Geen idee en vrouwen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:28 schreef zeefje het volgende:
[..]
waarom dacht je van niet dan?
wat is er niet duidelijk voor je?
omdat transformersquote:Op donderdag 10 juli 2014 16:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vrouwen vinden dat blijkbaar niet.
Een vriendin van me wilde ook al niet mee.
Ga ik ook.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:29 schreef zeefje het volgende:
[..]
omdat transformers
dan ga je toch lekker alleen
Hier houden we niet van droog.quote:
Over regen gepost, ik wil onderhand wel eens een onweersbuiquote:
Het is vies benauwd inderdaad...quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Over regen gepost, ik wil onderhand wel eens een onweersbui
Zwem zequote:
Ja nogal. Plakkerig en echt stikkend warm. Bah.quote:
Even doorduwen dan.quote:
nee sorry, dan krijg ik last van mijn aambeienquote:
Moet ook het goede gat zijn.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:53 schreef zeefje het volgende:
[..]
nee sorry, dan krijg ik last van mijn aambeien
She likes her nutsquote:
oh gatfer deze miquote:Op donderdag 10 juli 2014 16:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Moet ook het goede gat zijn.
[..]
She likes her nuts
En zo waarschijnlijk bier drinken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |