte meis!quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:38 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
vanuit t ziekenhuis...
te hoge bloeddruk...
Ik had niet teruggelezen voordat ik postte...quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:38 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
vanuit t ziekenhuis...
te hoge bloeddruk...
Daar is ze inderdaad weer.quote:
Dag welpquote:
Tenzij je een drieling gaat werpen, zal het ook wel zo rustig blijvenquote:Op donderdag 10 juli 2014 22:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Thanks voor de sterktewensen, gelukkig lig ik alleen op een 4 pers kamer, lekker rustig![]()
Als je t niet erg vind hou ik mn bolle eenling ook graag nog ff binnenquote:Op donderdag 10 juli 2014 22:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Tenzij je een drieling gaat werpen, zal het ook wel zo rustig blijven
Serieus, sterkte meis
Hoelang duurt de productie nog dan?quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:25 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Als je t niet erg vind hou ik mn bolle eenling ook graag nog ff binnen
Dank je
Ben nu bijna 35 weken.quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoelang duurt de productie nog dan?
Is dat niet wat jong om een baby te hebben?quote:
quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Is dat niet wat jong om een baby te hebben?
quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Is dat niet wat jong om een baby te hebben?
Nee. En ik acht de kans ook erg klein dat het wel ooit zover komt.quote:
Eventueel wel, de ervaring heb ik inmiddels al...quote:
Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:
met de juiste vriendin welquote:
Welkom thuisquote:
Goed nieuwsquote:
Hier in de kelder is nog wel plek. En het is zo lek als een zeef.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:03 schreef xFriendx het volgende:
Weekend! En weekje vrij. Bij wie mag ik logeren?
Hmm.....klinkt nog niet heel overtuigend. Ik denk er nog even over na.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hier in de kelder is nog wel plek. En het is zo lek als een zeef.
Goed plan.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:49 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hmm.....klinkt nog niet heel overtuigend. Ik denk er nog even over na.
Maakte je nou gewoon een gemene opmerking tegen zeefje?!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Goed plan.
En nee, ik ben niet anti-zeef. Ik houd van jullie allemaal
En wie de bal kaatst...quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Maakte je nou gewoon een gemene opmerking tegen zeefje?!
....krijgt een koekje?quote:
Heb wel trek in een roze koekquote:
quote:
Lekker jaquote:
Ik ben niet lekquote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hier in de kelder is nog wel plek. En het is zo lek als een zeef.
Have funquote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:22 schreef zeefje het volgende:
Ik heb koekjes en cola![]()
Saaie werkdag was saai en nu lekker een avondje uit![]()
//liefdagboek
Nog nietquote:
Sorry, Koekiemonster heeft ze al opquote:
En niemand die er 1 voor mij verstopt heeft ?quote:
Ik niet...quote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
En niemand die er 1 voor mij verstopt heeft ?
Met een beetje vingerspel is dat zo weer opgelostquote:
Nu weer opgedroogd?quote:
Kijk, dat zijn leuke berichten!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:40 schreef Crazy-M het volgende:
Woei,mn zus neemt haar leuke vrouwlijke collega keer mee naar mij
Nee hoor.quote:
Fijnquote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn leuke berichten!
[..]
Nee hoor.
Ja!quote:
En dan pas een half uur later reageren.quote:
Vast wel, maar geen zin om te vragen, verder als een hoi is het trouwens nooit gekomenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hebben je buren geen handjevol oploskoffie voor je?
Ik weet niet waar jij zit, maar hier in omg.rotterdam is het miezerig en Grijsquote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:21 schreef xFriendx het volgende:
Squashen gehad, zweten als een malle. Nu lekker onder de parasol in de tuin vertoeven. Evengoed maar wel even insmeren voor de momenten dat ik wel in de zon zit. Weer flink warm ook.
Kop van Noord-Holland.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:27 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij zit, maar hier in omg.rotterdam is het miezerig en Grijs
Go get 'em tiger!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:40 schreef Crazy-M het volgende:
Woei,mn zus neemt haar leuke vrouwlijke collega keer mee naar mij
Ja, om half 4 pasquote:
Actuele situatie in de achtertuin:quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:27 schreef zeefje het volgende:
[..]
Nice. Leuk uitzicht.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:50 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Actuele situatie in de achtertuin:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-MDTYVEQ6.jpg
Ja, erg rustig hier. Je moet er wel van houden. Gelukkig is een stad ook nog dichtbij genoeg als ik daar op een terras wil hangen.quote:
Ik hou er wel van. Mijn uitzicht is tot t huis van de verhuurders. En de 'tuin' mag ik niet inzittenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:10 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja, erg rustig hier. Je moet er wel van houden. Gelukkig is een stad ook nog dichtbij genoeg als ik daar op een terras wil hangen.
Rust is goed, beter dat dan een stel apen die elke keer dronken door de straat marcherenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:10 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja, erg rustig hier. Je moet er wel van houden. Gelukkig is een stad ook nog dichtbij genoeg als ik daar op een terras wil hangen.
Ik hou er ook wel van, maar het is wel fijn als er een stad dichtbij is. Mijn ouders wonen bijvoorbeeld echt in een dorp. Die rust is leuk voor een weekend maar langer dan 3 dagen hou ik het daar niet uit.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:13 schreef kree het volgende:
[..]
Ik hou er wel van. Mijn uitzicht is tot t huis van de verhuurders. En de 'tuin' mag ik niet inzitten
Zit ff bij m'n ma nu.
Nicequote:
Ik ook zoietsquote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Go get 'em tiger!
[..]
Ja, om half 4 pas
Nice. Mooie omgeving ookquote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:50 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Actuele situatie in de achtertuin:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-MDTYVEQ6.jpg
Hier schijnt de zon behoorlijk. Heerlijk!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:27 schreef zeefje het volgende:
[..]
Hier helaas niet. En morgen is het niet veel beter.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:46 schreef yats het volgende:
[..]
Hier schijnt de zon behoorlijk. Heerlijk!
Middag meidquote:
Bonjour Belgquote:
Ja, fijne omgeving. Geboren en getogen en gezopen hier.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:40 schreef zeefje het volgende:
[..]
Nice
[..]
Nice. Mooie omgeving ook. Woon je daar helemaal alleen ?
--
Inmiddels ben ik ook thuis, en begint het op te klaren
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:53 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja, fijne omgeving. Geboren en getogen en gezopen hier.
En jep, alleen. Dus a la de clip van Jepson (of zoiets) met de grasmaaier in de tuin om de boel bij te houden, niemand anders doet het
ça va?quote:
Fine with mequote:
MK ??quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hebben je buren geen handjevol oploskoffie voor je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
Zo hoort hetquote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:55 schreef complicate het volgende:
[..]
MK ??![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij is wel lang afwezig geweest jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ik heb hem gemist , slimme kerel.quote:
Jij zou zelfs mij nog missenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:57 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik heb hem gemist , slimme kerel.
Waar ben je?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:46 schreef yats het volgende:
[..]
Hier schijnt de zon behoorlijk. Heerlijk!
mmmmm je ne sais pas.quote:
Jawel, dat weet je heel goedquote:
Want je kan in mijn hart lezen?quote:
Innerlijk is belangrijker toch?quote:
Ze sliep pas om half 4quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:01 schreef complicate het volgende:
Zeefje, hoe was jouw "uitstapje" ,gisteren?
Huh?quote:
Olala olalaquote:
Nevermindquote:
lief dat je t vraagtquote:
Konijntjes zijn wel liefquote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:08 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
lief dat je t vraagt
die medicatie heeft nare bijwerkingen maar hoort erbij, Voel me zo duf als een konijn...![]()
maar wordt lekker vertroeteld door manlief
iemand nog leuke weekendplannen?
O ik las dat je in het ziekenhuis lag, maar dat het inmiddels wat beter gaat. Goed voor je en de babyquote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:08 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
lief dat je t vraagt
die medicatie heeft nare bijwerkingen maar hoort erbij, Voel me zo duf als een konijn...![]()
Vriendin hèquote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:10 schreef El_Thijs het volgende:
Morgen naar een vriendin van me, lekker uit eten
Ja, een vriendin jaquote:
konijntjes zijn ook heel lief!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Konijntjes zijn wel lief
[ afbeelding ]
(Ik vind konijntjes leuk, zo sue me)
Morgen naar een vriendin van me, lekker uit eten
Nee maar ik geloof je niet.quote:
Leukquote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:01 schreef complicate het volgende:
Zeefje, hoe was jouw "uitstapje" ,gisteren?
''Slapen'quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Innerlijk is belangrijker toch?
[..]
Ze sliep pas om half 4
heb je betablokkers of? ik gok dat je met 35 weken al zwangerschapsverlof heb toch? dan heb je wel lekker de tijd om uit te duffenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:08 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
lief dat je t vraagt
Ik wilde gisteren ook dansen, voor de kinopolis, ik had mijn hoge hakkn aan en voelde bij ubersexy. en ondanks dat ik niet kan dansen had ik er toch ontzettend veel zin in. maar kut dat mijn filmpartner niet wildequote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:12 schreef complicate het volgende:
[..]
O ik las dat je in het ziekenhuis lag, maar dat het inmiddels wat beter gaat. Goed voor je en de baby![]()
Ik ga vanavond, bowlen en waarschijnlijk verliezenmaar het gaat om de lol en de sfeer
Nadien gaan we uitgaan, dansen.
Zondag naar de finale kijkenop groot scherm in Leuven.
doet nietquote:
Zo goed ben ik er niet inquote:
Join the club.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:27 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zo goed ben ik er niet inMeedoen om de eerste plek in een groep lukt wel, maar dit soort capriolen gaan mij boven mijn pet.
Ik neem er later 2, noem ze Yin en Yangquote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:15 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
konijntjes zijn ook heel lief!![]()
uit eten is altijd leuk!
complicate, kiek je uit met de bowlingbal...
(ik heb er ooit 1 op mn teen gehad van iemand die m op t verkeerde moment losliet... auw!
Volgende week heb ik met meer vriendinnen afspraken staanquote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:25 schreef zeefje het volgende:
Ik wilde gisteren ook dansen, voor de kinopolis, ik had mijn hoge hakkn aan en voelde bij ubersexy. en ondanks dat ik niet kan dansen had ik er toch ontzettend veel zin in. maar kut dat mijn filmpartner niet wilde
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat vinden jullie?I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Je bent echt een lieve mama, ik zal zeker oplettenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:15 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
complicate, kiek je uit met de bowlingbal...
(ik heb er ooit 1 op mn teen gehad van iemand die m op t verkeerde moment losliet... auw!
1) No love without freedom, no freedom without love
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel![]()
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:41 schreef zeefje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zomers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat vinden jullie?"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"![]()
Je kan niet dansenquote:
Dat valt wel mee. Bloemetjes-blik en die bril staat je goed.quote:"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
het lijkt op de fotos alsof ik een dikkertje ben
I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
dankquote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Bloemetjes-blik en die bril staat je goed.
Ik heb altijd een bril op anders kan ik niks zien
Volgende keer verticale strepen nemen!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:43 schreef zeefje het volgende:
het lijkt op de fotos alsof ik een dikkertje ben"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Ik draag mijn bril al sinds de MAVO. -1.5 beide kanten en dat is nog niet achteruit gegaanquote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:43 schreef zeefje het volgende:
[..]
dank
Ik heb altijd een bril op anders kan ik niks zien
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ontblote schouders zijn tof. Niet iedereen kan dat hebben (ivm zwabberarmen bijv) maar dit kan prima, toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat vinden jullie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:47 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ontblote schouders zijn tof. Niet iedereen kan dat hebben (ivm zwabberarmen bijv) maar dit kan prima, toch?You cowardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Omae wa mou shindeiru."
dan lijk ik brederquote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Volgende keer verticale strepen nemen!ik heb -4quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik draag mijn bril al sinds de MAVO. -1.5 beide kanten en dat is nog niet achteruit gegaan
en complicate wat vind jijI like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
[..]
Ontblote schouders zijn tof. Niet iedereen kan dat hebben (ivm zwabberarmen bijv) maar dit kan prima, toch?waarom moet je vluchtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik sport veel he, triceps biceps dus dat voorkomt (meestal) zwabberarmen
Dat zeg, goed bezigquote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:48 schreef zeefje het volgende:
[..]
waarom moet je vluchten
![]()
![]()
Heb ook niet het idee dat je zwabberarmen hebt, of flapjesquote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:48 schreef zeefje het volgende:
[..]
waarom moet je vluchten
"Omae wa mou shindeiru."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ZomerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat vinden jullie?![]()
Ziet er goed uit, maar ik ben meer voor ietsje kortere jurkjes waar je je benen kan zien.
En kan je niet opteren voor lenzen?
Leuker om je ogen te zien.
quote:ik heb ergens anders flapjes hihihiihquote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Heb ook niet het idee dat je zwabberarmen hebt, of flapjesHet is voor mijn zus haar bruiloft, over 6 weken. Ze trouwt ook in de kerk en dan is het niet zo netjes(je word zelfs raar aangekeken) als je een jurk/rok aanheb die boven die knie is. Normaal ben ik helemaal niet zo ladylike maar omdat mijn zus ,hopelijk, maar 1 x trouwt wilde ik wel even uitpakken. Ik ga ook in de make up, en haren in de krulquote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:53 schreef complicate het volgende:
[..]
Zomer![]()
Ziet er goed uit, maar ik ben meer voor ietsje kortere jurkjes waar je je benen kan zien.
Dat komt door het kleedjequote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:43 schreef zeefje het volgende:
het lijkt op de fotos alsof ik een dikkertje ben
en de pose
aanvulling: heb je toevallig nog een brede riem? Door je taille te accentueren wordt het meer zandloper... om die reden zou een eventueel vestje eigenlijk of langer of korter of met iets meer tailliering (of hoe je het ook schrijft) dienen te zijn.... deze valt volgens mij net ergens halverwege
Kan je het vestje misschien knopen?
Offuh heb je misschien een bolero?
[ Bericht 9% gewijzigd door -Engel- op 12-07-2014 15:02:47 ]![]()
[..]
Ontblote schouders zijn tof. Niet iedereen kan dat hebben (ivm zwabberarmen bijv) maar dit kan prima, toch?Dat klopt, friendjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee, ik vind Een bril juist leuk bij mij staanquote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:53 schreef complicate het volgende:
[..]
Zomer![]()
Ah oki, tis voor haar bruiloftquote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:56 schreef zeefje het volgende:
Het is voor mijn zus haar bruiloft, over 6 weken. Ze trouwt ook in de kerk en dan is het niet zo netjes(je word zelfs raar aangekeken) als je een jurk/rok aanheb die boven die knie is. Normaal ben ik helemaal niet zo ladylike maar omdat mijn zus ,hopelijk, maar 1 x trouwt wilde ik wel even uitpakken. Ik ga ook in de make up, en haren in de krulWat make-up betreft: zorg ervoor dat je sowieso een hydraterende lipstick gebruikt en mascara , maar niet te veel blush etc.
En verder gebruik een crème ter bescherming van je haar als je het gaat krullen.
Dan moet je ze dragen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:03 schreef zeefje het volgende:
[..]
Nee, ik vind Een bril juist leuk bij mij staan
Ik heb dit vestje er speciaal bij gekocht. Het geel van het jasje zit ook in de jurk. t was 70 euroquote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat komt door het kleedje
en de pose
aanvulling: heb je toevallig nog een brede riem? Door je taille te accentueren wordt het meer zandloper... om die reden zou een eventueel vestje eigenlijk of langer of korter of met iets meer tailliering (of hoe je het ook schrijft) dienen te zijn.... deze valt volgens mij net ergens halverwege
Offuh heb je misschien een bolero?. Het komt tot mijn taille Wat ik er storend vind, en niet goed naar gekeken heb bij het kopen vh jasje, was de vorm. Het loopt naar beneden en daardoor gaat het hele model weg. Ik dacht misschien even naar de turk om het wat smaller te laten maken maar ik ben ban dat ik dan het jasje wat zo ontzettend duur was verknal.
Ik zou toch geen riem gebruiken op dat specifiek jurkje....dan zou dat model niet meer zichtbaar zijn.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
en de pose
De kapper en visagie komen. Ik vertrouw hun ik heb er allemaal geen verstand vanquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:03 schreef complicate het volgende:
[..]
Ah oki, tis voor haar bruiloftWat make-up betreft: zorg ervoor dat je sowieso een hydraterende lipstick gebruikt en mascara , maar niet te veel blush etc.
En verder gebruik een crème ter bescherming van je haar als je het gaat krullen.
quote:![]()
--
Bedankt voor jullie advies dames, zeld ben ik echt een noob op modegebied![]()
Dik? Nee hoor.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:43 schreef zeefje het volgende:
het lijkt op de fotos alsof ik een dikkertje benDo what you love, love what you do!![]()
Vrouwen met brilquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:03 schreef zeefje het volgende:
[..]
Nee, ik vind Een bril juist leuk bij mij staan
"Omae wa mou shindeiru."
Ai.... dat is best een bedrag voor een jasje..... wil je het alleen dragen op de bruiloft of had je ook nog andere kledingcombi's in gedachten?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:06 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik heb dit vestje er speciaal bij gekocht. Het geel van het jasje zit ook in de jurk. t was 70 euro. Het komt tot mijn taille Wat ik er storend vind, en niet goed naar gekeken heb bij het kopen vh jasje, was de vorm. Het loopt naar beneden en daardoor gaat het hele model weg. Ik dacht misschien even naar de turk om het wat smaller te laten maken maar ik ben ban dat ik dan het jasje wat zo ontzettend duur was verknal.
Wat voor stof is het?![]()
Ah, de fijne kneepjes van t 'vak'.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
en de pose
Do what you love, love what you do!![]()
Wat voor vestje is het, zeefje?1) No love without freedom, no freedom without love
het is linnenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ai.... dat is best een bedrag voor een jasje..... wil je het alleen dragen op de bruiloft of had je ook nog andere kledingcombi's in gedachten?
Wat voor stof is het?. Ik kan bv na de bruiloft op een wit shirtje aan of wit hempje
Met een jasje zie je die nu ook niet.... Of heb ik een nieuwe bril nodigquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:07 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik zou toch geen riem gebruiken op dat specifiek jurkje....dan zou dat model niet meer zichtbaar zijn.dat zou mij ook niets verbazen
![]()
Ik heb dat jurkje niet met haar jasje gezienquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Met een jasje zie je die nu ook niet.... Of heb ik een nieuwe bril nodigdat zou mij ook niets verbazen
, alleen het jurkje
Lijnen horizontaal of verticaal, riem ter bevordering van een zandloperfiguur, dat volg ik nog, maar bij die visagie ben ik het kwijt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hmmm ...ik ben persoonlijk niet dol op linnen, omdat het snel kreukt, maar het is wel een echte zomerse stof...quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:10 schreef zeefje het volgende:
[..]
het is linnen. Ik kan bv na de bruiloft op een wit shirtje aan of wit hempje
![]()
Serieus, staat mooi bij vrouwen, een bril. Vind ik aantrekkelijkquote:
"Omae wa mou shindeiru."
Das moeilijk te oordelen zonder foto.quote:1) No love without freedom, no freedom without love
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:12 schreef xFriendx het volgende:
Lijnen horizontaal of verticaal, riem ter bevordering van een zandloperfiguur, dat volg ik nog, maar bij die visagie ben ik het kwijt
Wil je het echt weten? Wat voor bijzonders daarbij is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of loop je te trollen?![]()
Voor mannen is het meer zaak of het snel uit kanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Omae wa mou shindeiru."
staat er ook bij?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:12 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik heb dat jurkje niet met haar jasje gezien, alleen het jurkje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en heb is niet zo warmquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hmmm ...ik ben persoonlijk niet dol op linnen, omdat het snel kreukt, maar het is wel een echte zomerse stof...quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Serieus, staat mooi bij vrouwen, een bril. Vind ik aantrekkelijkwat kan je moeilijk beoordelen?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:13 schreef complicate het volgende:
[..]
Das moeilijk te oordelen zonder foto.I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Dat scheelt krullen dan wel make up hoeft niet uit.... je kan het hoogstens verklooienquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Voor mannen is het meer zaak of het snel uit kan![]()
![]()
Als je goed je best doet maakt dat niet meer uitquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat scheelt krullen dan wel make up hoeft niet uit.... je kan het hoogstens verklooien
Beetje op je gezicht is niet erg, maar ga niet je hele gezicht dicht metselen."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
hier complicatequote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
De perfecte manier om elke man weg te jagen .... gewoon ff plamurenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als je goed je best doet maakt dat niet meer uit
Beetje op je gezicht is niet erg, maar ga niet je hele gezicht dicht metselen.![]()
![]()
s avonds er even af bijtelenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
De perfecte manier om elke man weg te jagen .... gewoon ff plamuren
Dat gaat er zelfs met intensief zweten niet vanafquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
De perfecte manier om elke man weg te jagen .... gewoon ff plamuren
"Omae wa mou shindeiru."
Ik zag pas ook zo n meisje, zonnebankpoepiebruin en haar gezicht was zowat negerzwart.
ik dacht tokkie, tokkie hoe heb je zo laag kunnen zakken.I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Iehwquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:19 schreef zeefje het volgende:
Ik zag pas ook zo n meisje, zonnebankpoepiebruin en haar gezicht was zowat negerzwart.
ik dacht tokkie, tokkie hoe heb je zo laag kunnen zakken.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Nou....quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat gaat er zelfs met intensief zweten niet vanaf
Het gaat er wel af... aan overhemden, handddoeken, lakens ....![]()
![]()
Ze was gewoon licht aangebrand.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:19 schreef zeefje het volgende:
ik dacht tokkie, tokkie hoe heb je zo laag kunnen zakken."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
en danvan die gele tanden vh rokenquote:
soberso roke
I like the way you look at me with those beautiful eyes
Forum Opties Forumhop: Hop naar: